Verwissel de komende week de melk eens met cola.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk nog niet aan gedacht.
Maar ik bedenk me nu dat ik de afgelopen 2 weken 4 liter melk heb gedronken, terwijl ik dat daarvoor maanden niet heb aangeraakt.
Ik word dinsdag 26 godnondejuquote:
Of tijd van de maandquote:
Word jij daar ook zo heet vanquote:
Morgen je date?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom je morgen waarschijnlijk gezelschap houden qua emo-humeur...
quote:
Zeker, als het op mijn vingers komt voel ik me helemaal plakkerig.quote:
Dramaqueenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik word dinsdag 26 godnondeju
Also... Fipo.
Zoiets. Ik ga morgen met 'crush vrouw' naar Groningen. Hopelijk heb ik dan eens de moed om te vragen hoe zij nu precies over mij denkt. Al verwacht ik eigenlijk dat t niet wederzijds is, vandaar dat ik zei dat ik morgenavond waarschijnlijk ook in een emo-bui ben.quote:Date in de planning?
Cola ook al in geen maanden gedronken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verwissel de komende week de melk eens met cola.
Schoon maken, in stukken snijden. Olijfolie, zout, rozemarijn en ruim een half uur in de oven zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik nooit aardappelen eet.
En dan moet ik ze schillen, koken, snijden, bakken. Veel en veel te veel werk voor iets dat ik even snel wil maken.
Ik hoor het al vriend, een colatekort.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cola ook al in geen maanden gedronken.
Gewoon op de bek pakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ga morgen met 'crush vrouw' naar Groningen. Hopelijk heb ik dan eens de moed om te vragen hoe zij nu precies over mij denkt. Al verwacht ik eigenlijk dat t niet wederzijds is, vandaar dat ik zei dat ik morgenavond waarschijnlijk ook in een emo-bui ben.
Vergeet je tape/handboeien en touw nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ga morgen met 'crush vrouw' naar Groningen. Hopelijk heb ik dan eens de moed om te vragen hoe zij nu precies over mij denkt. Al verwacht ik eigenlijk dat t niet wederzijds is, vandaar dat ik zei dat ik morgenavond waarschijnlijk ook in een emo-bui ben.
Niet dat ik de ballen zou hebben om het wat actiever aan te pakken dan " vragen hoe zij er over denkt", maar eenvoudigweg uitleggen hoe ik me voel over iemand heeft nog nooit zoden aan de dijk gezet als eerste movequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor er graag bij,quote:
Dat durf ik dus nietquote:
1 keer voor mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Niet dat ik de ballen zou hebben om het wat actiever aan te pakken dan " vragen hoe zij er over denkt", maar eenvoudigweg uitleggen hoe ik me voel over iemand heeft nog nooit zoden aan de dijk gezet als eerste move
Morgen maar eens kopen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al vriend, een colatekort.
Zoveel werk voor iets dat ik in het donker in mijn eentje binnen 4 minuten opvreet terwijl ik South Park kijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schoon maken, in stukken snijden. Olijfolie, zout, rozemarijn en ruim een half uur in de oven zetten.
Veel lekkerder dan die opgebakken dingen.
Je kunt er een uitje en een berg cherrytomaten bij doen. En een drumstick.
Dan heb je een half uur laten een complete maaltijd.
Panda's kom er maar inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat durf ik dus nietDe laatste keer dat ik dat deed liep niet al te best af
Hoe gaat het met jouw panda's?quote:
En misselijkheid kan weer een symptoom zijn van wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm ik heb verder geen last van de symptomen van lactose intolerantie.
Alleen misselijkheid.
Ik heb het met duidelijke hints geprobeerd, maar daar kwamen wisselende reacties op. Al met al dus niets verder gekomen waardoor de boel bij mij een beetje stil staat (ik date nu buiten haar niemand meer).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Niet dat ik de ballen zou hebben om het wat actiever aan te pakken dan " vragen hoe zij er over denkt", maar eenvoudigweg uitleggen hoe ik me voel over iemand heeft nog nooit zoden aan de dijk gezet als eerste move
Liever niet fax, ik heb er al veel teveelquote:
Jij telt in maanden, dat is niet eerlijk.quote:
Gelukkig hoef jij nooit meer een move te maken. Nooit, nooit, nooit meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
vertel, vertel, wie is wat het slachtoffer?quote:
Dat is niet veel werk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoveel werk voor iets dat ik in het donker in mijn eentje binnen 4 minuten opvreet terwijl ik South Park kijk.
Van griep tot kanker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En misselijkheid kan weer een symptoom zijn van wat?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij nooit meer een move te maken. Nooit, nooit, nooit meer.
[ afbeelding ]
Bwahah! +2 Awesomequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik in weken telde ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het met duidelijke hints geprobeerd, maar daar kwamen wisselende reacties op. Al met al dus niets verder gekomen waardoor de boel bij mij een beetje stil staat (ik date nu buiten haar niemand meer).
[..]
Liever niet fax, ik heb er al veel teveel
[..]
Jij telt in maanden, dat is niet eerlijk.
Hints werken niet, dus moet je 'r gewoon tegen een muur drukken en je piemel er in jassen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het met duidelijke hints geprobeerd, maar daar kwamen wisselende reacties op. Al met al dus niets verder gekomen waardoor de boel bij mij een beetje stil staat (ik date nu buiten haar niemand meer).
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het aanhoud dan welquote:
Ja dan snapt ze het welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hints werken niet, dus moet je 'r gewoon tegen een muur drukken en je piemel er in jassen.
Neuken? Of is ze er niet?quote:
Misschien als ik een degelijke oven had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet veel werk.Alles in een bak pleuren en dan hoef je er niet meer naar om te kijken. Lui kreng.
Wat klaag je dan fax? Dan heb je echt geen reden tot klagen.quote:
Daar kan je ook neukenquote:
ESF'er gespot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef twi het volgende:
We've got a cake to make and haven't done that before!
Make some dough, add some love, bake the cake!
Nooit gedacht dat ik ooit mezelf in een rechtszaal zou verdedigen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hints werken niet, dus moet je 'r gewoon tegen een muur drukken en je piemel er in jassen.
Als ik je zo de hele tijd hoor was ik het allang zat geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef yats het volgende:
Gewoon zeggen dat het van twi kwam, dan is het oke tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ooit mezelf in een rechtszaal zou verdedigen.
Was een leuk liedje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef twi het volgende:
We've got a cake to make and haven't done that before!
Make some dough, add some love, bake the cake!
Wat, de drempel voor seks is inmiddels zo laag dat daar geen zaken meer over aan te spannen zijn. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik ooit mezelf in een rechtszaal zou verdedigen.
Wat verwacht je bij twee personen die beiden (volgens eigen zeggen) niet goed zijn in versieren, enigszins autistisch zijn als het op het andere geslacht aan komt en beiden al langere tijd droog staan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik je zo de hele tijd hoor was ik het allang zat geweest.Van beide kanten niets van seksuele spanning.
Ja, dat lijkt mij dan ook geen fijne match. Ik zou er gewoon niets mee kunnen, als jij het wilt blijven proberen moet je het vooral proberen. Ik zou er het geduld niet voor hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Wat verwacht je bij twee personen die beiden (volgens eigen zeggen) niet goed zijn in versieren, enigszins autistisch zijn als het op het andere geslacht aan komt en beiden al langere tijd droog staan?
Ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dan ook geen fijne match. Ik zou er gewoon niets mee kunnen, als jij het wilt blijven proberen moet je het vooral proberen. Ik zou er het geduld niet voor hebben.
Dat klinkt goed als utopiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Liever seks op de eerste date en verliefd op de tweede date.
Geloof me, ik zou t ook liever niet hebben. Maar dat is het vervelende, er zitten gevoelens bij. En voor betreft geduld, dat heb ik in overvloed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dan ook geen fijne match. Ik zou er gewoon niets mee kunnen, als jij het wilt blijven proberen moet je het vooral proberen. Ik zou er het geduld niet voor hebben.
Wat is teringherrie? keiharde metal?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een teringherrie dat songfestival.
Het is dat er zo nu en dan nog wel eens lekkere meiden voorbij komen maar anders
Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een teringherrie dat songfestival.
Het is dat er zo nu en dan nog wel eens lekkere meiden voorbij komen maar anders
Belgie ja, klonk als een vrouwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Net staat gewoon meneer Spaghetti te zingen.
Dan mis ik dus nietsquote:
Ten eerste is het Albertóóóó en ten tweede moest ik zingen want de bel doet het niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Belgie ja, klonk als een vrouw
Ik doelde ook meer op Rusland
Zo mooi als de oekraiense van vorig jaar wordt 't niet meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertóóóó en ten tweede moest ik zingen want de bel doet het niet.
Die Russen waren lelijk man.
Kan me haar niet herinneren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo mooi als de oekraiense van vorig jaar wordt 't niet meer.
Zal je zien wint die straksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste is het Albertóóóó en ten tweede moest ik zingen want de bel doet het niet.
Die Russen waren lelijk man.
Beeld aan, geluid uit, Alice in Chains aan.quote:
Goldfinger aan het kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal je zien wint die straks
Nee man
[..]
Beeld aan, geluid uit, Alice in Chains aan.
Sean Connery als bond iigquote:
Haha echt cool die oude films weer zienquote:
quote:
Speciaal voor jou een paar tieten danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lethal Weapon 4 en vervolgens Spartacus. Gewoon omdat het kan..
Weinig tieten te zien alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hier ook al aan het spammen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komen jullie Together tube?
https://togethertube.com/(...)3f-8a7b-865b030546d7
Ik heb nog nooit een James Bond film gezienquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een James Bond film gezien
Een film over fokkers !quote:
Van jou verbaast dat me dan ook nietquote:
Vrouwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een James Bond film gezien
Een beetje dominante man kan mij wel dwingen het te kijkenquote:
We zitten een epische film gemaakt door fokkers te kijken.quote:
Daar hoef je ook maar een heel klein beetje dominant voor te zijn. Setje handboeien en een gag is voldoendequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje dominante man kan mij wel dwingen het te kijken
Nou ja ik heb wel eens een stukje gezien, maar vind het niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou verbaast dat me dan ook niet
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een paar tieten dan
Hey jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn vast niet de jouwe of wel?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Hai Joofquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey jij!
Dat zijn vast niet de jouwe of wel?
Dit is de mooiste tijd van het jaar voor jou of niet?quote:
Ja, ik heb een vrij treurig leven inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit is de mooiste tijd van het jaar voor jou of niet?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vrij treurig leven inderdaad.
gvdquote:
quote:
quote:
Is het zo erg ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vrij treurig leven inderdaad.
quote:
Weet ik dat? Nee joh, zoiets heb je nog nooit gedaan waar ik bij wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai Joof
Nope, maar dat zou jij toch moeten weten
Nee dat niet inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik dat? Nee joh, zoiets heb je nog nooit gedaan waar ik bij was
Die hadden gewoon door gemoetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
Ik moest bij dat Cake liedje aan Faxie denken.
Ik kreeg wel aids van dat liedje verder. Maar ja, hij was leuker dan sommige andere die wel door zijn.quote:
Ijsland is gelukkig wel door, tenminste niet een lange blur van schijt nummersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg wel aids van dat liedje verder. Maar ja, hij was leuker dan sommige andere die wel door zijn.
Zweden viel wel tegen eigenlijk ... Maar ik vergelijk misschien teveel met Euphoria, omdat dat echt een tof nummer was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sweden is gelukkig wel door, tenminste niet een lange blur van schijt nummers
Daar stond eerst iets andersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ijsland is gelukkig wel door, tenminste niet een lange blur van schijt nummers
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
Ik moest bij dat Cake liedje aan Faxie denken.
Zoeken naar zweden leverde het verkeerde nummer opquote:
Zweden (met die zangeres) heeft ook al 7 keer meegedaan inmiddels geloof ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zweden viel wel tegen eigenlijk ... Maar ik vergelijk misschien teveel met Euphoria, omdat dat echt een tof nummer was.
EDIT: IJsland was leuk ja.
Faxie's themesong.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast leuk om te horen.
Ik vond het maar niks. Dat nummer had niets pakkends.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoeken naar zweden leverde het verkeerde nummer op
[..]
Zweden (met die zangeres) heeft ook al 7 keer meegedaan inmiddels geloof ik.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als faxie binnenkomt dan draait die op de achtergrond ja?
Manus haal je vinger uit mijn anus toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is: Nol haal je vinger uit mijn hol.
Montenegro.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kreeg wel aids van dat liedje verder. Maar ja, hij was leuker dan sommige andere die wel door zijn.
Mwah, ik heb erger gezien.quote:
Ik weet het niet meer. Maar ik vertrouw op jouw geheugen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Manus haal je vinger uit mijn anus toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is: Nol haal je vinger uit mijn hol.
Zat het niet beiden in hetzelfde lied?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Manus haal je vinger uit mijn anus toch?
De meeste waren meh, maargoed, lordi 2006 valt nooit meer te toppen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks. Dat nummer had niets pakkends.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het wel hilarisch vinden. Misschien maar een keer klaar hebben staan op een meet, voor als hij arriveert.
Lordi was dan ook Finland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De meeste waren meh, maargoed, lordi 2006 valt nooit meer te toppen natuurlijk
[..]
Lordi is de slechtste winnaar van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De meeste waren meh, maargoed, lordi 2006 valt nooit meer te toppen natuurlijk
Leugens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lordi is de slechtste winnaar van de laatste jaren.
HOIquote:
Lordi bewijst gewoon dat het hele songfestival een grote poppenkast is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
HEY VA, HOE GAAT HETquote:
Was eenmalig. Jaar daarna won een ontoegankelijke ballad gezongen door een lelijk manwijf.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lordi bewijst gewoon dat het hele songfestival een grote poppenkast is.
MOOI MAN. MET MIJ OOK. FUCKING LEKKER ZELFS.quote:
Neen. Wel via via een meisje ontmoet en ze stiekem wel leuk maar dat wil ik nietquote:
Je deelde ut!quote:
Ik klaag toch niet om gebrek aan seks?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Wat klaag je dan fax? Dan heb je echt geen reden tot klagen.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
MOOI MAN. MET MIJ OOK. FUCKING LEKKER ZELFS.
quote:
Het leven is mooi.quote:
Oke die is leukquote:
Anders jij wel.quote:
Die konden tenminste nog ietsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
yats en zn fixatie op seks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet om gebrek aan seks?
Nee jij hebt reden om te klagen![]()
Cakemans.quote:
CHICK!!!!quote:
Nou dan...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was eenmalig. Jaar daarna won een ontoegankelijke ballad gezongen door een lelijk manwijf.
Soms heeft het internet nog wel eens leuke plaatjesquote:
Anders de brownies en nachtelijke panini's welquote:
Die waren goddelijk.quote:
quote:
En gegrilde frikandellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders de brownies en nachtelijke panini's wel
Idd, met dank aan jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Die waren goddelijk.Maar vanaf nu ga je geweldige cupcakes maken.
Ohja de frituur die er uit vloogquote:
Geen dank. Ook een stukje egoïsme, want ik wil lekkere cupcakes op meets.quote:
RIP indeed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja de frituur die er uit vloog
RIP
Over een gebrek aan seks heb ik alle recht van klagen. Van de vaste posters hier heeft alleen VA meer pandapunten dan mij geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet om gebrek aan seks?
Nee jij hebt reden om te klagen![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
RIP indeed.Altijd een zwaar verlies, een frituur die het begeeft.
Je moet er sowieso niet teveel over klagen. Dat is echt niet sexy. Serieus bedoelde tip.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Over een gebrek aan seks heb ik alle recht van klagen. Van de vaste posters hier heeft alleen VA meer pandapunten dan mij geloof ikMaar verder ga ik niet klagen nee, het leven kon een stuk slechter zijn.
Dan denk je toch aan mij?quote:
Maar dan wordt mijn broekje vochtigquote:
Dan doe je dat broekje toch uit?quote:
quote:
Iemand hier is een beetje snel opgewondenquote:
Hallo, ze denkt wel aan mij hè. Niemand hosselt vrouwen beter dan Feer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iemand hier is een beetje snel opgewonden
Teach mequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hallo, ze denkt wel aan mij hè. Niemand hosselt vrouwen beter dan Feer.
Mag dat wel van Fas?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Van seks houden en honderden verschillende mensen neuken is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is dat Fera niet van seks houdt, anders zou ze via FOK! iedere dag van de week bij een ander kunnen liggen krikken.
I just might, young grasshopper.quote:
Ik ben Fas verloren aan MK. Treurig, maar dat gaf me de motivatie mijn hosselskills aan te scherpen.quote:
Exact.quote:
Bitch please weet je hoe sexy die Feraquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iemand hier is een beetje snel opgewonden
Ah begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben Fas verloren aan MK. Treurig, maar dat gaf me de motivatie mijn hosselskills aan te scherpen.
quote:
Met veel variatie ga je nooit zo diep en intens als wanneer je elke week een ander denkt en verwachten dat je de meest heftige seks ooit zult hebben.quote:
Ik wil ze allebei.quote:
Rawrquote:
Bam, meteen een paar leerlingen erbij nu voor jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Eat your heart out Firefly3.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Bam, meteen een paar leerlingen erbij nu voor jou
quote:
quote:
Firefly is geen concurrentie voor jou Feer. Die laat je ruim achter je.quote:
Precies.quote:
Nee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe naam zag posten?
Dat is Sjerrenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nope, maar meestal wordt er gewoon mee gepost toch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus wat is ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
DOE UT!quote:
Welkom Sjerrenquote:
Juustem!quote:
Je bent zelf oud.quote:
Dank u!quote:
U riep?quote:
Na 3 jaar besluit je dit account weer eens te gebruikenquote:
Mijn schuldquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na 3 jaar besluit je dit account weer eens te gebruiken
Slaap lekkerquote:
Want?quote:
Ze is tofquote:
Ah ja, dan zou ik de boel ook afstoffenquote:
Spinnenwebben eraf geblazen en gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, dan zou ik de boel ook afstoffen
Heb je het nou over haar of je vagijn?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spinnenwebben eraf geblazen en gaan
Haar, mijn vagijn krijgt de kans niet om spinnenwebben te krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je het nou over haar of je vagijn?
Pure wanhoop. (Lees: anders liet Huppel dr tieten weer zien)quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na 3 jaar besluit je dit account weer eens te gebruiken
Ow ja, dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef sjerren het volgende:
[..]
Pure wanhoop. (Lees: anders liet Huppel dr tieten weer zien)
Er zat een BH voor!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef sjerren het volgende:
[..]
Pure wanhoop. (Lees: anders liet Huppel dr tieten weer zien)
Skypen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat kunnen we niet hebben natuurlijk
En met mijn vagijn gaat het anders fijn!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat kunnen we niet hebben natuurlijk
Vast nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sjerren ia gewoon jaloers op se tieten van Huppel.
Begrijpend lezen kost je moeite he chick?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef sjerren het volgende:
[..]
En met mijn vagijn gaat het anders fijn!
Niks geen mos of wat ook!
Ja, ik dacht dan ben ik je maar voor.quote:
En dan jouw tieten vol in beeld?quote:
Fijn dat je gelijk ook even meldt hoe het met haar isquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:17 schreef sjerren het volgende:
[..]
En met mijn vagijn gaat het anders fijn!
Niks geen mos of wat ook!
Inlikken is wel eens subtieler gegaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb je Sjerren al ontmoet?quote:
Wie?quote:
Ben heel blij met mijn eigen kussens hoor, liggen nét niet in m'n nek als ik ga slapen. Ik zeg i-de-aal!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beter gewoon likken..quote:
En meestal bij een blauwequote:
Kreeg zij ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan jouw tieten vol in beeld?
[..]
Fijn dat je gelijk ook even meldt hoe het met haar is
Steek jij je tong er nooit even inquote:
Geen plek waar mijn tong niet komt.quote:
Hippe shizzle.quote:
Dus datquote:
Ook onder voeten?quote:
Mits gewassen enn er geen aanval volgt op mijn levenquote:
Oh bah voetenquote:
Ohh je zal toch eens zo'n hoef tegen je bakkes aankrijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mits gewassen enn er geen aanval volgt op mijn leven
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mits gewassen enn er geen aanval volgt op mijn leven
Ja, dat moeten we dus niet hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohh je zal toch eens zo'n hoef tegen je bakkes aankrijgen.
Idd!quote:
Wat is er vies aan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
jullie zijn echt vies aan het praten
Veranderd nog wel als je zelf seks hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja dat is fijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het fijn als ik onder mn voeten word gekieteld
Nooit zo geweest toch?quote:
Als je dit al vies noemtquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*verande4rtquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Veranderd nog wel als je zelf seks hebt.
quote:
Gelukkig, geen aanval dus!quote:
*Verandertquote:
Lange nagels hebben zuigtquote:
uhuquote:
seks enzoquote:
Ooit geprobeerd, vond het niks, is dan ook weer een tijd geledenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Veranderd nog wel als je zelf seks hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |