Zou kunnen. Heb ook weer niet zo goed gekeken. Maar qua haarkleur zou het kunnen.quote:
Allemaal ingestudeerd hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:45 schreef ato het volgende:
Ik blijf Waylon nog altijd een beetje een sukkel vinden, maar hoe hij de camera pakte deed hij super..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:45 schreef ato het volgende:
Ik blijf Waylon nog altijd een beetje een sukkel vinden, maar hoe hij de camera pakte deed hij super..
Dat doet toch niks af aan zijn opmerkingquote:
Da's waarquote:
De Vlaamse commentatoren waren ook erg enthousiast over het nummer en het optreden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:57 schreef ato het volgende:
Grappig om te lezen dat de Belgen ook om zijn voor ons lied..
Jarenlang was het.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:01 schreef ato het volgende:
Bij elke radiojournaal: Nederland is doorgedrongen tot de finale as zaterdag..
quote:Het is Nederland niet gelukt om de finale te halen van het songfestival. huppeldepup wist niet te eindigen bij de eerste 10 deelnemers. De laatste keer dat Nederland de finale haalde was in 2004 met Reunion.
De reacties op alle websites op dat bericht kon je toen ook altijd wel uittekenen.quote:
Bedankt voor het delen. Vind dat ook erg interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:58 schreef dolfg het volgende:
Leuke kijk achter de schermen (van 50 minuten).
Dit jaar is de hele show geautomatiseerd geschakeld met autopilot.
Het is niet normaal wat een werk hier in is gaan zitten zeg.
Van een scheepswerf een tv studio maken... Bizar!
Tering, dit ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is een hork, maar haar gun je het. Een soort Belle en het Beest (van binnen)
want ik vond het 'ik ben niet helemaal achterlijk' niet tof...
quote:Which brings me to the Netherlands. Wow. I already liked the song but I thought their performance tonight was incredible: beautifully simple staging, perfect vocals, smouldering looks to camera from both of them and the chemistry between them was electric. They just had "it" in a way that very few performers manage at eurovision. Personally I thought they were head and shoulders above everyone else tonight and their assault on iTunes charts across Europe seems to back me up on that. I think we need to start looking at this entry as a very real potential winner on Saturday.
quote:Agree with everything re. the Netherlands. It seemed like a genuine and sincere and authentic performance by two real singers and musicians.
Verdomme ik baal zo hard dat ik het niet live kan zien.quote:I'm all set for a Netherlands win now, who saw that coming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |