SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plan tot nu toe:
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Hier vind je de OP.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 14:09:54 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Zijn nog maar plaatjes joh, kan nog best dat er een plekje voor ze wordt gevonden. Hopelijk wel in ieder geval.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
Welke mongool heeft dat eigenlijk toegestaan en waarom is er nog geen opstand geweest?!?
Het Maasgebouw is voor minder bestormd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zijn nog maar plaatjes joh, kan nog best dat er een plekje voor ze wordt gevonden. Hopelijk wel in ieder geval.
Ze zouden in ieder geval nooit neergehaald mogen worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zijn nog maar plaatjes joh, kan nog best dat er een plekje voor ze wordt gevonden. Hopelijk wel in ieder geval.
Valt wel mee. Mensen die graag De Kuip wilde behouden hebben nu hun zin gekregen, als de lichtmasten dan weg 'moeten' vind ik dat je je daar maar bij neer moet leggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval nooit neergehaald mogen worden.
wat niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zouden in ieder geval nooit neergehaald mogen worden.
De lichtmasten, op de afbeeldingen van BAM zijn ze nergens meer te vindenquote:
Toch heb ik ergens gelezen dat ze, zonder functie, wel blijven staan. Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De lichtmasten, op de afbeeldingen van BAM zijn ze nergens meer te vinden
Ik had liever gehoord dat je als vergelding de van Brienenoordbrug wilde opblazen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt wel mee. Mensen die graag De Kuip wilde behouden hebben nu hun zin gekregen, als de lichtmasten dan weg 'moeten' vind ik dat je je daar maar bij neer moet leggen.
Of is dat niet de reactie waar je op hoopte?
FRFC meldde dat ook op Facebook zag ik voorbij komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
Toch heb ik ergens gelezen dat ze, zonder functie, wel blijven staan. Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb.
Jullie zijn weer gematst?quote:Ajax kreeg 2,25 punten te weinig, Feyenoord kreeg 3,25 punten te veel’
Woensdag, 7 mei 2014 om 09:20
Het Algemeen Dagblad heeft de rol van de scheidsrechter in alle competitiewedstrijden van de top zes in het voorbije Eredivisieseizoen onderzocht. Aan de hand van videobeelden werden de beslissingen rond doelpunten en rode kaarten geëvalueerd en gecontroleerd op hun juistheid. Met behulp van een kansberekeningsmodel werd geschat wat de uitkomst zou zijn geweest als de scheidsrechter bij verkeerde beslissingen hulp gehad zou hebben van videobeelden.
Het dagblad constateerde 84 foute beslissingen rond doelpunten en rode kaarten in de 174 wedstrijden van Ajax, Feyenoord, FC Twente, PSV, sc Heerenveen en Vitesse. In 48 van die wedstrijden (29,6%) hadden foute beslissingen van de dienstdoende arbiter een directe invloed op winst, verlies of gelijkspel. Kortom: in drie op de tien duels was een cruciale fout van de scheidsrechter mede van invloed op de verdeling van de punten.
Volgens het kansberekeningsmodel kreeg Ajax 2,25 punten te weinig en had Vitesse eigenlijk 2,46 punten meer moeten hebben. De overige clubs mogen niet klagen. Feyenoord had eigenlijk 3,25 punten minder moeten hebben, terwijl Heerenveen liefst 4,84 punten meer kreeg dan men eigenlijk had moeten hebben. De uitkomst zou geen gevolgen voor de ranglijst hebben gehad. Alleen Vitesse, dat als zesde eindigde, zou het seizoen op een vierde stek hebben afgesloten.
quote:
Niet echt dus, aangezien het niet van belang was. Psv en Heerenveen zijn wel gematst, of Vitesse gestraft, het is maar hoe je het wil zienquote:De uitkomst zou geen gevolgen voor de ranglijst hebben gehad. Alleen Vitesse, dat als zesde eindigde, zou het seizoen op een vierde stek hebben afgesloten.
Best mogelijk. De scheidsrechters waren behoorlijk dramatisch dit seizoenquote:
Neuh:quote:
Hoho, dit onderzoek spitste zich alleen toe op de top6. Het zou best kunnen dat RKC eigenlijk had moeten degraderen etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best mogelijk. De scheidsrechters waren behoorlijk dramatisch dit seizoen.
Toch mooi om te zien dat het geen gevolgen zou hebben gehad voor de ranglijst muv Vitesse. Dus ondanks de slechte prestaties van de scheidsrechters, hebben ze geen cruciale invloed gehad op het verloop van de competitie.
Slecht onderzoek dan. Ik heb geen AD, geen zin om het artikel te moeten zoeken & Syntix leverde geen link mee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, dit onderzoek spitste zich alleen toe op de top6. Het zou best kunnen dat RKC eigenlijk had moeten degraderen etc.
Link.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slecht onderzoek dan. Ik heb geen AD, geen zin om het artikel te moeten zoeken & Syntix leverde geen link mee.
Echt waardeloos onderzoek dus. Wat wellicht wel slim is, is dat de KNVB na elk seizoen alle beslissingen in alle wedstrijden evalueert met de dienstdoende scheids en de statistische resultaten bekend maken. Pas dan weten we wat de invloed van de scheidsrechter is op de competitie echt is. Tevens biedt je de scheidsen de mogelijkheid tot verbetering dmv leren van hun fouten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Link.
Van de top 6 zijn alle wedstrijden onderzocht en hebben ze 'wetenschappelijk' gekeken hoeveel punten een club meer/minder hadden moeten hebben. Het onderzoek is leuk, maar er is vrij veel op aan te merken
Dit inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:10 schreef Muto het volgende:
Alleen onderzoek doen naar kaarten en doelpunten
En dan ook enkel de rode kaarten, een gele kaart kan er evengoed voor zorgen dat je 'genaaid' wordt in een wedstrijd omdat een speler zich inhoudt of een mannetje laat lopen omdat ie niets wenst te riskeren. Of omdat ie geschorst is in een wedstrijd erna.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:10 schreef Muto het volgende:
Zal wel even een foto maken, heb de krant hier ergens liggenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En dan ook enkel de rode kaarten, een gele kaart kan er evengoed voor zorgen dat je 'genaaid' wordt in een wedstrijd omdat een speler zich inhoudt of een mannetje laat lopen omdat ie niets wenst te riskeren.
Buiten dat heb je een hoop extra variabelen die zeker psychologisch een bepaalde werking hebben, situatie topclub tegen kleine club, thuisvoordeel, uitslagen in het verleden etc. zorgen allemaal voor extra zaken die amper te berekenen zijn. Als Feyenoord thuis tegen NAC een onterechte pingel en rood krijgt bij 0-0 in de eerste helft zegt dat verder niets, statistisch gezien is de kans immens dat we die pot anders ook wel gewonnen hadden. Dan nog buitenspel-situaties, over de lijn, standaard situaties als vrije trappen en corners die verkeerd worden ingeschat etc.
Overigens ben ik nog op zoek naar het kader voor de werkwijze waarnaar in het artikel wordt verwezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Bombvis op 07-05-2014 11:27:45 ]Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal wel even een foto maken, heb de krant hier ergens liggen
Is een scan geworden, maar hier staat het onderzoek dus in beschreven. Nogal grote foto, dus in spoiler geplaatstAh, duidelijk. Dus ze spelen videoscheids, die alleen in bepaalde gevallen zou optreden. En nemen daarmee dus niet alle fouten mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van het artikel?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Tja, zou dan wel willen weten in welke situaties we gematst zijn en waar genaaid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:10 schreef Muto het volgende:
Ik ook inderdaad. En van de rest natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Tja, zou dan wel willen weten in welke situaties we gematst zijn en waar genaaid.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:17 schreef Bombvis het volgende:
3 rode kaarten onthouden, BMI tegen Vitesse, maar verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik hier al naar gelinkt:quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Dus ze spelen videoscheids, die alleen in bepaalde gevallen zou optreden. En nemen daarmee dus niet alle fouten mee.
De rest van het artikel?
Het zijkader wat je nog op de foto ziet is een stukje van Van Egmond die naar 100% correcte beslissingen wil gaan (wow, onverwacht) en rechtsonderin nog wat statistieken wie er per situatie genaaid/geholpen zijn. M'n scanner was te klein om dat stukje mee te nemen, als er meer vraag naar is kan ik dat over een half uur oid nog wel even online zettenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Link.
Van de top 6 zijn alle wedstrijden onderzocht en hebben ze 'wetenschappelijk' gekeken hoeveel punten een club meer/minder hadden moeten hebben. Het onderzoek is leuk, maar er is vrij veel op aan te merken
Pellè tegen ajax (veltman), alhoewel ik niet weet of ze die hebben meegenomen aangezien we toch verloren. Wordt sowieso niet verder op ingegaan, je ziet alleen de getallenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:42 schreef Luni het volgende:
[..]
3 rode kaarten onthouden, BMI tegen Vitesse, maar verder?
Dat is idd wel prima!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Niet echt dus, aangezien het niet van belang was. Psv en Heerenveen zijn wel gematst, of Vitesse gestraft, het is maar hoe je het wil zien
Ja, die ook nogquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellè tegen ajax (veltman), alhoewel ik niet weet of ze die hebben meegenomen aangezien we toch verloren. Wordt sowieso niet verder op ingegaan, je ziet alleen de getallen
Immers tegen PSV?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:51 schreef Herqules het volgende:
Immers tegen psv
KONINKLIJKE NEDERLANDSE SLAVEN BOND!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Ga nie goe nie met Twente: KNVB zet Twente terug naar problematische categorie
Alles moet in overleg met de KNVB. Als zij een goed verhaal / inzicht geven van de financiën en de knvb keurt het goed, dan kunnen ze nog prima aankopen doen. Wij hadden simpelweg geen geld om aankopen te doen, daar ligt het volgens mij nog iets anders. Was meer een boekhoudkundige truc die ze toegepast hadden waarmee de knvb niet akkoord ging en daarom staan ze nu onder curatele.quote:
Goei nieuws!quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef RvLaak het volgende:
In zoverre... Zoals een vriend van mij laatst terecht opmerkte; zonder tegenstander geen wedstrijd. Hoewel ik best een uitzondering wil maken voor Ajax en PSVquote:
quote:Jordy Clasie merkt dat het niveau in Oranje hoog ligt. Om de volgende stap in zijn carrière te maken lijkt een vertrek naar het buitenland dan logisch en misschien wel noodzakelijk, maar zo ver wil de aanvoerder van Feyenoord niet gaan. Dat blijkt uit een groot interview met Voetbal International.
'Ik weet zeker dat ik bij Feyenoord ook nog wel een stap kan zetten. Ik heb gezegd dat ik niet weg hóéf, niet dat ik voor honderd procent zeker blijf', nuanceert hij de berichtgevingen van eerdere media. ' Feyenoord heeft ook wat te willen. Stel dat er een club komt die een paar miljoen voor me overheeft. Dan kan ik me goed voorstellen dat Feyenoord zegt: Oké, ga maar dan.'
Zijn werkgever lijkt deze zomer dus misschien wel over de toekomst van papa Clasie te beslissen. 'Ik kan dan wel willen blijven, alleen zal de club dan kijken naar wat ik, als zelfopgeleide speler, oplever. Ik hoorde overal dat ik zou hebben gezegd dat ik zeker bij Feyenoord blijf. Het is wel mijn intentie, alleen heb ik het niet in de hand. Ik doe het toch nooit goed. Als ik zeg dat ik blijf en ik word verkocht, ben ik een verrader. Als ik zeg dat ik weg wil en blijf, hoeven ze me niet meer.'
De middenvelder realiseert zich echter terdege dat hij ooit de stap naar het buitenland moet maken. 'Als je bij Oranje traint, weet je dat je toch een keer een stap wil gaan maken. Ik heb nu steeds een paar dagen met topspelers getraind tijdens de trainingskampen met Oranje. Zelfs dan voel je jezelf per dag beter worden. Kun je nagaan als je dat elke dag doet. Wat dat betreft zie ik Christian Eriksen wel als een voorbeeld van hoe het zou moeten gaan.'
'Die jongen heeft zich bij Ajax goed ontwikkeld, gaat naar Tottenham Hotspur, traint en werkt er iedere dag met betere spelers en moet je nu eens kijken wat voor een groei hij doormaakt. Komt doordat hij beschikt over exceptioneel veel talent, maar ook omdat de omstandig-heden in Londen anders zijn dan bij Ajax. De weerstand is veel groter. Elke dag is een uitdaging, elke dag moet je weer proberen aan te pikken bij het hoge niveau. Uiteindelijk word je daarvan een betere voetballer. Zo’n scenario heb ik ook in mijn hoofd.'
Plaatje is wel OP waardigquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
En dan te bedenken dat die club Ebicilio een betere aanbieding kon doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef RvLaak het volgende:
quote:Waar de toekomst van Stefan de Vrij ligt, is de vraag. De centrale verdediger van Feyenoord heeft weliswaar nog een contract tot medio 2015, een vertrek van de mandekker naar bijvoorbeeld de Italiaanse Serie A, is niet uitgesloten.
Volgens Football Direct News zou AS Roma zich graag willen versterken met De Vrij. De Italianen zijn bereid om de strijd aan te gaan met Liverpool, dat tevens geïnteresseerd is in de diensten van de Nederlands international. Roma ziet De Vrij namelijk als mogelijke opvolger van Mehdi Benatia.
Een ingewijde van The Reds zou naar buiten hebben gebracht dat er inderdaad meerdere clubs geïnteresseerd zijn in de verdediger. "Ik weet niet naar hoeveel spelers wij kijken, maar met betrekking tot De Vrij is er inderdaad concurrentie", aldus de ingewijde.
Koeman dus niet.quote:Swansea City maakt einde aan onzekerheid en benoemt manager
Woensdag, 7 mei 2014 om 14:43
Garry Monk blijft manager van Swansea City. De man die nog altijd staat ingeschreven als speler nam het op 4 februari over van Michael Laudrup met als doel de club in de Premier League te houden. Dat is gelukt en het heeft de 35-jarige Monk een vast contract opgeleverd in Wales. “We zijn blij dat we kunnen bevestigen dat Garry onze manager blijft”, laat voorzitter Huw Jenkins weten via de officiële kanalen. Monk heeft een driejarig contract gekregen.
/
“Als bestuur waren we het erover eens dat we Garry de kans moesten geven”, gaat Jenkins verder. “We kijken uit naar ons vierde seizoen in de Premier League en we wilden terug naar de basis. Dat heeft ons in het verleden ook successen gebracht. We zijn onder de indruk van zijn werklust en zijn toewijding sinds hij het over heeft genomen.”
“In moeilijke omstandigheden heeft hij ons voldoende punten bezorgd om actief te blijven in de Premier League”, vervolgt de preses. “Garry blijft werken met de huidige technische staf, hij gaat de selectie verbeteren om de nieuwe uitdaging die op ons ligt te wachten aan te gaan.”
Lekker voor ze, heb die munsterman nooit gemogen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef RvLaak het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat hij zich bij die clubs in de basis gaat spelen, maar ach, als ze goed betalen vind ik het primaquote:
1937 dit dat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
We gaan dus een tijdje oldskool zonder enige vorm van overkapping spelen? Nice.
Anders ik wel.quote:Ruud Gullit houdt een nare smaak over aan zijn periode als trainer bij Feyenoord, dit vertelt hij in gesprek met Helden Magazine. Het begon volgens hem allemaal na een doordeweekse inhaalwedstrijd in Den Bosch. 'De wedstrijd verloren we met 4-1 en dat was de definitieve ommekeer.'
'Het ging aanvankelijk heel goed maar na die verloren wedstrijd hoorde ik steeds vaker dat ik toch een Amsterdammer was, terwijl Feyenoord mijn club was', vertelt de oud-speler van onder andere Feyenoord, PSV, AC Milan en Chelsea. 'Bij sommige groeperingen speelde dat een rol. Ik vond dat vervelend, wat kan ik er aan doen? Ik hou nog steeds van Feyenoord maar die nare smaak is niet weggegaan'
Verder gaf Gullit aan dat hij ook graag bondscoach was geworden: 'Als ik eerlijk ben, was ik graag bondscoach geworden. Marco van Basten heeft het gedaan, Frankie (Rijkaard) heeft het gedaan. Gullit zag Ronald Koeman als dé kandidaat voor het bondscoachschap: 'Ik had eigenlijk wel verwacht dat Ronald het nu zou worden', zegt hij. 'Ik begrijp ook niet dat hij het niet is geworden. Niet omdat ik het Guus Hiddink niet gun, maar hij heeft het als gedaan en het is tijd voor vernieuwing. Dus Koeman had ik een logische vervanger van Louis van Gaal gevonden', besluit hij.
Als trainer van Chelsea won Gullit in 1997 de FA Cup. Na een moeilijke periode bij Newcastle United en vijf jaar zonder club, werd hij in 2004 trainer-coach van Feyenoord. Nadat hij in 2005 opstapte bij Feyenoord, ging hij eind 2007 aan de slag bij LA Galaxy. Om persoonlijke redenen leverde Gullit in 2008 zijn contract in. Zijn laatste klus als trainer bij Terek Grozny duurde een half jaar.
quote:De aanklager betaald voetbal heeft geconstateerd dat er geen reglementen zijn overtreden in zaak van Jong Vitesse over het opstellen van een onrechtmatige speler in wedstrijden in de beloftencompetitie. Dit betekent dat de wedstrijd om het kampioenschap van Nederland beloftencompetitie tussen Jong Feyenoord en Jong Vitesse op 12 mei wordt gespeeld.
Aanvankelijk zou het kampioenschap over twee wedstrijden (maandag 5 en 12 mei) worden gespeeld. Doordat het vooronderzoek van de aanklager niet voor maandag 5 mei was afgerond heeft het bestuur betaald voetbal, in overleg met beide clubs, besloten het kampioenschap over één wedstrijd te laten spelen.
De wedstrijd wordt vermoedelijk in De Kuip afgewerkt.
De burgemeester van Arnhem heeft het dus gemeld, zodat hij geen last heeft van de uitsupportersquote:
De duizend doeken van het Feyenoord-stadion.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef Caland het volgende:
Ze hangen daar als lakens in de verte lijkt me overigens wel een aardige variant mbt dat tentdak.
Vier vellen, elk een vliegend kleedquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De duizend doeken van het Feyenoord-stadion.
Tja, de man heeft genoeg kansen gehad als trainer en het gewoon nergens waargemaakt. Hij heeft ook niet veel meer te willen lijkt me. Koeman kan later alsnog bondscoach worden als hij goed gaat presteren bij zn volgende club.quote:
Volgend seizoen dus een nieuwe conditietrainerT.twitter:jankluit twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:16:31Afscheid genomen van directie, medewerkers, staf en spelers @Feyenoord. Had graag aflopend contract verlengd, maar club besloot anders. reageer retweet
Koeman kan (konquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef PIETR het volgende:
http://m.telegraaf.nl/article/22597746/van-gaal:-heel-domme-vraag
Loopt flink te kankeren op Kongolo en Janmaat die Von Gaal.
Volgens mij moest hij ook vaak Janmaat hebben? Pispaaltje for days die jongen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Koeman kan (kon) dat ook als de beste hoor. Nooit de trainingskampwedstrijden gezien?
Fiorentina heeft zich toch ook wel eens gemeld voor Clasie, of was dat ook niet meer dan het geruchtencircuit?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Je leest om de zoveel tijd geruchten over Feyenoord-spelers in wie interesse is, maar tot op heden is er nog niks concreet geworden.. kan me niet eens herinneren wanneer er wel concrete belangstelling was voor een speler van Feyenoord. Pelle misschien in de winterstop
Ik dacht een gerucht maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Fiorentina heeft zich toch ook wel eens gemeld voor Clasie, of was dat ook niet meer dan het geruchtencircuit?
Waarschijnlijk omdat Janmaat geen fuck geeft als er iemand staat te jengelen tegen hem, trainers vinden dat heerlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij ook vaak Janmaat hebben? Pispaaltje for days die jongen.
Liever dat hij in de winterstop gaat (met dus meer kans op overwinteren in Europa) dan in de zomer. Vind maar eens een capabele vervanger voor hem met het beperkte budgetquote:
ZIjn opmerking ging over interesse in Feyenoord-spelers, en dan wat betreft Pellè, dus AFGELOPEN winterquote:Op donderdag 8 mei 2014 06:58 schreef RvLaak het volgende:
Liever dat hij in de winterstop gaat (met dus meer kans op overwinteren in Europa) dan in de zomer. Vind maar eens een capabele vervanger voor hem met het beperkte budget
Maakt mijn hoop niet minder relevantquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ZIjn opmerking ging over interesse in Feyenoord-spelers, en dan wat betreft Pellè, dus AFGELOPEN winter
5.5 miljoen geboden zelfs, maar afgewezen door Feyenoord.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Fiorentina heeft zich toch ook wel eens gemeld voor Clasie, of was dat ook niet meer dan het geruchtencircuit?
Lijkt me een goeiequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tijd voor een 'hoe is het nu met...'
Nee. Was zijn zus ofzo. Die ruilde met een joods meisje (geen voetbalfan) uit Amsterdam.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Zou ook mee hebben gedaan in KRO puberruil, met een ruil tussen een Ajax- en Feyenoorfamilie?
Ah deze is makkelijk af te maken:quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie
[ afbeelding ]
Was hem een poosje geleden.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah deze is makkelijk af te maken:
[ afbeelding ]
toffe episode was dat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
Zou ook mee hebben gedaan in KRO puberruil, met een ruil tussen een Ajax- en Feyenoorfamilie?
Voor ons 5 tot 6 miljoen aangezien wij concurrent zijn. Logisch, anders hadden we hem allang al moeten ophalen. Maar Ruiz zal wel weer weggaan, en Bakkali is ook nog maar de vraag. Dus Narsingh doen ze niet zomaar weg.quote:
Hij speelt daar niet he zonde dat ze zoveel vragen als wij hem willen..quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Voor ons 5 tot 6 miljoen aangezien wij concurrent zijn. Logisch, anders hadden we hem allang al moeten ophalen.
quote:Feyenoord stelde Kuyt teleur: 'Ze wilden hem niet echt hebben'
Toen Dirk Kuyt van Feyenoord naar Liverpool ging, maakte hij duidelijk dat hij graag nog eens terug wilde keren naar de Rotterdamse club. In de zomer van 2012 werd er ook gesproken over een rentree, maar Feyenoord kwam met een aanbieding die Kuyt niet kon bekoren. De aanvaller vertrok daarom naar Fenerbahçe en Feyenoord ging in zee met Graziano Pellè.
De Italiaan is bijzonder belangrijk geworden en heeft een goed contract gekregen in De Kuip. Dat steekt Kuyt: "Het was voor ons de bevestiging dat ze hem niet echt wilden", zegt Kuyts vrouw Gertrude in Helden Magazine. "Dat ze dachten dat-ie te oud was. Terwijl alle dokters en fysio’s zeggen: 'Jij kan tot je veertigste door!'" Kuyt is een basisspeler bij Fenerbahçe, dat dit seizoen kampioen van Turkije werd. Voor de aanvaller betekende het zijn eerste landstitel.
Bij de onderhandelingen kreeg Kuyt bovendien geen garantie dat hij jeugdtrainer kon worden na zijn actieve loopbaan. "Dat was het grootste punt", vult Gertrude Kuyt aan. "Ze waren niet heel enthousiast. De schuld werd volledig bij Dirk gelegd dat het niet doorging. Heeft me echt pijn gedaan. Als ik dan las wat supporters op de fanforums schreven…" Kuyt: "Dat moet je ook niet lezen."
Kuyt koestert ondanks de mislukte onderhandelingen in 2012 geen wrok jegens Feyenoord en zegt dat hij nog steeds hoopt dat het de club goed gaat. Een terugkeer sluit hij ook niet uit:, maar op dit moment is het zijn doel om volgend seizoen de twintigste titel met Fenerbahçe pakken. "Verder kijk ik niet", zegt de international, inmiddels 33 jaar oud.
Dirkie vroeg toch iets van 7 miljoen over minimaal 3 jaar?quote:
Ja idd en direkt guidetti hale !!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dollar Dirk
Doe Kalou en Van Persie maar terug.
Maakt dat wat uit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die ziyech echt zo goed ?
Is een Marokkaan ook nog lees ik net.
Dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is die ziyech echt zo goed ?
Is een Marokkaan ook nog lees ik net.
Ben jij ook een Marokkaan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn lastig en breken nooit echt door.
Dit dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet of Feyenoord geld heeft voor kluisjes in de kleedkamer.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ah deze is makkelijk af te maken:
[ afbeelding ]
Wel in andermans huizen hahahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Einde berichtquote:'Olympiakos ziet af van te oude Pellè'
Graziano Pellè vertrekt deze zomer in ieder geval niet naar Olympiakos Pireaus. Journalist Sander Berends meldt op Twitter contact te hebben gehad met de Griekse topclub, die afziet van de komst van de trefzekere Italiaan.
Volgens Olympiakos - dat dit seizoen nog de achtste finale van de Champions League haalde en bijna Manchester United uitschakelde - is de Feyenoord-aanvaller te oud. Pellè wordt deze zomer 29 en zou daarom niet in de plannen passen van de club uit Pireaus.
Na een paar moeizame jaren maakte Pellè de afgelopen twee seizoenen indruk bij Feyenoord. De sterke spits maakte tijdens zijn eerste seizoen in de Kuip 29 officiële doelpunten en reikte deze voetbaljaargang, ondanks een aantal schorsingen, tot het respectabele aantal van 26 goals.
Zou me niets verbazen dat het iets anders ligt en ze inmiddels een middelvinger gehad hebben van v. Geel. 5 miljoenquote:
Te oudquote:
Inderdaad. Voor 5 miljoen mag je z'n linkerschoenveter 1 keer strikken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat het iets anders ligt en ze inmiddels een middelvinger gehad hebben van v. Geel. 5 miljoen
Ben nooit zo kapot van hem geweest, maar verder a) te hoog salaris en b) zal wel gevalletje 'wil niet nu al terug naar Nederland' zijnquote:
Zou je idd kunnen verwachten. Mede doordat Feyenoord 2 seizoenen de kans had om kampioen te worden. En men het niet op prijs stelt als we voor de winterstop 5de staan. Zelf heb ik geen meningquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel krediet Fred krijgt.
Als we in de winterstop vijfde staan, wat met deze begroting redelijk verwachtingconform zou zijn of men dan zijn vertrek al eist.
We zijn natuurlijk qua ranglijst extreem verwend de afgelopen 3 seizoenen onder Koeman
5miljoenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
Zo'n Ziyech moet 5 miljoen kosten? Dan moeten onze spelers toch wel voor meer te verpatsen zijn?
Zolang hij geen gekke dingen gaat doen, de spelers op de juiste positie opstelt en niet gaat lopen zeiken dan krijgt hij wat mij betreft best veel krediet. 5e staan met de winterstop zou zomaar kunnen. Al moeten we eerst nog maar eens afwachten hoe de selectie er uit komt te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel krediet Fred krijgt.
Als we in de winterstop vijfde staan, wat met deze begroting redelijk verwachtingconform zou zijn of men dan zijn vertrek al eist.
We zijn natuurlijk qua ranglijst extreem verwend de afgelopen 3 seizoenen onder Koeman
5 miljoen lijkt me wel erg veel met een contract voor nog maar een jaar. 2 a 3 miljoen vind ik acceptabel, meer dan dat niet. Er is ook geen garantie dat je hem later voor meer kunt verkopen. Psv heeft maher ook voor veel geld gehaald en de vraag is of dat zich nooit gaat terugbetalen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
Zo'n Ziyech moet 5 miljoen kosten? Dan moeten onze spelers toch wel voor meer te verpatsen zijn?
Ach, dan verkopen ze hem toch niet. Volgend jaar lekker transfervrij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
Waarom zo moeilijk doen? Gewoon 1 jaarsalaris, moet de regel alleen nog wel naar Nederland en de rest van Europa overwaaienquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ach, dan verkopen ze hem toch niet. Volgend jaar lekker transfervrij.
Die jongen speelt net 1 seizoen, 1 jarig contract en niet eens altijd een basisplaats.
2 miljoen is een mooie prijs voor hem.
Die Belgen niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Gewoon 1 jaarsalaris, moet de regel alleen nog wel naar Nederland en de rest van Europa overwaaien
Belgische rechtbank gewoon. Dat hoeft helemaal niet Europees toepasbaar te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is Europees Recht, dus is net zo goed Nederlands toe te passen
Klopt, maar hij heeft wel naar de Europese regels verwezen. Het is nog niet zover, maar het zou goed kunnen dat dit het transfersysteem overhoop gaat gooienquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Belgische rechtbank gewoon. Dat hoeft helemaal niet Europees toepasbaar te zijn.
Een Nederlandse rechter kan er HEEL anders over denken.
Dat zou inderdaad nogal wat teweeg brengen, maar het blijft een Belg. En nog de laagste rechter toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft wel naar de Europese regels verwezen. Het is nog niet zover, maar het zou goed kunnen dat dit het transfersysteem overhoop gaat gooien
Ging over de vier vrijheden en dat is dus uniform toepasbaar. Maar goed, het gaat inderdaad wel om de rechter in eerste aanleg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Belgische rechtbank gewoon. Dat hoeft helemaal niet Europees toepasbaar te zijn.
Een Nederlandse rechter kan er HEEL anders over denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure interesse. Zijn jullie het eens met dit stuk? Koemans periode wordt zó opgehemeld dat ik het niet helemaal begrijp. Niet dat hij het hard heeft verneukt of zo, maar een club als Feyenoord kan en moet gewoon prijzen pakken vind ik. Als dat dan niet lukt kun je toch niet zo extreem positief zijn?Of zie ik dat verkeerd?
Nja, hij wilde ofwel veel verdienen, ofwel een lange aanstelling (dus tot na zijn voetbalcarriere). Feyenoord heeft dat niet geaccepteerd. Ik vond het persoonlijk een vredig besluit, hij wilde (meer) financiele zekerheid, wilde ook best creatief omspringen met de mogelijkheden, en Feyenoord vond m te duur. Van mij hoeft ie niet meer (zo nodig) te komen (al zou hij wel een versterking zijn tov Schaken), maar dat modder gooien vind ik ook niet zo nodigquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Hij-was-te-oud.dhtml
Wat is dit nu weer voor sentimenteel gejank van Dirk, de hoofdreden: hij kon in Turkije toch 2x zoveel verdienen en wilde daarom niet of wat is dit
Je zou bijna denken dat ie toch terug wil van de zomer en met zo'n artikeltje even wat goodwill wil kweken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
Wat is dit nu weer voor sentimenteel gejank van Dirk, de hoofdreden: hij kon in Turkije toch 2x zoveel verdienen en wilde daarom niet of wat is dit
Tja, als het aantrekken van Pelle (die op dat moment nog geen flikker had gepresteerd) al als een klap in het gezicht wordt ervarenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
Als stel praat je dikwijls in de wij-vorm ja. Ik kan me voorstellen dat dit bij jou nog niet bekend is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:31 schreef Shreyas het volgende:
Vooral bij de vrouw van Kuyt lijkt het afketsen van de terugkeer hoog te zitten. 'Het is jammer dat naar buiten kwam dat wij met Feyenoord spraken. Alles lekte uit. Dat zette een hoop druk op de ketel.'
Wat is dit? Dat 'wij' met Feyenoord spraken? Ongelofelijk, zit zijn vrouw bij die besprekingen ofzo?![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
Hoe kan men bij Ajax erg positief zijn terwijl ze niet eens de Champions League hebben gewonnen?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure interesse. Zijn jullie het eens met dit stuk? Koemans periode wordt zó opgehemeld dat ik het niet helemaal begrijp. Niet dat hij het hard heeft verneukt of zo, maar een club als Feyenoord kan en moet gewoon prijzen pakken vind ik. Als dat dan niet lukt kun je toch niet zo extreem positief zijn?Of zie ik dat verkeerd?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Juist daarom natuurlijk. In plaats van jou trekken ze een derderangs spits aan en geven hem ook nog een dik salaris.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja, als het aantrekken van Pelle (die op dat moment nog geen flikker had gepresteerd) al als een klap in het gezicht wordt ervaren
quote:Joël Veltman praatte gisteren zijn mond voorbij in een interview met OnsOranje en hij verklapte zodoende de verwachte aanpassing van het spelsyteem van Oranje. Het oer-Nederlandse 4-3-3 zal vervangen worden door het 5-3-2 systeem waarin Feyenoord de afgelopen weken al acteerde.
Vertrekkend Feyenoord-trainer Ronald Koeman ziet louter voordelen. 'Ik snap dat Van Gaal dit overweegt. Ook op het hoogste niveau kun je met dit systeem tegenstanders in problemen brengen', denkt de oud-international tegenover Voetbal International. 'Daarbij heeft Oranje er ook de spelers voor. Iemand zoals Wesley Sneijder zou prima kunnen fungeren in een tactische variant met wat meer zekerheid in zijn rug.'
Volgens Koeman wil men in Nederland te graag vasthouden aan het traditionele systeem met één spits en twee vleugelaanvallers. 'Wij willen altijd maar 1-4-3-3 spelen, lekker aanvallen en zo wereldkampioen worden', constateert hij in De Telegraaf. 'Ik kan je verzekeren dat je op die wijze geen wereldkampioen wordt met het Nederlands elftal.'
quote:Pim Blokland kijkt uiteindelijk tevreden terug op de behaalde tweede plaats van Feyenoord. De investeerder van de vermogende groep Vrienden van Feyenoord wijst naar het moment waarop zelfs even voor play-offs om Europees voetbal gevreesd werd. Uiteindelijk werd voorronde Champions League veiliggesteld met een knappe eindsprint.
'We gaan er nu alles aan doen om de Champions League te bereiken. Dat zou ons in één klap financieel gezond maken', licht het lid van de RvC het belang van het eindtoernooi toe in het Algemeen Dagblad. 'Ons negatief eigen vermogen is nog vijf à zes miljoen euro. Maar ook over het lopende boekjaar schrijven we weer zwarte cijfers.'
De financiële positie van de club wordt deze zomer verbeterd door de verkoop van enkele sterkhouders, beaamt de Rotterdamse zakenman. 'We rekenen erop dat we deze zomer spelers verkopen, maar een uittocht wordt het zeker niet. Van de transfersommen die wij ontvangen kan trainer Fred Rutten ongeveer een kwart herinvesteren.'
541 zou ik eerder verwachten, met vleugelspelers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oranje in 532, dat wordt één grote treurnis.
PSV had toch de nodige blessures dit jaar? Zeg niet dat dit 1 op 1 samenhangt, maar...quote:Feyenoord zet vol in op de komst van Arno Philips naar Rotterdam. De fysieke trainer van PSV en Oranje, in het verleden ook nog werkzaam bij FC Anzhi en het Turkse nationale elftal, moet Jan Kluitenberg in De Kuip gaan opvolgen. Laatstgenoemde zag zijn aflopende contract niet verlengd worden. De nieuwe trainer Fred Rutten wil ook Patrick Greveraars als individuele trainer aantrekken.
Je krijgt dan zoiets?:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
541 zou ik eerder verwachten, met vleugelspelers.
Dat is wel heel aanvallend, vd Vaart of Sneijder wordt dan denk ik vervangen door een verdedigender speler: Blind, Clasie of De Jong.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je krijgt dan zoiets?:
---
Van Persie
---
Boetius - Sneijder - Van Der Vaart - Robben (eventueel Clasie??)
---
De Kong - BMI - Vlaar - De Vrij - Janmaat ()
---
Cillessen
Jij denkt dat de kans dat Feyenoord de afgelopen drie jaar welke prijs dan ook won net zo groot is als dat Ajax de Champions League wint? Nou ja, dan snap ik het welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kan men bij Ajax erg positief zijn terwijl ze niet eens de Champions League hebben gewonnen?!?
Feitelijk is Feyenoord de afgelopen drie jaar op alle fronten kansloos geweest. Doet verder niets af aan de puike prestatie die de tweede plek is hoor maar meer heeft er nooit echt ingezeten, in tegenstelling tot wat het team zelf graag zegt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij denkt dat de kans dat Feyenoord de afgelopen drie jaar welke prijs dan ook won net zo groot is als dat Ajax de Champions League wint? Nou ja, dan snap ik het wel
Dit is gewoon niet waar. Er had meer ingezeten als bepaalde wedstrijden net wel gewonnen waren. Dat telt niet, maar is niet minder onzinnig als de uitspraak dat er nooit meer ingezeten heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Feitelijk is Feyenoord de afgelopen drie jaar op alle fronten kansloos geweest. Doet verder niets af aan de puike prestatie die de tweede plek is hoor maar meer heeft er nooit echt ingezeten, in tegenstelling tot wat het team zelf graag zegt.
Ja, zo had er zelf meer ingezeten voor fucking Heerenveenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar. Er had meer ingezeten als bepaalde wedstrijden net wel gewonnen waren. Dat telt niet, maar is niet minder onzinnig als de uitspraak dat er nooit meer ingezeten heeft.
Tuurlijk niet. Ik kan genoeg wedstrijden opnoemen waar Feyenoord het op het laatst heeft laten liggen, maar ik was even vergeten dat ze in Bulgarije geen Eredivisie ontvangenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zo had er zelf meer ingezeten voor fucking Heerenveen
HAHAHAHA EEN GRAPJE OVER IN BULGARIJE GEEN EREDIVISIE KUNNEN ZIEN HAHAHAHAHAHA xD Xd xD Dxquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik kan genoeg wedstrijden opnoemen waar Feyenoord het op het laatst heeft laten liggen, maar ik was even vergeten dat ze in Bulgarije geen Eredivisie ontvangenDe uitspraak dat er nooit meer in heeft gezeten, net als Gijp zegt, is algemeen gelul van mensen die zich de wedstrijden niet kunnen herinneren.
Je kan ook geen VI ontvangen daar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHA EEN GRAPJE OVER IN BULGARIJE GEEN EREDIVISIE KUNNEN ZIEN HAHAHAHAHAHA xD Xd xD Dx
Nee pik, wat jij en Gijpie niet willen begrijpen is dat even zoveel clubs even zoveel hebben laten liggen gedurende het seizoen.
Gewoon alles live volgen man, lang leven de remote desktopquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je kan ook geen VI ontvangen daar?
Gijp zegt juist precies hetzelfde als jou, pik. En verder is het zo'n cliché waar je helemaal niets mee kan. Ik geloof oprecht dat Feyenoord meer heeft laten liggen dan Ajax, de titel had er ingezeten. Je koopt er verder niets voor, dus ook weer niet heel boeiend deze discussie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHA EEN GRAPJE OVER IN BULGARIJE GEEN EREDIVISIE KUNNEN ZIEN HAHAHAHAHAHA xD Xd xD Dx
Nee pik, wat jij en Gijpie niet willen begrijpen is dat even zoveel clubs even zoveel hebben laten liggen gedurende het seizoen.
Laten we eerst maar eens afwachten wat voor spelersgroep wij en de andere clubs in september hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:48 schreef GwaiLow het volgende:
Wat verwachten jullie van volgend seizoen? Gewoon hopen op het kampioenschap neem ik aan?
Ja, dat moet je ook even inschatten als je nu al een voorspelling wilt doen uiteraardquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten wat voor spelersgroep wij en de andere clubs in september hebben
Lol zo'n middenveld laat je verdediging verzuipen hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je krijgt dan zoiets?:
---
Van Persie
---
Boetius - Sneijder - Van Der Vaart - Robben (eventueel Clasie??)
---
De Kong - BMI - Vlaar - De Vrij - Janmaat ()
---
Cillessen
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef PIETR het volgende:
Zometeen om 11 uur de eerste wedstrijd op het ek van oranje -17. Live op Eurosport. Met Feyenoorders Van der Meer, Verdonk, Schuurman en Slabbekoorn in de basis.
Leuk! Ben heel benieuwd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef PIETR het volgende:
Zometeen om 11 uur de eerste wedstrijd op het ek van oranje -17. Live op Eurosport. Met Feyenoorders Van der Meer, Verdonk, Schuurman en Slabbekoorn in de basis.
Weet ik niet:quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Leuk! Ben heel benieuwd.
Staan er ook Ajacieden in de basis?
Hangt het alsnog van veel factoren af, wie gaan er weg etc. Ik vermoed dat JPB, Vilhena en Kongolo iig blijven, een vertrek van Clasie/Stefan/BMI/Janmaat/Schaken/Pellè zou zomaar kunnen. Stel dat je dan 35 miljoen ophaalt (Schaken niks, rest gemiddeld 7 miljoen), schijnen we +- 25% te kunnen investeren, ofwel 8.75 miljoen. Dan moet je 6 posities opvullen en zal je er op de bank wellicht nog op achteruit gaan ook. Zo gezien verwacht ik geen kampioenschap volgend jaar, maar ik laat mij verrassen door Van Geel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook even inschatten als je nu al een voorspelling wilt doen uiteraard.
Denk sowieso wel dat Feyenoord nu echt voor de volle 100 procent vanaf het begin voor het kampioenschap moet gaan. Ajax 10 keer de kampioen in 20 jaar tijd, en Feyenoord 1 maal. Ajax is natuurlijk een geweldige club. Maar dat willen we toch beter zien?!!
Godverdomme. Dan maar op zoek naar een goede stream.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het komt op Eurosport 2.
Zenden ze fucking Duitsers uit op de normale.
Je kan toch gewoon Eurosport 2 kijken? Heeft toch bijna iedereen tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan maar op zoek naar een goede stream.
Als je zo veel verkoopt kunnen ze wel wat meer herinvesteren hoor. Die 25% is voor 1 (of 2) speler(s) om uit de laatste schulden te komen. 35 miljoen vind ik wel heel onrealistisch, evenals de verkoop van de halve basis.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hangt het alsnog van veel factoren af, wie gaan er weg etc. Ik vermoed dat JPB, Vilhena en Kongolo iig blijven, een vertrek van Clasie/Stefan/BMI/Janmaat/Schaken/Pellè zou zomaar kunnen. Stel dat je dan 35 miljoen ophaalt (Schaken niks, rest gemiddeld 7 miljoen), schijnen we +- 25% te kunnen investeren, ofwel 8.75 miljoen. Dan moet je 6 posities opvullen en zal je er op de bank wellicht nog op achteruit gaan ook. Zo gezien verwacht ik geen kampioenschap volgend jaar, maar ik laat mij verrassen door Van Geel.
Zit niet zoveel verschil in maar Veltman heeft wel meer lef.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:25 schreef Sloggi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Stefan-de-Vrij.dhtml
Niet dat De Vrij goed genoeg is voor het niveau dat Oranje zou moeten hebben, maar hij is toch wel even wat beter dan Veltman.
Daar kwam de woede van Pelle ook vandaan. Die wist dat het kampioenschap haalbaar was maar dat het werd verspeeld in twente en (vooral) thuis tegen de neuzen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik kan genoeg wedstrijden opnoemen waar Feyenoord het op het laatst heeft laten liggen, maar ik was even vergeten dat ze in Bulgarije geen Eredivisie ontvangenDe uitspraak dat er nooit meer in heeft gezeten, net als Gijp zegt, is algemeen gelul van mensen die zich de wedstrijden niet kunnen herinneren.
Op basis van huidige vorm zou ik voor De Vrij kiezen. Wellicht heeft Veltman wel meer potentie, maar dat moeten we afwachten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit niet zoveel verschil in maar Veltman heeft wel meer lef.
Denk ook dat het voor Veltman wat vroeg is, hangt ook een beetje af hoe Van Gaal wil spelen, in de zin van lef bedoel ik dat hij wat beter vooruit verdedigt dan De Vrij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op basis van huidige vorm zou ik voor De Vrij kiezen. Wellicht heeft Veltman wel meer potentie, maar dat moeten we afwachten.
Het zijn alleen eredivisiespelers die geen play-offs hoeven te spelen, en dan nog specifiek in dit geval rechtsbenige centrale verdedigers. Dan hou je er volgens mij maar 2 over die niet helemaal dramatisch zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Dat Veltman uberhaupt bij deze selectie zit verbaast me al. Heeft ongelooflijk veel lopen blunderen dit seizoen. De Vrij is echt een paar klasses beter.
Flinke kans voor Slabbekoorn de eerste helft.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Dat Veltman uberhaupt bij deze selectie zit verbaast me al. Heeft ongelooflijk veel lopen blunderen dit seizoen. De Vrij is echt een paar klasses beter.
Nee, het ontloopt elkaar niet zoveelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef PIETR het volgende:
Ontloopt elkaar idd bijna niks nu. Ze zijn beide even jong, maar denk toch dat Veltman wat meer potentie heeft. Ze zullen overigens beide geen wereldtoppers worden denk ik.quote:
Dat wisten we nog niet.quote:Feyenoord werd in het afgelopen seizoen tweede in de Eredivisie en mag gaan proberen om zich voor volgend seizoen te kwalificeren voor de Champions League. Het is echter de vraag hoeveel spelers van de huidige selectie de ploeg daarbij gaan helpen: Feyenoord heeft veel talentvolle internationals onder contract staan en voor deze spelers zal vast heel wat interesse zijn.
Pim Blokland zei eerder deze vrijdag dat hij geen uittocht verwacht, maar volgens Feyenoord-clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International moet de club daar wel rekening mee houden. "Stefan de Vrij, Graziano Pellè en Daryl Janmaat vertrekken sowieso en dan is het afwachten voor welke spelers er verder belangstelling komt", voorspelt de journalist.
Hij denkt niet dat Champions League-voetbal enkele spelers kan overtuigen om toch bij Feyenoord te blijven: "Pellè wordt niet warm van de Champions League, wel van een miljoenensalaris", denkt Krabbendam. Van de transfersommen die Feyenoord ontvangt kan Fred Rutten voor volgend seizoen ongeveer een kwart herinvesteren.
Waarom denk je dat Veltman meer potentie heeft?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar idd bijna niks nu. Ze zijn beide even jong, maar denk toch dat Veltman wat meer potentie heeft. Ze zullen overigens beide geen wereldtoppers worden denk ik.
De Vrij is zelfs jonger dan Veltman, en heeft er al een paar seizoenen op zitten hè. Dit is zijn 5e seizoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar idd bijna niks nu. Ze zijn beide even jong, maar denk toch dat Veltman wat meer potentie heeft. Ze zullen overigens beide geen wereldtoppers worden denk ik.
Zaadpot inderdaad. Verdonk is wel een baas. Kan een grote worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Flinke kans voor Slabbekoorn de eerste helft.Wel echt een kut wedstrijd verder.
Ondanks dat Veltman iets teveel onnodige foutjes heeft gemaakt vind ik hem een wat slimmere speler dan de Vrij. Denk ook dat hij wat beter kan wenden en keren en wat sneller is. Veltman staat ook heel vaak op de goede plek. Dat valt pas op als je er op gaat letten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Veltman meer potentie heeft?
Denk juist dat Veltman nu weer een upswing zal krijgen. Maar je hebt gelijk, Vrij heeft meer ervaring dan Veltman. Komt ook omdat Ajax de afgelopen jaren betere spelers dan Feyenoord heeft gehad waardoor de jeugd niet zo vroeg is ingestroomd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
De Vrij is zelfs jonger dan Veltman, en heeft er al een paar seizoenen op zitten hè. Dit is zijn 5e seizoen.
Veltman zijn 2e seizoen...
Veltman krijgt echt nog wel een keer een terugval (nu natuurlijk al wat fouten gemaakt).
5-3-2 toch? Verdediging Kongolo - BMI - Vlaar - De Vrij - Janmaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien Vlaar waarschijnlijk de andere centrale verdediger is zou ik De Vrij er ook naast zetten.
Al liever van Dijk maar die gaat niet mee.
Dat is gewoon afwachten, ik vond De Vrij ook de nieuwe Beckenbauer qua stijl (geen grap), maar helaas gaat de ontwikkeling van een speler nooit stijl omhoog maar met ups and downs, de selectie zou hem wel goed doen denk ik want het lijkt hem wat aan zelfvertrouwen te ontbreken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Veltman meer potentie heeft?
De Vrij is soms idd te laf in duels maar Veltman is weer lomper,pakt nog wel eens een (onnodige) rode kaart.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit niet zoveel verschil in maar Veltman heeft wel meer lef.
De Vrij en Vlaar vormden sowieso een solide duo bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien Vlaar waarschijnlijk de andere centrale verdediger is zou ik De Vrij er ook naast zetten.
Al liever van Dijk maar die gaat niet mee.
En waarom denk je dat die wel geschikt is? Speelt in een nog slechtere competitie dan de NLse. Wat betreft kracht wel vertrouwen in, maar wendbaarheid en voetballend wordt niks van hem gevraagd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij is soms idd te laf in duels maar Veltman is weer lomper,pakt nog wel eens een (onnodige) rode kaart.
Beide ongeschikt voor Oranje zet dan mannetje van Celtic er maar in.
Toch hadden ze hem wel moeten selecteren om te kijken of hij geschikt is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
En waarom denk je dat die wel geschikt is? Speelt in een nog slechtere competitie dan de NLse. Wat betreft kracht wel vertrouwen in, maar wendbaarheid en voetballend wordt niks van hem gevraagd.
Eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch hadden ze hem wel moeten selecteren om te kijken of hij geschikt is.
Gebeurt misschien nog wel: de competitie in Schotland is nog niet afgelopen, dus vandaar dat hij niet opgeroepen isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch hadden ze hem wel moeten selecteren om te kijken of hij geschikt is.
Eens. Zou voor Mathijsen en Vlaar gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Sloggi het volgende:
Mathijsen had erbij moeten zitten. Een van de beste spelers van dit seizoen, beter dan De Vrij én een linkspoot.
Mee eens maar gezien zijn leeftijd en zijn blessure gevoeligheid snap ik Van Gaal wel om hem niet te selecteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Sloggi het volgende:
Mathijsen had erbij moeten zitten. Een van de beste spelers van dit seizoen, beter dan De Vrij én een linkspoot.
Kan niet voorruit verdedigen, maakt het veld veel te lang, begrijp ook niet dat mensen hem (nog) goed vinden, hij zal af en toe best wel aardig hebben ingegrepen maar uiteindelijk veroorzaker van veel problemen omdat hij altijd achteruit loopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef Sloggi het volgende:
Yup, viel na een uurtje spelen in voor Slabbekoorn en speelde prima. Assistje en een doelpunt.quote:
Intikkertje. Nu al een misselijk mannetje dat. Die Twente speler schiet prachtig op de kruising en Nouri hoeft alleen de bal in te tikken en loopt weg alsof die een wereld goal heeft gemaakt. Heeft Die Twente speler geen moment bedankt..quote:
Nouri is echt een geweldenaar. Echt een vent om in te gaten te houden. Kan echt een grote gaan worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Yup, viel na een uurtje spelen in voor Slabbekoorn en speelde prima. Assistje en een doelpunt.
Oke, tja, je kan ze er maar beter inschieten. Wel jammer dat hij die Twente speler niet bedankt idd. Jeugdigheid hoop ik..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Intikkertje. Nu al een misselijk mannetje dat. Die Twente speler schiet prachtig op de kruising en Nouri hoeft alleen de bal in te tikken en loopt weg alsof die een wereld goal heeft gemaakt. Heeft Die Twente speler geen moment bedankt..
Ook een mooie assist op de 3-1 trouwens.
Lopen zeker een paar A-internationals tussen, waaronder Nouri.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nouri is echt een geweldenaar. Echt een vent om in te gaten te houden. Kan echt een grote gaan worden.
Otjequote:Bakkal ‘winnaar’ laatste training
Feyenoord heeft de laatste training van het seizoen achter de rug. In De Kuip namen vrijdagochtend vijftien spelers het tegen elkaar op in een parcours met zeven verschillende onderdelen. Otman Bakkal kroonde zich tot winnaar, door het parcours als snelste af te leggen. Ronald Koeman ontbrak in De Kuip, omdat hij is afgereisd naar Zwolle waar vrijdagmiddag de Rinus Michels Awards worden uitgereikt. Koeman is genomineerd als beste trainer van het seizoen.
De training stond zodoende onder leiding van Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst, die werden geassisteerd door de leden van de medische staf. Op die manier kon bij elk van de zeven onderdelen van het parcours een van de stafleden in de gaten houden of de spelers de oefeningen op de juiste wijze volbrachten en niet vals speelden.
Alle spelers gingen tegelijkertijd van start met latjetrap, waarbij een rake trap toegang verschafte tot het volgende spelonderdeel. In de rest van het parcours moesten de spelers onder meer vanaf de cornervlag de bal in het doel weten te schieten, van afstand een pylon weten te raken en de bal vanaf een paar meter in een container koppen.
Dit zorgde niet alleen voor veel plezier bij de spelers, die elkaar op alle mogelijke manier probeerden af te troeven, maar ook bij de tientallen toeschouwers op de tribune, die hun favorieten fanatiek aanmoedigden. Ze zagen uiteindelijk hoe Otman Bakkal als eerste aankwam bij het laatste spel van het parcours en nog voordat iemand anders dit onderdeel had bereikt de winst greep.
Zo kwam er een eind aan de laatste training van het seizoen, maar niet voordat alle spelers en trainers nog eenmaal gezamenlijk hadden geposeerd voor de toeschouwers langs het veld.
De Feyenoord-selectie heeft vanaf zaterdag vrijaf tot aan de start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De eerste training van 2014-2015 vindt plaats op woensdag 25 juni in De Kuip, onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Fred Rutten.
Verlengen die jongen!quote:
Eindelijk fitquote:
quote:
Vond hem bij Groningen al goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
En waarom denk je dat die wel geschikt is? Speelt in een nog slechtere competitie dan de NLse. Wat betreft kracht wel vertrouwen in, maar wendbaarheid en voetballend wordt niks van hem gevraagd.
Slabbe is wel een talentje is hij al klaar voor het grote werk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Yup, viel na een uurtje spelen in voor Slabbekoorn en speelde prima. Assistje en een doelpunt.
Eerlijk gezegd niet. Fysiek zeker niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slabbe is wel een talentje is hij al klaar voor het grote werk?
Zou zijn problemen momenteel eerder voetballend zoeken, fysiek is juist het enige wat hij nog toevoegt aan Oranje o17 dit jaar.quote:
Hopelijk blijft dat zo en zal ik wel altijd in staat zijn werk en privé gescheiden te houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als stel praat je dikwijls in de wij-vorm ja. Ik kan me voorstellen dat dit bij jou nog niet bekend is.
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou zijn problemen momenteel eerder voetballend zoeken, fysiek is juist het enige wat hij nog toevoegt aan Oranje o17 dit jaar.
quote:Feyenoord troeft Ajax en PSV af en heeft alweer beste jeugdopleiding
Vrijdag, 9 mei 2014 om 14:51
De jeugdopleiding van Feyenoord is voor de vijfde keer op rij verkozen tot beste opleiding van Nederland. Dat werd duidelijk bij de prijsuitreiking van de Rinus Michels Award 2014 in Zwolle. Feyenoord troefde de jeugdopleidingen van Ajax en PSV/FC Eindhoven/Helmond Sport/VVV-Venlo af, zo meldt de club via de officiële kanalen.
Hoofd jeugdopleiding Damien Hertog was maar wat blij met de prestigieuze prijs. “We hadden eerlijk gezegd niet verwacht dat we de award voor het vijfde jaar op rij zouden winnen. We zijn hier ontzettend trots op, deze onderscheiding is een heel mooie erkenning en waardering voor het werk dat we doen, met name omdat de keuze wordt gemaakt door collega’s uit het vak.”
Volgens Hertog was het weer een uitstekend jaar voor de Feyenoord Academy. Er spelen diverse talenten van Varkenoord in de hoofdmacht van Feyenoord, de club levert veel spelers aan Oranje en vertegenwoordigende jeugdploegen en veel jeugdelftallen zijn kampioen geworden. Hertog spreekt van ‘een beloning voor het verrichte werk’.
Als jij verhuizingen naar het buitenland niet zo rigoreus vindt om daar je vrouw in te betrekken.. Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat zo en zal ik wel altijd in staat zijn werk en privé gescheiden te houden
De Boer is beste trainer gewordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:41 schreef Luni het volgende:
De prijzen stromen binnen, Koeman beste trainer en wederom beste jeugdopleiding.
Inderdaad, als vrouw zijnde dien je gewoon je man te volgen en verder je bek te houden. Anders ben je zo een vrouw liever kwijt dan rijk. Hopelijk snap jij dat ook een keer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij verhuizingen naar het buitenland niet zo rigoreus vindt om daar je vrouw in te betrekken.. Jij liever dan ik
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, als vrouw zijnde dien je gewoon je man te volgen en verder je bek te houden. Anders ben je zo een vrouw liever kwijt dan rijk. Hopelijk snap jij dat ook een keer.
Volgens mij zit jij extreem onder de plak bij een dame en reageer je dit af op FOK!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, als vrouw zijnde dien je gewoon je man te volgen en verder je bek te houden. Anders ben je zo een vrouw liever kwijt dan rijk. Hopelijk snap jij dat ook een keer.
Weet je Dven, soms ben je slimmer dan je in eerste instantie zou denkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij extreem onder de plak bij een dame en reageer je dit af op FOK!
Schattig.
Het blijft wel onzinnig dat zij in de media moet reageren op de onderhandelingen van Dirk met Feyenoord. Dat hij zijn beslissing ook van haar voorkeur laat afhangen is prima, maar dit was wel gewoon eigenaardigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij verhuizingen naar het buitenland niet zo rigoreus vindt om daar je vrouw in te betrekken.. Jij liever dan ik
Het AD gaat zelf bij HEN langs. Dan is er niet vreemd dat er aan beide iets wordt gevraagd. Hij mag dan in Turkije zitten maar ook daar hoeft de vrouw er niet bij te zitten en haar bek te houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het blijft wel onzinnig dat zij in de media moet reageren op de onderhandelingen van Dirk met Feyenoord. Dat hij zijn beslissing ook van haar voorkeur laat afhangen is prima, maar dit was wel gewoon eigenaardig
Verder een onnozele discussie
Dat lijkt me een gedegen samenwerking, ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:02 schreef satecl het volgende:
Feyenoord troefde de jeugdopleidingen van Ajax en PSV/FC Eindhoven/Helmond Sport/VVV-Venlo af, zo meldt de club via de officiële kanalen.
Het gaat natuurlijk om de doorstroming en opleiden van de talenten. Niet de faciliteiten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk? Qua faciliteiten lopen wij ver achter op Ajax en PSV.
Faciliteiten zeggen niets.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk? Qua faciliteiten lopen wij ver achter op Ajax en PSV.
En met een jeugd die maximaal de kans krijgt stroomt het in ieder geval goed door.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de doorstroming en opleiden van de talenten. Niet de faciliteiten.
Natuurlijk wel wat. Ze kijken op diverse punten. En op faciliteiten scoort Feyenoord minder dan Ajax en PSV. Maar bij o.a. doorstroom en omgaan met media etc. scoort Feyenoord beter.quote:
Thuisvoordeelquote:Beloftenfinale verplaatst naar De Kuip
De wedstrijd Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong Vitesse om het algeheel kampioenschap bij de beloften van aanstaande maandag wordt gespeeld in De Kuip. Aanvankelijk stond dit duel gepland op Woudestein, maar na overleg tussen lokale autoriteiten, KNVB en beide clubs is besloten om dit duel te verplaatsen naar het stadion van Feyenoord in verband met de verwachte verkeersdrukte rond Woudestein en de afsluiting van de Maasboulevard.
De aanvangstijd van de wedstrijd is ongewijzigd: 18.30 uur. Het duel tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Vitesse is vrij toegankelijk voor publiek.
Jong Feyenoord/Excelsior werd vorige maand kampioen van Divisie B, na een 9-0 overwinning op Jong RKC Waalwijk. Jong Vitesse werd twee weken later kampioen in Divisie A. De ploeg van coaches Patrick Lodewijks en Pierre van Hooijdonk kroont zich bij winst op Jong Vitesse tot algeheel kampioen. Mocht het duel na negentig minuten nog onbeslist zijn, volgt er een verlenging van tweemaal een kwartier. Als er dan nog steeds geen winnaar is, volgt een beslissende strafschoppenserie.
Voetbal leeft bij Feyenoord ook gewoon meer dan bij de andere grotere clubs. Het heeft de betrokkenheid va een streekclub als Go Ahead en de dekkkng van een Europese club. Die familiare situatie (met name met succes) is als betrokkene natuurlijk erg aandoenlijk en moeilijk te evenaren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Aanrader om te gaan, vorig jaar topavond gehad in Almelo met de beker finale.
Verder net dit interview gezien: http://foxsports.nl/video(...)ecte-combinatie.html
Mooi hoor, echt respect voor Koeman, als mens en als trainer. Steekt ook hand gewoon in eigen boezem, dat we geen kampioen zijn geworden. En een prachtige afsluiter, terwijl ie al weg is, dus dat zegt wat: Feyenoord is de mooiste club van Nederland.
Jammer, onze droomkandidaat om Pelle op te volgen gaat aan onze neus voorbij..quote:Mike Havenaar vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Napoli. De nummer drie uit de Serie A ziet in de transfervrije Vitesse-spits een versterking voor komend seizoen. Ersin Akan, zaakwaarnemer van de Japanse international, vliegt waarschijnlijk dit weekeinde nog naar Napels om met de Italiaanse topclub te onderhandelen over een meerjarig contract.
'Napoli heeft mij op de hoogte gebracht van de interesse en de wens uitgesproken om hem toe te voegen aan de selectie. Het ziet er goed uit, ja', aldus Akan.
Havenaar is in Arnhem in het bezit van een aflopend contract. De lange aanvaller werd begin 2012 door Vitesse overgenomen van de Japanse club Ventforet Kofu. Dit seizoen was Havenaar tien keer trefzeker voor de nummer zes van de Eredivisie.
De spits heeft over interesse niet te klagen. Ook meerdere Bundesligaclubs jagen op de handtekening van Havenaar. Een aanbieding van Vitesse om zijn aflopende contract te verlengen laat hij naar alle waarschijnlijk links liggen.
Ik geloof er geen ene zak van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jammer, onze droomkandidaat om Pelle op te volgen gaat aan onze neus voorbij..
.. hebben al die scouts poep in hun ogen of zo
Moet gewoon van Nike.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle bekent zijn kleur.
Dat kleine manneke heeft een thuisshirt zonder sponsor... jaloers...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle bekent zijn kleur.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:39 schreef Bombel het volgende:
[..]
Dat kleine manneke heeft een thuisshirt zonder sponsor... jaloers...
Zou mooi zijn als hij nog snel genaturaliseerd wordt. Dan wint Nederland het WKquote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle bekent zijn kleur.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij nog snel genaturaliseerd wordt. Dan wint Nederland het WK
Dan moet Immers ook mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij nog snel genaturaliseerd wordt. Dan wint Nederland het WK
Die wordt dadelijk nog wel geselecteerd natuurlijk, dit oefenkamp is alleen voor de kneusjes die nog bijgeschoold moeten worden, zo rolt onze Immers nietquote:
als Etienne een lager coëfficiënt heeft dan wij dan is dat sowieso gunstig ja, dan kunnen we ineens geen Fransozen lotenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef portie het volgende:
Wat betreft de vCL:
In frankrijk heeft Lille weer verloren en staat nu nog 3e met 68 punten, achtervolgd door st etienne met 66 punten en een beter doelsaldo. Volgende week de laatste ronde waarbij Lille tegen de nr 8 moet en st etienne tegen de nummer laatst.
Geen idee of het onze kansen vergroot als st etienne de vCL haalt (lager coefficient dan ons). Maar Lille lijkt me de enige in t lijstje waartegen je volkomen kansloos bent.
St etienne heeft een lager coefficient dan ons ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
als Etienne een lager coëfficiënt heeft dan wij dan is dat sowieso gunstig ja, dan kunnen we ineens geen Fransozen loten![]()
(En netto gezien op basis van punten komt er een zwakkere tegenstander voor Lille op de geplaatsten-lijst)
Aflopend contract. Dus goedkoop een reservespeler halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Havenaar is niet goed genoeg voor Napoli/Feyenoord etc. Een reservespeler is iemand die wel kwaliteiten heeft, maar niet per se direct voor het eerste elftal, Havenaar kan gewoon echt helemaal niet voetballenquote:Op zondag 11 mei 2014 10:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aflopend contract. Dus goedkoop een reservespeler halen.
Kon Pelle toch ook niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 10:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Havenaar is niet goed genoeg voor Napoli/Feyenoord etc. Een reservespeler is iemand die wel kwaliteiten heeft, maar niet per se direct voor het eerste elftal, Havenaar kan gewoon echt helemaal niet voetballen
Platini is nu al aan het stressen...quote:Op zondag 11 mei 2014 01:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
als Etienne een lager coëfficiënt heeft dan wij dan is dat sowieso gunstig ja, dan kunnen we ineens geen Fransozen loten![]()
(En netto gezien op basis van punten komt er een zwakkere tegenstander voor Lille op de geplaatsten-lijst)
Kan je om lachen maar in Lille wordt het een grote kkbende als wij die loten en dan heb je weer een flinke boete te pakken. Maar als het maar leuk was eh.quote:
quote:
Hij heeft toch geen individuele actie of fluwelen techniek joh gekkie.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Pelle was juist dat het bekend was dat hij goed kon voetballen maar eigenlijk nauwelijks goals maakte.
Dan heb je dit seizoen toch slecht gekeken.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen individuele actie of fluwelen techniek joh gekkie.
Dat blijft niet bij een boete hoor. Hopelijk wordt er een club geloot waar je niet zo even heen rijdt.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kan je om lachen maar in Lille wordt het een grote kkbende als wij die loten en dan heb je weer een flinke boete te pakken. Maar als het maar leuk was eh.
Heb Pelle veel mooie dingen zien doen maar niet voetballend iemand zien uitspelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:30 schreef eight het volgende:
[..]
Dan heb je dit seizoen toch slecht gekeken.
Hij heeft idd. geen passeerbeweging in huis maar hij heeft vooral dit seizoen een aantal technisch schitterende doelpunten gemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb Pelle veel mooie dingen zien doen maar niet voetballend iemand zien uitspelen.
Wel een hele goede techniek hoor, alleen het is geen dribbelaar idd, maar dat ligt aan zijn snelheid, verder heeft hij op zich alles.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dnipro ofzo ;-)quote:Op zondag 11 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat blijft niet bij een boete hoor. Hopelijk wordt er een club geloot waar je niet zo even heen rijdt.
Oke man.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ja, als het Lille zou worden zou Feyenoord echt wel via een verplichte buscombi gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dnipro ofzo ;-)
Veroorzaken we dalijk nog een burgeroorlog.
Net als bij Nancy?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, als het Lille zou worden zou Feyenoord echt wel via een verplichte buscombi gaan.
Lille heeft wat meer ervaring met Europees voetbal hequote:
Ah, leuk om dit te zien. Komt uit de plannen zeker?quote:
3e wereldoorlog allesquote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dnipro ofzo ;-)
Veroorzaken we dalijk nog een burgeroorlog.
Wat bedoel je precies.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:47 schreef Vasion het volgende:
Wanneer is de kwalificatie loting? Op wikipedia staat dat niet?
Ja dat bedoelde ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:50 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies.
De loting voor de 3e voorronde is 18 juli.
Dit soort uitspraken kosten de club weer 1.000 euro.quote:
Het zou me niks verbazen als Van Geel hem haalt.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Caland het volgende:
Die Veldwijk is wel een aardig spitsje. Stukken beter dan Te Vrede.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
Die Jahankbahkskskk is ook wel een aardige optie. Nu extragoedkoop.
Hebbie zelf poep in je ogen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar heb je Tevrede al voor.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kon Pelle toch ook niet?
Gok moet je gewoon nemen voor een reservespeler als je met nauwelijks transferbudget werkt.
Jij vind het een droomkandidaat, ik vind het helemaal niks.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind jij Havenaar een goede voetballer dan? Ik niet..
Was sarcastisch.. dus juist geen droomkandidaatquote:Op zondag 11 mei 2014 18:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij vind het een droomkandidaat, ik vind het helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |