Opties te over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
That's pretty fucked up![]()
Wat zijn de opties?
Sorry, maar zelfs met 3 jaar Grieks moest ik nog iedere keer nadenken over welke letter wat was. Ik kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar dingen hoef je maar te weten en dan is het vrij gemakkelijk. Wanneer je weet dat de R op een P lijkt en de I een soort omgekeerde N is, kom je al een eind
Grieks, Latijn en Cyrillisch hebben overigens een soort van driehoeksverhouding. Maar weinig letters zijn uniek. En zelfs de unieke, zoals de delta, en Cyrillische D lijken nog sterk op elkaar. Net als beide 'L's
[ afbeelding ]
quote:
Had niet anders van je verwacht Roy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scoring
You scored 20/20 = 100%.
This beats or equals 100% of test takers.
The average score is 18.
Your high score is 20.
more stats >>
Dat is ineens een grote verbetering. Veel onthouden van de antwoorden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is beter;
Scoring
You scored 154/196 = 79%.
This beats or equals 62.1% of test takers.
The average score is 126.
Your high score is 154.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Topografie weet ik gewoon echt niet. Dat is met afstand het grootste gat in mijn algemene kennis. Ik wist 30 landen.
Wat is deze quiz?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
Scoring
You scored 21/35 = 66%.
This beats or equals 90.1% of test takers.
The average score is 15.
Your high score is 21.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leren van muziek is makkelijker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
17 van de 20. Stukken beter dan die topografie, haha.
Wat ook niet meehielp was dat ik soms echt niet wist hoe een land in het Engels heette. Maar deze informatie heb ik op de basisschool voor het laatst geleerd en daar leerde ik het altijd de dag van tevoren. Dus dat is nooit verder dan mijn korte termijn geheugen gekomen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je landen als Grenada niet weet, of vergeet dat Monaco een land is, oké. Maar 30...
Penissize quizquote:
Scoringquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/pixar-movies-quiz.php
100%
Ik had er 14. Niet slecht voor iemand die geen van de films ooit gezien heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/star-wars-quotes
Scoring
You scored 16/17 = 94%.
This beats or equals 82.1% of test takers.
The average score is 12.
Your high score is 16.
more stats >>
Oef. Eens kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/pixar-movies-quiz.php
100%
quote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ook niet meehielp was dat ik soms echt niet wist hoe een land in het Engels heette. Maar deze informatie heb ik op de basisschool voor het laatst geleerd en daar leerde ik het altijd de dag van tevoren. Dus dat is nooit verder dan mijn korte termijn geheugen gekomen.
Scoringquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/star-wars-quotes
Scoring
You scored 16/17 = 94%.
This beats or equals 82.1% of test takers.
The average score is 12.
Your high score is 16.
more stats >>
Geen idee. Ik zal eens kijken. Ik typ niet zo erg snel, dus zal wel niet zo hoog zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
Hoe scoort men eigenlijk bij de typesnelheidquiz?Ik eindig dikwijls bij de top 5%
WAT!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er 14. Niet slecht voor iemand die geen van de films ooit gezien heeft.
[..]
Oef. Eens kijken.
[..]
[..]
Begrijpelijk
Dus datquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WAT!
Heb jij nooit de Star Wars films gezien?
Wat is dit Kaneel?
Lange films kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WAT!
Heb jij nooit de Star Wars films gezien?
Wat is dit Kaneel?
Hoinquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Fera het volgende:
Quizzen.
Goed idee, ik ga gelijk mijn highscore verbeteren.
You were the chosen one!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange films kijken.Denken dat ik daar het geduld voor heb.
En dan ook nog eens van die oude met crappy effects.
Wat is de hoofdstad van Bulgarije?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nu wel alle landen van Europa.Ja, lach maar.
Handig voor zaterdag.
Ook al die 631 afgesplitste staatjes van Joegoslavië en al die skimmerslanden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Fascination het volgende:
Handig voor zaterdag.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook al die 631 afgesplitste staatjes van Joegoslavië en al die skimmerslanden?
"spul"quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Adolecens het volgende:
Zit te wachten op een snuiter die spul komt ophalen hier, hele middagplanning naar de kloten.. Nu badkamer maar poetsen
Servië, Montenegro, Kosovo, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Macedonië.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Kut en nu denk ik ineens wel aan congoquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Spul jaquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Fascination het volgende:
Handig voor zaterdag.
Het spijt me, Roy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You were the chosen one!
You were to bring balance to the Force, not leave it in darkness
You were my brother Kaneel
Ik moet dit even verwerkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen doet mee toch?
[..]
Het spijt me, Roy.
Maar het heeft me nooit echt getrokken.
Dat laffe Macedonie is gewoon Bulgarije. Spreken zelfs onze taal!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Servië, Montenegro, Kosovo, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Macedonië.
Al is Kosovo geloof ik niet 100% een land, omdat niet iedereen haar erkent.
Hai.quote:
Succes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anywaaay, ik ga maar weer even een poging tot iets nuttigs doen ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat laffe Macedonie is gewoon Bulgarije. Spreken zelfs onze taal!![]()
![]()
Net als Noord-Griekenland. AlLEMAAL BULGARIJE!![]()
![]()
![]()
Mooie naam voor zo'n lelijke stad ja. Terwijl het ooit één van de mooiste steden van Europa was. Sterker nog, sommige Romeinse keizers wilde Serdica (Het oude Sofia) als hoofdstad van het Romeinse Rijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
Ik vond Sofia altijd wel een mooie naam voor een hoofdstad.
Is dat niet overal in Europa?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
[..]Arme Roy.
Maar ik ben wel goed in de Marvel quizzen.
[..]
Alles is daar toch in meerdere handen geweest over de eeuwen?
Ik blijf het vreemd vinden dat er geen hoofdstad is met de naam Roy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
Ik vond Sofia altijd wel een mooie naam voor een hoofdstad.
Cool.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooie naam voor zo'n lelijke stad ja. Terwijl het ooit één van de mooiste steden van Europa was. Sterker nog, sommige Romeinse keizers wilde Serdica (Het oude Sofia) als hoofdstad van het Romeinse Rijk
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.Konden we dat maar zeggen van Amsterdam.
Budapest is wel heel mooi.
Overal ter wereld. Behalve Oceanië geloof ikquote:
In de stad Amsterdam.. Waaaaaaaaaaar de zeelieden lallenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlands is overheerst door Frankrijk, Spanje en Duitsland in de afgelopen eeuwen. Bulgarije door Turkije. Daar blijft het wel bij eigenlijk. Rusland is er een soort van geweest maar niet als bezettende macht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/23997/harry-potter-name-game
[..]
Overal ter wereld. Behalve Oceanië geloof ik
Te moeilijk. Ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/user-quizzes/23997/harry-potter-name-game
[..]
Overal ter wereld. Behalve Oceanië geloof ik
Zomaar vanuit het niets haten op onze mooie hoofdstadquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Thraciërs kwamen daar toch vandaan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlands is overheerst door Frankrijk, Spanje en Duitsland in de afgelopen eeuwen. Bulgarije door Turkije. Daar blijft het wel bij eigenlijk. Rusland is er een soort van geweest maar niet als bezettende macht.
Jazeker. Zuidelijk Bulgarije heet niet voor niets Trakiyaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thraciërs kwamen daar toch vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |