abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139651498
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:21 schreef Mestras het volgende:
Schrik niet: http://esctracker.com/ :D
Ik ben echt een poll-leek, maar betekent dit dat ze op 1 staan in de poll?
pi_139651523
wat een nacht . ik heb liggen dromen als een malle :')
pi_139651530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 00:54 schreef aarontje112 het volgende:
Trouwens, die Marlayne uit de jury gaf de twaalf aan IJsland deze halve finale :'). Ze zei bij showniews dat ze die het beste vond.
Dat mag ze volgens mij helemaal niet zeggen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139651561
Ik ben na gisteren weer iets nuchterder, ik zie ze zaterdag meedoen om de winst maar Zweden, Hongarije, GB, Noorwegen en Denemarken zijn er ook nog
pi_139651563
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben echt een poll-leek, maar betekent dit dat ze op 1 staan in de poll?
Dit zijn de posities van de itunes hitlijst in europa :D
pi_139651571
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben na gisteren weer iets nuchterder, ik zie ze zaterdag meedoen om de winst maar Zweden, Hongarije, GB, Noorwegen en Denemarken zijn er ook nog
Dat zou ik niet betitelen als nuchter, maar ik ben het eens ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:47:32 #82
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_139651575
Escnation gast:

So, I wasnt that much into Eurovision this year, also for lack of time, and I watched semi 1 with some friends, and everything was Eurovisiony and nothing special, until the Netherlands came along, the show stopped, and everyone in my room went silent for 3 minutes. I think we have our winner here.

Sweden on the other hand, must be a fan favourite, from what I read here. There was nothing that grapped your attention. Uninteresting singer, boring song, boring show. Just look at the Dutch woman in comparison who must be roughly the same age: Pure class vs. old Barbie.

The only other songs we like were Iceland and Hungary. And Montenegro, if only for nostalgic reasons.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:49:13 #83
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_139651594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:41 schreef Jif het volgende:
wat een nacht . ik heb liggen dromen als een malle :')
Het was alsof ik een kan koffie had gehad.
pi_139651596
Old barbie lol
pi_139651599
Ik vond Rusland trouwens erg leuk. Verdiend door.
pi_139651607
3.253.000 kijkers btw.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_139651608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 01:37 schreef ato het volgende:
Geweldig en wat waren zij goed vanavond.
Zeker 1 van de beste, misschien wel de beste en dat had ik niet verwacht van mijzelf dat te zeggen.

De camerabeelden, de perfomance waren perfect de afstemming op elkaar.

Verrassend vond ik ook dat sommige landen zo tegen vielen, Armenie, Estland, Belgie, Hongarije, Moldavie (wat een vreselijke enge act) !

Ik ben super om sinds hun eerste rehearsal en ik ga nog geloven dat wij in de top 10) komen ook let maar op!
Ilse is heerlijk enthousiast, ik las ergens dat zij zei en nu gaan wij heerlijk zuipen...
Ik vind haar proffessionele, serieuze houding en haar andere spontane kant zo leuk..
Ik heb er vannacht over na liggen denken. En volgens mij is de kracht van The Common Linnets dat ze het niveau omhoog hebben getild. Alle andere inzendingen kennen we inmiddels: de mooie vrouw die in een spotlight een powerbalad zingt, de vrolijke groep mannen in gekke pakken, de tenenkrommende duetten, en dit jaar bijvoorbeeld ook de overkill aan drum and bass-nummers. Wat ik gisteren volgens mij ook al ergens heb geschreven is dat Nederland er dit jaar in is geslaagd de kijker volledig mee te nemen naar een intieme plek ver buiten het Songfestival. Het is vernieuwend, het is mooi, het is anders en mensen worden daadwerkelijk geraakt. Daarnaast lijkt het nummer nu ook echt op z'n plaats te vallen: een paar weken terug terug was het niemendalletje zonder modulatie, maar nu op beeld heb ik me geen enkel moment verveeld, zou een modulatie misschien niet eens op z'n plaats zijn en in de eenvoud van het nummer zie je de kwaliteit van Ilse en Waylon.

Op naar de top 10 en misschien zelfs naar de top 5 w/
pi_139651656
Net het optreden teruggezien op YouTube.

1 woord, geweldig. Het viel me nu pas op hoe Waylon goed met de camera bezig was.
pi_139651677
Ik heb ook zo beroerd geslapen :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:02:56 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139651710
Die ituneslijst wel even in perspectief zetten natuurlijk. Dat komt omdat het nummer vers is van gisteren. Kijken wat de stand na de andere semi final is
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139651712

Bij het laatste blik van Waylon hadden ze mij volledig ingepakt 8-)
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:09:54 #92
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_139651762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:03 schreef Jif het volgende:
[ afbeelding ]

Bij het laatste blik van Waylon hadden ze mij volledig ingepakt 8-)
Ik ging toen bijna juichen. Het ultieme 'ja het is echt waar ze kijken in de camera' moment.
pi_139651802
Halverwege het nummer tijdens dat muzikale stukje hoorde je het publiek helemaal los gaan, dat was ook een bijzonder mooi moment :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139651820
songfestival twitterde op woensdag 07-05-2014 om 08:12:55 We zijn door naar de finale!! Bekijk het videoverslag van gisteren! @commonlinnets @ilsedelange @waylonline: tinyurl.com/kncop8z reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 08:24:38 #95
43556 miss_dynastie
pi_139651904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:47 schreef TDHS het volgende:
Escnation gast:

So, I wasnt that much into Eurovision this year, also for lack of time, and I watched semi 1 with some friends, and everything was Eurovisiony and nothing special, until the Netherlands came along, the show stopped, and everyone in my room went silent for 3 minutes. I think we have our winner here.

Sweden on the other hand, must be a fan favourite, from what I read here. There was nothing that grapped your attention. Uninteresting singer, boring song, boring show. Just look at the Dutch woman in comparison who must be roughly the same age: Pure class vs. old Barbie.

The only other songs we like were Iceland and Hungary. And Montenegro, if only for nostalgic reasons.
Arme Sanna van nog geen dertig :o _O-
pi_139651949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 06:52 schreef Old_Pal het volgende:
Willen alle azijnpissers die CATS niks vonden onmiddellijk dit draadje verlaten. Anders krijgen we zaterdagavond - na een zeer hoge klassering - dat hypocriete gezeik dat ze het 'eigenlijk best wel een mooi liedje vinden.' :)
Goddomme gast, stop eens met zeiken op mensen die het een lelijk liedje vinden. Het is iemands goed recht om het niet mooi te vinden.
pi_139652039
Ik vind het liedje nogsteeds mooi maar te vlak voor het esf , maar dat kan dus ook juist verrassen kennelijk :Y .
dag
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:39:26 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139652055
Zie wat het verschil is tussen het insturen van die rookies als sieneke, joan en F artiesten als de toppers, en respectabele performers die door de wol geverfd zijn als anouk en ilse/waylon.

Nooit meer van die god zegene de greep aub.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2014 @ 08:39:44 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139652061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 06:52 schreef Old_Pal het volgende:
Willen alle azijnpissers die CATS niks vonden onmiddellijk dit draadje verlaten. Anders krijgen we zaterdagavond - na een zeer hoge klassering - dat hypocriete gezeik dat ze het 'eigenlijk best wel een mooi liedje vinden.' :)
Ik vind er nog steeds niets aan.

Het is goed genoeg voor de finale, dat zeker. Voor de winst heb ik liever andere liedjes, maar als nederland wint vind ik dat alsnog leuk voor nederland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:41:46 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139652080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:37 schreef Peter het volgende:
Ik vind het liedje nogsteeds mooi maar te vlak voor het esf , maar dat kan dus ook juist verrassen kennelijk :Y .
Dit vond ik ook. Maar gisteren gebeurde er iets, het klopte, alles klopte en was logisch. Ze haalden samen een ongekend niveau, en de chemie was duidelijk zichtbaar.

Het nummer kreeg 'ineens' lading. Heel bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')