abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139658552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik kon ook slecht in slaap komen vanwege de adrenaline!

En ik denk niet dat we via een Duits netwerk hoeven te stemmen, omdat ik vermoed dat die 12 punten uit Duitsland al wel binnen zijn :P
Weet het niet hoor...we hebben in het verleden toch ook niet zo vaak punten van ze gekregen? We kunnen wel rekenen op onze zuiderburen maar onze oosterburen?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_139658556
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:25 schreef Old_Pal het volgende:
Wat ook zo ergerlijk is van die azijnpissers hier is dat zij zeggen dat de stemmen van Ilse en Waylon 'totaal niet uit de verf komen' in deze song. Hebben ze poep in hun oren of zo?

Hier:
Gast: als andere meningen jou zo dwars zitten is internet net even wat teveel voor je...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_139658571
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Weet het niet hoor...we hebben in het verleden toch ook niet zo vaak punten van ze gekregen? We kunnen wel rekenen op onze zuiderburen maar onze oosterburen?
Vorig jaar kregen we helemaal niets van Duitsland, geloof ik. Of heb ik het nou mis?
pi_139658589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef aarontje112 het volgende:
En we staan op 5 bij oddschecker w/ . Aan de odds te zien gaan we vandaag ook nog wel naar plek 4 w/ .
Laten we ervan genieten, want morgen zakken we weer vrees ik :(
pi_139658615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vorig jaar kregen we helemaal niets van Duitsland, geloof ik. Of heb ik het nou mis?
Dacht ik ook idd.
pi_139658618
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef grazz het volgende:

[..]

Laten we ervan genieten, want morgen zakken we weer vrees ik :(
Tuurlijk, Nederland is nu even hype om op te wedden. Vanavond is er zeker eentje die verrast, en dan stijgt die als een malle.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:30:00 #257
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139658679
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee die stemmen op die Duitstalige landen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139658694
De gunfactor gaat zaterdag een rol spelen. Als Ilse en Waylon weer die chemie kunnen creëren, dan zijn ze in staat om de harten van de jury's en van het publiek te veroveren en dan zouden de punten weleens binnen kunnen knallen.
Copthorne 2.0
pi_139658701
Even wat reacties op buitenlandse fora;

If Netherlands wins then ESC will never be the same again, it'll be another ESC which means something unpredictable, cute and beautiful might win this contest which is great.

I think we're going to Amsterdam

The Spanish commentator praised this song a lot

I've always really liked the song but feared it might be too "boring" for esc, I'm glad I was proven wrong! This looked absolutely amazing and yet intimitate on TV, fantastic! Good luck in the final

Literally performance of the night. It was so good

LOL. It would be the best winner since Paparizou. Definitely better than Loreen.

So glad for them, count on my vote again,just like yesterday night

This was the only song my family actually liked. I love it too.

It seems The Netherlands was also the fave of Rona Nishliu and she is claimed to have said that on Facebook. (die zit in de vakjury voor Albanië!)

#99 in the UK... that's pretty incredible after only the semi-finals. The only song I can remember performing comparably at this stage was Euphoria and we all know what happened there...

It would be amazing if this won..
But I don't think it will..
pi_139658739
En ja hoor nu op plek 4 bij oddschecker w/ w/
pi_139658766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:47 schreef TDHS het volgende:
Escnation gast:

So, I wasnt that much into Eurovision this year, also for lack of time, and I watched semi 1 with some friends, and everything was Eurovisiony and nothing special, until the Netherlands came along, the show stopped, and everyone in my room went silent for 3 minutes. I think we have our winner here.

Sweden on the other hand, must be a fan favourite, from what I read here. There was nothing that grapped your attention. Uninteresting singer, boring song, boring show. Just look at the Dutch woman in comparison who must be roughly the same age: Pure class vs. old Barbie.

The only other songs we like were Iceland and Hungary. And Montenegro, if only for nostalgic reasons.
Echt mooi om te lezen. Bewijst maar weer eens dat na 1 x horen en voornamelijk zien (prachtig op beeld) kijkers overtuigd kunnen zijn.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:33:51 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139658795
Toegegeven het zou een fantastisch David vs Goliath verhaal zijn als we wel wonnen :D

Vergeet ook niet dat die performance gisteren echt spot-on was, perfect in beeld gebracht enz. Dit kan eigenlijk zaterdag alleen maar minder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139658802
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef grazz het volgende:

[..]

Gisteravond postte ik de waardering van de Duitse kijkers (tweede scherm-achtig iets):
1. Nederland 7,7
2. Hongarije 6,8
3. Zweden 6,3
pi_139658881
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Gisteravond postte ik de waardering van de Duitse kijkers (tweede scherm-achtig iets):
1. Nederland 7,7
2. Hongarije 6,8
3. Zweden 6,3
Vorig jaar gaf Duitsland de twaalf aan Hongarije, wat ook een klein liedje was. Zal me niks verbazen als we dit jaar de 12 van Duitsland krijgen, ook al kregen we vorig jaar geen punten voor Anouk. Denk dat ze dat iets te zware kost vonden.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:36:37 #265
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_139658898
quote:
13s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gast: als andere meningen jou zo dwars zitten is internet net even wat teveel voor je...
Dat zijn geen meningen meer, het is gewoon pure onzin. Wel kwijlen bij Sieneke, De Toppers en een vrouwelijke indiaan maar echte kwaliteit misprijzen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_139658960
Eerlijk gezegd had ik van te voren verwacht dat als NL door zou gaan, dat het met hakken over de sloot zou zijn. Maar ze waren echt overduidelijk zoveel malen beter dan de "favorieten" Zweden, Armenië en Hongarije. Bizarre wending.
pi_139658972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:36 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dat zijn geen meningen meer, het is gewoon pure onzin. Wel kwijlen bij Sieneke, De Toppers en een vrouwelijke indiaan maar echte kwaliteit misprijzen.
Ik ben benieuwd waar je die mensen in dit topic treft. Ik zie hier niemand die wansmaak als De Toppers een warmer hart toe zou dragen dan dit.

Een liedje niet mooi vinden is wat anders dan een liedje van slechte kwaliteit vinden.
pi_139659001
Als de iTunes lijsten een indicatie geven wat de televoters stemden dan was dit de top 10:

1. Nederland'
2. Zweden
3. Armenië
4. Hongarije
5. Portugal
6. Letland
7. Rusland
8. IJsland
9. Azerbeizjan
10. San Marino

Klopt niet helemaal natuurlijk, maar geeft wel een beetje een indicatie. Denk dat Portugal en Letland het wel goed deden bij televoting maar de jury's ze buiten de finale hielden.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:40:07 #269
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_139659013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hypocriet inderdaad met zijn allen de criticasters maar nagelopen. Ik vond het geen slecht nummer maar begreep de kritiek wel met het oog op alle uptempo nummers doorgaans op het songfestival. Ik vind het nummer nog steeds redelijk, niet geweldig. Maar de chemie, en de uitvoering was gisteren perfect. En als ze dat weer kunnen opbrengen is top-10 gewoon heel realistisch.
En niemand stond half naakt op het podium.
Het succes heeft inderdaad met meerdere factoren te maken.
De kleuren waren mooi; inval van het licht was perfect. Het gebruik van de camera was top etc.
En ze hebben goed gezongen. Of het liedje nou als saai wordt omschreven maakt dan niks meer uit.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_139659053
OMG. Nu op nummer 3 bij oddschecker :o :o
pi_139659084
Kennelijk werkt de combinatie van een duo en een lovesong gewoon onwijs goed, mits goed uitgevoerd. Zie NL wel hetzelfde doen als Denemarken in 2010 (plek 4). Of beter. O+

pi_139659101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef aarontje112 het volgende:
Eest van 27ste plek naar 18de naar 4de naar derde :O wtf!

BILLY <3
pi_139659106
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef aarontje112 het volgende:
Als de iTunes lijsten een indicatie geven wat de televoters stemden dan was dit de top 10:

1. Nederland'
2. Zweden
3. Armenië
4. Hongarije
5. Portugal
6. Letland
7. Rusland
8. IJsland
9. Azerbeizjan
10. San Marino

Klopt niet helemaal natuurlijk, maar geeft wel een beetje een indicatie. Denk dat Portugal en Letland het wel goed deden bij televoting maar de jury's ze buiten de finale hielden.
Mijn vrienden (niet alleen mannen) hadden allemaal Portugal in de top 3 staan. Onbegrijpelijk, dat was zo slecht gezongen.
pi_139659110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef aarontje112 het volgende:
*O* *O* *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:43:49 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_139659142
Ik vond Waylon niet echt goed zingen alleen, Ilse droeg het liedje behoorlijk, maar goed, zij is ook de country zangeres natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')