woeh. Idd. Dat is erg relaxed. Heb ook ergens een playlist. Songs from a smokey bar.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die ken ik klinken erg nice hier op
Ben laatst naar wat noir achtige jazz aan het luisteren.
https://soundcloud.com/jamesuhart/10-minutes-from-paris
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drie keer in gereden, elke keer foto's maken als een toerist en met de conducteurs op de foto
quote:
piekartz87 ???quote:
Helaas.. er zijn er meer vanquote:
Ja Aldie, hoe komt dat? HOE KOMT DAT?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:29 schreef 2023 het volgende:
Hallo vrienden.
Ik hoop dat mijn aanwezigheid jullie weer een groot plezier doet.
Dit topic is wel heel rustig geworden zie ik. Hoe komt dat?
onderbroeken verkopen op de haagse mart voor jou.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef bobbernaut het volgende:
Geen stufi voor mij denk ik.. schandelijk
Neejoh, gewoon stelen van die rijke tatta'squote:Op woensdag 28 mei 2014 19:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
onderbroeken verkopen op de haagse mart voor jou.
Ach, vroeger mocht je niet eens studeren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:37 schreef bobbernaut het volgende:
Geen stufi voor mij denk ik.. schandelijk
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Ach, vroeger mocht je niet eens studeren.
quote:
IK BEN IN FRIESLAND OP DE CAMPINGquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja Aldie, hoe komt dat? HOE KOMT DAT?
HOE KOMT DAT GODVERDOMME?!!?
Ik ga zo op bed aan met mijn binnenbrandjequote:Op donderdag 29 mei 2014 03:46 schreef vogelkooi het volgende:
negers in een auto hebben altijd last van binnebrandjes
Twee negersquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:47 schreef vogelkooi het volgende:
Een neger met een been
Het zwart en heeft twee poten?
Jij moet nog een keer langskomen trouwensquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:47 schreef vogelkooi het volgende:
Een neger met een been
Het zwart en heeft twee poten?
Neger met een lange piemelquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:48 schreef vogelkooi het volgende:
twee negers met een poot.
Het is zwart en heeft drie poten?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
IK BEN IN FRIESLAND OP DE CAMPING
2007Scape hierquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Mender het volgende:
Ik verveel me. Vanilla servertje of event iemand?
Ik ben busy met een nieuwe server met wat vette mods.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Mender het volgende:
Ik verveel me. Vanilla servertje of event iemand?
ja verdomme las ik laatst een stukje over, dat cicada 3301 ofzo, dag later moest ik naar de duinen met school, zag ik ook veel van die stickers..quote:
Sigma - Nobody To Love, of wil je echt t origineel?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die vocals, waar zijn die ook alweer vandaan
Dat is juist een bootleg remix lol.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sigma - Nobody To Love, of wil je echt t origineel?
tl;dw?quote:
je niet gewoon ziek meldenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef bobbernaut het volgende:
kk misselijk, maar toch moeten werken, #Huilen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |