abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139797640
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

IKEA heeft ook een montageservice hè.
Ik laat de boel al thuisbezorgen, als ik het ook nog in elkaar laat zetten moet ik daadwerkelijk in natura betalen, gezien de kosten. En meestal zijn die jongens daar niet leuk genoeg voor.
pi_139797954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

Klinkt als 't script voor een BangBro productie.

#HungryJoe #Weissgeeftjevleugels #tijnbrein #vies #habitue
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik laat de boel al thuisbezorgen, als ik het ook nog in elkaar laat zetten moet ik daadwerkelijk in natura betalen, gezien de kosten. En meestal zijn die jongens daar niet leuk genoeg voor.
Organiseer een speeddate avond bij je thuis. Degene die aangeeft handig met IKEA-kasten te zijn gaat door naar de volgende ronde.
pi_139822826
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[..]

Organiseer een speeddate avond bij je thuis. Degene die aangeeft handig met IKEA-kasten te zijn gaat door naar de volgende ronde.
Ik wacht nog ff het effect van het internetdaten af voordat ik half mannelijk fok bij me thuis uitnodig syl :P.
pi_139823864
Wat is het verschil tussen een scharrel, fuckbuddy en friend with benefits?
  zondag 11 mei 2014 @ 13:34:43 #230
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139823898
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
De naam
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:37:20 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139823985
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Scharrel en fuckbuddy is tzelfde. Friends with benefits zit meer vriendschap bij. Scharrel/fb is puur seks.
pi_139824044
Een fuckbuddy is het even groeten, seks en vaarwel.
Fwb kijk je daartussen nog film ofzo.
Scharrel is een date met weinig potentie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:49:47 #233
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139824390
Die termen :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_139825145
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wacht nog ff het effect van het internetdaten af voordat ik half mannelijk fok bij me thuis uitnodig syl :P.
Ben jij wel leuk genoeg dan?
pi_139825699
quote:
5s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:15 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ben jij wel leuk genoeg dan?
Meh.
pi_139825864
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meh.
Doe pics dan.
En een korte samenvatting over hoe je dwerghamster heet, wat je lievelingseten is en wat je favoriete standje is.
pi_139827454
quote:
4s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:40 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Doe pics dan.
En een korte samenvatting over hoe je dwerghamster heet, wat je lievelingseten is en wat je favoriete standje is.
Tuurlijk, is goed. Met of zonder kleding? Wil je m'n tanden nog tellen? Stamboombewijsje?
  zondag 11 mei 2014 @ 15:33:26 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139827492
Echt, vrouwen met een slechte genetische achtergrond, ziektes enzo, zijn enorme afknappers :r
Altijd dan testje na de tweede date hoor!
pi_139827843
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tuurlijk, is goed. Met of zonder kleding? Wil je m'n tanden nog tellen? Stamboombewijsje?
Kleding is optioneel, ik zou inderdaad graag je gebit even willen inspecteren en je genetisch even laten screenen; je weet wel: voor een gezond nageslacht enzo?
pi_139828949
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wil die ikea-kast wel voor je in elkaar zetten (Lego voor volwassenen O+), maar geen date, mag dat ook? ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 11 mei 2014 @ 16:32:02 #241
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139829484
Leuke date gehad, laat ik ook weer eens uitgebreid en eerlijk verslag doen;

Eten vloog zo'n beetje de tafel op toen ik binnen kwam lopen dus in de keuken maar een kusje gestolen. Fijn gehad. Veel gepraat. Weet niet of iemand het herkent maar er was zo'n moment dat we precies op dezelfde golflengte zaten in het gesprek en dat je je er opeens bewust van bent hoe fijn en intiem dat is. En ik ben nog steeds een schijterd :') Tis wel overduidelijk dat er niet iemand anders is en dat we een beetje om elkaar heen draaien. Wat me tegen houdt zal vast een stukje normatief denken zijn en ook een stuk angst om afgewezen te worden. Maar ik ben vooralsnog wel heel blij dat ik hem heb leren kennen zo via een datingsite. En het kan maar zo dat dat andersom net zo werkt.

Het zijn de kleine dingen die ik zie in zijn huis, dingen van mij die ergens staan of een klavertje vier in die bloempot van het plantje dat hij van me kreeg en vorig jaar nog liet versterven door omstandigheden. Da's voldoende en zo weet ik dat het in ieder geval iemand is die in mijn leven blijft, of dat nou relationeel is of vriendschappelijk. Heb op zijn schoolbord met agendapunten maar even een kwinkslag gezet voor ik wegging vandaag.
pi_139829948
Klinkt goed eef! *;
Toch zou ik die angsten overboord gooien als dat kan, waarom bel je hem niet, misschien dat de drempel dan wat lager is?
  zondag 11 mei 2014 @ 16:51:57 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_139830344
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:42 schreef habitue het volgende:
Klinkt goed eef! *;
Toch zou ik die angsten overboord gooien als dat kan, waarom bel je hem niet, misschien dat de drempel dan wat lager is?
Ik denk dat ik er misschien zelf nog niet ben, dat dat me tegenhoudt. Wanneer dat zo is kan ik het ook aan als het anders loopt dan ik hoop. Bij vrienden/naasten heb ik dit ook moeten leren maar ik wil ook weer niet dat ik te lang wacht. Lastig dilemma ;) En teveel offtopic.
pi_139830724
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

teveel offtopic.
Je zult vast het goede besluiten. Ik zie je louter verstandige dingen posten hier dus. :P
pi_139831268
Gisteren een bijzonder gezellige derde date gehad. Geen extremiteiten, gewoon een uitstapje naar de bioscoop en een etentje. De vierde date is in de maak.
pi_139831789
Klinkt goed Eefje. En ooit gaan we stoer genoeg zijn om te zeggen wat we willen ;).

Hier is m'n eerste en enige fatsoenlijke match weer terug van vakantie en hint op afspreken. Zou dan m'n eerste internetdateding zijn, en ik vind het best spannend :'). Genoeg mensen gemeet via internet, maar dit heeft toch een andere insteek.

Daarbij speelt dat ik veel en veel liever zie gebeuren dat die "date" met wel-niet-collega goed afloopt, maar wedden op één paard en dat soort onzin :').
pi_139831854
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik wil die ikea-kast wel voor je in elkaar zetten (Lego voor volwassenen O+), maar geen date, mag dat ook? ;)
Gaan we achteraf dan een kussengevecht houden in onze pyjama's? O+.
pi_139832508
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Gaan we achteraf dan een kussengevecht houden in onze pyjama's? O+.
Sssst! Anders wil de rest van fok ook komen ;)

quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:32 schreef eefje801 het volgende:
Leuke date gehad, laat ik ook weer eens uitgebreid en eerlijk verslag doen;

Eten vloog zo'n beetje de tafel op toen ik binnen kwam lopen dus in de keuken maar een kusje gestolen. Fijn gehad. Veel gepraat. Weet niet of iemand het herkent maar er was zo'n moment dat we precies op dezelfde golflengte zaten in het gesprek en dat je je er opeens bewust van bent hoe fijn en intiem dat is. En ik ben nog steeds een schijterd :') Tis wel overduidelijk dat er niet iemand anders is en dat we een beetje om elkaar heen draaien. Wat me tegen houdt zal vast een stukje normatief denken zijn en ook een stuk angst om afgewezen te worden. Maar ik ben vooralsnog wel heel blij dat ik hem heb leren kennen zo via een datingsite. En het kan maar zo dat dat andersom net zo werkt.

Het zijn de kleine dingen die ik zie in zijn huis, dingen van mij die ergens staan of een klavertje vier in die bloempot van het plantje dat hij van me kreeg en vorig jaar nog liet versterven door omstandigheden. Da's voldoende en zo weet ik dat het in ieder geval iemand is die in mijn leven blijft, of dat nou relationeel is of vriendschappelijk. Heb op zijn schoolbord met agendapunten maar even een kwinkslag gezet voor ik wegging vandaag.
Wat een engelengeduld heb jij! Maar mooi dat het goed voelt!
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 11 mei 2014 @ 17:36:36 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139832577
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:35 schreef MissGump het volgende:

[..]

Sssst! Anders wil de rest van fok ook komen ;)
De rest van fok komt waarschijnlijk al bij de gedachte ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 11 mei 2014 @ 17:40:22 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_139832745
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

De rest van fok komt waarschijnlijk al bij de gedachte ;)
Hangen wel een paar camera's op. Livestream :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')