Koude pastasalade kan toch ook met zalm? Kappertjes + uitjes erbij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yess Parmezaanse kaas, daar zat ik sws al aan te denken.
Maar ik raak nu confused, want wilde eigenlijk ook pasta eten. Maar gerookte zalm vind ik koud nice en dat gaat dan dus weer niet samen.
Quite gay.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk als ik wel, dus dat scheelt.
Bij Mozy niet nee.quote:
Ja maar wil niet alleen koud.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Koude pastasalade kan toch ook met zalm? Kappertjes + uitjes erbij.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Is dit een mooie zin?Heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.past perfect bij jou als persoon. Geeft in 1x prachtig weer hoe mannelijk, alpha en sterk je bent
echt toppiejoppie man
Wist je dat leeuwen mannetjes welpjes doden om aan hun gerief te komen?
ben jij ook zo'n mandie kinderen killed?
ik vind het maar desperate gedrag.haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel mooipast perfect bij jou als persoon. Geeft in 1x prachtig weer hoe mannelijk, alpha en sterk je bent
echt toppiejoppie man
Wist je dat leeuwen mannetjes welpjes doden om aan hun gerief te komen?
ben jij ook zo'n mandie kinderen killed?
ik vind het maar desperate gedrag.haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En altijd het laatste woord.
Je hoeft niet te huilen omdat je geen Engels kunt hoor. Probeer het gewoon in het Nederlands. Al die achterlijke mongolen met domme zinnen in slecht Engels.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kritiek geven zonder eigen inbreng.
Stilquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen omdat je geen Engels kunt hoor. Probeer het gewoon in het Nederlands. Al die achterlijke mongolen met domme zinnen in slecht Engels.
Dan doe je asperges als voor en pasta als hoofd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar wil niet alleen koud.Wil warme pasta met witte saus (inb4............) en champignons en spekjes etc, maar ik wil óók asperges met gerookte koude zalm.
It's meeting the man of my dreamsquote:
leuk liedje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
It's meeting the man of my dreams
"And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic...don't you think?"
Omg why is my brain so simple.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan doe je asperges als voor en pasta als hoofd.
Zucht. Beetje vermoeiend wel dat je niet tegen kritiek kunt. Kom hier dan niet om meningen vragen. Vooral die grote bek van je aldoor is extra hinderlijk. Je stelt niet veel voor dus snap niet waar het vandaan komt. Compensatiedrang waarschijnlijk.quote:
kk downiequote:
zou geen koud en warm mixen. Zou dan een lekker vlees/visgerecht kiezen en zalm de dag erna nemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar wil niet alleen koud.Wil warme pasta met witte saus (inb4............) en champignons en spekjes etc, maar ik wil óók asperges met gerookte koude zalm.
Hahaha oh wowquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zucht. Beetje vermoeiend wel dat je niet tegen kritiek kunt. Kom hier dan niet om meningen vragen. Vooral die grote bek van je aldoor is extra hinderlijk. Je stelt niet veel voor dus snap niet waar het vandaan komt. Compensatiedrang waarschijnlijk.
Zucht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zucht. Beetje vermoeiend wel dat je niet tegen kritiek kunt. Kom hier dan niet om meningen vragen. Vooral die grote bek van je aldoor is extra hinderlijk. Je stelt niet veel voor dus snap niet waar het vandaan komt. Compensatiedrang waarschijnlijk.
Ja is toch gewoon een kanki achterlijke zinquote:
Onderbouwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja is toch gewoon een kanki achterlijke zin
Grid heeft geen wife :squote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
It's meeting the man of my dreams
"And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic...don't you think?"
Goed met kinderen jij, wordt mijn broed-capsule.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee precies. Maar denk dat ik doe zoals Chlo zei. Als voorafje wat groene asperges met gesmolten kaas en gerookte zalm, en als hoofdgerecht een goeie pasta en als nagerecht lekker toetje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou geen koud en warm mixen. Zou dan een lekker vlees/visgerecht kiezen en zalm de dag erna nemen
Ja, precies wat ik dacht.quote:
Logisch, hij is gay. Je bent de enige die dat nog niet doorheeft.quote:
Nee, koud voorgerecht, warm hoofdgerechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
warm voorgerecht koud hoofdgerecht? Noh
Echt he, kwijl er nu al van en moet nog tot vrijdag wachtenquote:
I rest my case....quote:
Zou heel goede moeder zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goed met kinderen jij, wordt mijn broed-capsule.
zou dan toch voor koude asperges in een goede ham kiezen. Warm voor en koud hoofd mag echt nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee precies. Maar denk dat ik doe zoals Chlo zei. Als voorafje wat groene asperges met gesmolten kaas en gerookte zalm, en als hoofdgerecht een goeie pasta en als nagerecht lekker toetje.
Vind het leuk dat je zoveel interesse in me toont, maar heb al iemand xoxoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Logisch, hij is gay. Je bent de enige die dat nog niet doorheeft.
quote:
Als ze die antilope niet te pakken krijgen falen ze wel hoor.quote:
Deze grammarsquote:Lions don't know failure or shall concern themselves
Leeuwen en schapen praten nooit met elkaar dus dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinions of sheep
Kan toch alvast gaan " oefenen " heueheueheahehe vreetkick.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, kwijl er nu al van en moet nog tot vrijdag wachten
oh laat maar ik lees scheelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, koud voorgerecht, warm hoofdgerecht
Valt het zo op?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind het leuk dat je zoveel interesse in me toont, maar heb al iemand xoxo
Heb kk lekkere zalmfiletjes op de huid in de koelkastquote:
Herken die zin ergens van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Als ze die antilope niet te pakken krijgen falen ze wel hoor.
[..]
Deze grammars![]()
[..]
Leeuwen en schapen praten nooit met elkaar dus dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Zelfs met google translate was hier iets beters uitgekomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Als ze die antilope niet te pakken krijgen falen ze wel hoor.
[..]
Deze grammars![]()
[..]
Leeuwen en schapen praten nooit met elkaar dus dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met google translate was hier iets beters uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |