Kom braden op de master-grill, bruisend hart van Brabant.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb kk lekkere zalmfiletjes op de huid in de koelkast
In je grammer kan ik je vinden. Maar de rest is gewoon stront natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Als ze die antilope niet te pakken krijgen falen ze wel hoor.
[..]
Deze grammars![]()
[..]
Leeuwen en schapen praten nooit met elkaar dus dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
leeuwen en schapen hebben geen fuck met elkaar te maken.quote:
Ik zit nog in de kast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Logisch, hij is gay. Je bent de enige die dat nog niet doorheeft.
Ja maar leeuwen zijn koning van de dieren jatochhhhhh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leeuwen en schapen hebben geen fuck met elkaar te maken.
wolven en schapen wel
is het voor een tattoo?
zou direct van je huid sabbelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb kk lekkere zalmfiletjes op de huid in de koelkast
nee niks mis met de grammar ik stel voor dat je t op je borst laat tattooėrenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In je grammer kan ik je vinden. Maar de rest is gewoon stront natuurlijk.Heeft een betekenis, en je hoeft het niet letterlijk op te vatten.
Ja oke je moeder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee niks mis met de grammar ik stel voor dat je t op je borst laat tattooėren
nee, het blijven kattenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar leeuwen zijn koning van de dieren jatochhhhhh.
Kom er maar uit, hij is er allang uit. Wachten heeft geen zin.quote:
Haha kk frustri met je kk achterlijke zinquote:
van mn voorhuidquote:
Gewoon in de oven smijten, laten smelten en dan koud laten worden in de koelkast. Ik vind de structuur van gesmolten kaas gewoon chiller als een plak kaas uit de koelkastquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
moeite met koude gesmolten kaas snappen
Mensen zijn koning van de dieren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar leeuwen zijn koning van de dieren jatochhhhhh.
die jonge wil gewoon een stoere tattoo zodat die met zn blote pens op defqon rond kan lopen. help die jongen toch gewoonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha kk frustri met je kk achterlijke zin
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.quote:
Je zit zeker goed hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Is dit de centrale gaytopic van FOK!? Ik zit denk ik verkeerd of zo.
Ik wacht op jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kom er maar uit, hij is er allang uit. Wachten heeft geen zin.
en terechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gewoon in de oven smijten, laten smelten en dan koud laten worden in de koelkast. Ik vind de structuur van gesmolten kaas gewoon chiller als een plak kaas uit de koelkast
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.Ik ken mensen met het syndroom van Down die beter kunnen communiceren.
[..]
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.Ik ken mensen met het syndroom van Down die beter kunnen communiceren.
liefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil altijd knuffelen met jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom samen knuffelen in de Härstrųm Uger ©
mongooltjequote:
[..]
Ik kan de seksuele spanning gewoon voelen.quote:
Waarom zo boos?quote:
Nope ik wil echt perse gerookte zalm nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
en terechtmaar zou je niet dan toch voor aspergestukjes in een Rolletje goede ham gaan ofzo? Of heb je daar niet zoveel mee?
Wowwowwow, ik mocht hem doordeweeks en jij in het weekend. :squote:
ook lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope ik wil echt perse gerookte zalm nu
ben er morgen ai?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom braden op de master-grill, bruisend hart van Brabant.
welke bedoel je?quote:
Wil jouw seksuele spanning wel voelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan de seksuele spanning gewoon voelen.
hahaha oh Wacht, geen 2 keer vlees bedoel je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope ik wil echt perse gerookte zalm nu
hoerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw seksuele spanning wel voelen.![]()
![]()
ben jellyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wowwowwow, ik mocht hem doordeweeks en jij in het weekend. :s
Jouwe ook wel hoor bby, hou van jullie allemaal.quote:
Koop me op z'n minst eerst even een flesje bronwater.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw seksuele spanning wel voelen.![]()
![]()
Chloroform is de hoer van KLBSCquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouwe ook wel hoor bby, hou van jullie allemaal.
Zou je wodka voeren en je nemen als een jelly shot.quote:
chloro be the kind of girl die je een flesje spa geeft die ze gewoon second hand heeft gevuld met kraanwater.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Koop me op z'n minst eerst even een flesje bronwater.
Het duurde te lang voordat je hapte op mijn aanbod, ben nou niet geil meer. Kom morgen maar nog een poging doen.quote:
kk. Helemaal fuzzy en warm vanbinnen nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je wodka voeren en je nemen als een jelly shot.
Dus als ik het doe wordt je wel geil, en als chloro het doet niet? Son, I have some bad news for you.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het duurde te lang voordat je hapte op mijn aanbod, ben nou niet geil meer. Kom morgen maar nog een poging doen.
Probeer anders Onz SCquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Is dit het centrale hoertopic van FOK!? Ik zit denk ik hier verkeerd?
Je zit nog steeds goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Is dit het centrale hoertopic van FOK!? Ik zit denk ik hier verkeerd?
Sorry dat ik je van de troon heb gestoten xoxoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chloroform is de hoer van KLBSC
zet die maar in je sig
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry dat ik je van de troon heb gestoten xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Jij kwam direct. Chloro deed er veel te lang over.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus als ik het doe wordt je wel geil, en als chloro het doet niet? Son, I have some bad news for you.
Schandalig! Ik voelde me zo speciaal... Nu voel ik me goedkoop en gebruikt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
chloro be the kind of girl die je een flesje spa geeft die ze gewoon second hand heeft gevuld met kraanwater.
Nee, gewoon ik wil per se gerookte zalm omdat ik daar zin in heb en die combi met asperges master vindquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha oh Wacht, geen 2 keer vlees bedoel je?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.Hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
I shall never come to and end me not here.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
Chloro zit daar niet, wat heb ik daar dan te zoeken gvd?!?!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, gewoon ik wil per se gerookte zalm omdat ik daar zin in heb en die combi met asperges master vind![]()
In de pasta doe ik alleen wat spekjes (qua vlees)
Ligt aan haar, hoeft niet per se teringzooi te zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je er iedere keer ook zo'n teringzooi van? Iedere keer weer een FOK!ker, iedere keer weer drama.
Key & Peelequote:
Dit kan gvd niet serieus zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
Wat zit je me te sweettalken, beter breng je me gewoon wat te eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chloro zit daar niet, wat heb ik daar dan te zoeken gvd?!?!
" I willeth not eve cometh an to ye end aveth dar "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt dit?
goeie poging om jezelf te redden manquote:
Hahah kkr kneusje ga anders even HAHAHA'en.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeie poging om jezelf te redden man
domme henkie
jawel, hij is zo domquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah kkr kneusje ga anders even HAHAHA'en.
kk grappig, zij in hun geheelquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeie poging om jezelf te redden man
domme henkie
Je bedoelt die gefileerde plakjes?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Of Mur, is zo'n plak gerookte zalm warm ook lekker?
Hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, hij voelde zich genaaid en wilde ons 'terugpakken'.
Hoe sneu.
2 dingen heb je gelijk in, tis sweettalk, en eten is ook een goed idee, ga eens wat maken voor mij vrouwmensch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je me te sweettalken, beter breng je me gewoon wat te eten.
voel je je al gepakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, hij voelde zich genaaid en wilde ons 'terugpakken'.
Hoe sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |