#KWAATquote:
Ich bin dabei.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
even nog als herinnering voor iedereen die het vergeten was maar vanavond is er weer een crew sessie vanaf 20:00 en een playlist van raze rond 20:30
[..]
jij komt toch ook nog wel?
Sterkte ermeequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
#KWAAT
Nee. Ben niet boos. Heb alleen wat anders aan mijn hoofd. Slecht nieuws gehoord over een maatje.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
Haha die Leonos toch, de man die vwo op tv heeft gezien
Nope ben net thuisquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
volgens mij is er nog niemand online
ik kom online, niks beters te doen je weet toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik ben al de hele dag onlinequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
mooien pickup truukquote:
bij de istellingen staat iets van voice trough speakers (of/off) misschien is dat het?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef Leonos het volgende:
Boys, hoe kan ik mijn headset fixen dat het geluid over mijn headset komt?
Alleen stemmen dan.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef Leonos het volgende:
Kan de instellingen niet gelijk testen volgens mij.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef Fom het volgende:
Vanavond (donderdag 8/5/14) vindt er tussen 18.00 - 20.00 kort onderhoud plaats aan PSN.
Sommige gebruikers kunnen hierdoor een error pop-up getoond krijgen wanneer zij proberen in te loggen op PSN / kunnen kortstondige netwerkinstabiliteit ervaren tijdens hun online sessie. De meeste gamers zullen niets van het onderhoud merken.
Mocht je tussen 18.00-20.00 niet direct kunnen inloggen op PSN of tijdens een online sessie worden uitgelogd, probeer dan na enkele ogenblikken opnieuw in te loggen op PSN.
Lokquotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |