Ik laat vrouwen ook niet mee helpen. Die zorgen maar voor de koffie en het eten voor de werkende mannenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat m'n tante m'n kamer wilde behangen. Dat zag er niet uit.
Hier was het meer dat er nog bezig was om de muren mooi egaal te krijgen terwijl de verf al klaar stond ernaastquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat m'n tante m'n kamer wilde behangen. Dat zag er niet uit.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat vrouwen ook niet mee helpen. Die zorgen maar voor de koffie en het eten voor de werkende mannen
Ik kan best goed schilderen, sauzen, schuren en dat soort dingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat vrouwen ook niet mee helpen. Die zorgen maar voor de koffie en het eten voor de werkende mannen
Okay, een aantal vrouwen niet. Mijn moeder en een paar tantes. Dat MOET fout gaanquote:
ik kan lassen, solderen, metselen, schilderen, sauzen, stucen, schuren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan best goed schilderen, sauzen, schuren en dat soort dingen.
Toch zijn vrouwen vaak wel beter in schilderen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is helemaal baas.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan lassen, solderen, metselen, schilderen, sauzen, stucen, schuren.
Deze bouwvakker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan lassen, solderen, metselen, schilderen, sauzen, stucen, schuren.
Mijn vader kan wel ziekelijk netjes schilderen. Die is ook vreselijk perfectionistisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen vaak wel beter in schilderen etc.
Ik heb die van mij uiteindelijk weggestuurd omdat ze te snel gingenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn familie wil altijd voor mij bepalen hoe alles moet. Ik laat mijn familie dus niet meer helpen
Dat is ook mijn ervaring inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn vrouwen vaak wel beter in schilderen etc.
Ik heb het geduld niet voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader kan wel ziekelijk netjes schilderen. Die is ook vreselijk perfectionistisch.
ik goed bier drinkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan goed koffie en broodjes maken voor degenen die het werk doen.
Voordeel aan een klein zusje zijn.quote:
quote:
Voor sloopwerk kun je altijd bellen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Ik hoor het al, jullie gaan mij helpen als ik een eigen plek heb.
Mijn levenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil altijd graag alles doen, en dan ben ik het na een kwartier zat.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil altijd graag alles doen, en dan ben ik het na een kwartier zat.
Een smerige taak, maar iemand moet het doen.quote:
Hahaha. Ik heb 2 linkerhanden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder is de vaste behanger in de familie hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is heel erg tof en handig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voordeel aan een klein zusje zijn.mocht altijd helpen met het verbouwen bij mijn zussen thuis. En mijn vader is ook heel handig, die heeft ons hele huis gemaakt. Mocht als klein smurfje al helpen met van alles. Toen ook op school techniek gekozen en leren lassen en zulks. En met de projecten in ecuador heb ik ook veel opgestoken, ivm scholen bouwen en zo.
[..]
De flat moet eigenlijk blijven staan.quote:
Ik wil wel helpen schilderen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Maak dan maar koffie en broodjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Een smerige taak, maar iemand moet het doen.
[..]
Hahaha. Ik heb 2 linkerhanden.
ik zat ook vaak met mn duim in mn mond met een plamuurmes te spelen hoor. Maar 8uur op een dag klussen is voor een kind ook wat veelquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel erg tof en handig.Maar vroeger vond ik er geen klap aan, dus nooit iets mee gedaan.
Mijn moeder ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder is de vaste behanger in de familie hoor
quote:
quote:
Haha, same.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik schilder altijd de kleinere, moeilijkere dingen. Zoals de kozijnen. Minn pa en broertje doe dan de grote oppervlakten omdat zij niet goed met dat priegelwerk overweg kunnen
kozijnen lak je hoop ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik schilder altijd de kleinere, moeilijkere dingen. Zoals de kozijnen. Minn pa en broertje doe dan de grote oppervlakten omdat zij niet goed met dat priegelwerk overweg kunnen
Lief.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht ik de tijd hebben, zal ik dat doen.
Mijn vader wilde wel dingen leren, maar hij was daar niet zo goed in ... In aanleren dan. Hij nam het altijd veel te snel uit handen en wilde het dan zelf helemaal perfect doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zat ook vaak met mn duim in mn mond met een plamuurmes te spelen hoor. Maar 8uur op een dag klussen is voor een kind ook wat veel
Maar mijn vader leerde me wel vanalles, band verwisselen van een auto bijvoorbeeld![]()
Check, hoewel als het netjes gedaan is wel ok is. Maar hier ook de voorkeur voor alleen verf.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn moeder ookmaar ik vind behang lelijk.
Ach, als ik de tijd heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Maar waarschijnlijk is het wat ver weg voor jou.
Je snapt wat ik bedoel. Ik noem alles schilderen zolang het verf betreft.quote:
Je mag wel meubels sjouwen. Volgens mij ben je best sterk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Where's the fun in that?
Ik heb me gister de hele dag in mijn eentje uit kunnen leven.
Hele dag sloopwerk gehad.
Zit je me nu complimenten te maken in de hoop dat ik kom helpen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag wel meubels sjouwen. Volgens mij ben je best sterk.
Anders zie ik je wel op de housewarming.quote:
ohquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader wilde wel dingen leren, maar hij was daar niet zo goed in ... In aanleren dan. Hij nam het altijd veel te snel uit handen en wilde het dan zelf helemaal perfect doen.
Ik meen het oprecht. Je fysiek ziet er prima uit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit je me nu complimenten te maken in de hoop dat ik kom helpen?
Het werkt wel
aha, oke.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Ik noem alles schilderen zolang het verf betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |