Zullen we daarna partnerswitch doen?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef AF_ het volgende:
Wil wel kunstgebitworstelen met Karina op een meet
quote:
Kan je wel aan tochquote:
Nee, san marino is een pareltje...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Stickertje het volgende:
belgie![]()
wordt elkaar beroerder met dat land
Ik weet wel zeker dat mij dat niet lukt. Zou ook niet weten of dat door anderen in deze SC gewaardeerd zou worden.quote:
Zeg eensch stickertje hoe zie jij er eigenlijk uit. Dat wil je vast wel tegen Studiotje zeggenquote:
twitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:22:48Ilse en waylon gaan door!! Zo niet eet ik drie kilo bananen!! Vanavond nog!!! #ESF14 reageer retweet
wie is er nog meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat mij dat niet lukt. Zou ook niet weten of dat door anderen in deze SC gewaardeerd zou worden.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef Mansjester het volgende:
Fransie denkt ook gewoon aan MrBanaan1twitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:22:48Ilse en waylon gaan door!! Zo niet eet ik drie kilo bananen!! Vanavond nog!!! #ESF14 reageer retweet
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat mij dat niet lukt. Zou ook niet weten of dat door anderen in deze SC gewaardeerd zou worden.
als er meer foksters zijn heb ik kans op opgescheept te komen zitten met banaan op de berckt >.<quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef appelen het volgende:
[..]
wie is er nog meerterkort aan foksters
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als er meer foksters zijn heb ik kans op opgescheept te komen zitten met banaan op de berckt >.<
Geen idee. Dat heb je altijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef appelen het volgende:
[..]
wie is er nog meerterkort aan foksters
Nou wie weet hoe gek ik snow kan krijgenquote:
En daarna partnerswapquote:
Ken je snow in rl?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Dat heb je altijd
[..]
Nou wie weet hoe gek ik snow kan krijgen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, wat moet ik godsnaam met appelen doen? hem voorlezen uit dribbel?
Oke ruilen we niet. Heb ik meer sticker voor me alleenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, wat moet ik godsnaam met appelen doen? hem voorlezen uit dribbel?
Kom je ook?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
Hey niet zo snel...ik probeer bij te houden wie met wie gaat.
7+/10?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb snow wel eens irl gezien. Beter gezegd, afgelopen weekend nog.
[..]
o
Pics van jullie 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb snow wel eens irl gezien. Beter gezegd, afgelopen weekend nog.
[..]
o
Dat weet ik nog niet hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |