1. Klop in de keukenmachine of met een mixer met gardes in 4 min. de mascarpone met de slagroom, poedersuiker en hazelnootpasta tot een dikke crème.quote:
Oké, maar je wilt niet neuken dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik steun de Nederlandsche economie door meer geld uit te geven aan water.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
maar damnnnnn wat was die shit romig en sappig en zacht... Damn.
Getverderrie nu denk ik aan m'n tante die een half pakje roomboter bij dr aardappels doet ipv jus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boh, een vriend van ons had laatst voor ons gekookt en had van die roosevelt aardappelen in de oven gemikt met 3 pakken roomboterNet zoveel calorieen binnengekregen als normaliter in 3 weken, maar damnnnnn wat was die shit romig en sappig en zacht... Damn.
Nee, ik probeer nog bescheiden te blijven. Maar ik zuig je pik like a goddessquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"nice"
das t equivalent van
"prima"
Valt me nog mee dat je geen i pipe schreef...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
damnnnnn wat was die shit romig en sappig en zacht... Damn.
smerig aanbod jeetjequote:
Wowquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1. Klop in de keukenmachine of met een mixer met gardes in 4 min. de mascarpone met de slagroom, poedersuiker en hazelnootpasta tot een dikke crème.
2. Bereid met de koffiecapsules en Nespresso-machine 2 espresso's. Meng de likeur erdoor. Doop de helft van de koekjes in de koffie en leg ze op de bodem van de 4 coupes of wijnglazen. Schep er de helft van de crème op.
3. Doop de rest van de koekjes in de koffie en leg ze op de crème. Schep er de rest van de hazelnootcrème op en bestrooi met de chocolade.
Ik denk dat de meeste heren in dit topic daar graag zelf over willen oordelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik probeer nog bescheiden te blijven. Maar ik zuig je pik like a goddess
Ik ben niet dom (inb4 hauhauwhuahahaahahahahahauhwuahuwhuwhwuhquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is niet aan jou om te zeggen, kan goed zijn dat je BF liegt, " Atleast im getting sum "
quote:
okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je geen i pipe schreef...
quote:
quote:
blufquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
en merk heus wel aan mijn bf wat mijn pijpkunsten met hem doen![]()
dm je nummer naar mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |