Weet het niet hoor...we hebben in het verleden toch ook niet zo vaak punten van ze gekregen? We kunnen wel rekenen op onze zuiderburen maar onze oosterburen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik kon ook slecht in slaap komen vanwege de adrenaline!
En ik denk niet dat we via een Duits netwerk hoeven te stemmen, omdat ik vermoed dat die 12 punten uit Duitsland al wel binnen zijn
Gast: als andere meningen jou zo dwars zitten is internet net even wat teveel voor je...quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:25 schreef Old_Pal het volgende:
Wat ook zo ergerlijk is van die azijnpissers hier is dat zij zeggen dat de stemmen van Ilse en Waylon 'totaal niet uit de verf komen' in deze song. Hebben ze poep in hun oren of zo?
Hier:
Vorig jaar kregen we helemaal niets van Duitsland, geloof ik. Of heb ik het nou mis?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Weet het niet hoor...we hebben in het verleden toch ook niet zo vaak punten van ze gekregen? We kunnen wel rekenen op onze zuiderburen maar onze oosterburen?
Laten we ervan genieten, want morgen zakken we weer vrees ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef aarontje112 het volgende:
En we staan op 5 bij oddschecker. Aan de odds te zien gaan we vandaag ook nog wel naar plek 4
.
Dacht ik ook idd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we helemaal niets van Duitsland, geloof ik. Of heb ik het nou mis?
Tuurlijk, Nederland is nu even hype om op te wedden. Vanavond is er zeker eentje die verrast, en dan stijgt die als een malle.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Laten we ervan genieten, want morgen zakken we weer vrees ik
Nee die stemmen op die Duitstalige landen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we helemaal niets van Duitsland, geloof ik. Of heb ik het nou mis?
Echt mooi om te lezen. Bewijst maar weer eens dat na 1 x horen en voornamelijk zien (prachtig op beeld) kijkers overtuigd kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:47 schreef TDHS het volgende:
Escnation gast:
So, I wasnt that much into Eurovision this year, also for lack of time, and I watched semi 1 with some friends, and everything was Eurovisiony and nothing special, until the Netherlands came along, the show stopped, and everyone in my room went silent for 3 minutes. I think we have our winner here.
Sweden on the other hand, must be a fan favourite, from what I read here. There was nothing that grapped your attention. Uninteresting singer, boring song, boring show. Just look at the Dutch woman in comparison who must be roughly the same age: Pure class vs. old Barbie.
The only other songs we like were Iceland and Hungary. And Montenegro, if only for nostalgic reasons.
Gisteravond postte ik de waardering van de Duitse kijkers (tweede scherm-achtig iets):quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Weet het niet hoor...we hebben in het verleden toch ook niet zo vaak punten van ze gekregen? We kunnen wel rekenen op onze zuiderburen maar onze oosterburen?
Vorig jaar gaf Duitsland de twaalf aan Hongarije, wat ook een klein liedje was. Zal me niks verbazen als we dit jaar de 12 van Duitsland krijgen, ook al kregen we vorig jaar geen punten voor Anouk. Denk dat ze dat iets te zware kost vonden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Gisteravond postte ik de waardering van de Duitse kijkers (tweede scherm-achtig iets):
1. Nederland 7,7
2. Hongarije 6,8
3. Zweden 6,3
Dat zijn geen meningen meer, het is gewoon pure onzin. Wel kwijlen bij Sieneke, De Toppers en een vrouwelijke indiaan maar echte kwaliteit misprijzen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gast: als andere meningen jou zo dwars zitten is internet net even wat teveel voor je...
Ik ben benieuwd waar je die mensen in dit topic treft. Ik zie hier niemand die wansmaak als De Toppers een warmer hart toe zou dragen dan dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:36 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Dat zijn geen meningen meer, het is gewoon pure onzin. Wel kwijlen bij Sieneke, De Toppers en een vrouwelijke indiaan maar echte kwaliteit misprijzen.
En niemand stond half naakt op het podium.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hypocriet inderdaad met zijn allen de criticasters maar nagelopen. Ik vond het geen slecht nummer maar begreep de kritiek wel met het oog op alle uptempo nummers doorgaans op het songfestival. Ik vind het nummer nog steeds redelijk, niet geweldig. Maar de chemie, en de uitvoering was gisteren perfect. En als ze dat weer kunnen opbrengen is top-10 gewoon heel realistisch.
Mijn vrienden (niet alleen mannen) hadden allemaal Portugal in de top 3 staan. Onbegrijpelijk, dat was zo slecht gezongen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef aarontje112 het volgende:
Als de iTunes lijsten een indicatie geven wat de televoters stemden dan was dit de top 10:
1. Nederland'
2. Zweden
3. Armenië
4. Hongarije
5. Portugal
6. Letland
7. Rusland
8. IJsland
9. Azerbeizjan
10. San Marino
Klopt niet helemaal natuurlijk, maar geeft wel een beetje een indicatie. Denk dat Portugal en Letland het wel goed deden bij televoting maar de jury's ze buiten de finale hielden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |