Ja, vond ik ook erg leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij ook zo enthousiast over Het Wenkbrauw Moment van Waylon!?![]()
Van te vóren zei men juist dat als 'we' in de tweede halve finale hadden gestaan, we het makkelijk hadden gered. Dat de eerste juist de betere was.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees alleen dat de 2e halve finale tien keer beter is dan die van gister. Weinig goeie nummers, normaal heb ik toch wel een paar favo's.
Dat schreef Patrique gister, dat die eerste de sterkste zou zijn, ik ben nu héél benieuwd naar de tweede finalequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Van te vóren zei men juist dat als 'we' in de tweede halve finale hadden gestaan, we het makkelijk hadden gered. Dat de eerste juist de betere was.
Hé-le-maal eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook erg leuk
Ik vond echt alles aan het optreden kloppen. Hun outfits, hoe ze tegenover elkaar staan, Ilse blij, Waylon met zijn Wenkje, de gitaristen, de zwarte grond. Werkelijk niks wat anders had gehoeven, als je het mij vraagt. Het is zo mooi klein gehouden en toch knalt het, door de outfits, mimiek.
Anouk stond vorig jaar als een aangeslagen vogel, het had niks. Dit nummer en het optreden is gewoon helemaal áf!![]()
Ik zou het bijna als single kopen. Ik vind het zo mooi sober.
En Waylon vond ik altijd een lullemans, maar die heeft nu wel dikke punten verdient.
De eerste halve finale werd gezien als de finale met de meest sterke nummersquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees alleen dat de 2e halve finale tien keer beter is dan die van gister. Weinig goeie nummers, normaal heb ik toch wel een paar favo's.
en toch staan we dit jaar in Kopenhagen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef Jif het volgende:
Zweden zal hoog eindigen, maar gaat niet winnen![]()
De Zweedse inzending lijkt van plastic, is emotieloos en heeft geen diepgang.
En dan denk ik dat ons lied nog televote-vriendelijker is dan dat liedquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:42 schreef Greys het volgende:
Heeeeeeeeeeeel stiekem hoop ik dat we een Italië 2010-tje gaan doen
Met zijn afwijkende totaal niet songfestivallerige lied. Die laag in alle odds stond en uiteindelijk 2e in de finale werd (en ik had op hem gewed met een paar euro, weken daarvoor al, als winnaar, als hij toch eens gewónnen had...).
Whehehee. Eens. De winnaar van vorig jaar was een fake samenraapsel van alles dat we de jaren er voor hadden gezien. We nemen een trommel, een fluitje, een makkelijk deuntje en doe ook maar blote voeten.quote:
Ik bedoel dat naar mijn smaak Emmelie de Futloos ook emotieloos, plastic en zonder diepgang wasquote:
Eens, maar ik zie zo geen echte winnaar tussen de rest. Ik dacht op voorhand dat Armenie dit makkelijk zou winnen, maar zijn optreden gister was niet best.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:40 schreef Jif het volgende:
Zweden zal hoog eindigen, maar gaat niet winnen![]()
De Zweedse inzending lijkt van plastic, is emotieloos en heeft geen diepgang.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:48 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ik bedoel dat naar mijn smaak Emmelie de Futloos ook emotieloos, plastic en zonder diepgang was
Ik zie onderhand een winnaar in iedereen, zo paranoia ben ik inmiddels.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie zo geen echte winnaar tussen de rest. Ik dacht op voorhand dat Armenie dit makkelijk zou winnen, maar zijn optreden gister was niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |