Laat me raden: dan doet Oekraïne het stukken beter?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:18 schreef Unites het volgende:
Qua views op YouTube doen we het niet echt heel goed ;P
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat me raden: dan doet Oekraïne het stukken beter?
Ilse heeft veelal een bluegrass/ country sfeer in haar liedjes. Ik vind ook dat haar zingen veel overeenkomt met Alison Krauss.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:10 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook een prima nummer, maar geen typisch ESF liedje en ik had ook niet verwacht dat het door zou gaan eerlijk gezegd. Denk dat het ideaal was dat we na het nummer van Portugal kwamen trouwens.
Vind het nummer wel wat weg hebben van deze prima combinatie, komt in ieder geval qua gevoel aardig overeen.
Odds zijn het belangrijkst, en die blijven maar dalenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:18 schreef Unites het volgende:
Qua views op YouTube doen we het niet echt heel goed ;P
We staan zesde op Betfair geloof ik. Ik ben er echt stomverbaasd over, ik had het niet zo hoog ingeschat. Ik moet zeggen, als uitgesproken hater van het liedje (ik kan country echt niet uitstaan) vind ik het toch een kwalitatief professioneel uitgevoerd liedje wat wat dat betreft met kop en schouders boven de rest uit steekt. Maar ik had nooit gedacht dat men het internationaal zo tof zou vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:28 schreef Majkool het volgende:
[..]
Odds zijn het belangrijkst, en die blijven maar dalenvoor de halve finale kreeg je dik boven de 100 om te winnen, nu krijg je nog maar 12 keer je inzet als ze winnen, procentje of 8 kans dus
esctracker.com ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:34 schreef Unites het volgende:
Ik zoek nog steeds die site eigenlijk waar je kunt zien hoeveel de landen stijgen/dalen
Deze?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:34 schreef Unites het volgende:
Ik zoek nog steeds die site eigenlijk waar je kunt zien hoeveel de landen stijgen/dalen
De volgorde was willekeurig, zegt niets over het aantal stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef Breekfast het volgende:
De volgorde waarin de 10 finalisten werden opgenoemd: was dit willekeurig of had Nederland de minste stemmen?
En kun je ergens zien hoeveel stemmen de 10 landen hebben gehaald die doorgingen?
Ah ok, op zich wel goed inderdaad dat ze dat nog niet bekend maken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De volgorde was willekeurig, zegt niets over het aantal stemmen.
Dat wordt pas bekend na de finale zaterdag.
Dit is ook gewoon een dertien in een dozijn nummer in de VS. Top 10 zou mooi zijn, maar het is heel heel erg arrogant om te denken dat we dat festival top-5,top-3 eindigen. En dan heb ik die andere inzendingen niet eens gehoord.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:19 schreef Poolbal het volgende:
Als hun stemmen samen nou eens heel mooi klonken dan had het nog iets kunnen worden.. maar hun stemmen klinken echt langs elkaar heen. Jammer.
Grappig dat je mensen arrogant vindt die denken dat "we" in de top5/3 van "dat" festival terecht komen, als je niet eens weet wat de andere inzendingen zijn. Je hebt geen referentiemateriaal en toch zeg je dat "we" niet goed genoeg zijn voor de top-5. Dat is als zeggen dat Nederland het WK voetbal gaat winnen terwijl je niet eens weet welke andere landen er meedoen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit is ook gewoon een dertien in een dozijn nummer in de VS. Top 10 zou mooi zijn, maar het is heel heel erg arrogant om te denken dat we dat festival top-5,top-3 eindigen. En dan heb ik die andere inzendingen niet eens gehoord.
Vorige edities misschien?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Grappig dat je mensen arrogant vindt die denken dat "we" in de top5/3 van "dat" festival terecht komen, als je niet eens weet wat de andere inzendingen zijn. Je hebt geen referentiemateriaal en toch zeg je dat "we" niet goed genoeg zijn voor de top-5. Dat is als zeggen dat Nederland het WK voetbal gaat winnen terwijl je niet eens weet welke andere landen er meedoen.
Erg, erg raar.
Maar ja, jij weet het beter. Of is het arrogantie van jouw kant? (en dat is een retorische vraag)
Resultaten uit het verleden ....quote:
Vorige editiesquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vorige edities misschien?
Wint toch weer een relatief jonge en mooie vrouw die een vlot popnummertje zingt. As always. Begrijp me niet verkeerd, en hoop dat Nederland een mooie plaats inneemt. Maar de oranjekoorts begint hier alweer welig te tieren, beetje realistischer aub
Oja. Laten we net doen alsof resultaten uit het verleden niet tellenquote:
We kwalificeren ons en dan gelijk maar winnen hèquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vorige edities, nummers zijn zeker hetzelfde als vorig jaar
Ik wist niet dat er ook op liedjes van vorige edities gestemd kan worden!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Oja. Laten we net doen alsof resultaten uit het verleden niet tellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |