Omdat die bans helemaal nergens over gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef alors het volgende:
Waarom die tjaptjoep nog niet geband als andere dat wel zijn?
Vlugge Japie ofcquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcodej vs. tjaptjoep, wie is de grootste boef?
Klopt niet, want NL staat in de top 5quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoooooop dat ik het mis heb, maar ik vrees voor het volgende lijstje:
[..]
Gevat.twitter:marcodej twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:20:40Nederland en IJsland een voldoende, de rest een enkeltje in een smerige Nederlandse trein huiswaarts. #ESF14 reageer retweet
Nee dat mag hij niet, dus doet hij dat ook niet.quote:
Letland ja.quote:
idd Pino112 post ook nog altijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat die bans helemaal nergens over gaan
Vooral ook als je weet dat Marco regelmatig in de trein zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
Gevat.twitter:marcodej twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:20:40Nederland en IJsland een voldoende, de rest een enkeltje in een smerige Nederlandse trein huiswaarts. #ESF14 reageer retweet
Je weet hoe triest het is wat je zegt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als de mods nu eens kappen met deze reeks kapotmodden dan zouden de baggeraars de intentie niet eens voelen om.
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Moira. het volgende: Was dat het, ja? Serieus? Wát een saai matig nummer. Wel mooi gezongen enzo, ondanks dat het klonk alsof ze er af en toe naast zaten. Maar Eurovisie is tegenwoordig van de dragqueens en Lady Gaga-acts enzo toch? Met dat nummer van Anouk vorig jaar was het al kiele-kiele, maar deze is nóg slapper. Zo zonde... Ben benieuwd naar de punten
Hoop dat de rest van Europa er net zo veel in ziet als de Nederlanders, maar vrees dat die meer gekkigheid en dubstep willen horen/zien
![]()
Mag wel winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef tralalala het volgende:
Toch is dat cake to bake best een prima liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |