Wat stond er dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef Miek37 het volgende:
Ben heel benieuwd of ze ook laten zien wat Robin en Lot eerst op de muur vh kakhuis hadden gesprayed waarna dat vervolgens is overgewit door Joey en Gio. Of dat we alleen dat laatste te zien zullen krijgen.
fuck respect (dennis heeft tattoo op zijn rug met respect erop)quote:
Ja maar dan snap ik niet dat Gio (na een bezoek ad zenderkamer!) dat samen met Joey weg (moest) ging halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
fuck respect (dennis heeft tattoo op zijn rug met respect erop)
maar je hoort ze nog 'heb ik respect goed gespeld?'
Fuck is natuurlijk geen net woord om 19:30 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik niet dat Gio (na een bezoek ad zenderkamer!) dat samen met Joey weg (moest) ging halen.
mensen zeggen dat dan sponsors afhaken..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik niet dat Gio (na een bezoek ad zenderkamer!) dat samen met Joey weg (moest) ging halen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
iel gadver iemand geef me een emmer
De nieuwe samenleving is maar voor één jaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
Charlotte verwoordt het precies goed: ze moeten nog zoveel maanden uitzitten.
Zo zien ze het ook echt. Utopia is dus flauwekul.
Spin it, twist it.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef Miek37 het volgende:
Zie, ze hebben het woord fuck eruit gelaten! Daar zat m nou net de crux!
Ja, hij is zeker zijn gedram aan het hoofd van Isa vergeten? Zij had er ook geen trek in.quote:
brengt wel röring in de tent.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat een bokkenlul die Dennis... van alles roepen maar geen discussie aan willen gaan
Terror Dennisquote:
Wel een hoop geneuzel op de vierkante meter.quote:
Yep, Dennisbash 2.0.quote:
Ruud is een kleuter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ze praat weer voor ruud, ja hij wordt onzeker,
Ruud is dan nog erger dan een tienermeisje in haar periode.
Ja, die is mooi!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:54 schreef Drivediver het volgende:
Precies hetzelfde, precies hetzelfde, maar dan anders.
Quote of the day.
Ja, dat is inderdaad mijn probleem ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er niemand bijzit die ik echt heel leuk vind. Dat had ik bij DGK wel.
ik vind de opzet van Utopia wel velen malen leuker dan DGKquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad mijn probleem ook wel een beetje.
Nou dat wil ze de hele dag wel heur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
HAAL HET ERUIITTTTT
zeker 23cm erin gekregen?
Wonderlijk is dat, hè? 'Niemand' staat onveranderlijk hoog in de favorietenlijst hier op FOK!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er niemand bijzit die ik echt heel leuk vind. Dat had ik bij DGK wel.
Genoeg die ik echt niet uit kan staan, maar een favoriet? Nee.
De opzet wel ja. De uitvoering lukt niet echt. Jammer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef Drivediver het volgende:
[..]
ik vind de opzet van Utopia wel velen malen leuker dan DGK
en die moederkip is ook een bitch, beetje je eigen kind verstotenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Een kuiken naar je eigen vernoemen,
bitch
eerst checken of ze een utopia paspoort hebben!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ambulance zal zo wel met sirene en zwaailichten het terrein op komen rijden.
20:30 is Centraal!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
9 uur is het eurovisie.
20.30 is de voorbeschouwing!
Dat gaan ze nu een week lang op tv uitmelken. En mocht het kuiken het niet overleven, geen nood... Er staat nog een hele doos verse exemplaren bij de FEBOquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses krijgen we nu dat kuikenknuffelen
Bo-ringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaan ze nu een week lang op tv uitmelken. En mocht het kuiken het niet overleven, geen nood... Er staat nog een hele doos verse exemplaren bij de FEBO
Wat was er met haar vader dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Grrrr....
Weer wordt Lot de hand boven het hoofd gehouden. Direct na de 2 minuten stilte riep ze: "Zullen we nog even zingen voor me fadurrrr!"
Jarig.quote:
De ironiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Er gaan daar wekelijks kilo's plofkip doorheen en dan janken ze om één kuikentje.
Ja, dan moet een derde keer natuurlijk ook. Valt mee dat er geen feestje voor hem georganiseerd isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jarig.
En ze hadden die dag al twee keer voor hem gezongen
Dat wordt een groot politiek spel bij het Songfestival, is de laatste jaren al zo maar nu helemaal met die toestand in Oekraine. Gaat helemaal niet om het liedje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
voorbeschouwing is 3 keer per jaar (1 & 2de halve finale en finale)
Centraal elke dag
Er was weer behoorlijk geknipt en geplakt ja, ten gunste en ten nadele van bepaalde bewoners.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook wordt er weer lekker geknipt als het gaat om de reden dat Isa de verzorging voor de kuikens niet meer wil
Wat was de echte reden dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
En ook wordt er weer lekker geknipt als het gaat om de reden dat Isa de verzorging voor de kuikens niet meer wil
Het rare was ook dat het leek alsof Dennis vooral gepikeerd was over de verfverspilling van de jongens die de teksten van de dames overgeschilderd hadden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Er was weer behoorlijk geknipt en geplakt ja, ten gunste en ten nadele van bepaalde bewoners.
Omdat ze keihard tegen m logen, ze zeiden dat ze het als een verrassing voor hem hadden gedaan dus dan kan je met goed fatsoen ook niet echt kwaad worden, hij wist de werkelijke reden niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het rare was ook dat het leek alsof Dennis vooral gepikeerd was over de verfverspilling van de jongens die de teksten van de dames overgeschilderd hadden.
De hele groep liep maar aan te rotzooien met die beesten. Gio en Joey trokken zelfs een keer de kloek van het nest af om de kuikens te kunnen bekijken. Niemand mocht erbij, hadden ze te horen gekregen en de hele groep negeerde dat. En als ze er vervolgens wat van zegt, is zij weer het zeikwijf.quote:
De uitzendingen worden op deze manier wel moeilijker te begrijpen. Ik zag ook al dingen in beeld gebeuren die verder niet uitgelegd werden zoals een knuffelende Lot en Laura in de keuken tijdens een woordenwisseling van Vanessa en Dennis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Omdat ze keihard tegen m logen, ze zeiden dat ze het als een verrassing voor hem hadden gedaan dus dan kan je met goed fatsoen ook niet echt kwaad worden, hij wist de werkelijke reden niet.
Dan moet je de sv, cos en filmpjestopic maar strak bijhouden!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De uitzendingen worden op deze manier wel moeilijker te begrijpen. Ik zag ook al dingen in beeld gebeuren die verder niet uitgelegd werden zoals een knuffelende Lot en Laura in de keuken tijdens een woordenwisseling van Vanessa en Dennis.
Ik kijk wel uit. Veel meer dan wat we in de uitzending van Billy zien en horen, kan ik niet verdragen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan moet je de sv, cos en filmpjestopic maar strak bijhouden!
Ah, ok. Thnx.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De hele groep liep maar aan te rotzooien met die beesten. Gio en Joey trokken zelfs een keer de kloek van het nest af om de kuikens te kunnen bekijken. Niemand mocht erbij, hadden ze te horen gekregen en de hele groep negeerde dat. En als ze er vervolgens wat van zegt, is zij weer het zeikwijf.
het zou interessanter zijn als "utopia" jaren door kan gaan en deelnemers max. 1 jaar mogen blijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De nieuwe samenleving is maar voor één jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |