Tssk, opgever..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat...
sterker nog, ik heb ervaren dat ik scharrelen ook niet heel lang volhoud als ik merk dat er toch nooit meer in kan zitten
En dat is nou ook ongeveer de enige waarvan ik zeker weet dat ik hem altijd heb weten te vermijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:57 schreef habitue het volgende:
Getrouwd is meestal wel een weggevertje hoor met die ring om je vinger.
Jezus met het goede been uit het verkeerde bed gestaptquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee is ook niet normaal. Tenminste elke sapien met IQ > 85 zou dat niet normaal vinden. Maar je hebt er van die koekers bij.
Tis alleen totaal niet boeiend om dat hier te vermelden steeds. Dat je berichtjes krijgt van iemand. Iedereen krijgt berichtjes. En ja, 99% is pulp.
Veel plezier. En eet smakelijk met de Hollandsche Potquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:36 schreef eefje801 het volgende:
Goffer kan ik de film niet vindenNa ja, I'm off, wish me luck
Have fun.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:36 schreef eefje801 het volgende:
Goffer kan ik de film niet vindenNa ja, I'm off, wish me luck
Samen aan Ikea meubilair knutselen heeft al voor zoveel scheidingen en break-ups gezorgd, dat het de ultieme relatie test is iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Have fun.
Ik ga samen met m'n eerstvolgende date Ikea-kasten in elkaar zetten, heb ik net besloten. Vergeet goede seks, mannen die meubilair in elkaar kunnen zetten, die willen we.
/frustratie
Gewoon niet samen Ikea-kasten in elkaar zetten. Doe het zelf of laat het door de ander doen, maar NIET samen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Samen aan Ikea meubilair knutselen heeft al voor zoveel scheidingen en break-ups gezorgd, dat het de ultieme relatie test is idd
Het is niet moeilijk, gewoon irritant. En ik hoef het ook niet samen te doen. Ik zorg voor drankjes en een beloning achteraf, als hij dat tyfusding maar in elkaar zetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Samen aan Ikea meubilair knutselen heeft al voor zoveel scheidingen en break-ups gezorgd, dat het de ultieme relatie test is idd
Weet je wel wat je straks allemaal over je heen krijgt in DM/PM?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, gewoon irritant. En ik hoef het ook niet samen te doen. Ik zorg voor drankjes en een beloning achteraf, als hij dat tyfusding maar in elkaar zet.
Single-lady-problems.
*wacht*quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je wel wat je straks allemaal over je heen krijgt in DM/PM?
Dat is de beloning toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weet je wel wat je straks allemaal over je heen krijgt in DM/PM?
IKEA heeft ook een montageservice hè.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, gewoon irritant. En ik hoef het ook niet samen te doen. Ik zorg voor drankjes en een beloning achteraf, als hij dat tyfusding maar in elkaar zet.
Single-lady-problems.
Klinkt als 't script voor een BangBro productie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
IKEA heeft ook een montageservice hè.
Ik laat de boel al thuisbezorgen, als ik het ook nog in elkaar laat zetten moet ik daadwerkelijk in natura betalen, gezien de kosten. En meestal zijn die jongens daar niet leuk genoeg voor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
IKEA heeft ook een montageservice hè.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Klinkt als 't script voor een BangBro productie.
#HungryJoe #Weissgeeftjevleugels #tijnbrein #vies #habitue
Organiseer een speeddate avond bij je thuis. Degene die aangeeft handig met IKEA-kasten te zijn gaat door naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik laat de boel al thuisbezorgen, als ik het ook nog in elkaar laat zetten moet ik daadwerkelijk in natura betalen, gezien de kosten. En meestal zijn die jongens daar niet leuk genoeg voor.
Ik wacht nog ff het effect van het internetdaten af voordat ik half mannelijk fok bij me thuis uitnodig sylquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Organiseer een speeddate avond bij je thuis. Degene die aangeeft handig met IKEA-kasten te zijn gaat door naar de volgende ronde.
De naamquote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het verschil tussen een scharrel, fuckbuddy en friend with benefits?
Scharrel en fuckbuddy is tzelfde. Friends with benefits zit meer vriendschap bij. Scharrel/fb is puur seks.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het verschil tussen een scharrel, fuckbuddy en friend with benefits?
Ben jij wel leuk genoeg dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff het effect van het internetdaten af voordat ik half mannelijk fok bij me thuis uitnodig syl.
Doe pics dan.quote:
Tuurlijk, is goed. Met of zonder kleding? Wil je m'n tanden nog tellen? Stamboombewijsje?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe pics dan.
En een korte samenvatting over hoe je dwerghamster heet, wat je lievelingseten is en wat je favoriete standje is.
Kleding is optioneel, ik zou inderdaad graag je gebit even willen inspecteren en je genetisch even laten screenen; je weet wel: voor een gezond nageslacht enzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuurlijk, is goed. Met of zonder kleding? Wil je m'n tanden nog tellen? Stamboombewijsje?
Ik wil die ikea-kast wel voor je in elkaar zetten (Lego voor volwassenenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik laat de boel al thuisbezorgen, als ik het ook nog in elkaar laat zetten moet ik daadwerkelijk in natura betalen, gezien de kosten. En meestal zijn die jongens daar niet leuk genoeg voor.
Ik denk dat ik er misschien zelf nog niet ben, dat dat me tegenhoudt. Wanneer dat zo is kan ik het ook aan als het anders loopt dan ik hoop. Bij vrienden/naasten heb ik dit ook moeten leren maar ik wil ook weer niet dat ik te lang wacht. Lastig dilemmaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef habitue het volgende:
Klinkt goed eef!
Toch zou ik die angsten overboord gooien als dat kan, waarom bel je hem niet, misschien dat de drempel dan wat lager is?
Je zult vast het goede besluiten. Ik zie je louter verstandige dingen posten hier dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |