Opties te over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
That's pretty fucked up![]()
Wat zijn de opties?
Sorry, maar zelfs met 3 jaar Grieks moest ik nog iedere keer nadenken over welke letter wat was. Ik kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar dingen hoef je maar te weten en dan is het vrij gemakkelijk. Wanneer je weet dat de R op een P lijkt en de I een soort omgekeerde N is, kom je al een eind
Grieks, Latijn en Cyrillisch hebben overigens een soort van driehoeksverhouding. Maar weinig letters zijn uniek. En zelfs de unieke, zoals de delta, en Cyrillische D lijken nog sterk op elkaar. Net als beide 'L's
[ afbeelding ]
quote:
Had niet anders van je verwacht Roy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scoring
You scored 20/20 = 100%.
This beats or equals 100% of test takers.
The average score is 18.
Your high score is 20.
more stats >>
Dat is ineens een grote verbetering. Veel onthouden van de antwoorden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is beter;
Scoring
You scored 154/196 = 79%.
This beats or equals 62.1% of test takers.
The average score is 126.
Your high score is 154.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Topografie weet ik gewoon echt niet. Dat is met afstand het grootste gat in mijn algemene kennis. Ik wist 30 landen.
Wat is deze quiz?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
Scoring
You scored 21/35 = 66%.
This beats or equals 90.1% of test takers.
The average score is 15.
Your high score is 21.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leren van muziek is makkelijker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
17 van de 20. Stukken beter dan die topografie, haha.
Wat ook niet meehielp was dat ik soms echt niet wist hoe een land in het Engels heette. Maar deze informatie heb ik op de basisschool voor het laatst geleerd en daar leerde ik het altijd de dag van tevoren. Dus dat is nooit verder dan mijn korte termijn geheugen gekomen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je landen als Grenada niet weet, of vergeet dat Monaco een land is, oké. Maar 30...
Penissize quizquote:
Scoringquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/pixar-movies-quiz.php
100%
Ik had er 14. Niet slecht voor iemand die geen van de films ooit gezien heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/star-wars-quotes
Scoring
You scored 16/17 = 94%.
This beats or equals 82.1% of test takers.
The average score is 12.
Your high score is 16.
more stats >>
Oef. Eens kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/pixar-movies-quiz.php
100%
quote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ook niet meehielp was dat ik soms echt niet wist hoe een land in het Engels heette. Maar deze informatie heb ik op de basisschool voor het laatst geleerd en daar leerde ik het altijd de dag van tevoren. Dus dat is nooit verder dan mijn korte termijn geheugen gekomen.
Scoringquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/star-wars-quotes
Scoring
You scored 16/17 = 94%.
This beats or equals 82.1% of test takers.
The average score is 12.
Your high score is 16.
more stats >>
Geen idee. Ik zal eens kijken. Ik typ niet zo erg snel, dus zal wel niet zo hoog zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
Hoe scoort men eigenlijk bij de typesnelheidquiz?Ik eindig dikwijls bij de top 5%
WAT!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er 14. Niet slecht voor iemand die geen van de films ooit gezien heeft.
[..]
Oef. Eens kijken.
[..]
[..]
Begrijpelijk
Dus datquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WAT!
Heb jij nooit de Star Wars films gezien?
Wat is dit Kaneel?
Lange films kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WAT!
Heb jij nooit de Star Wars films gezien?
Wat is dit Kaneel?
Hoinquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Fera het volgende:
Quizzen.
Goed idee, ik ga gelijk mijn highscore verbeteren.
You were the chosen one!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange films kijken.Denken dat ik daar het geduld voor heb.
En dan ook nog eens van die oude met crappy effects.
Wat is de hoofdstad van Bulgarije?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nu wel alle landen van Europa.Ja, lach maar.
Handig voor zaterdag.
Ook al die 631 afgesplitste staatjes van Joegoslavië en al die skimmerslanden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Fascination het volgende:
Handig voor zaterdag.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook al die 631 afgesplitste staatjes van Joegoslavië en al die skimmerslanden?
"spul"quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Adolecens het volgende:
Zit te wachten op een snuiter die spul komt ophalen hier, hele middagplanning naar de kloten.. Nu badkamer maar poetsen
Servië, Montenegro, Kosovo, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Macedonië.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Kut en nu denk ik ineens wel aan congoquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Spul jaquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Fascination het volgende:
Handig voor zaterdag.
Het spijt me, Roy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You were the chosen one!
You were to bring balance to the Force, not leave it in darkness
You were my brother Kaneel
Ik moet dit even verwerkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen doet mee toch?
[..]
Het spijt me, Roy.
Maar het heeft me nooit echt getrokken.
Dat laffe Macedonie is gewoon Bulgarije. Spreken zelfs onze taal!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Servië, Montenegro, Kosovo, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Macedonië.
Al is Kosovo geloof ik niet 100% een land, omdat niet iedereen haar erkent.
Hai.quote:
Succes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anywaaay, ik ga maar weer even een poging tot iets nuttigs doen ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat laffe Macedonie is gewoon Bulgarije. Spreken zelfs onze taal!![]()
![]()
Net als Noord-Griekenland. AlLEMAAL BULGARIJE!![]()
![]()
![]()
Mooie naam voor zo'n lelijke stad ja. Terwijl het ooit één van de mooiste steden van Europa was. Sterker nog, sommige Romeinse keizers wilde Serdica (Het oude Sofia) als hoofdstad van het Romeinse Rijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
Ik vond Sofia altijd wel een mooie naam voor een hoofdstad.
Is dat niet overal in Europa?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
[..]Arme Roy.
Maar ik ben wel goed in de Marvel quizzen.
[..]
Alles is daar toch in meerdere handen geweest over de eeuwen?
Ik blijf het vreemd vinden dat er geen hoofdstad is met de naam Roy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
Ik vond Sofia altijd wel een mooie naam voor een hoofdstad.
Cool.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie naam voor zo'n lelijke stad ja. Terwijl het ooit één van de mooiste steden van Europa was. Sterker nog, sommige Romeinse keizers wilde Serdica (Het oude Sofia) als hoofdstad van het Romeinse Rijk
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Konden we dat maar zeggen van Amsterdam.
Budapest is wel heel mooi.
Overal ter wereld. Behalve Oceanië geloof ikquote:
In de stad Amsterdam.. Waaaaaaaaaaar de zeelieden lallenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlands is overheerst door Frankrijk, Spanje en Duitsland in de afgelopen eeuwen. Bulgarije door Turkije. Daar blijft het wel bij eigenlijk. Rusland is er een soort van geweest maar niet als bezettende macht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/23997/harry-potter-name-game
[..]
Overal ter wereld. Behalve Oceanië geloof ik
Te moeilijk. Ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/23997/harry-potter-name-game
[..]
Overal ter wereld. Behalve Oceanië geloof ik
Zomaar vanuit het niets haten op onze mooie hoofdstadquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Thraciërs kwamen daar toch vandaan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlands is overheerst door Frankrijk, Spanje en Duitsland in de afgelopen eeuwen. Bulgarije door Turkije. Daar blijft het wel bij eigenlijk. Rusland is er een soort van geweest maar niet als bezettende macht.
Jazeker. Zuidelijk Bulgarije heet niet voor niets Trakiyaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thraciërs kwamen daar toch vandaan?
Ja. Ik ga Gen 2 niet doen tot ik Gen 1 kan acen.quote:
Ik ben gerechten aan het verkopen op thuisafgehaald. Heb al 4 porties kroketten op bestelling staan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoek je nog mensen om je gerechten te proeven?
Ik kwam tot 140.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik ga Gen 2 niet doen tot ik Gen 1 kan acen.
Ik zag de naam al een paar keer veranderen.quote:
Ik vergeet de hele tijd beesten als Exeggcute, Slowpoke, Drowzee en Diglett.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam tot 140.
Ik vergat zels Rattata en Ratica
[..]
Ik zag de naam al een paar keer veranderen.
Slowpke en Diglett vergeet ik ook iedere keer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vergeet de hele tijd beesten als Exeggcute, Slowpoke, Drowzee en Diglett.
Ow, dat was het dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:03 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik moet een nieuwe facebookpagina aanmaken, want ik kan de naam wel aanpassen maar de link niet meer van mijn huidige.
O, hai.quote:
Hey Aldo.quote:
Soms is een moment van rust niet verkeerd.quote:
Als werkloos persoon doe ik dat al genoeg. Ik wil actie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms is een moment van rust niet verkeerd.
Om even het leven te overzien.
Waar ben ik nu, waar wil ik heen etc etc
Geen geklier, VA is hier!quote:
Wat voor actie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Als werkloos persoon doe ik dat al genoeg. Ik wil actie.
Gewoon, actie. Rellen hoeft niet per se, maar mag wel.quote:
Ik ben blut, ik wil graag geld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms is een moment van rust niet verkeerd.
Om even het leven te overzien.
Waar ben ik nu, waar wil ik heen etc etc
Je hebt al 4 kroketten verkocht toch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben blut, ik wil graag geld.
Zo, hebben we dat ook weer gedaan.
Sorry, ik ben een vredelievend persoon, dus ik rel niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, actie. Rellen hoeft niet per se, maar mag wel.
4 porties, 16 kroketten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt al 4 kroketten verkocht toch.
Het begin van de reis naar het eindpunt is gemaakt.
Na al die jaren hier heb ik nog geen naaktpics in mijn DM gehad, raarquote:
Jammer dat ik niet in de buurt woon. Kroketten.quote:
Ik doe al genoeg. Ik sta vaak op één in de dagnotering.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook wat doen, he he he![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na al die jaren hier heb ik nog geen naaktpics in mijn DM gehad, raar
kan ik wel sturen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe al genoeg. Ik sta vaak op één in de dagnotering.
[..]
Ik ook niet hoor.
Dat bedoel ik.quote:
Mensen zonder levenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Morgen zit ik al weer 4 jaar op FOK!
Do you wanna?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet hoor.
Ze komen allemaal via de PM?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na al die jaren hier heb ik nog geen naaktpics in mijn DM gehad, raar
quote:
Zou je dat doen ja?quote:
Zou wel leuk zijn soms.quote:
Ja, maar de foto's zijn niet van mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je dat doen ja?
[..]
Zou wel leuk zijn soms.
Hoe bedoel je precies?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KPD is ook grotendeels een teleurstelling
naaktfoto's van users zijn daar ook wel, maar niet altijd even geweldigquote:
DM is privequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef rival het volgende:
Dat soort foto's verstuur ik toch liever via de whatsapp ofzo.....
Al die blauwe kunnen meekijken toch?
Ja, bijna 100 mods kunnen meelezen in jouw PM/DMquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef rival het volgende:
Dat soort foto's verstuur ik toch liever via de whatsapp ofzo.....
Al die blauwe kunnen meekijken toch?
Van wie dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar de foto's zijn niet van mij
Heb ik ook eens wat te lachen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
Oh god, Fera. Nu heb je het voor elkaar hoor.
ligt eraan van wie hequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je dat doen ja?
[..]
Zou wel leuk zijn soms.
Voor vermaak is het altijd goed. Sopmateriaal is het bij mij niet zo snel.quote:
ah zo... ja dat klopt welquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
naaktfoto's van users zijn daar ook wel, maar niet altijd even geweldig
Nou dan laat maar weerquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor vermaak is het altijd goed. Sopmateriaal is het bij mij niet zo snel.
Dat heb ik ooit gelezen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, bijna 100 mods kunnen meelezen in jouw PM/DM
Natuurlijk kan dat niet.quote:
Je mag het proberen hoor.quote:
waarheid jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet.Helaas. Want dan zouden er wel veel vaker sappige roddels het forum over gaan.
Ik heb dan al een tijd niet gepost daar inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
naaktfoto's van users zijn daar ook wel, maar niet altijd even geweldig
Meer Feer! Chop chop!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet hoor.
inb4 Faxie en Sedan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het KPD vrouwen topic altijd al triest, maar het mannen topic is nog erger.
Nee, ik moest de eerste keer harder nadenken over de engelse namen, en die ik toen had bedacht had ik dus onthouden. Bij de eerste keer kwam ik tijd te kort omdat ik zo moest denkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is ineens een grote verbetering. Veel onthouden van de antwoorden?
Klap! Klap! kun je krijgen.quote:
Zie je er zo uit zonder kleren? Nooit gedacht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen dan ipv Cola light met bier als ik bij je kom sjouwen.
Nou dat ook weer niet helemaal, maar ik bekeek mezelf gister in de spiegel en ik moet zeggen dat het wel de goede kant uit gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je er zo uit zonder kleren? Nooit gedacht.
Bij de mannen kijk ik nooit. Op magischer wijs. Vrouwentopic is soms nog wel te pruimen hoor, mjaquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het KPD vrouwen topic altijd al triest, maar het mannen topic is nog erger.
Bij mij nog niet. Krijg alleen een strakkere kont volgens mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet helemaal, maar ik bekeek mezelf gister in de spiegel en ik moet zeggen dat het wel de goede kant uit gaat.
Het fysieke werk begint resultaat te boeken.
Ik heb eigenlijk helemaal niet naar je kont gekeken zaterdag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij nog niet. Krijg alleen een strakkere kont volgens mij.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet naar je kont gekeken zaterdag.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet naar je kont gekeken zaterdag.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, kom maar
Krijgt het wel terug dan he.
Bij de vrouwen komt er soms eens iemand verdwaald binnen die wel okay is. Maar het vaste groepje is gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij de mannen kijk ik nooit. Op magischer wijs. Vrouwentopic is soms nog wel te pruimen hoor, mja
jeetje, nu missen we je borstkasquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb dan al een tijd niet gepost daar inderdaad.
Wat voor?quote:
Is goed hoor. Ik kan best wat hebben.quote:
Ik kijk weleens bij de vrouwen... ik stoor mij vooral aan de reacties op de fotosquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
Wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom hier niet om oplossingen te bieden
Oh, nou dan niet hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet per se. Daar heb ik mensen voor.
Mag wel, hoeft niet. I've got it covered.quote:
De tijd doden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
De tijd doden!Smooth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom hier niet om oplossingen te bieden
En nu hier ook al, arme jij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou mijn naam kunnen zijn.... dat hoor ik altijd als ergens de deur open gaat
Hulpverlening in Nederland is anders echt wel goed. In Afrika is het 180 graden anders.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hulpverlening in Nederland is anders echt wel goed. In Afrika is het 180 graden anders.
Dat doen de mijne ook. Zonder salto welliswaar maar ik pak ze altijd op en hou ze ervoor. Hap slik weg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat vangt gewoon een vlieg uit de lucht. Met een salto. Eindbaas.![]()
Vervolgens eet hij hem op.Dat is dan weer minder.
Want?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]in belgie is het beter dan in Nederland. Het systeem in nederland suckt ook gewoon.
Omdat dat zo is. In Belgie is de hulp sneller, kun je sneller terecht etc. Maar dat zijn gewoon feiten. Er gaan steeds meer mensen naar Belgie toe voor zorg etc.quote:
Ik kijk bij allebei. Mja wat moet je er van zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij de mannen kijk ik nooit. Op magischer wijs. Vrouwentopic is soms nog wel te pruimen hoor, mja
Het is gewoon algemeen bekend Tamashii. Daar kan ik niets aan doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Tamashii het volgende:
Over hulpverlening in het algemeen praten en dan dit soort dingen zeggen vind ik maf. Hulpverlening kan bestaan uit vluchtelingenwerk of parnassia of bjz. Totaal andere organisaties.
Ja over wat voor hulpverlening heb je het dan? Ik werk notabene in de zorg en ik herken echt niet wat je zegt. Ja bij sommige organisaties zijn wachtlijsten, bij andere weer niet. Is maar net vraag en aanbod he.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat dat zo is. In Belgie is de hulp sneller, kun je sneller terecht etc. Maar dat zijn gewoon feiten. Er gaan steeds meer mensen naar Belgie toe voor zorg etc.
Er zullen best dingen zijn waarbij Nederland beter is. Maar ik ken genoeg mensen in de hulpverlening/zorg etc en er zijn een heleboel dingen die in Belgie gewoon beter geregeld zijn dan in Nederland. En dan heb ik het dus over het algemeen zoals ik zei.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja over wat voor hulpverlening heb je het dan? Ik werk notabene in de zorg en ik herken echt niet wat je zegt. Ja bij sommige organisaties zijn wachtlijsten, bij andere weer niet. Is maar net vraag en aanbod he.
Tuurlijk maken mensen gebruik van hulpverlening en zorg en alles wat daar bij komt kijken. Wat moeten ze dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Tsja algemeen bekend maar mensen maken er maar al te graag gebruik van. Vandaar dat de zorg ook zo duur wordt
Daar zijn dus ook rapporten vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik ken Belgie niet, maar ik weet dat in Den haag/ Arnhem en Utrecht, de grote steden je zo bij een psycholoog terecht kunt. Ziekenhuizen werken ook weer anders. Maar goed sneller terecht heeft niks te maken met kwaliteit en dat kunnen alleen de rapporten bewijzen.
Dat laatste inderdaad, mensen worden meer hypochonder en gaan googlen op symptomen en komen bij de dokter terecht. Maar dat niet alleen, het is gewoon erger de laatste jaren dat mensen naar de ha gaan, vroeger gingen mensen alleen als ze half dood gingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuurlijk maken mensen gebruik van hulpverlening en zorg en alles wat daar bij komt kijken. Wat moeten ze dan?![]()
Is dat ook niet omdat men steeds ongezonder gaat leven, en snel een stempel krijgt met high sensitive of burn out? Of denk je dat dat wel meevalt. Tegenwoordig heeft echt iedereen "iets"
Ik ga niet zo snel naar de huisarts omdat ik te lui ben om te bellenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, mensen worden meer hypochonder en gaan googlen op symptomen en komen bij de dokter terecht. Maar dat niet alleen, het is gewoon erger de laatste jaren dat mensen naar de ha gaan, vroeger gingen mensen alleen als ze half dood gingen.
Shiiiit, wat een verhaal. Gevalletje niet willen indd. Mja hee dat is wel je exquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga niet zo snel naar de huisarts omdat ik te lui ben om te bellenbehalve als er écht wat is natuurlijk.
Maar je hebt gelijk, mijn ex was zo'n persoon, voor elke verkoudheid de dokter bellenik denk dat ze wel 50 keer ber jaar naar de HA gaat. En ze kan ook niet afvallen, dus nu heeft ze een maagring.
Ze kon niet afvallen omdat ze dus geen doorzettingsvermogen heeft, daarnaast heeft ze een angststoornis die alleen de kop op steekt als ze dingen moet doen waar ze geen zin in heeft. Want op vakantie naar Spanje kan ze wel bijvoorbeeld. Maar als ze boodchappen moet doen waar ze te lui voor is dan heeft ze natuurlijk last van pleinvrees. Mevrouw zit dus ook al ruim 13 jaar in de ziektewetlekker makkelijk allemaal.
Als veel mensen dat doen... dan word alles inderdaad duurder denk ik ja.
Je denkt soms te snel dat je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga niet zo snel naar de huisarts omdat ik te lui ben om te bellenbehalve als er écht wat is natuurlijk.
Maar je hebt gelijk, mijn ex was zo'n persoon, voor elke verkoudheid de dokter bellenik denk dat ze wel 50 keer ber jaar naar de HA gaat. En ze kan ook niet afvallen, dus nu heeft ze een maagring.
Ze kon niet afvallen omdat ze dus geen doorzettingsvermogen heeft, daarnaast heeft ze een angststoornis die alleen de kop op steekt als ze dingen moet doen waar ze geen zin in heeft. Want op vakantie naar Spanje kan ze wel bijvoorbeeld. Maar als ze boodchappen moet doen waar ze te lui voor is dan heeft ze natuurlijk last van pleinvrees. Mevrouw zit dus ook al ruim 13 jaar in de ziektewetlekker makkelijk allemaal.
Als veel mensen dat doen... dan word alles inderdaad duurder denk ik ja.
Ja, nou zulke mensen verdienen dus geen super hulpverlening in mijn ogenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shiiiit, wat een verhaal. Gevalletje niet willen indd. Mja hee dat is wel je ex
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je denkt soms te snel dat je de wijsheid in pacht hebt.
Hehe dat klopt. Je bent er in ieder geval achtergekomen. Niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, nou zulke mensen verdienen dus geen super hulpverlening in mijn ogen
Ja ik trapte er eerst in natuurlijk, dacht dat het echt was, tot het begon optevallen.Maar goed, iedereen maakt foutjes.
Ik gebruik em altijd. Het is zo'n schatje, die emoticon dus. Als ik iets tof vind, of mensen leuk vind waar ik op reageer of gewoon in een goede bui ben. Waarschijnlijk mijn verkeerde gebruik van smileys ja, maar hee we maken allemaal foutenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tamashi, wanneer gebruik jij die?
Ik zie dat als een smiley die iets lekker vindt, maar jij gebruikt m heel anders?
Maar jij studeerde toch psygologie? Kom je dit soort dingen dan ook tegen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe dat klopt. Je bent er in ieder geval achtergekomen. Niet iedereen doet dat.
Ik zie je soms nogal stevige uitspraken doen over zaken waarvan ik denk dat je daar niet alles van kan weten. Wilde ik gewoon even zeggen.quote:
ik tik net mijn eigen ervaring. ( in die quote van jou) En ik geef mijn uitgesproken mening altijd. En als jij dus zegt dat het anders zit mag je me dat gerust vertellen. Ik vertel alleen gewoon wat ik er van weet. En dat is dat ik met verschillende mensen al vaak over de zorgsector gepraat heb. En dat er elke keer weer uitkomt dat Belgie dus een wat beter systeem is dan wat Nederland heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie je soms nogal stevige uitspraken doen over zaken waarvan ik denk dat je daar niet alles van kan weten. Wilde ik gewoon even zeggen.
Ja en ik werk bij vluchtelingenwerk, dus ik ben wel wat zorg gewend jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij studeerde toch psygologie? Kom je dit soort dingen dan ook tegen?
Welke verhalen precies want voor zover ik zie zijn moeraskat en ik het niet heulemaal met elkaar eens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:16 schreef perro. het volgende:
ik heb 30 jaar bewuste en intensieve ervaring met gezondheidszorg in nl en ik herken die verhalen niet zo, niet bij mezelf en niet om me heen gezien. wat zegt dat?
over dat vluchtelingenwerk weet ik niet zoveel, lijkt me weer een heel vak apart met regels en alles.. Die norm is inderdaad wel goed jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en ik werk bij vluchtelingenwerk, dus ik ben wel wat zorg gewend jamaar goed het is altijd een dilemma wanneer iemand echt hulp nodigt heeft of doet alsof. En het is voor mij moreel gezien niet tof als mensen het niet hoeven en toch willen en alles doen om het te krijgen of als collegas het zo zielig vinden dat ze maar doorgaan met fondsen aanschrijven.
Kan er een heel betoog over schrijven maar ben van mening dat het in nl allemaal heel goed geregeld is vanuit de pvda norm; verschil tussen rijk en arm kleiner maken. Mensen die niks hebben krijgen wel.
ik had het overigens over ziekenhuizenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:16 schreef perro. het volgende:
ik heb 30 jaar bewuste en intensieve ervaring met gezondheidszorg in nl en ik herken die verhalen niet zo, niet bij mezelf en niet om me heen gezien. wat zegt dat?
voornamelijk. heb er genoeg van binnen gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het overigens over ziekenhuizenjij ook?
okequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:19 schreef perro. het volgende:
[..]
voornamelijk. heb er genoeg van binnen gezien.
heeft niks te maken met de kwaliteit vd gz in nl, die staat ergens bovenaan wereldwijd gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke![]()
maar jij hebt daar dus geen ervaring mee? ik hoor dat hier ( in brabant ) wel vaak.
Heb net ook even dit gevonden, uit 2013 welliswaar.
http://www.joop.nl/leven/(...)ter_dan_nederlandse/
Heb nog niet alles gelezen hoor.
Maar zulke verhalen hoor ik dus vaker, hoe zit dit dan?
Flauw? Neem het dan maar met een korreltje zout.quote:
Flinke bak zout eerder dan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Flauw? Neem het dan maar met een korreltje zout.
Burial? Maar ken je zeker al.quote:
Ik ook.quote:
Seksueel?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Frustratie oh ja daar ik heb ook last van.
Daar ga ik geen uitspraken over doenquote:
Oké.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ga ik geen uitspraken over doen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Stel je voor dat ik over kom als een seksueel gefrustreerde autist.Daar gaat mijn hele imago.
Bij mij ook niet trouwens.quote:
Lekker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Fascination het volgende:
Heb zin in een milka-reep met caramel.
Zit jij ook dankzij de hulpverlening 2 weken zonder geld omdat ze zo lomp zijn geweest om een fout formulier naar de bank te sturen waardoor die nu gewoon je bankrekening heeft geblokkeerd inclusief pas enz?quote:
A kwam net vragen of ze naar de winkel mocht om milka te halenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Fascination het volgende:
wat? hoe is dit mogelijk?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jij ook dankzij de hulpverlening 2 weken zonder geld omdat ze zo lomp zijn geweest om een fout formulier naar de bank te sturen waardoor die nu gewoon je bankrekening heeft geblokkeerd inclusief pas enz?
Nee, maar frustratie kent vele vormen en redenen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jij ook dankzij de hulpverlening 2 weken zonder geld omdat ze zo lomp zijn geweest om een fout formulier naar de bank te sturen waardoor die nu gewoon je bankrekening heeft geblokkeerd inclusief pas enz?
Ja, we hebben net wat nudes uitgewisseld en dan krijg je zin in chocolade, he.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A kwam net vragen of ze naar de winkel mocht om milka te halen![]()
Zitten jullie te appen ofzo?
WTFquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer uit de shit te komen, ik was beter af toen ik dat zelf probeerde op te lossen. Nu heb ik professionele hulp, zo blij mee. Ik droom opeens over touwen en krukjes en dan niet in een seksuele context.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we hebben net wat nudes uitgewisseld en dan krijg je zin in chocolade, he.
Vervelend voor je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer uit de shit te komen, ik was beter af toen ik dat zelf probeerde op te lossen. Nu heb ik professionele hulp, zo blij mee. Ik droom opeens over touwen en krukjes en dan niet in een seksuele context.
En om dit recht te zetten gaat een week of 2 duren. Misschien langer want mevrouw gaat ook nog op vakantie tussendoor
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Dit moet hier natuurlijk even gemeld worden: Vaker kanker door beffen
Rekeningen wel, eten nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vervelend voor je.
Maar je kunt tot die tijd je rekeningen betalen en eten hoop ik?
Ach, alles is tegenwoordig slecht voor je en van 9034850938465094856-345983-5684-69-54 dingen kan je een ernstige ziekte van krijgen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]je mag/kan ook niks meer doen tegenwoordig.
Tegenwoordig is alles wel slecht, yolo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]je mag/kan ook niks meer doen tegenwoordig.
Van leven ga je dood. Deal with itquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, alles is tegenwoordig slecht voor je en van 9034850938465094856-345983-5684-69-54 dingen kan je een ernstige ziekte van krijgen.
Als we voor al die dingen ons aan moeten gaan passen kun je beter op de bank blijven zitten en nooit meer je huis uit komen. Oh wacht, dat is ook slecht voor je
Ja vind ik wel goed indd! Knarsetand deed op 5 mei nummers die ik helaas niet kan vinden. Behalve my escape dan.quote:
Met smarties of tukquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Fascination het volgende:
Oplossing: doe het zelf!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
voedselbank?quote:
Die zijn snel tegenwoordigquote:
Brand los.quote:
Nee, ik wil de vraag houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard of ik antwoord geef dat ligt aan de vraagquote:
wow dat is snel, hier moet je echt wel ff wachten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die zijn snel tegenwoordiggister twee personen aangemeld, zelfde dag nog reactie en kunnen vrijdag hun pakket ophalen. Service diiit
Is dat meetbaar dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe meet je de waarde van iemands leven?
Van waar deze vraag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
In stijve toestand meten en niet smokkelen!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
kijken naar hoe diegene met anderen omgaat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
Niet, aangezien je geen waarde aan zoiets kan geven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
In dat geval; na mijn idee niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
waarom beantwoorden jullie mijn vraag met een wedervraag? is niet erg netjes hoor
Dus jij zegt nu dat een leven van iemand niets waard is?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet, aangezien je geen waarde aan zoiets kan geven.
is dat het enige?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef perro. het volgende:
[..]
kijken naar hoe diegene met anderen omgaat.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
In stijve toestand meten en niet smokkelen!
quote:
Nee dat zeg ik niet, je kan er geen waarde aan geven, dat is wat anders.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat een leven van iemand niets waard is?
kun je dit uitleggen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, je kan er geen waarde aan geven, dat is wat anders.
De context is gegeven? "Het leven".quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
Zonder een context is dit een vraag die je moeilijk kan beantwoorden
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
In stijve toestand meten en niet smokkelen!
Jawel hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
Zonder een context is dit een vraag die je moeilijk kan beantwoorden
Iedereen draagt op zijn/haar manier bij aan het leven. Niemand is meer of minder waard dan een ander.quote:
en dieren.quote:
Ten eerste zal het voor iedereen verschillend zijn. En ten tweede kan je een object zoals geld niet daar tegenover zetten vind is. Aangezien het geen eigendom is of kan zijn van iemand.quote:
klopt, maar hoe zou jij meten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ten eerste zal het voor iedereen verschillend zijn. En ten tweede kan je een object zoals geld niet daar tegenover zetten vind is. Aangezien het geen eigendom is of kan zijn van iemand.
voor mij is het leven van mijn dochters tien keer zoveel waard als dat van BIll Gates, toch zal er voor hem ws veel meer losgeld betaald worden dan voor mijn kinderen als hij ontvoerd wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat een leven van iemand niets waard is?
Ik heb een prachtige zoon aan de wereld geschonken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Hou het een beetje bij jezelf.
Maar hoe zouden jullie het voor jezelf inschatten?
"mijn leven was van waarde, want..en...of is.."
Ben jij dan van veel waarde of je zoon?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige zoon aan de wereld geschonken.
Mijn zoon, al is het maar omdat ik weinig toevoeg aan de maatschappij en hij juist heel veel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben jij dan van veel waarde of je zoon?
Kinderen zijn toch wel je waardevolste "bezit" he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben bv niet zoveel waard.
Voor mijn dochters ws wel, en voor mn vriend, familie, maar in geld uitgedrukt, zal dat niet erg veel opbrengen
Ja precies. Daar zit ik dus ook tegenaan te hikken..quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij is het leven van mijn dochters tien keer zoveel waard als dat van BIll Gates, toch zal er voor hem ws veel meer losgeld betaald worden dan voor mijn kinderen als hij ontvoerd wordt.
Sommige mensen zijn in geld uitgedrukt meer waard dan anderen en dat gaat meestal om wat een persoon bezit. Soms om wat hij betekent voor de wereld.
Maar goed, dan kijk ik dus naar geld en eigenlijk zegt dat niet zoveel, ik weet ook niet of je dat bedoelt...
Ook niet want ik zie mezelf niet meer of minder waard dan iemand anders.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Hou het een beetje bij jezelf.
Maar hoe zouden jullie het voor jezelf inschatten?
"mijn leven was van waarde, want..en...of is.."
ja. Maar goed, als die hun spaarpot omkeren, is dat nog geen vetpot natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch wel je waardevolste "bezit" he?
Hier ben ik het wel mee eens. Sowieso heeft iedereen andere waarden en normen en vindt iedereen andere dingen leuk. Je kan spreken over maatschappelijke waarden en dan kun je van een junkie die van een uitkering leeft zeggen dat dat geen waarde heeft. Maar persoonlijke waarde is onmogelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen draagt op zijn/haar manier bij aan het leven. Niemand is meer of minder waard dan een ander.
Klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. Maar goed, als die hun spaarpot omkeren, is dat nog geen vetpot natuurlijk
Heb je het leven van anderen beter gemaakt, heb je iets gegeven aan het leven wat niemand af kan nemen? Heb je de wereld een beetje veranderd?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
Dus jullie zouden jullie leven niet meten op geld? Maar wat dan? kwaliteiten?
wat je schat jezelf niet van veel waarde. waarom is dat dan?
Aan wat je betekend voor je medemens ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
wat je schat jezelf niet van veel waarde. waarom is dat dan?
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef perro. het volgende:
gandhi vind ik een mooi voorbeeld. een van de meeste waardevolle personen die ooit geleefd heeft imo.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je het leven van anderen beter gemaakt, heb je iets gegeven aan het leven wat niemand af kan nemen? Heb je de wereld een beetje veranderd?
Dus je zou alles bekijken wat je voor een ander gedaan hebt en niet voor jezelf?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan wat je betekend voor je medemens ofzo
Denk dat dat wel een bepaalde waarde geeft jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Dus je zou alles bekijken wat je voor een ander gedaan hebt en niet voor jezelf?
het is eigenlijk heel logisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja precies. Daar zit ik dus ook tegenaan te hikken..
Voor jezelf maakt voor een ander niet zoveel uit. Als je maar genoeg om jezelf geeft om om andere te geven. En bovendien; geven maakt gelukkiger maar van iemand anders houden moet je eerst van jezelf houden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Dus je zou alles bekijken wat je voor een ander gedaan hebt en niet voor jezelf?
Als het op mijn kwaliteiten aankomt ben ik waardeloos. Ik zou niet gemist worden, en zo vervangen zijn door iemand die waarschijnlijk beter is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
want je schat jezelf niet van veel waarde. waarom is dat dan?
Wie zou je redden in een gevaarlijke situatie gandhi of jezelf?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef perro. het volgende:
gandhi vind ik een mooi voorbeeld. een van de meeste waardevolle personen die ooit geleefd heeft imo.
okequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een bepaalde waarde geeft ja
Over de paus gesproken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is eigenlijk heel logisch.
Een paus wordt geacht niets te hebben, toch is hij een van de meest invloedrijke mensen ter wereld en dus ook een van de meest waardevolle voor de wereld, of wij het daar nou mee eens zijn of niet.
Mensen die veel geld hebben, zijn sowieso veel waard, want hun bezittingen zijn hun waarde. Drugsbaron of Bill Gates maakt geen reet uit, als ze doodgaan, komen die bezittingen 'vrij' (aan anderen toe) en dat kun je dus zien als hun waarde.
hm inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is eigenlijk heel logisch.
Een paus wordt geacht niets te hebben, toch is hij een van de meest invloedrijke mensen ter wereld en dus ook een van de meest waardevolle voor de wereld, of wij het daar nou mee eens zijn of niet.
Mensen die veel geld hebben, zijn sowieso veel waard, want hun bezittingen zijn hun waarde. Drugsbaron of Bill Gates maakt geen reet uit, als ze doodgaan, komen die bezittingen 'vrij' (aan anderen toe) en dat kun je dus zien als hun waarde.
Zijn wij je nu aan het helpen met huiswerk oid?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm inderdaadgoed punt. Even opschrijven.
omdat ik 'in the grand scheme of things' goed ben geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
want je schat jezelf niet van veel waarde. waarom is dat dan?
Ik denk dat je dat nooit kunt zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie zou je redden in een gevaarlijke situatie gandhi of jezelf?
En dan natuurlijk in een situatie dat jullie allebei leven.
Huiswerk? Nee hoor. Gewoon een levensvraag. ik zit al jaren niet meer op schoolquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn wij je nu aan het helpen met huiswerk oid?
niet als je het puur wbt geld bekijkt, dat kun je (helaas imo) prima objectief bepalen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:52 schreef Tamashii het volgende:
Waarden geven aan is ook uber persoonlijk. Je mag wel je mening hebben maar eigenlijk niet oordelen. Als je oordeelt zegt dat meer over jezelf dan de ander
ik denk dat je uiteindelijk altijd voor jezelf kiest. Niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nooit kunt zeggen.
Ik hoop van mezelf dat ik krachtig genoeg ben om mezelf op te offeren in zo'n geval, maar misschien kies ik dan ook wel voor mezelf
ik zou zeker voor mezelf kiezenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat nooit kunt zeggen.
Ik hoop van mezelf dat ik krachtig genoeg ben om mezelf op te offeren in zo'n geval, maar misschien kies ik dan ook wel voor mezelf
Ik hoop dus dat ik op dat moment niet zo benquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat je uiteindelijk altijd voor jezelf kiest. Niet?
ik zal mijn leven geven voor mensen van wie ik echt hou of waarvan ik vind dat ze dat als geen ander verdienen. bijv een gandhi idd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie zou je redden in een gevaarlijke situatie gandhi of jezelf?
En dan natuurlijk in een situatie dat jullie allebei leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |