okequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in limboland misschien, hier niet.
Jezusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:17 schreef VeerEli het volgende:
WHAHAHAHAAHAHA ik ging echt véééééél te hard stuk hierom
Ik doe meer dingen tegelijk sorry, kan tog nie allus lezuh :squote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jonge eerst filmpje kijken en dan pas dat lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds stuk na 7x kijken ofzo![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wie moet hier zonodig over haar pijpkunsten opscheppen spinnewebbenkop.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Yiha het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152142475889179![]()
![]()
2:14quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Yiha het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152142475889179![]()
![]()
- "Look ma, no hands!"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeft ze niet, alleen dat ze geweldig kan pijpen. Maar idd veer, welke technieken pas je toe?
- "Garglemel"
- "Huichje-tik"
Die ik zo 1-2-3 kan opnoemen.
![]()
Maar spuugt ze ook op je dick? Dat is belangrijk heb ik gehoord van ene D.WC.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- "Look ma, no hands!"
- "Garglemel"
- "Huichje-tik"
Die ik zo 1-2-3 kan opnoemen.
![]()
Stel je vragen iets specifieker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geeft ze niet, alleen dat ze geweldig kan pijpen. Maar idd veer, welke technieken pas je toe?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ja idd veel tuf schijnen ze nice te vinden, vet raarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar spuugt ze ook op je dick? Dat is belangrijk heb ik gehoord van ene D.WC.
Ondanks dat ik dan wat sneller kokhals als ik deepthroat, doe ik het wel om die pener sappig te houden.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Chai pls.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ís ook een average chick, maar wel richting een 6,99/10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef Modus het volgende:
De naam Bente ergens tegenkomen -> "Wie?" -> Google images
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inb4 spuit11.
Inb4 dwc "average chicks"
. Die van laatst ging helemaal nergens over
.
![]()
quote:Gewoon, deepthroat je (nouja daar geef je nu al antwoord op), gebruik je je handen erbij, betast je de ballen, wat doe je met je tong, lik je die hele penis vanaf de zijkant?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja idd veel tuf schijnen ze nice te vinden, vet raar
Ondanks dat ik dan wat sneller kokhals als ik deepthroat, doe ik het wel om die pener sappig te houden.![]()
'
![]()
Gezicht misschien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit ís ook een average chick, maar wel richting een 6,99/10. Die van laatst ging helemaal nergens over
.
Lichaam vind ik 8/10.![]()
wats mis met dat lichaam? Vind het een goed lichaam hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit ís ook een average chick, maar wel richting een 6,99/10. Die van laatst ging helemaal nergens over
.
Nja snap de punten aftrek door de kop wel, vooral bij foto 1![]()
Lichaam 8,00/10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gezicht misschien.
Lichaam vind ik 8/10.
Gezicht 6,00/10
Kippenvel -0,01
_____________+
6,99/10![]()
Wiewatwaarhoe.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
![]()
dacht dat jij kippenvel wel nice zou vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lichaam 8,00/10
Gezicht 6,00/10
Kippenvel -0,01
_____________+
6,99/10![]()
![]()
Kippenvep.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
dacht dat jij kippenvep wel nice zou vinden
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Dacht dat je daarnaar refereerde met "inb4 dWc met 'average chicks'"?quote:Die chick waar Gridlok naar linkt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Zou raken met de kracht van duizend zonnen.
US / Hoe zie je er nu uit? #131![]()
Duurde 1,5 secondequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
dacht dat jij kippenvel wel nice zou vinden![]()
![]()
Ik denk dat ik juist zo chill pijp voor een vent omdat ik eigenlijk zo'n beetje alles wel doe, op basis van de signalen die ik opmerk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Gewoon, deepthroat je (nouja daar geef je nu al antwoord op), gebruik je je handen erbij, betast je de ballen, wat doe je met je tong, lik je die hele penis vanaf de zijkant?![]()
'
Ik bouw langzaam op, basic blowjob eventjes, vervolgens gebruik ik bijv hand erbij (tijdelijk), zuig ik alleen het topje, lik ik er langs van onder naar boven, zuig ik de zijkant van de eikel, deepthroat ik, ga sneller heen en weer met m'n mond en tong () en dan weer wat langzamer, harder zuigen en dan weer wat zachter, etc etc.
Scouse brow.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht dat je daarnaar refereerde met "inb4 dWc met 'average chicks'"?
[..]
Die chick waar Gridlok naar linkt.![]()
Holy shitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist zo chill pijp voor een vent omdat ik eigenlijk zo'n beetje alles wel doe, op basis van de signalen die ik opmerk.
Ik bouw langzaam op, basic blowjob eventjes, vervolgens gebruik ik bijv hand erbij (tijdelijk), zuig ik alleen het topje, lik ik er langs van onder naar boven, zuig ik de zijkant van de eikel, deepthroat ik, ga sneller heen en weer met m'n mond en tong () en dan weer wat langzamer, harder zuigen en dan weer wat zachter, etc etc.
. 8,82/10
.
![]()
Lichaam 8,00/10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lichaam 8,00/10
Gezicht 6,00/10
Kippenvel -0,01
_____________+
6,99/10
Gezicht 7,00/10
Geen makeup = gezicht +1,00
_____________+
8,00/10![]()
Teringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist zo chill pijp voor een vent omdat ik eigenlijk zo'n beetje alles wel doe, op basis van de signalen die ik opmerk.
![]()
![]()
Of ik ga met het puntje van m'n tong zo langs die hele eikelrand, schijnt het tussendoor ook wel goed te doen![]()
Maar om uiteindelijk hem te laten komen is het gewoon lichtelijk zuigen en gewoon keihard heen en weer met m'n hoofd
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
verhaal van Veer nog vers in de gedachten erbijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,33/10. Modus, where you at
.
![]()
Die snol van hierboven krijgt een 6,99/10 en ik krijg maar 1,83/10 hoger voor dit verhaal? Flikkerquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef VeerEli het volgende:
Of ik ga met het puntje van m'n tong zo langs die hele eikelrand, schijnt het tussendoor ook wel goed te doen![]()
Maar om uiteindelijk hem te laten komen is het gewoon lichtelijk zuigen en gewoon keihard heen en weer met m'n hoofd![]()
![]()
Amen sister.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Ah weer zo'n nepwijf met 80 duizend miljard kilo makeup sjit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,33/10. Modus, where you at
.
.
Die poept ook gewoon hoor, zoals Chlochlo zou zeggen..
![]()
Lol, zo gedetailleerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting hoor, heb er immers om gevraagd
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 21:09:05 ]![]()
Ik snap ook echt die verhalen niet van dudes die zeggen dat ze fucked up gepijpt wordenquote:
Zo moeilijk is het toch niet aan te voelen wat wel werkt en wat niet? Gewoon losgaan en van alles proberen, ik merk vanzelf wel wanneer ik te hard zuig of wanneer ik net wat meer pit er in moet gooien juist. Of chicks die tanden gebruiken, hoe dan
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef VeerEli het volgende:
Maar om uiteindelijk hem te laten komen is het gewoon lichtelijk zuigen en gewoon keihard heen en weer met m'n hoofd![]()
![]()
Huh? Waar vroeg jij er om dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, zo gedetailleerd
Bedankt voor de toelichting hoor, heb er immers om gevraagd
Ik denk gewoon alleen recht toe recht aan en amper communicatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap ook echt die verhalen niet van dudes die zeggen dat ze fucked up gepijpt worden
Zo moeilijk is het toch niet aan te voelen wat wel werkt en wat niet? Gewoon losgaan en van alles proberen, ik merk vanzelf wel wanneer ik te hard zuig of wanneer ik net wat meer pit er in moet gooien juist. Of chicks die tanden gebruiken, hoe dan![]()
Ach ja zo kunnen de newbie chicks hier er nog iets van opsteken misschien.
Ik heb ook al een aantal keer gehoord dat ze blij waren dat er eens geen tanden bij gebruikt werden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap ook echt die verhalen niet van dudes die zeggen dat ze fucked up gepijpt worden
Zo moeilijk is het toch niet aan te voelen wat wel werkt en wat niet? Gewoon losgaan en van alles proberen, ik merk vanzelf wel wanneer ik te hard zuig of wanneer ik net wat meer pit er in moet gooien juist. Of chicks die tanden gebruiken, hoe dan
Echt whutMet je tanden is zo lomp dan
![]()
Lig helemaal in een kreuk omdat ze credits 'eist' die jij niet eens geeftquote:![]()
![]()
.
Shots fired.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lig helemaal in een kreuk omdat ze credits eist die jij niet eens geeft![]()
![]()
.
![]()
wowquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Geef toe, die is gewoon lekkerder dan dat watermokkel van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah weer zo'n nepwijf met 80 duizend miljard kilo makeup sjit..
Die poept ook gewoon hoor, zoals Chlochlo zou zeggen..
.
![]()
En toch is het zo. Misschien moeten vrouwen naar verplichte pijpcursus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al een aantal keer gehoord dat ze blij waren dat er eens geen tanden bij gebruikt werden.
Echt whutMet je tanden is zo lomp dan
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Waarom negeer je m'n cijfer-reactie post nou dan he?! he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lig helemaal in een kreuk omdat ze credits 'eist' die jij niet eens geeft![]()
![]()
.
[..]
Shots fired.
Kan je ze zelf niet africhten? Faal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch is het zo. Misschien moeten vrouwen naar verplichte pijpcursus.![]()
![]()
Gewoon een wat minder achterlijk exemplaar aanschaffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch is het zo. Misschien moeten vrouwen naar verplichte pijpcursus.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch is het zo. Misschien moeten vrouwen naar verplichte pijpcursus.Dit ja.quote:![]()
![]()
Omdat ik op zoek was naar een begrip, maar kon er niet op komen. Die windkrachtschaal volgens mij, die neemt elke stap een factor toe als ik het goed heb. 8 is dus niet gewoon 2x 4, zeg maar. Zoiets dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom negeer je m'n cijfer-reactie post nou dan he?! he?.
![]()
Onlangs nog meegemaakt, de 1e keer deed ze dat wel, de 2e keer niet meer. De 1e keer dacht ik van laat maar, ik ga nu niet terwijl we bloedgeil zijn uitleggen hoe en wat en heb dus wat anders gedaan. Daarna idd uitgelegd hoe en wat.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Nou eh, nee. In de verste verte niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geef toe, die is gewoon lekkerder dan dat watermokkel van jou.
![]()
Wat eis ik nu voor credits dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik op zoek was naar een begrip, maar kon er niet op komen. Die windkrachtschaal volgens mij, die neemt elke stap een factor toe als ik het goed heb. 8 is dus niet gewoon 2x 4, zeg maar. Zoiets dus.
![]()
Ehm. Alsnog is het gewoon sowieso een 9,5/10 waard, makker. Niet zo laag inzetten omdat je reality niet kan handelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ik op zoek was naar een begrip, maar kon er niet op komen. Die windkrachtschaal volgens mij, die neemt elke stap een factor toe als ik het goed heb. 8 is dus niet gewoon 2x 4, zeg maar. Zoiets dus.
Tijdens zeggen is juist primaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Onlangs nog meegemaakt, de 1e keer deed ze dat wel, de 2e keer niet meer. De 1e keer dacht ik van laat maar, ik ga nu niet terwijl we bloedgeil zijn uitleggen hoe en wat en heb dus wat anders gedaan. Daarna idd uitgelegd hoe en wat.![]()
![]()
Suggereer je nou dat vrouwen, zoals de erfzonde, geboren worden met slechte pijpskills en beter moeten leren?quote:![]()
quote:quote:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm. Alsnog is het gewoon sowieso een 9,5/10 waard, makker. Niet zo laag inzetten omdat je reality niet kan handelen.![]()
![]()
Nee, ik wilde op dat moment geen blabla doen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Tijdens seks mag je alleen dmv body language communiceren.quote:![]()
Praten mag pas weer bij de evaluatie.![]()
Ja, any problems?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat vrouwen, zoals de erfzonde, geboren worden met slechte pijpskills en beter moeten leren?![]()
Ach je kan toch gewoon met korte woorden al heel wat duidelijk maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens seks mag je alleen dmv body language communiceren.![]()
Praten mag pas weer bij de evaluatie.
''Harder, harder!'' ''Iets zachter'' ''Sneller'' ''Iets langzamer'' ''Dieper!''
"Pas op met je tanden"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, ik wilde op dat moment geen blabla doen.
Klaar.![]()
Kijk eens aan, fijn dat ik niet alleen ben met die mening.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijdens seks mag je alleen dmv body language communiceren.![]()
Praten mag pas weer bij de evaluatie.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
"godverdomme Au"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach je kan toch gewoon met korte woorden al heel wat duidelijk maken?
''Harder, harder!'' ''Iets zachter'' ''Sneller'' ''Iets langzamer'' ''Dieper!''![]()
Oh was een grapje eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens aan, fijn dat ik niet alleen ben met die mening.![]()
Dat doen ze bij mij toch al altijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 dadelijk kan ze niet tegen kritiek en gaat ze huilen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha KANKER OP MET DIE BEK TANDEN VAN JE![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: