plompzakken laat ik aan jou ovr hahahha. En hoe weet ik wanneer zij haar "hoogtepunt" zal bereiken of gaat dat niet 123quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Begin met plompzakken
Maar uh gewoon jezelf zijn etc wees Acht en bovenal d Ook e het veilig
dankje :$quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef Partypoeper het volgende:
Ontspan, zorg dat zij dat ook doet, telefoons op stil, warm haar goed op, veel plezier
In een prullenbak???quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef DoubleUAN het volgende:
btw waar laat je je condoom na het vrijen?
Ophouden met alles te plannen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:28 schreef DoubleUAN het volgende:
btw waar laat je je condoom na het vrijen?
bedanktquote:Op maandag 31 maart 2014 23:31 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Ophouden met alles te plannen.
Gewoon eraan beginnen.
De rest gaat vanzelf en..... laat het vooral leuk blijven.
Als ie gaat hangen probeer je het over een half uurtje erna nog maar eens...
Veel plezier!
Je ouders ruimen je kamer op? Ben je 13 ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:31 schreef DoubleUAN het volgende:
[..]
ja zullen me ouders leuk vinden als ze mn kamr opruimen :p
gooi hem in de wc, dat vinden ze pas leukquote:Op maandag 31 maart 2014 23:31 schreef DoubleUAN het volgende:
[..]
ja zullen me ouders leuk vinden als ze mn kamr opruimen :p
Zoiets schat ik ook. Aan de spelling / vragen te merken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je ouders ruimen je kamer op? Ben je 13 ofzo?
tuurlijk wel (soa etc kan toch niet omdat we allebij nog maagd zijn maar t gaat r gewoon om dat ik dr niet zwanger maak + 'n nat matras is ook niet fijnquote:Op maandag 31 maart 2014 23:31 schreef Plantagehouder het volgende:
doe gwoon zonder of durf je dat nie :SS
14 om precies te zien (sorry ehh)quote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zoiets schat ik ook. Aan de spelling / vragen te merken.
Maar so what?
hahaha hele wc naar de klotequote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
gooi hem in de wc, dat vinden ze pas leuk
nou ze ruimen het eig niet echt op maar ik heb altijd t idee dat als ik weg ben ze alles gaan ondrzoeke ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je ouders ruimen je kamer op? Ben je 13 ofzo?
14.quote:
Ik vind het verrekte jong voor volle seks.quote:
Haha ja srry ligt er ook veel aan dat mn vriendin 16 is... maar ze is n jaar blijven zitten dus daaromquote:Op maandag 31 maart 2014 23:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind het verrekte jong voor volle seks.Ik was net bezig met de eerste stappen op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |