Ik laat vrouwen ook niet mee helpen. Die zorgen maar voor de koffie en het eten voor de werkende mannenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat m'n tante m'n kamer wilde behangen. Dat zag er niet uit.
Hier was het meer dat er nog bezig was om de muren mooi egaal te krijgen terwijl de verf al klaar stond ernaastquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat m'n tante m'n kamer wilde behangen. Dat zag er niet uit.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat vrouwen ook niet mee helpen. Die zorgen maar voor de koffie en het eten voor de werkende mannen
Ik kan best goed schilderen, sauzen, schuren en dat soort dingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat vrouwen ook niet mee helpen. Die zorgen maar voor de koffie en het eten voor de werkende mannen
Okay, een aantal vrouwen niet. Mijn moeder en een paar tantes. Dat MOET fout gaanquote:
ik kan lassen, solderen, metselen, schilderen, sauzen, stucen, schuren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan best goed schilderen, sauzen, schuren en dat soort dingen.
Toch zijn vrouwen vaak wel beter in schilderen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is helemaal baas.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan lassen, solderen, metselen, schilderen, sauzen, stucen, schuren.
Deze bouwvakker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan lassen, solderen, metselen, schilderen, sauzen, stucen, schuren.
Mijn vader kan wel ziekelijk netjes schilderen. Die is ook vreselijk perfectionistisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen vaak wel beter in schilderen etc.
Ik heb die van mij uiteindelijk weggestuurd omdat ze te snel gingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn familie wil altijd voor mij bepalen hoe alles moet. Ik laat mijn familie dus niet meer helpen
Dat is ook mijn ervaring inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen vaak wel beter in schilderen etc.
Ik heb het geduld niet voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader kan wel ziekelijk netjes schilderen. Die is ook vreselijk perfectionistisch.
ik goed bier drinkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan goed koffie en broodjes maken voor degenen die het werk doen.
Voordeel aan een klein zusje zijn.quote:
quote:
Voor sloopwerk kun je altijd bellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Ik hoor het al, jullie gaan mij helpen als ik een eigen plek heb.
Mijn levenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil altijd graag alles doen, en dan ben ik het na een kwartier zat.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil altijd graag alles doen, en dan ben ik het na een kwartier zat.
Een smerige taak, maar iemand moet het doen.quote:
Hahaha. Ik heb 2 linkerhanden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder is de vaste behanger in de familie hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is heel erg tof en handig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voordeel aan een klein zusje zijn.mocht altijd helpen met het verbouwen bij mijn zussen thuis. En mijn vader is ook heel handig, die heeft ons hele huis gemaakt. Mocht als klein smurfje al helpen met van alles. Toen ook op school techniek gekozen en leren lassen en zulks. En met de projecten in ecuador heb ik ook veel opgestoken, ivm scholen bouwen en zo.
[..]
De flat moet eigenlijk blijven staan.quote:
Ik wil wel helpen schilderen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Maak dan maar koffie en broodjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een smerige taak, maar iemand moet het doen.
[..]
Hahaha. Ik heb 2 linkerhanden.
ik zat ook vaak met mn duim in mn mond met een plamuurmes te spelen hoor. Maar 8uur op een dag klussen is voor een kind ook wat veelquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel erg tof en handig.Maar vroeger vond ik er geen klap aan, dus nooit iets mee gedaan.
Mijn moeder ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder is de vaste behanger in de familie hoor
quote:
quote:
Haha, same.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik schilder altijd de kleinere, moeilijkere dingen. Zoals de kozijnen. Minn pa en broertje doe dan de grote oppervlakten omdat zij niet goed met dat priegelwerk overweg kunnen
kozijnen lak je hoop ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik schilder altijd de kleinere, moeilijkere dingen. Zoals de kozijnen. Minn pa en broertje doe dan de grote oppervlakten omdat zij niet goed met dat priegelwerk overweg kunnen
Lief.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht ik de tijd hebben, zal ik dat doen.
Mijn vader wilde wel dingen leren, maar hij was daar niet zo goed in ... In aanleren dan. Hij nam het altijd veel te snel uit handen en wilde het dan zelf helemaal perfect doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zat ook vaak met mn duim in mn mond met een plamuurmes te spelen hoor. Maar 8uur op een dag klussen is voor een kind ook wat veel
Maar mijn vader leerde me wel vanalles, band verwisselen van een auto bijvoorbeeld![]()
Check, hoewel als het netjes gedaan is wel ok is. Maar hier ook de voorkeur voor alleen verf.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn moeder ookmaar ik vind behang lelijk.
Ach, als ik de tijd heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Maar waarschijnlijk is het wat ver weg voor jou.
Je snapt wat ik bedoel. Ik noem alles schilderen zolang het verf betreft.quote:
Je mag wel meubels sjouwen. Volgens mij ben je best sterk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Where's the fun in that?
Ik heb me gister de hele dag in mijn eentje uit kunnen leven.
Hele dag sloopwerk gehad.
Zit je me nu complimenten te maken in de hoop dat ik kom helpen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag wel meubels sjouwen. Volgens mij ben je best sterk.
Anders zie ik je wel op de housewarming.quote:
ohquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader wilde wel dingen leren, maar hij was daar niet zo goed in ... In aanleren dan. Hij nam het altijd veel te snel uit handen en wilde het dan zelf helemaal perfect doen.
Ik meen het oprecht. Je fysiek ziet er prima uit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je me nu complimenten te maken in de hoop dat ik kom helpen?
Het werkt wel
aha, oke.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Ik noem alles schilderen zolang het verf betreft.
Mijn moeder: "laat mij dat maar doen, duurt veel te lang allemaal!quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader wilde wel dingen leren, maar hij was daar niet zo goed in ... In aanleren dan. Hij nam het altijd veel te snel uit handen en wilde het dan zelf helemaal perfect doen.
Mijn ouders dus juist niet. Maar na de tuin 2 jaar geleden verkondigt mijn pa dat hij er te oud voor wordt en gaat laten doen als er weer wat moet gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
Verder ben ik opgegroeid met luie ouders. Wij huurde gewoon polen in als er iets moest gebeuren.
Ja ja. stop maar, ik kom al helpen sjouwen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht. Je fysiek ziet er prima uit.
jouw moeder, ze ziet er streng uit, maar volgens mij is ze erg lief. En jouw papa ziet er ook streng uit, maar is geloof ik ook strengquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder: "laat mij dat maar doen, duurt veel te lang allemaal!"
.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder: "laat mij dat maar doen, duurt veel te lang allemaal!"
.
Jammer dat mijn haar niet meer wil, anders liet ik mijn baard staan en het groeien net als Aragorn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy neemt zijn zwaard mee om de troepen aan te moedigen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja. stop maar, ik kom al helpen sjouwen.
Ik vond hem wel sterkquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij zo'n kutgrap zou maken.
Wordt meteen weer misbruik van gemaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja. stop maar, ik kom al helpen sjouwen.
Het was meer dat hij uit onverwachte hoek kwam.quote:
Dit ben jij toch, 5 jaar geleden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn haar niet meer wil, anders liet ik mijn baard staan en het groeien net als Aragorn.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, kom bij jou ook wel mee helpen sjouwen.
Meestal welquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
ik hoop dat ze mijn koelkast en wasmachine naar boven dragen als ze hem leveren
Deden ze bij ons wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
ik hoop dat ze mijn koelkast en wasmachine naar boven dragen als ze hem leveren
Joah, dat klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jouw moeder, ze ziet er streng uit, maar volgens mij is ze erg lief. En jouw papa ziet er ook streng uit, maar is geloof ik ook streng
wie is ons?quote:
Ja, hoe kom jij aan die foto?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ben jij toch, 5 jaar geleden?
[ afbeelding ]
Ik en mijn ex toentertijd.quote:
"Oeh, een ruige man met lang haar, sop sop sop."quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ben jij toch, 5 jaar geleden?
[ afbeelding ]
Ik was al begonnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Oeh, een ruige man met lang haar, sop sop sop."
Jawel, heb een nieuwe koelkast. Althans, die ga ik vanmiddag kopen. Er staat er nu een van mn ouders.quote:
Roycofanforum.bequote:
Haha,quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit was meer algemeen. :$quote:
Wanneer is er weer een fanmeet dag?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roycofanforum.be
[..]
Haha,, arme Fas. Het zit wel diep.
Dan kjequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was meer dat hij uit onverwachte hoek kwam.Maar ik moest stiekem wel een beetje gniffelen.
Ik wist dat ik mijn haar niet had moeten knippenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Brengt twi nooit een bosje voor je mee?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
Er staat een Greetz pakketje in de gang.
Ik moest een pakketje aannemen voor de buurvrouw. Niemand stuurt mij ooit een bosje bloemen.
Owquote:
Geen idee.quote:
Awww.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
Er staat een Greetz pakketje in de gang.
Ik moest een pakketje aannemen voor de buurvrouw. Niemand stuurt mij ooit een bosje bloemen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat ik er toch niet mee om kan gaan.
Ik zie hem eerder aankomen met een papieren zak van de snackbar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi lijkt me eigenlijk wel iemand die dat doet.
Dat had ik beetje bij de landenquiz. *kuchquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, ik probeer een quiz met alle hoofdsteden van de wereld.
Mijn hoofd komt nergens op
Canberra, Brasilia, Amsterdam, Berlijn, Parijs, Sofia, belgrado, Boekarest, Athene, Rome, Madrid, London, Wenen, Tokyo, Nairobi etc. etc. etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, ik probeer een quiz met alle hoofdsteden van de wereld.
Mijn hoofd komt nergens op
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder aankomen met een papieren zak van de snackbar.
Ik had het bij de bekende FOK!kers quizquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had ik beetje bij de landenquiz. *kuch
Haha, ja dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder aankomen met een papieren zak van de snackbar.
Ik ook.quote:
triviant als voorspel?quote:
Trioviantquote:
inb4 myr met "twiviant".quote:
Die lukte nog wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had ik beetje bij de landenquiz. *kuch
Ah, Canberra. Dat was het. Ik zat maar te denken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Canberra, Brasilia, Amsterdam, Berlijn, Parijs, Sofia, belgrado, Boekarest, Athene, Rome, Madrid, London, Wenen, Tokyo, Nairobi etc. etc. etc.
Een ieder hier is sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
in een hoekje gaan staan huilen.quote:
houdoe!quote:
Jaquote:
Of dat iddquote:
En niemand wil je, dus zelfmoord plegen dan maar.quote:
DE reden dat hier twister ligtquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
houdoe!
[..]
Ja
Kunnen daarna ook naakt twister doen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Een ieder hier is sexy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
En niemand wil je, dus zelfmoord plegen dan maar.
ik heb een dekbedovertrek met twister eropquote:
Count me inquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
houdoe!
[..]
Ja
Kunnen daarna ook naakt twister doen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Iedereen weet al dat ik lelijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
je ging toch fappen.quote:
Zo fout heb ik het niet danquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb een dekbedovertrek met twister erop
Handig als je niet over bepaalde sexstandjes durft te beginnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo fout heb ik het niet dan
Ook niet handig op bed!
Maar je bent een man, je fapt toch sowieso 10 keer op een dag dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Ga fappen" het ontbreken van het woordje 'ik' is cruciaal daar
Enige wat een deken doet is in de weg liggen of in de knoop zitten met benenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Handig als je niet over bepaalde sexstandjes durft te beginnen..
Ja godverquote:
dat ding ligt ook te verstoffen in de kast. enorm lelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo fout heb ik het niet dan
Ook niet handig op bed!
nutteloze post dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Ga fappen" het ontbreken van het woordje 'ik' is cruciaal daar
Dafuuuqquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Enige wat een deken doet is in de weg liggen of in de knoop zitten met benen
Ow ja, en dan ook nog icoontjes erop. "Rood over blauw" en jij dan helemaal blij worden van dat standjequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, en dan ook nog icoontjes erop. "Rood over blauw" en jij dan helemaal blij worden van dat standje
picsquote:
Uiteraard, wel meer zelfsquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar je bent een man, je fapt toch sowieso 10 keer op een dag dan?
Zoals 99% hierquote:
Nooit in de knoop gezeten als je aan het rollebollen bent in bed?quote:
wie durft dat nou weer nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Mensen.quote:
Ik durf met grote zekerheid aannames te doen alleen al over enkele mannen hier.quote:
Denk dat je je verbaasd over hoeveel mensen ergens niet over durven te beginnen tegen hun partner.quote:
Je lijkt wel een wijf!quote:
72quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lukte nog wel.
Meeste landen ken ik wel. Helemaal omdat je er een kaartje bij krijgt, zodat je weet wat er nog openstaat.
[..]
Ah, Canberra. Dat was het. Ik zat maar te denken.
Belgrado wist ik ook niet meer. Maar is wel allemaal Engelse spelling, dat helpt ook niet mee.
Ik kwam op 51 van de 196.
http://www.jetpunk.com/quizzes/name-world-capitals.php
Dit iddquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat je je verbaasd over hoeveel mensen ergens niet over durven te beginnen tegen hun partner.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat je je verbaasd over hoeveel mensen ergens niet over durven te beginnen tegen hun partner.
Nog lager?quote:
Garpje togquote:
Ja nu krijgen mensen verwachtingen en word ik onzekerquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raene, ik wacht... Mijn broek ligt al in een hoek
Hihaho.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja nu krijgen mensen verwachtingen en word ik onzeker!!
Sorryquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, alleen serieuze dingen hier, jwtz!
Zo jammer dit.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik durf met grote zekerheid aannames te doen alleen al over enkele mannen hier.
jammer, jammer, jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsnog een nette prestatie.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
Vergeet het maar jongens, Raene heeft bruine ogen. Is niets dus.
Woah waar gaat dit over ik wil het ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsnog een nette prestatie.
Ik wist gewoon echt niet meer wat de hoofdsteden van Noorwegen, Zweden en Finland waren.Het was een drama.
Amerikaanse staten kom ik ook maar tot 34.
Het is waarquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:45 schreef Fascination het volgende:
Vergeet het maar jongens, Raene heeft bruine ogen. Is niets dus.
Neem ik je eens serieus, is het nog niet goed.quote:
En toch gaat het vaak weer fout door dat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jammer, jammer, jammer.
communicatie is het belangrijkste.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo jammer dit.
[..]
[..]
jammer, jammer, jammer.
communicatie is het belangrijkste.
http://www.jetpunk.com/tags/geography.phpquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Woah waar gaat dit over ik wil het ook.
Wat wil jij dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Je moet gewoon kunnen zeggen wat je wil.
Je had toch eerst een foto in je fobo?quote:
ik zeg gewoon wat ik wil, wil hij of zij dat niet, jammer dan. Maar ik ga niet een relatie hebben waar mijn seksuele behoeftes niet bespreekbaar zijn. Of niet kunnen worden waargemaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem ik je eens serieus, is het nog niet goed.
[..]
En toch gaat het vaak weer fout door dat.
Engels is geen nadeeeelquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.jetpunk.com/tags/geography.php
Hier staan een aantal quizjes. Zoals alle landen ter wereld, de hoofdsteden, Amerikaanse staten en vlaggen en alles.
Enig nadeel, het is in het Engels.
Ja joh, Maar ik hou daar helemaal niet vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch eerst een foto in je fobo?
Beetje jammerquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja joh, Maar ik hou daar helemaal niet van
Logisch toch. Ik had ze ook eens in een grijs verleden. Met m'n moeder op de achtergrond aan het strijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja joh, Maar ik hou daar helemaal niet van
Dat niet zozeer maar meer dat communicatie in het algemeen vaak beroerd is. Maar ben het met je eens hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat ik wil, wil hij of zij dat niet, jammer dan. Maar ik ga niet een relatie hebben waar mijn seksuele behoeftes niet bespreekbaar zijn. Of niet kunnen worden waargemaakt.
algemene communicatie is ook HEEL belangrijk, maar het ging nu over seks.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat niet zozeer maar meer dat communicatie in het algemeen vaak beroerd is. Maar ben het met je eens hoor.
Nee, je bent iedereens ideaalbeeld op dat gebied.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb groene ogen, ben ik nu afgeschreven?
Ja, groene ogen kan echt nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
Sws, geen blond haar ook tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
Stok op 45quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsnog een nette prestatie.
Ik wist gewoon echt niet meer wat de hoofdsteden van Noorwegen, Zweden en Finland waren.Het was een drama.
Amerikaanse staten kom ik ook maar tot 34.
wel, maar ik verf, ik ben pornoblond van mezelfquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent iedereens ideaalbeeld op dat gebied.
Vanwege je ogen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
45, oef. Keurig hoor.quote:
quote:
Ja nu zijn we nieuwsgierig naar jouw vreemde voorkeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
Ik zou met sommige voorkeuren op seksueel gebied wel gêne voelen om dat tegen m'n partner te zeggen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu zijn we nieuwsgierig naar jouw vreemde voorkeuren natuurlijk.
Nouja het zijn wel 2 aparte dingen. Seks kan je ook aanvoelen. Maar wat ik/je al zei beide zijn gewoon belangrijk ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Algemene communicatie is ook HEEL belangrijk, maar het ging nu over seks.
Dat weet ik toch niet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel, maar ik verf, ik ben pornoblond van mezelf
[..]
Die van jou sluiten aan bij die van mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
Ik zou met sommige voorkeuren op seksueel gebied wel gêne voelen om dat tegen m'n partner te zeggen.
Europa alle 45quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
45, oef. Keurig hoor.
Gewoon in een keer alle 196 landen quiz doen man.
Ik had ze alle 196. Als een baas
[..]
Succes.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
Klopt, dat is wel moeilijk. Ik had vooral moeite met een aantal van die oude Sovjet staten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Europa alle 45
Bij de hele wereld kwam ik niet tot alle 196. Zeker niet omdat ik van sommige niet wist hoe ze nu precies in het engels te schrijven
Weet niet meer exact, paar weken geleden gemaakt. Wel over de 100. heb je linkje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]fasje toch.
Ik ga dit eens fijn voor mezelf invullen.
[..]
Klopt, dat is wel moeilijk. Ik had vooral moeite met een aantal van die oude Sovjet staten.
Tajikistan. Kyrgystan :S
Hoever kwam je wel bij die 196?
zijn wel heul groen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja het zijn wel 2 aparte dingen. Seks kan je ook aanvoelen. Maar wat ik/je al zei beide zijn gewoon belangrijk ja.
[..]
Dat weet ik toch niet!
Dan kan het nog net, groen valt in het goede rijtje dacht ik.
http://www.jetpunk.com/qu(...)ies-can-you-name.phpquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet meer exact, paar weken geleden gemaakt. Wel over de 100. heb je linkje?
Kut man... ik wist er 48 van de 196quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
45, oef. Keurig hoor.
Gewoon in een keer alle 196 landen quiz doen man.
Ik had ze alle 196. Als een baas
[..]
Succes.
Valt best mee tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
Als ze mooie voeten heeft, zou ik haar voeten wel beroeren. Maar volgens mij komt dat creepy over.
Ik denk dat je dan eerst even de voetencheck moet doen voor je een paar tanden kwijt bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
Als ze mooie voeten heeft, zou ik haar voeten wel beroeren. Maar volgens mij komt dat creepy over.
Dan zal het een twijfelgeval zijn.quote:
Ok, ik heb nu een hele rare MI voor mequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
Vertel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal het een twijfelgeval zijn. Heb je nog punten die dat goed zouden kunnen maken?
[..]
Ok, ik heb nu een hele rare MI voor me![]()
Ik heb mixed feelings over voetenquote:
met wat voor punten zou ik scoren denk je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal het een twijfelgeval zijn.
Heb je nog punten die dat goed zouden kunnen maken?
Je doet je boodschappen via AH.nl zoals het een echte zolderkamerautist betaamt?quote:
dan moet je toch per se voor 50 euro of zo bestellen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Je doet je boodschappen via AH.nl zoals het een echte zolderkamerautist betaamt?
nee, gewoon een fysieke winkelquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Je doet je boodschappen via AH.nl zoals het een echte zolderkamerautist betaamt?
Geen idee, ik heb het nog nooit gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moet je toch per se voor 50 euro of zo bestellen?
En je Fok!-t gewoon doorquote:
En leveren ook niet overal geloof ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan moet je toch per se voor 50 euro of zo bestellen?
ik ook niet, maar ik hoorde dat een keer.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gedaan!
Hier wel, want die appie bus heeft laatst onze dakgoot eraf geredenquote:
Beroeren. Klinkt wel liefkozend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:01 schreef Fascination het volgende:
quote:
Ik ga er nog een doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beroeren. Klinkt wel liefkozend.
[..]
Dat wordt oefenen!
Voetfetisjisten zijn toch meestal van die vage figuren. Voeten likken en dat soort dingen.quote:
En, je hebt nog 2 pluspunten sowieso toch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
met wat voor punten zou ik scoren denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam tot 147quote:
Ja, veel voeten zijn ranzig inderdaad.quote:
Jij bent net van de basisschool af zekerquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voetfetisjisten zijn toch meestal van die vage figuren. Voeten likken en dat soort dingen.
In die trant dus.
[..]
En, je hebt nog 2 pluspunten sowieso toch.nep pluspunten dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
verreweg de meesten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, veel voeten zijn ranzig inderdaad.
nee, gewoon gefascineerd door topografie, aardrijkskunde, dinosaurussen en meer van dat soort flauwekul. Ik ben een soort Rossquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij bent net van de basisschool af zeker
Oke dat is dan wel weer sexy.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
nee, gewoon gefascineerd door topografie, aardrijkskunde, dinosaurussen en meer van dat soort flauwekul. Ik ben een soort Ross
Ik las Bob Rossquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
nee, gewoon gefascineerd door topografie, aardrijkskunde, dinosaurussen en meer van dat soort flauwekul. Ik ben een soort Ross
Netjes. Afrika zeker het zwakke punt?quote:
Heb jij al een date voor den nieuwe x-men film?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las Bob Ross
[..]
Netjes. Afrika zeker het zwakke punt?
Helaas zie ik er zelf inmiddels ook uit als een fossielquote:
Oh ja goede, daar moet ik ook nog een date voor scoren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij al een date voor den nieuwe x-men film?
Afrika ging redelijk, veel van die eilandgroepen en rare sovjetstaatjes die ik wel weet hoe te noemen maar niet hoe te schrijven in het latijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las Bob Ross
[..]
Netjes. Afrika zeker het zwakke punt?
Dunno, kijken naar dat soort dingen is vooralquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas zie ik er zelf inmiddels ook uit als een fossiel
Hey geile.quote:
Ik heb nooit een date. Dus ook niet daarvoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb jij al een date voor den nieuwe x-men film?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Topografie.Ik kan niet eens alle landen van Europa opnoemen.
twi deed laatst dat gebeuren over alle landen opnoemen, en ik hoorde landen waar ik nog nooit van had gehoord.
Australië had ik de eerste keer ook wel moeite mee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Afrika ging redelijk, veel van die eilandgroepen en rare sovjetstaatjes die ik wel weet hoe te noemen maar niet hoe te schrijven in het latijn
* plop*quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:22 schreef Myraela het volgende:
Faxie! Stop je piemel erin! Snel! Voordat iemand anders het doet!
Telaat er zit er al een inquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:22 schreef Myraela het volgende:
Faxie! Stop je piemel erin! Snel! Voordat iemand anders het doet!
Ik ben hardcorequote:
nee, maar het Cyrillisch is een vrij logisch alfabet en belangrijker : Die landen schrijven er zelf in. Transliteraties zijn niet perfect en voor mij ook niet logischquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een date. Dus ook niet daarvoor.
[..]
Arme Myra.
[..]
Australië had ik de eerste keer ook wel moeite mee.
Omdat ik nooit weet wat nou wel en wat nou niet een officieel land is. Amerikaans Samoa, Noordelijke Marianen, Nieuw Caledonië, Maagdeneilanden, Puerto Rico :S Allemaal geen landen. Maar het Vaticaan telt wel.
Ah, jij schrijft alles in het Cyrillisch?
Verdoriequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, weer een kans gemist, Faxie.
Nog steeds een griezelquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:26 schreef perro. het volgende:
nieuwe dino gevonden. de pinokkio rex.![]()
http://www.nu.nl/wetensch(...)nuit-opgegraven.html
Jouw tijd komt wel.quote:
ik vind die velociraptors er gaaf uitzien. al lijken ze veel op struisvogels volgens mij, maar dan nog.quote:
Oei, nu begeef je je op glad ijs.quote:
Scoringquote:
Hoezoquote:
Ik heb echt niets met aardrijkskunde, wat dat betreft is mijn geheugen een gatenkaas. Maargoed ik heb weer andere kwaliteitenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Scoring
You scored 89/196 = 45%.
This beats or equals 31.3% of test takers.
The average score is 126.
Your high score is 89.kon beter. maar moest bij sommige echt nadenken wat de engelse naam was
![]()
Zoals?quote:
Niet he faxiequote:
Beter dan 45?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga die test opnieuw doen, ik kan dit beter
Ah, oké.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
nee, maar het Cyrillisch is een vrij logisch alfabet en belangrijker : Die landen schrijven er zelf in. Transliteraties zijn niet perfect en voor mij ook niet logisch
Topografie quiz. Alle 196 erkende landen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Welke test? Klinkt als verrekte goede sog.
Gelukkig maarquote:
Vind de Velociraptor niet zo boeiend. Behalve in Jurassic Park 1. Maar dat is geen Velociraptor maar een Deinonychus of gezien de grootte waarschijnlijker Utahraptor. Alleen dat klinkt allemaal minder tof danquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vind die velociraptors er gaaf uitzien. al lijken ze veel op struisvogels volgens mij, maar dan nog.
Hahaha. Ik ga zo hard falen. Ik heb al moeite met de provincies en bijbehorende hoofdsteden van Nederland.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Topografie quiz. Alle 196 erkende landen.
http://www.jetpunk.com/qu(...)ies-can-you-name.php
Bambi toch. Je breekt mij hartje hiermeequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ga zo hard falen. Ik heb al moeite met de provincies en bijbehorende hoofdsteden van Nederland.
Paar dingen hoef je maar te weten en dan is het vrij gemakkelijk. Wanneer je weet dat de R op een P lijkt en de I een soort omgekeerde N is, kom je al een eindquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké.
Er zijn onderhand woorden die ik wel herken. Zoals "Rusland". Maar de tekens lijken zo random. Hetzelfde had ik met Grieks. Dat was gewoon echt niet aan mij besteed.
ja, die zijn supercool. ook in deel 3? dat ze die eieren van die beesten gejat hebben, en die ene kerel ze van de wap krijgt door met dat botje wat te fluiten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind de Velociraptor niet zo boeiend. Behalve in Jurassic Park 1. Maar dat is geen Velociraptor maar een Deinonychus of gezien de grootte waarschijnlijker Utahraptor. Alleen dat klinkt allemaal minder tof danVelociraptor
![]()
Helaas zijn ze allemaal ook bevederd en niet zulke bazen als de raptors in de film
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
14/20quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy:
Een Fresh Prince lyrics quiz.
http://www.jetpunk.com/quizzes/fresh-prince-lyrics-quiz.php
Scoringquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy:
dit is beter;quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan 45?
Je hoeft alleen maar Europa te weten en een handjevol grote landen. Dan ben je er al.
Kan beter toch, nog geen 100%quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is beter;
Scoring
You scored 154/196 = 79%.
This beats or equals 62.1% of test takers.
The average score is 126.
Your high score is 154.
Tjussquote:
Die tyfus quiz doet het bij mij nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy:
Die zijn ook tof jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:45 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, die zijn supercool. ook in deel 3? dat ze die eieren van die beesten gejat hebben, en die ene kerel ze van de wap krijgt door met dat botje wat te fluiten.
maar zijn inderdaad geen velociraptors. die hebben veren idd. maar zijn volgens mij wel cool.
die kleintjes trouwens ook. compi's.
[ afbeelding ]
jij had er 4quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan beter toch, nog geen 100%
[..]
Tjuss
Ben er ook weg van
Topografie weet ik gewoon echt niet. Dat is met afstand het grootste gat in mijn algemene kennis. Ik wist 30 landen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi toch. Je breekt mij hartje hiermee
Ander spelletje spelen danquote:
ik denk dat je er sowieso wel meer kant als ik begin te gooien met landen (hihaho Mi )quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Topografie weet ik gewoon echt niet. Dat is met afstand het grootste gat in mijn algemene kennis. Ik wist 30 landen.
Ik weet niet zo goed wat ik wil vandaagquote:
de hazewind onder de dino's.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Die zijn ook tof jaOf wat te denken van de zes meter lange Gallimimus die zomaar met 75 KM/H voorbij kan denderen
That's pretty fucked upquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik wil vandaag..
17 van de 20. Stukken beter dan die topografie, haha.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speciaal voor Roy:
mag je ook niet zeurenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en
Toch iemand die het gemiddelde omhoog moet halen dan
Maar ik ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |