quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.Ik ken mensen met het syndroom van Down die beter kunnen communiceren.
liefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha mooi hoe je elke keer weer afdruipt en je als een klein debieltje gedraagt.Ik ken mensen met het syndroom van Down die beter kunnen communiceren.
Wil altijd knuffelen met jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom samen knuffelen in de Härstrøm Uger ©
mongooltjequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan de seksuele spanning gewoon voelen.quote:
Waarom zo boos?quote:
Nope ik wil echt perse gerookte zalm nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
en terechtmaar zou je niet dan toch voor aspergestukjes in een Rolletje goede ham gaan ofzo? Of heb je daar niet zoveel mee?
Wowwowwow, ik mocht hem doordeweeks en jij in het weekend. :squote:
ook lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope ik wil echt perse gerookte zalm nu
ben er morgen ai?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kom braden op de master-grill, bruisend hart van Brabant.
welke bedoel je?quote:
Wil jouw seksuele spanning wel voelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan de seksuele spanning gewoon voelen.
hahaha oh Wacht, geen 2 keer vlees bedoel je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nope ik wil echt perse gerookte zalm nu
hoerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw seksuele spanning wel voelen.![]()
![]()
ben jellyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wowwowwow, ik mocht hem doordeweeks en jij in het weekend. :s
Jouwe ook wel hoor bby, hou van jullie allemaal.quote:
Koop me op z'n minst eerst even een flesje bronwater.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jouw seksuele spanning wel voelen.![]()
![]()
Chloroform is de hoer van KLBSCquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouwe ook wel hoor bby, hou van jullie allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |