quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond is het zover, om 21.00 uur op Nederland 1 (en 20.30 uur de pre-show), de registratie van de eerste halve finale van de 59e editie van het Eurovisie Songfestival 2014 vanuit Kopenhagen, Denemarken! Verzamel hier, praat hier mee en houd het gezellig
DINSDAG 6 MEI
20.30 uur op Ned 1: 'Op weg naar het Songfestival'
21.00 uur op Ned 1: 'Eerste halve finale Eurovisie Songfestival'
Commentaar: Daniël Dekker en Jan Smit.
Dit is de eerste halve finale. Er gaan per halve finale tien landen door naar de finale op zaterdag 10 mei.
Line-up eerste halve finale
01 Armenie: Aram MP3 - Not Alone
02 Letland: Aarzemnieki - Cake to Bake
03 Estland: Tanja - Amazing
04 Zweden: Sanna Nielsen - Undo
05 IJsland: Pollapönk - No Prejudice
06 Albanië: Hersi - One Night's Anger
07 Rusland: Tolmachevy Sisters - Shine
08 Azerbeidzjan: Dilara Kazimova - Start a Fire
09 Oekraïne: Mariya Yaremchuk - Tick-Tock
10 België: Axel Hirsoux - Mother
11 Moldavië: Cristina Scarlet - Wild Soul
12 San Marino: Valentina Monetta - Maybe (Forse)
13 Portugal: Suzy - Quero Ser Tua14 Nederland: The Common Linnets: Calm After the Storm
15 Montenegro: Sergej etkovi - Moj Svijet
16 Hongarije: András Kallay-Saunders - Running![]()
![]()
quote:
BN-ersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
eerst even bn-ers die hun belangrijke mening geven
Ik ook, wie is dat meisje die zei "stilte naar de storm"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Er zitten serieus mensen in beeld die ik echt nog nooit gezien heb
Charly Luske, dé Songfestivalkennerrrrrrquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Er zitten serieus mensen in beeld die ik echt nog nooit gezien heb
Ik weet nog steeds niet wie dat isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Oh da's Veronica van Hoogdalem... waarom zit die daar?
Wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ja, jij daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn die mensen op tvIk herken er een paar..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Nee Nee Neequote:
Cooking by the Bookquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, jij daar.Morgen komt mijn pedaalemmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn die mensen op tvIk herken er een paar..
Hoi
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Geen idee wat die tegenwoordig doet trouwensquote:
Dat is toch een andere zender?quote:
Wat deed ze ooit dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee wat die tegenwoordig doet trouwens
quote:
Bake the Cakequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn pannen komen ook ergens deze week als het goed is.
rond 10 uurquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Tanin het volgende:
Kan iemand een inschatting maken hoe laat we *ongeveer* aan de beurt zijn? Ik wil de opvoering wel even zien, maar geen zin in dat hele circus
Schakel rond 2200 inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Tanin het volgende:
Kan iemand een inschatting maken hoe laat we *ongeveer* aan de beurt zijn? Ik wil de opvoering wel even zien, maar geen zin in dat hele circus
wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er aan de hand met de gezichten van Laura Vlasblom en Do?
Dank u!quote:
en u ook!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rond 22u hoorde ik vanmiddag...maar pin me er nit op vast.
Rond 22u hoorde ik vanmiddag...maar pin me er nit op vast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Tanin het volgende:
dat was mauricequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
Is Cornald er weer?
Ik wil hem aan zijn oren trekken.
ik zeg niets, ik wil geen banquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Lov1 het volgende:
Monique Smit, dat die er volzinnen uitkrijgt... Waar is Gers om hier iets van te vinden?
Die zowat in d'r blote kut stond in de voorrondequote:
in dr chocolattequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zowat in d'r blote kut stond in de voorronde
Dit kan ik net aan.quote:
discrimi nasiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Zaktabak het volgende:
Hé Peter!
Het was focking JPG! Niks geen GIF!!
Atzegod.twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 20:38:54Het zou me verbijsteren als dat fletse liedje van Waylon en Ilse Delange op de kerstmarkt die Songfestival heet overeind blijft. reageer retweet
Ze is wel aantrekkelijk.quote:
yesserquote:
Omdat ze niet zo falen als nederlandquote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
Is Cornald er weer?
Ik wil hem aan zijn oren trekken.
voor jou is iedereen een kasthommoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Kasthommo Yes-R die weer doet alsof hij een standaardblondje leuk vindt.
Oostblokvriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat Nic0 ook weer meetwitteren?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Atzegod.twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 20:38:54Het zou me verbijsteren als dat fletse liedje van Waylon en Ilse Delange op de kerstmarkt die Songfestival heet overeind blijft. reageer retweet
Ik dacht dat het Mex wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Dat is Mexicanobakker. Heb ik gehoord van een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Oh daarom zit hij bij P&Wquote:
Ja, iedere keer als ik enthousiast mee wil doen, doet m'n laptop moeilijk.quote:
Hij gaat voor onder de 15?quote:
echt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is Mexicanobakker. Heb ik gehoord van een betrouwbare bron.
Emilia of zoiets.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef dolcefarniente het volgende:
Wie zong ook alweer dat liedje Big Big Girl, was ook een Zweedse... Daar lijkt het op.
Atzegodquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef Pino112 het volgende:
emiliaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef dolcefarniente het volgende:
Wie zong ook alweer dat liedje Big Big Girl, was ook een Zweedse... Daar lijkt het op.
xdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is Mexicanobakker. Heb ik gehoord van een betrouwbare bron.
ik hoor alles behalve Waylon/Ilse nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb alle liedjes nu te vaak gehoord... zelfs Portugal is leuk
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:41 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
ik hoor alles behalve Waylon/Ilse nu voor het eerst.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:41 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
ik hoor alles behalve Waylon/Ilse nu voor het eerst.
Gewoon een instrument van maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Die oren van Maurice Wijnen zouden ook een prima act kunnen zijn
Dan gaat FOK! kapot, deze topics gaan al moeilijk snel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Vanwaar geen vbl gifjes? Ik zie de ernst er niet zo van in.. Ongezelligerds
hier? sorry we zullen til zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een irritante mensen die daar commentaar zitten te leveren
Omdat bewegende plaatjes kut zijn voor de mobiele users en mensen met een trage computer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
Vanwaar geen vbl gifjes? Ik zie de ernst er niet zo van in.. Ongezelligerds
Nergens zijn er betere commentaren dan op FOK!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een irritante mensen die daar commentaar zitten te leveren
Misschien dat Johan Vlemmix er nog iets mee kanquote:
Dat heeft Zwitserland al geprobeerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Die oren van Maurice Wijnen zouden ook een prima act kunnen zijn
Oh jaquote:
Dat zou wat zijn he? 'Stickertje, ben je het eens met de analyse van Mani89?' Ik denk dat we meer kwaliteit in beeld zouden krijgenquote:
ga alleen focussen op tvquote:
Precies, ik lig hier regelmatig krom. Heeft er ooit iemand gelachen om Monique Smit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nergens zijn er betere commentaren dan op FOK!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga alleen focussen op tv
fok wordt te veel
Wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:44 schreef totebel het volgende:
[..]
de kotssmiles voor Rafaella zouden mn hele laptop vervuilen
het internet wordt traagquote:
Met z'n tweeën nat worden is wel leukerquote:
jaquote:
Ze is meer dan alleen de zus van Jan Smit hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze is meer dan alleen de zus van Jan Smit hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Essquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met z'n tweeën nat worden is wel leuker
Ik dacht even dat het Marc van der Linden wasquote:
vertel me waar ben je.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met z'n tweeën nat worden is wel leuker
Wiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef Studiotje het volgende:
meneer doet mee met WIDM en mag meteen meepraten of esf
Hihi dik xd lolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Wat zitten ze lacherig te doen over België
Voorlopig wel gewoon 1 van de favorieten om door te gaan.
BBC is ook nice.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef PG18 het volgende:
Straks om 9 uur maar mooi naar de live stream kijken en televisie uit. Dat commentaar van Jan Smit zal vast weer zo tergend zijn als wat nu op tv is.
Ah, oké! Zo een uitleg is fijner dan dat mijn posts hierover onbesuisd worden verwijderd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat bewegende plaatjes kut zijn voor de mobiele users en mensen met een trage computer.
Verder zie ik geen reden om plaatjes in zijn algeheel uit te bannen, maar soit, zo wordt het iig geen rotzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |