verkeerd geplaatst..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Dit topicen wat het in K&W te zoeken heeft?
Lang geleden dat ik zo gelachen heb in K&Wquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme ik piste bijna in mijn broek bij het lezen van dit topic.
Toen ik nog puber was gebruikte ik toch altijd liever de achterkant van een klauwhamer:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:53 schreef Vonkenboer het volgende:
In de groothandel zijn er natuurlijk ook speciale gereedschappen daarvoor verkrijgbaar, mocht je toch niet genoeg hebben of ver genoeg komen![]()
[ afbeelding ]
Die goede ouwe tijd dat je alleen het roestige afgeschreven gereedschap van je vader mocht gebruikenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen ik nog puber was gebruikte ik toch altijd liever de achterkant van een klauwhamer:
[ afbeelding ]
Heeft wat minder finesse, maar heeft wel z'n charme.
Heerlijk toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd dat je alleen het roestige afgeschreven gereedschap van je vader mocht gebruiken
Dat je dat maar weet, toen kluste ik ook nog op een andere manier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlijk toch?doet zuks mooie herinneringen op enzo.
TS snapt niet dat wonen iets anders is dan uitwonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Dit topicen wat het in K&W te zoeken heeft?
Ergens iets in mijn denkt dat ik voorlopig geen reactie ga krijgen hier van jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef DoubleUAN het volgende:
beste fokkers,
ik heb een vraagje over de voorhuid van mn penis. ik had namelijk eerst altijd dat wanneer ik deze naar achter trok, dat het binnenstukdinges van de penis net te zien was. na de 1e keer sex kon ik de voorhuid verder trekken tot ong de helft van de eikel en nu na weer een pa x sexs lukt t tot bijna het eind van de eikel.
mijn vraag: is dit normaal of?
alvast bedankt
en ja: dit is een serieuze vraag
quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:23 schreef Queller het volgende:
Ja, dat is vrij normaal. Aan nieuw, stroef gereedschap herken je de beginnende klusser. Gereedschap dat een beetje is ingesleten werkt altijd fijner, vind ik.
Profkut bedoel je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:13 schreef usernaamvergeten het volgende:
En als de bovenstaande tips niet werken:
[ afbeelding ]
Kan je 'm altijd nog afzagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |