quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
6/10quote:
Ze lijkt nu echt teveel op Yolanthe (quote:
Vergeet niet de afwas te doen, tot morgenquote:
Hind mocht willen dat ze de helft van Yolanthe's schoonheid had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze lijkt nu echt teveel op Yolanthe ()
De vorige was bij Celtic - Ajax, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren
dat is juist een goede ontwikkelingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze lijkt nu echt teveel op Yolanthe ()
Ik denk dat alle golddiggers op elkaar gaan lijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hind mocht willen dat ze de helft van Yolanthe's schoonheid had.
Voor hetzelfde vergrijp?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vorige was bij Celtic - Ajax, dus reken maar uit.
Ik heb het vergrijp bij Celtic Ajax nooit zelf gezien, maar dat scheen te maken te hebben met een kut en een rugbybal.quote:
Gewoon lekker zo houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef gosschalks het volgende:
Sharon kan anders ook wel een nosejob gebruiken
Met Robert Jensen en René Froger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef tralalala het volgende:
Ik heb behoefte aan een Late Night talkshow van 0:00 tot 1:00
Jensen op tv vond ik echt niets.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Robert Jensen en René Froger.
Heb je ook wel gelijk in eigenlijkquote:
In mijn hoofd zegt nu iemand "I'm a dancer" maar de dans zelf kan ik niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je Herman een slechte danser vond.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
In mijn hoofd zegt nu iemand "I'm a dancer" maar de dans zelf kan ik niet meer herinneren.
Gisteren belde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:58 schreef Elfletterig het volgende:
In het AD valt te lezen dat P&W regelmatig eerder wordt opgenomen omdat Witteman vroeg naar bed wil.
Ja, sorry... ik zat ergens op een afspraak te wachten en las dat in de krant. Het is trouwens wel tekenend voor de staat van het programma. Met alle respect voor Witteman, maar het is echt hoog tijd om te stoppen.quote:
Dat gingen ze ook al doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met alle respect voor Witteman, maar het is echt hoog tijd om te stoppen.
quote:Carla van Os
Jurist Defence for Children is het eens met kritiek op kinderpardon
Hans Martijn Ostendorp
Burgemeester Bunnik roept collega’s op petitie te tekenen
Marc Dullaert
Kinderombudsman uit kritiek op kinderpardon
Bunya Delger
Valt niet onder het kinderpardon
Leon Verdonschot
Muziekkenner volgde Bruce Springsteen naar Zuid-Afrika en maakte daar een documentaire
Art Rooijakkers
Presentator maakte documentaire over Bruce Springsteen
Erik van Bruggen
Campagnestrateeg maakte documentaire over Bruce Springsteen
Leon de Winter
Schrijver van ANNE over de aanstaande première van de voorstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
behalve teeven die niet durft te reagerenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:11 schreef Travel. het volgende:
Weer een discussie waarin iedereen het eens is.
Lekker makkelijk. Deze man probeert er nog iets van te maken. Respect.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Travel. het volgende:
Mocht het zo ver komen dan zou ik alles eraf scheren
Soms moet je je gewonnen geven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Deze man probeert er nog iets van te maken. Respect.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Deze man probeert er nog iets van te maken. Respect.
Het gaat om 600 'kinderen'? Welk probleem los je ermee op als je ze terug stuurt?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Kinderen klinkt wel zielig. De meeste mensen waarover het gaat bij het kinderpardon zijn geen kinderen. :s
waarom mogen de volwassen niet blijven?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat om 600 'kinderen'? Welk probleem los je ermee op als je ze terug stuurt?
Het 'probleem' dat de VVD door Geertje als slap wordt weggezet. Zulks een drama.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat om 600 'kinderen'? Welk probleem los je ermee op als je ze terug stuurt?
Ze moet gewoon wegwezen. Allemaal. Dit land zit vol. Die 600 is geen plek voor. Aldus de huidige politieke trend. In plaats van dat het beleid aangepakt wordt vooral schreeuwen dat we hard moeten zijn, zo vaak dat het nu de norm is en een andere aanpak geen optie is, of die aanpak nu het betere argument achter zich heeft of niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na 5 jaar zijn ze daar alweer gesettled, want integratie werkt ook met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Na 5 jaar zijn ze daar alweer gesettled, want integratie werkt ook met terugwerkende kracht.
Niet hier.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mmm
Edit: Oh, grote storing bij Ziggo blijkbaar.![]()
Zonder HD werkt wel, ziggo 904quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mmm
Edit: Oh, grote storing bij Ziggo blijkbaar.![]()
En daarna wordt ze als een koningin verwelkomd door Ome Joop die kaviaar en oesters met haar gaat eten en haar daarna in een limo naar een suite in het Krasnapolski brengt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
In deze versie blijft ze leven.
Leon schudt het zo uit zijn mouw.
Dat moet Froukje Jansen doen, die heeft me toch een flikflak in huis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze man kan Matthijs opvolgen als DWDD presentator.
Nee dat moet Benno Mentveld doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze man kan Matthijs opvolgen als DWDD presentator.
Dit boeit echt niemand.quote:Femke Halsema
Over Seks en de Zonde, een documentaireserie over de islamitische wereld van vrouwen
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wisten jullie dat Nico ooit bij de Volkskrant weggestuurd is en dat Johan Derksen zijn genialiteit wel wist te waarderen en hem gelijk inlijfde als columnist bij het tijdschrift Voetbal International.
Dat wist ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef JackHerrer het volgende:
Wisten jullie dat Nico ooit bij de Volkskrant weggestuurd is en dat Johan Derksen zijn genialiteit wel wist te waarderen en hem gelijk inlijfde als columnist bij het tijdschrift Voetbal International.
Heej tong.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef JackHerrer het volgende:
Nee, dinsdagquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Het niveau lag hoger? Ging dat over vanavond?
Er waren meer acts die ik goed vond, maar ook meer acts die ik echt pure kermisbagger vond.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Het niveau lag hoger? Ging dat over vanavond?
Niet Van Gaal?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cornald vindt ons de beste van Europa.
Ja, alleen als er een heel erg actueel onderwerp is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Las ik. Dus ik denk dat ze de uitslag nog niet weten.
Of is het rnu opeens wel live?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |