Waarschijnlijk omdat ze een jood met "Herr Rotschild" aan bleven spreken tot op het moment dat ze hem een kogel door de kop joegen. Goede manieren brengen je een eind.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het mooie is dat zelfs onze Oosterburen minder worden gehaat dan de Marokkanen.
En die hebben nota bene weet ik hoeveel dode Nederlanders op hun geweten.
Wat ik elk geval klopt is dat de bijdrage van Nederland in WO2 militair minimaal was. En dat het vooral buitenlanders waren die toen dit land bevrijd hebben.quote:
Je haalt handeldrijven nogal door de war met roven. De Vikingen roofden, net als de Britten en Spanjaarden. Nederland zag in dat zij veel meer winst konden behalen door te handelen ipv te roven.quote:
Je weet dat Italie een bondgenoot was van nazi-Duitsland ? Het land werd verslagen, niet bevrijdt. Niet dat dat verkrachting goedpraat maar het plaatst het in een iets andere context.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het punt is dat Marokkaanse militairen Italië kwamen bevrijden van de Duitsers. Na het verslaan van de Duitse troepenmacht hebben zij hun overwinning gevierd door de 'bevrijde' Italiaanse vrouwen t verkrachten en hun mannen te vermoorden wanneer die verzet boden.
Als ik mee moet gaan in jouw stelling, hebben de Marokkanen toen dus een 'wapen' ingezet NA de bevrijding tegen juist hen die zij kwamen bevrijden.
nadruk ligt hier op elders in het landquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waarom lees je je eigen links niet voordat je ze plaatst?
[..]
Dat sprookje dat Nederland zo laat was met de slavernij afschaffen mag ook wel een keer de prullenbak in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou laten we het dan zo zeggen aan het bevrijden van anderen heeft Nederland geen geweldig verleden het was het laatste land wat bijvoorbeeld de slavernij afschafte.
Deel 1 van je post klopt niet. Deel 2 slechts deels.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat ik elk geval klopt is dat de bijdrage van Nederland in WO2 militair minimaal was. En dat het vooral buitenlanders waren die toen dit land bevrijd hebben.
nee dat klopt wederom nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat ik elk geval klopt is dat de bijdrage van Nederland in WO2 militair minimaal was. En dat het vooral buitenlanders waren die toen dit land bevrijd hebben.
Nou, niet echt hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Alle machtig zeg. ga jij het verkrachten en vermoorden van een net 'bevrijd' volk werkelijk vergelijken met een bombardement op de agressor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och jezus, krijgen we dat weer. Mogen we ook blij zijn dat Nederland niet door het Britse bomber command en USAAF is bevrijd dan? Fijne "bevrijders" toch?
Kap nou eens met die flauwekul dat zij onmenselijke dingen hebben gedaan en anderen niet, dat is gewoon onzin om je aversie tegen alles wat blijkbaar Marokkaans is te rechtvaardigen.
De VOC institutionaliseerde de kaapvaart johquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je haalt handeldrijven nogal door de war met roven. De Vikingen roofden, net als de Britten en Spanjaarden. Nederland zag in dat zij veel meer winst konden behalen door te handelen ipv te roven.
Dat die handel niet erg eerlijk was is een tweede in het verhaal.
Je denkt serieus dat Italie bezet was door de Duitsersquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alle machtig zeg. ga jij het verkrachten en vermoorden van een net 'bevrijd' volk werkelijk vergelijken met een bombardement op de agressor?
Echt. Je zou bijna hopen dat WOIII uitbreekt om sommige mensen wat verstand bij te brengen.
Dat waren hun voorouders, niet de Duitsers van nu. Terwijl we dus wel een groot probleem hebben met een deel van de Marokkaanse 'Nederlanders' nu.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En het mooie is dat zelfs onze Oosterburen minder worden gehaat dan de Marokkanen.
En die hebben nota bene weet ik hoeveel dode Nederlanders op hun geweten.
Als eerste dien je dat "bevrijd volk" even met een korreltje zout te nemen, aangezien Italië een bondgenoot was van Duitsland. Anderzijds zie ik niet het verschil tussen misdragingen jegens de ene zo goed als verslagen vijand en de andere.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alle machtig zeg. ga jij het verkrachten en vermoorden van een net 'bevrijd' volk werkelijk vergelijken met een bombardement op de agressor?
Echt. Je zou bijna hopen dat WOIII uitbreekt om sommige mensen wat verstand bij te brengen.
Officieel in inderdaad de slavernij in 1863 in Nederland afgeschaft. De implementatie daarvan was pas rond in 1848 maar de rol van Nederland in de handel in slaven duurde tot in de 19e eeuw. Handel is tenslotte handel. Etc etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:52 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dat sprookje dat Nederland zo laat was met de slavernij afschaffen mag ook wel een keer de prullenbak in.
Nederland verbood slavernij in 1863, de VS in 1865. Cuba in 1886, Korea 1894, Frankrijk 1896, Italie 1935 etc etc.
Nope. Lees waar je op reageert voor je je onderbuik leegt op dit forum.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar staat toch niet dat Nederlandse militairen die gesneuveld waren weg lagen te rotten waar ze gevallen waren? Want dat is wat je beweerde.
Uit de krochten van 'haat alles wat Nederlands is' onder de fundamenten van de multiculti samenleving.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zie Megumi eigenlijk maar weinig dingen posten die verbonden zijn met de realiteit. Ik vraag me af waar deze lieve lieve jongen zijn informatie vandaan haalt.
Draai dat eens om. De voorouders van de Marokkanse bontkraagjes die hebben gevochten voor de geallieerden, mogen die niet herdacht worden omdat Mo loopt te sissen naar meisjes?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat waren hun voorouders, niet de Duitsers van nu. Terwijl we dus wel een groot probleem hebben met een deel van de Marokkaanse 'Nederlanders' nu.
hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nope. Lees waar je op reageert voor je je onderbuik leegt op dit forum.
Klopt. Net als nu was de regering te laf om het leger zijn werk te laten doen. Bang als zij waren voor bombardementen op de waterkeringen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
het leger heeft zijn werk gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. Net als nu was de regering te laf om het leger zijn werk te laten doen. Bang als zij waren voor bombardementen op de waterkeringen.
Ik haat Nederland helemaal niet? Waar post ik dat? Een land waar mensen uit mijn eigen familie voor gestorven zijn zij het dan onder een niet Nederlandse vlag kun je moeilijk haten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Uit de krochten van 'haat alles wat Nederlands is' onder de fundamenten van de multiculti samenleving.
Die mogen best herdacht worden. Alle oorlogsslachtoffers worden herdacht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Draai dat eens om. De voorouders van de Marokkanse bontkraagjes die hebben gevochten voor de geallieerden, mogen die niet herdacht worden omdat Mo loopt te sissen naar meisjes?
Je vergeet dat dat voornamelijk burgers waren. Net als de Engelandvaarders, jongens, mannen en enkele vrouwen die met gevaar voor eigen leven ontsnapten uit het bezette Nederland en wederom met gevaar voor eigen leven in soms gammele bootjes de oversteek maakten naar Engeland al waar zij zich voegden bij het Britse leger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat klopt wederom niet
google is op koopvaardij en wo2 bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |