Haha. Wordt ook gewoon compleet genegeerd verder he, mooi ditquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha. Wordt ook gewoon compleet genegeerd verder he, mooi dit
vindt t wel zielig voor mquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha. Wordt ook gewoon compleet genegeerd verder he, mooi dit
hoi, kom je hier vaker?quote:
quote:
Ja sweety, tisser?quote:
hahahquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vindt t wel zielig voor m
nee grapjon
quote:
haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hey bby, hoe is het leven?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haiGodver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet zo slim van je he...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef anti-loper het volgende:
Net terug van de sportschool
Liet gewicht vallen op mijn teen. Nu is ie blauw
picsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef anti-loper het volgende:
Net terug van de sportschool
Liet gewicht vallen op mijn teen. Nu is ie blauw
[..]
haiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey aight.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
haiIk wil niet weten waar jij op gegoogeld hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
haiWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even weg in mijn gedachtenquote:
was eigenlijk die wankende daffy duck aan het zoeken, maar deze stond er ook tussenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar jij op gegoogeld hebt.
Nee waarom, ik weet niet hoe het voelt om gepijpt te worden dus kan me niks inbeelden.quote:
Het leven is fucking mooi atmquote:
Rot dan toch op man zure rotslootquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee waarom, ik weet niet hoe het voelt om gepijpt te worden dus kan me niks inbeelden.
Wanneer is de grote dag?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee waarom, ik weet niet hoe het voelt om gepijpt te worden dus kan me niks inbeelden.
[..]
Het leven is fucking mooi atm
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was eigenlijk die wankende daffy duck aan het zoeken, maar deze stond er ook tussen
is vas zwanger?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wie moet hier zonodig over haar pijpkunsten opscheppen spinnewebbenkop.
Wat een haterate gelijk weer zeg, tjongejongejongejongejongejongejonge.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wie moet hier zonodig over haar pijpkunsten opscheppen spinnewebbenkop.
O? Ik heb er niet eens naar gekeken maar gewoon in de OP geplempt omdat er hoer in voorkwam.quote:
Luv u long time met je wijdopenstaande naar perzik smakende grotje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een haterate gelijk weer zeg, tjongejongejongejongejongejongejonge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Luv u long time met je wijdopenstaande naar perzik smakende grotje.Zou die River Styx van jou nog wel een keer willen bevaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou die River Styx van jou nog wel een keer willen bevaren.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Luv u long time met je wijdopenstaande naar perzik smakende grotje.Wijdopenstaande verzin je erbij, de rest ja zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dikke MI van jou in een zwart gewaad die op die boot staat.
Moest direct aan CY denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
Wow, houd al een uur ofzo m'n plassen op. Zal ik het laten lopen? Kinda geil
Maak er een filmpje van met je foon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
Wow, houd al een uur ofzo m'n plassen op. Zal ik het laten lopen? Kinda geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |