quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist zo chill pijp voor een vent omdat ik eigenlijk zo'n beetje alles wel doe, op basis van de signalen die ik opmerk.
Ik bouw langzaam op, basic blowjob eventjes, vervolgens gebruik ik bijv hand erbij (tijdelijk), zuig ik alleen het topje, lik ik er langs van onder naar boven, zuig ik de zijkant van de eikel, deepthroat ik, ga sneller heen en weer met m'n mond en tong () en dan weer wat langzamer, harder zuigen en dan weer wat zachter, etc etc.
verhaal van Veer nog vers in de gedachten erbijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,33/10. Modus, where you at
.
Die snol van hierboven krijgt een 6,99/10 en ik krijg maar 1,83/10 hoger voor dit verhaal? Flikkerquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef VeerEli het volgende:
Of ik ga met het puntje van m'n tong zo langs die hele eikelrand, schijnt het tussendoor ook wel goed te doen![]()
Maar om uiteindelijk hem te laten komen is het gewoon lichtelijk zuigen en gewoon keihard heen en weer met m'n hoofd
Amen sister.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist zo chill pijp voor een vent omdat ik eigenlijk zo'n beetje alles wel doe, op basis van de signalen die ik opmerk.
Ik bouw langzaam op, basic blowjob eventjes, vervolgens gebruik ik bijv hand erbij (tijdelijk), zuig ik alleen het topje, lik ik er langs van onder naar boven, zuig ik de zijkant van de eikel, deepthroat ik, ga sneller heen en weer met m'n mond en tong () en dan weer wat langzamer, harder zuigen en dan weer wat zachter, etc etc.
Ah weer zo'n nepwijf met 80 duizend miljard kilo makeup sjit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,33/10. Modus, where you at
.
Lol, zo gedetailleerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap ook echt die verhalen niet van dudes die zeggen dat ze fucked up gepijpt wordenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef VeerEli het volgende:
Of ik ga met het puntje van m'n tong zo langs die hele eikelrand, schijnt het tussendoor ook wel goed te doen![]()
Maar om uiteindelijk hem te laten komen is het gewoon lichtelijk zuigen en gewoon keihard heen en weer met m'n hoofd
Huh? Waar vroeg jij er om dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, zo gedetailleerd
Bedankt voor de toelichting hoor, heb er immers om gevraagd
Ik denk gewoon alleen recht toe recht aan en amper communicatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap ook echt die verhalen niet van dudes die zeggen dat ze fucked up gepijpt worden
Zo moeilijk is het toch niet aan te voelen wat wel werkt en wat niet? Gewoon losgaan en van alles proberen, ik merk vanzelf wel wanneer ik te hard zuig of wanneer ik net wat meer pit er in moet gooien juist. Of chicks die tanden gebruiken, hoe dan
Ik heb ook al een aantal keer gehoord dat ze blij waren dat er eens geen tanden bij gebruikt werden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap ook echt die verhalen niet van dudes die zeggen dat ze fucked up gepijpt worden
Zo moeilijk is het toch niet aan te voelen wat wel werkt en wat niet? Gewoon losgaan en van alles proberen, ik merk vanzelf wel wanneer ik te hard zuig of wanneer ik net wat meer pit er in moet gooien juist. Of chicks die tanden gebruiken, hoe dan
Lig helemaal in een kreuk omdat ze credits 'eist' die jij niet eens geeftquote:
Shots fired.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
Ach ja zo kunnen de newbie chicks hier er nog iets van opsteken misschien.
Huh?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lig helemaal in een kreuk omdat ze credits eist die jij niet eens geeft![]()
![]()
.
wowquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef VeerEli het volgende:
Ach ja zo kunnen de newbie chicks hier er nog iets van opsteken misschien.
Geef toe, die is gewoon lekkerder dan dat watermokkel van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah weer zo'n nepwijf met 80 duizend miljard kilo makeup sjit..
Die poept ook gewoon hoor, zoals Chlochlo zou zeggen..
En toch is het zo. Misschien moeten vrouwen naar verplichte pijpcursus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al een aantal keer gehoord dat ze blij waren dat er eens geen tanden bij gebruikt werden.
Echt whutMet je tanden is zo lomp dan
Waarom negeer je m'n cijfer-reactie post nou dan he?! he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lig helemaal in een kreuk omdat ze credits 'eist' die jij niet eens geeft![]()
![]()
.
[..]
Shots fired.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |