quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
WAT EEN KUTKIND DAT 13 JARIGE BLAAG
bek houden johquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
WAT EEN KUTKIND DAT 13 JARIGE BLAAG
Dat is het meest briljante aan de clipquote:
Damn...zij heeft echt nooit een gulden meegemaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor jouw tijd Bente.
Stond niet in de Kids Top 20.
quote:
Kwam wel altijd voorbij op Fox Kids Planetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor jouw tijd Bente.
Stond niet in de Kids Top 20.
Had vorig jaar moeten winnenquote:
Iedereen die ken et.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kwam wel altijd voorbij op Fox Kids Planet
probeer het niet te ontkennenquote:
Vincent Bijlo ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Bente heeft Feyenoord nooit kampioen zien worden
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Bente gaat Feyenoord nooit kampioen zien worden
ik kan in principe nog op de basisschool hebben gezeten met de ouders van Bentequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
we gaan door naar de halve finale ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale komen
Je bent toch geen schoolmeester?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerste woord van de zin, dus hoofdletter. Ik schat groep 4?
Goed....nu herinner ik me dat ik in principe de moeder van Bente zou kunnen zijn....bedanktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef TLC het volgende:
[..]
ik kan in principe nog op de basisschool hebben gezeten met de ouders van Bente
Bente had er nu ook eentje gewild als het je dochter was geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed....nu herinner ik me dat ik in principe de moeder van Bente zou kunnen zijn....bedankt
Ik ga even een magnum eten om mijn verdriet te stoppen.
dikzakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed....nu herinner ik me dat ik in principe de moeder van Bente zou kunnen zijn....bedankt
Ik ga even een magnum eten om mijn verdriet te stoppen.
Dan had ze er eentje gekregen en daarna naar bed, het is een schoolavond.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bente had er nu ook eentje gewild als het je dochter was geweest.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Is dit de broedplaats voor al het gekanker op fok ofzo?![]()
Tering zeg
quote:
Ik probeer het...maar het lukt niet zo goed.quote:
Héquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Tering zeg
Jij bent helemaal zielig met al die opmerkingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had ze er eentje gekregen en daarna naar bed, het is een schoolavond.
Jij niet hoorquote:
Joh niet zo serieus opvatten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent helemaal zielig met al die opmerkingenVoel je je bedreigd door die meid ofzo?
Wat?quote:
hoe bedoel je fokkie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Tering zeg
ALleen maar kanker dit tering dat. alles is kanker slecht, kankerlelijkquote:
Niet dan?quote:
hier stond een post die in een ander topic moest.quote:
Oh ja ging me ook niet zozeer om het programma zelf hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier stond een post die in een ander topic moest.
Maar ik heb niet gezien wat er over gezegd werd. In pincipe zijn er een aantal dingen die echt niet goed zijn aan het programma, maar de guilty pleasures vind ik leuke rubriek
Ik doe vaak zat mee met het zure gedoe, maar als je ALTIJD zuur bent kun je beter niet kijken. Maar het hoort wel een beetje erbij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ging me ook niet zozeer om het programma zelf hoor.
Meer dat ik dacht dat dit wel leuk topic was en toen ik ging kijken, het alleen maar gekanker was
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef Arcee het volgende:
TV / [DWDD] #875 Hellmond
In de top 5 snelste DWDD-topics ooit.
Die tweets over het ESF bespreken, dat moet wel hi-a-risch worden.quote:ipkowschijf 2014: Hans Beerekamp, Jean-Pierre Geelen en Henk van Gelder
Hans Beerekamp, Jean-Pierre Geelen en Henk van Gelder maken vanavond in De Wereld Draait Door de nominaties voor de Nipkowschijf 2014 bekend. De Zilveren Nipkowschijf is een televisieprijs die door televisierecensenten van dagbladen en tijdschriften wordt uitgereikt aan het volgens hen beste televisieprogramma van het afgelopen jaar. Deze prijs wordt sinds 1961 uitgereikt. De winnaar van 2013 was ‘Het nieuwe Rijksmuseum’. De uitreiking van de Zilveren Nipkowschijf 2014 vindt op 4 juni in Hilversum plaats.
Het Eurovisie Tweetfestival - Rik van de Westelaken, Nynke de Jong en Korneel Evers
Gisteravond vond de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival plaats, waarin The Common Linnets voor Nederland uitkwamen én zich hebben geplaatst voor de finales.
Met meer dan 3 miljoen kijkers in Nederland, liep het ook op Twitter storm aan genadeloze Tweets, waarin niemand werd gespaard!
Vanavond nemen we met drie scherpschutters Rik van de Westelaken, Nynke de Jong en Korneel Evers de avond van gisteren door, aan de hand van de meest hilarische Tweets!
Verborgen muzikaal genie: Cees Schrama
Je hoort hem dagelijks op de radio, maar toch ken je zijn naam waarschijnlijk niet.
Sessiemuzikant Cees Schrama (77), oftewel 'Casey' van Casey & The Pressure Group, heeft in de jaren '60 - '70 bij tal van Nederlandse artiesten gespeeld.
Zo speelde hij o.a. in Golden Earring, The Shoes, Shocking Blue en met Boudewijn de Groot. Soms speelde hij keyboard, andere keren blokfluit, Hammond orgel of een vibrafoon.
Binnen de muziekwereld is hij dan ook een grote naam, maar bij het grote publiek is hij echter een verborgen muzikaal genie.
Vanavond schuift hij aan tafel om te praten over zijn werk én zijn best-of album van Casey & The Pressure Group!
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafeldame: Halina Reijn
Ik ook, alleen ik ben op mannelijke wijze aan het bunkeren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:57 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk en lees mee...maar ben nog even rustig aan het eten.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ik ben op mannelijke wijze aan het bunkeren.
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 07-05-2014 om 17:02:32@Anoes76 Ik ben geband omdat ik een gifje geplaatst zou hebben in het ESF topic. Wat dus absoluut niet zo is
reageer retweet
#FreePandaplinttwitter:Pandaplint twitterde op woensdag 07-05-2014 om 17:03:53@Anoes76 Toen ik bezwaar indiende zijn mijn woorden verdraaid en hebben ze mijn PM/DM ook geblokkeerd
reageer retweet
Ja, "we" zijn door....en zij verliezen....zo gaan die dingenquote:
RIP Pandaplint.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 07-05-2014 om 17:02:32@Anoes76 Ik ben geband omdat ik een gifje geplaatst zou hebben in het ESF topic. Wat dus absoluut niet zo is
reageer retweet
#FreePandaplinttwitter:Pandaplint twitterde op woensdag 07-05-2014 om 17:03:53@Anoes76 Toen ik bezwaar indiende zijn mijn woorden verdraaid en hebben ze mijn PM/DM ook geblokkeerd
reageer retweet
Damn.quote:
XDquote:
quote:
Geen idee, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat na de liquidatie van Carmenquote:
Ik heb het nog nooit gedaan als tweede dan.quote:
Ja zij was echt leuk.quote:
Ja en bij Ramses wisten ze al dat ze dit allemaal goed moesten vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
Een groep stoffige suffe lullen bepaalt wie een prijs krijgt dus.
De keuzes zullen cultureel verantwoord zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja en bij Ramses wisten ze al dat ze dit allemaal goed moesten vinden.
Bijna niets dat ik kijk, zal genomineerd worden, denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:15 schreef OProg het volgende:
[..]
De keuzes zullen cultureel verantwoord zijn.
Uiteraard.
De rest is niet verantwoord genoeg.quote:
quote:
Ja, anders dit:quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van deze mogelijkheden zeker.
quote:
En dan een beetje elkaar aftrekken in de vergaderruimte.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef OProg het volgende:
We bepalen direct even dat het Ramses gaat worden.
Dat kan bijna niet anders.
Ramses, zowel de man zelf als de seriequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef OProg het volgende:
We bepalen direct even dat het Ramses gaat worden.
Dat kan bijna niet anders.
quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef Grunge. het volgende:
'Geen vrouwen' valt mij nooit op totdat het benoemd wordt.
Ik vond sommige dingen nog wel aardig maar door het gedoe eromheen en die overdreven verering heb ik er inmiddels een hekel aan gekregen.quote:
vrouwen zijn vaak ook niet interessantquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef Grunge. het volgende:
Dat dacht ik nou ook!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef Grunge. het volgende:
Die heeft een toffe hond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef TLC het volgende:
Het viel me nog mee dat Jurgen Raymann niet genoemd werd net
Humberto was al de excuusneger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef TLC het volgende:
Dat ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook!
Gelul altijd, gewoon voor de beste gaan ongeacht het geslacht.
Ja, het is het gedweep met die man wat me al jaren irriteert.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vond sommige dingen nog wel aardig maar door het gedoe eromheen en die overdreven verering heb ik er inmiddels een hekel aan gekregen.
okequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik val er in en hoor "KC and" Ik hoopte op The Sunshine Band.
Ohja, excuusneger had er ook nog wel bij gekund.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef TLC het volgende:
Ik heb het gevoel dat er opzet in het spel is nadat zij net Halina een beetje belachelijk had gemaakt gisteren op Twitter (terecht overigens, belachelijke reclame).quote:
Gisteren zat er nog een meisje van 13 met een gitaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef Qi1 het volgende:
Weer bejaardenmuziek.
Weten ze bij DWDD ook dat er ná de jaren 70 nog muziek gemaakt is?
Oh dan heb ik wat gemistquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er opzet in het spel is nadat zij net Halina een beetje belachelijk had gemaakt gisteren op Twitter (terecht overigens, belachelijke reclame).
Link?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er opzet in het spel is nadat zij net Halina een beetje belachelijk had gemaakt gisteren op Twitter (terecht overigens, belachelijke reclame).
Oh en Halina heeft ook nog haar moeder meegenomen...dat wordt geen goede rel dan.quote:
Dat was ook de naam van het hondje van Tong.quote:
Niet gezien, maar waarschijnlijk speelde ze muziek gebaseerd op de '60s/70s?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gisteren zat er nog een meisje van 13 met een gitaar.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/searc(...)20%20halina&src=typd
Wel vaker dan gisteren ook trouwens.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
[..]
https://twitter.com/searc(...)20%20halina&src=typd
Wel vaker dan gisteren ook trouwens.
Is al gepost. Maar dat terzijde.quote:
quote:
Strakke lijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mijn nieuwe tatoo?
Goed dat je er even hebt bijgezet wat het betekent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mijn nieuwe tatoo?
Sjefferson Farfan!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een feest, wat een feest in eindhoven
Misschien is die wel eerlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan Waylon, die lijkt er geen ene kloot aan te vinden.
Donderdag? Het is toch zaterdag?quote:
Ze is niet helemaal natuurlijk meerquote:
Tweede halve finale. Zaterdag finale, maar die doe ik wel met de BBC aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |