quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Scorpie het volgende:
Een 15 jarig meisje helemaal kapot trekken op school, de droom van iedere puber
Hij was tevens de ringleider hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh lees nu dat hij de vijfde was, en dat vier knullen hem voor gingen, dat is dan toch wat minder.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:43 schreef 2dope het volgende:
Vieze dingen doen op schoolreisje![]()
Oh, the days..
Nee, maar blijkbaar wel een opgerekte vagina.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, een gangbang.... hij was de nummer 5 die over het meisje heenging.
Dan heb je toch ook geen zelfrespect?!
Maar misschien wel een soaquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Welnee. Een kut is een kut is een zaadbak.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als knul ontbreekt het je dan ook redelijk aan zelfrespect.
Als je dat (op je 16de al) zo ziet dan is er volgens mij redelijk wat misgegaan in je opvoeding.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Een kut is een kut is een zaadbak.
Ze zaten in een katholiek bezinningsoord. Moet er nog meer gezegd worden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat (op je 16de al) zo ziet dan is er volgens mij redelijk wat misgegaan in je opvoeding.
Zij hebben er geen probleem mee, laat die jongens toch lekker joh..quote:Er is door de ouders van het meisje nog geen klacht ingediend", aldus de parketwoordvoerster. De jongens zijn intussen definitief van school gestuurd.
Geen probleem mee hebben en het leven van die jongens op voorhand willen verwoesten door een strafzaak (dat zou immers het gevolg zijn van een aangifte), zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zij hebben er geen probleem mee, laat die jongens toch lekker joh..
Die gast verwoest zijn eigen leven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen probleem mee hebben en het leven van die jongens op voorhand willen verwoesten door een strafzaak (dat zou immers het gevolg zijn van een aangifte), zijn twee verschillende dingen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Scorpie het volgende:
"In principe een aantasting van de eerbaarheid en strafbaar" Zo staat het ongeveer in het artikel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gast verwoest zijn eigen leven.
Volgens mij is sex met meisjes van 15 zelfs in Belgie gewoon verboden.
Of geldt dat niet voor de zoon van de minister?
Gelul, als het een mocro was geweest van 16 had het HLN zelfs zijn foto erbij gezet...quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
"In principe een aantasting van de eerbaarheid en strafbaar" Zo staat het ongeveer in het artikel.
Krant mag namen niet bekend maken.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:43 schreef 2dope het volgende:
Vieze dingen doen op schoolreisje![]()
Oh, the days..
Op Belgische fora wordt dan ook fiks gespeculeerd over dwang bij de gangbang.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle jongens geschorst en het sletje zelf niet.
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar ik vermoed dat er dan iets over een eventuele rechtszaak bekend zou worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Op Belgische fora wordt dan ook fiks gespeculeerd over dwang bij de gangbang.
Want waarom zou dat meisje anders mogen blijven?
Als ze zwanger blijkt kunnen die papen haar altijd alsnog van school trappen. Leer mij roomsch-katholieke schoolbesturen kennen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef riazop het volgende:
Want waarom zou dat meisje anders mogen blijven?
Respect koop je niks voor. Scoren telt!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Ja, op die leeftijd zijn ze allemaal nymfomaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:56 schreef Leandra het volgende:
Overigens vind ik het ook ronduit dom van de minister om in een (anoniem) interview te hebben verklaard dat het meisje in kwestie een gestoorde nymfomane zou zijn.
Hangt er een klein beetje vanaf hoe dat 15-jarig meisje eruit ziet denk je niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:48 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, uit andere berichten in de media is duidelijk geworden dat dat meisje al sinds haar dertiende verschillende sekspartners heeft gehad en er dus "nogal vroeg bij was", zeg maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar ik vermoed dat er dan iets over een eventuele rechtszaak bekend zou worden.
Als het wel wordt gezegd tegen de school, maar verder geen aanklacht wordt ingediend, vermoed ik dat het geen dwang was, om eerlijk te zijn.
Heeft de school dan niet een plicht kindermisbruik te melden?
Ditquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef Jigzoz het volgende:
Jezus wat een gedoe weer... Ja, jongens van vijftien, zestien denken constant aan seks en als ze even de kans krijgen zullen ze neuken wat ze neuken kunnen. Blijkbaar zag dat meisje dat in dit geval ook wel zitten. Nou, iedereen blij.
Maar nee, want die katholieken moeten zich ermee bemoeien. Gevolg: niemand meer blij, kinderen in de publiciteit en een hoop ellende voor alle betrokkenen.
hahahahaah +1quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, een katholieke school, zolang er geen condooms gebruikt werden is het dan okay toch?
In Belgie is sex met minderjarigen heel gewoon hoor. Dat moet kunnen toch???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:20 schreef speedcore het volgende:
tja dat is dus sex met minderjarigen, dat betekend dat IEDEREEN die aan die orgie heeft meegedaan een pedofiel en strafbaar is. Ik vind dat ze allemaal heel erg lang gestraft moeten worden, chemisch gecastreerd en ook NOOIT meer vrij mogen komen. Houd die pedo`s bij onze kinderen weg!
1 jaar kick lolquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:17 schreef riazop het volgende:
Huiszoeking bij madame Milquet...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Joelle-Milquet.dhtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |