Ik heb teveel slechte ervaringen hier inmiddels om nog te geloven dat die wbv er voor de mensen zijn. Als ze kunnen besparen tegenwoordig dan zullen ze dat doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die meneer na het toezeggen van mijn balkonruitjes wel een stuk toegeeflijker was.. Hij hoefde ineens de rest niet meer te zien
Ik heb m dan ook recht op de man af gevraagd of hij bijna 600 huur voor zo'n kleine woning zou betalen wanneer de helft er niet uitzag/kapot was. Daar kon ie natuurlijk niet anders dan nee op antwoorden
. Op zeker.. Je wilt ook niet weten hoe ze de woning van mn zus gaan verneuken omdat ze 40cm verwarmingsbuis willen besparen per woningquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb teveel slechte ervaringen hier inmiddels om nog te geloven dat die wbv er voor de mensen zijn. Als ze kunnen besparen tegenwoordig dan zullen ze dat doen
quote:
Geniet er maar van.. Die 50 euro had je anders toch aan onzin uitgegeven en je pasjes zijn meer waardquote:
Daar werken dus ook van die imbecielen zo te lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. Op zeker.. Je wilt ook niet weten hoe ze de woning van mn zus gaan verneuken omdat ze 40cm verwarmingsbuis willen besparen per woning
Nja, betere imbecielen dan hier.. Hier word al jaren beloofd dat ze het asbest gaan verwijderen maar er gebeurd niksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar werken dus ook van die imbecielen zo te lezen.
Verkeerde besparing
Scheelt, hier heb ik geen contact meer met ze behalve als ze geld willen of er weer wat te laat is van hun kant en dus voorkomt.
Benieuwd of m'n eindafrekening dit jaar op tijd is.
fijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, betere imbecielen dan hier.. Hier word al jaren beloofd dat ze het asbest gaan verwijderen maar er gebeurd niks
Lekker laten zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, betere imbecielen dan hier.. Hier word al jaren beloofd dat ze het asbest gaan verwijderen maar er gebeurd niks
Oooh geef me ff een linkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn blauwe forget your boyfriend.En rode suede blink pumps.
en nog twee paar, maar die moet ik er nog op zetten. Ik vind ze zo mooi, maar eigenlijk hebben we veel te weinig ruimte hier.En ze stonden in een open kast mooi te zijn.
ja, zolang je er niet aankomt is er niks aan de hand.. Maar het was wel een stuk meer werk met het kattennet.quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch iedere keer een dikke huurverhoging... Nu weer iets van 25 euro in de maand.quote:
Elk jaar zelfde percentage dus exponentieel omhoog...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch iedere keer een dikke huurverhoging... Nu weer iets van 25 euro in de maand.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch iedere keer een dikke huurverhoging... Nu weer iets van 25 euro in de maand.
ja, alleen vind ik deze woning alles behalve 600 euro waard. De isolatie is ruk, in deze flat wonen vooral mensen onder begeleiding of criminelen en ik heb erg weinig ruimte. Mijn onderburen, van de begane grond, hebben zelf een flinke lap tuin en die betalen 200 minder in de maand.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elk jaar zelfde percentage dus exponentieel omhoog...
Klopt je puntentelling voor die woning dan wel met wat je betaald?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, alleen vind ik deze woning alles behalve 600 euro waard. De isolatie is ruk, in deze flat wonen vooral mensen onder begeleiding of criminelen en ik heb erg weinig ruimte. Mijn onderburen, van de begane grond, hebben zelf een flinke lap tuin en die betalen 200 minder in de maand.
600 euro, dafuq ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, alleen vind ik deze woning alles behalve 600 euro waard. De isolatie is ruk, in deze flat wonen vooral mensen onder begeleiding of criminelen en ik heb erg weinig ruimte. Mijn onderburen, van de begane grond, hebben zelf een flinke lap tuin en die betalen 200 minder in de maand.
zojuist even snel geteld, dus er kan een foutje inzitten omdat ik de oppervlaktes gegokt hebben.. Maar ja, ze mogen het dus blijkbaar..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt je puntentelling voor die woning dan wel met wat je betaald?
125 daarvan is dan wel voor de verwarming, maar ik zou niet weten hoe ik dat op zou moeten stoken en dat bedrag kan niet naar beneden worden afgesteldquote:
Dat is echt fucking lame ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
125 daarvan is dan wel voor de verwarming, maar ik zou niet weten hoe ik dat op zou moeten stoken en dat bedrag kan niet naar beneden worden afgesteld
mogen ze dat gewoon doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja nogal.. Vooral omdat ik in een jaar tijd de verwarming max 15 keer heb aangehad ofzoquote:
ik betaal de helftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze dat meerekenen ... En zoveel. Voor één persoon heb je gewoon gas, water en licht voor honderd Euro geloof ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja nogal.. Vooral omdat ik in een jaar tijd de verwarming max 15 keer heb aangehad ofzo
kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze dat meerekenen ... En zoveel. Voor één persoon heb je gewoon gas, water en licht voor honderd Euro geloof ik.
Maar dat doen energiemaatschappijen ook. Bewoner voor ons was nooit thuis, veel ziek en in het ziekenhuis, dus die kosten waren heel erg laag. Wij probeerden dat omhoog te gooien, anders moesten we zoveel bijbetalen, maar dat gaat zelfs niet zomaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
Die kosten zijn vaak aantal bewoners bij elkaar opgeteld en daar het gemiddelde van. Klopt van geen kant overigens want als alleenstaande ben je dan gewoon de lul.
De jaarlijkse huurverhoging he.. Waarom dat mag weet ik ook niet, want ik ben eigenlijk van mening dat de prijs van iets pas omhoog mag gaan als er ook verbeteringen aangebracht worden.quote:
Ik heb een eengezinswoning gehad, waar ik in totaal voor gas en electra 70 euro betaalde en voor water 15 .. En ik kreeg ieder jaar geld terug..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze dat meerekenen ... En zoveel. Voor één persoon heb je gewoon gas, water en licht voor honderd Euro geloof ik.
ja, dat weet ik dat jaarlijkse, maar je kwam over als of ze het vaker verhogen, vandaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De jaarlijkse huurverhoging he.. Waarom dat mag weet ik ook niet, want ik ben eigenlijk van mening dat de prijs van iets pas omhoog mag gaan als er ook verbeteringen aangebracht worden.
In plaats daarvan gaat de service alleen maar achteruit.. Zo kregen we een aantal maanden terug een brief met de vraag of we 2,- per maand over wilden maken voor het sneeuwvrij houden van het voetpad voor de toegangsdeur, en als zoveel procent dat niet deed, zouden ze stoppen met het weghalen van de sneeuw.
Nu is er alleen 1 probleem, ik heb nog nooit iemand van Portaal sneeuw zien ruimen, dit doet de buurman die op de begane grond woont namelijk
Buiten dat vind ik 24 euro x +/- 50 woningen best veel om een beetje zout te strooien in de winter
En dan voor alleen de verwarming al 125 Euro vragen. Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een eengezinswoning gehad, waar ik in totaal voor gas en electra 70 euro betaalde en voor water 15 .. En ik kreeg ieder jaar geld terug..
Ik betaal iets van 80 euroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan voor alleen de verwarming al 125 Euro vragen. Echt belachelijk.
Vertelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik niet van plan ben te verhuizen....
Nja, ik zit in principe op een vrij gunstige lokatie, mijn buurman is de albert heijn, heb hier sowieso direct naast de woning een winkelcentrum, op 5 minuten lopen een bus en een treinstation en ik zit op 5 minuten rijden van de dichtst bijzijnde snelweg.quote:
Daar kan je bellen en dan wordt het aangepast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat doen energiemaatschappijen ook. Bewoner voor ons was nooit thuis, veel ziek en in het ziekenhuis, dus die kosten waren heel erg laag. Wij probeerden dat omhoog te gooien, anders moesten we zoveel bijbetalen, maar dat gaat zelfs niet zomaar.
Ouders betalen met z'n 3en 150 totaal g/w/l dus ja die 125 is dan duur.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een eengezinswoning gehad, waar ik in totaal voor gas en electra 70 euro betaalde en voor water 15 .. En ik kreeg ieder jaar geld terug..
Hier is dat ook zo, ook voor laten komen. (huurcomissie) En afgewezen omdat het bedrag gewoon klopt, inhoudelijk niet op in gegaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De jaarlijkse huurverhoging he.. Waarom dat mag weet ik ook niet, want ik ben eigenlijk van mening dat de prijs van iets pas omhoog mag gaan als er ook verbeteringen aangebracht worden.
In plaats daarvan gaat de service alleen maar achteruit.. Zo kregen we een aantal maanden terug een brief met de vraag of we 2,- per maand over wilden maken voor het sneeuwvrij houden van het voetpad voor de toegangsdeur, en als zoveel procent dat niet deed, zouden ze stoppen met het weghalen van de sneeuw.
Nu is er alleen 1 probleem, ik heb nog nooit iemand van Portaal sneeuw zien ruimen, dit doet de buurman die op de begane grond woont namelijk
Buiten dat vind ik 24 euro x +/- 50 woningen best veel om een beetje zout te strooien in de winter
Ja, daarnaast betaal ik dus ook nog gas om te koken en mijn elektriciteitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan voor alleen de verwarming al 125 Euro vragen. Echt belachelijk.
dat heb ik ook allemaal, behalve dat het geen flat is. Maar een bovenwoning.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik zit in principe op een vrij gunstige lokatie, mijn buurman is de albert heijn, heb hier sowieso direct naast de woning een winkelcentrum, op 5 minuten lopen een bus en een treinstation en ik zit op 5 minuten rijden van de dichtst bijzijnde snelweg.
Aan de andere kant, mijn flat is gewoon een tikkende tijdbom, met al die mongolen hierin. Een staat sowieso bekend als vuurwapen gevaarlijk
Harde struggles in de ghettoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik zit in principe op een vrij gunstige lokatie, mijn buurman is de albert heijn, heb hier sowieso direct naast de woning een winkelcentrum, op 5 minuten lopen een bus en een treinstation en ik zit op 5 minuten rijden van de dichtst bijzijnde snelweg.
Aan de andere kant, mijn flat is gewoon een tikkende tijdbom, met al die mongolen hierin. Een staat sowieso bekend als vuurwapen gevaarlijk
Schoonmaakkosten.. Ja die zijn ook grappig.. Als hier in het portiek gedweild is ruikt het naar natte hond of rioleringquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar kan je bellen en dan wordt het aangepast.
[..]
Ouders betalen met z'n 3en 150 totaal g/w/l dus ja die 125 is dan duur.
[..]
Hier is dat ook zo, ook voor laten komen. (huurcomissie) En afgewezen omdat het bedrag gewoon klopt, inhoudelijk niet op in gegaan.
Betaal servicekosten voor m'n ramen en schoonmaken, is nog nooit gedaan.
Dat hebben we gedaan, dat bellen. Maar toch bleven ze het heel lang verkeerd afschrijven. Daarom zei ik dat het niet zo makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar kan je bellen en dan wordt het aangepast.
[..]
Ouders betalen met z'n 3en 150 totaal g/w/l dus ja die 125 is dan duur.
[..]
Hier is dat ook zo, ook voor laten komen. (huurcomissie) En afgewezen omdat het bedrag gewoon klopt, inhoudelijk niet op in gegaan.
Betaal servicekosten voor m'n ramen en schoonmaken, is nog nooit gedaan.
Ja, daarom. Geldklopperij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, daarnaast betaal ik dus ook nog gas om te koken en mijn elektriciteit
. En welke stad als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat heb ik ook allemaal, behalve dat het geen flat is. Maar een bovenwoning.en een veilige en nette buurt.
Dorpquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
. En welke stad als ik vragen mag?
Ja, daarom, ik wil nu echt weg hier.. Ik wil sowieso nog een slaapkamer erbij, want ik kan mn kont hier niet keren en ik wil een atelierquote:
Kijk.. En dat is de helft van je huurquote:
En heb toch alles bij de handquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. En dat is de helft van je huur
Ze zouden het 2 maanden terug uitzoeken, nooit meer wat van gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schoonmaakkosten.. Ja die zijn ook grappig.. Als hier in het portiek gedweild is ruikt het naar natte hond of riolering
Oh zo, ja dat herken ik wel. Hoewel dat wel afhankelijk is bij welke maatschappij je zit, deze die ik nu heb heeft z'n zaken wel op orde dus met een belletje geregeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hebben we gedaan, dat bellen. Maar toch bleven ze het heel lang verkeerd afschrijven. Daarom zei ik dat het niet zo makkelijk gaat.
Loting of via meettijd?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, daarom, ik wil nu echt weg hier.. Ik wil sowieso nog een slaapkamer erbij, want ik kan mn kont hier niet keren en ik wil een atelier
Heb nu op een eengezinswoning in beuningen gereageerd en op een flat met 3 slaapkamers hier in Nijmegen
Best wel vermoeiend. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik op mezelf woon. Ik heb geen idee wat ik in het begin ga betalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zouden het 2 maanden terug uitzoeken, nooit meer wat van gehoord.
Ben benieuwd als ik het voor laat komen ze opeens wel mee kunnen werken.
[..]
Oh zo, ja dat herken ik wel. Hoewel dat wel afhankelijk is bij welke maatschappij je zit, deze die ik nu heb heeft z'n zaken wel op orde dus met een belletje geregeld.
Maar heb er hiervoor 2 gehad die het minder snapte.
Ligt er maar net aan welk dorp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. En dat is de helft van je huur
Nja, ik moet wel zeggen dat Nijmegen me in het hart zit, dus ik weet niet of ik ooit weg zou gaan hier. En zo wel, dan met een verdomd goede reden. Beuningen vind ik nog wel te doen, daar heb ik al eerder gewoond, maar dat is eigenlijk gewoon een verlengstuk van Nijmegenquote:
Meettijd.. Heb nu sinds januari 2006quote:
Hier ook niet hoor, ik heb gewoon geluk. Maar 600 kan ik niet betalen in m'n eentje momenteel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk dorp.
Hier schieten de huren als een malle omhoog.
Onder de 600 heb je hier ook amper iets meer.
Wie wil daar nou wonen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk dorp.
Hier schieten de huren als een malle omhoog.
Onder de 600 heb je hier ook amper iets meer.
O, dat schiet aardig op dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meettijd.. Heb nu sinds januari 2006
Ja soms moet je net geluk hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, ik heb gewoon geluk. Maar 600 kan ik niet betalen in m'n eentje momenteel.
Altijd afwachten ja. Maar zou het gemiddelde gewoon aanhouden, wel terug te vinden online.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Best wel vermoeiend. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik op mezelf woon. Ik heb geen idee wat ik in het begin ga betalen.
Je bent toch ook niet alleen. Straks dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, ik heb gewoon geluk. Maar 600 kan ik niet betalen in m'n eentje momenteel.
Nou, die mag ook in z'n handjes knijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja soms moet je net geluk hebben.
Neef van me heeft een paar dorpen verder ook een super woning gevonden.
Vrijstaand, garage, 3 slaapkamers, kelder, zolder en dat voor 570 euro
ja, want mini-me heeft ook een inkomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd afwachten ja. Maar zou het gemiddelde gewoon aanhouden, wel terug te vinden online.
[..]
Je bent toch ook niet alleen. Straks dan.
Watquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja soms moet je net geluk hebben.
Neef van me heeft een paar dorpen verder ook een super woning gevonden.
Vrijstaand, garage, 3 slaapkamers, kelder, zolder en dat voor 570 euro
Mwah.. Veel mensen die 30+ jaar hebbenquote:
kinderbijslagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, want mini-me heeft ook een inkomen
Als je op Schipholplein terecht komt ligt dat tussen de 400 en de 600 zover ik weet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Best wel vermoeiend. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik op mezelf woon. Ik heb geen idee wat ik in het begin ga betalen.
Ja, want dat is een vetpotquote:
Niet zo serieus meteen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, want mini-me heeft ook een inkomen
onbegrijpelijkquote:
wel, zo ben ikquote:
Gewoon nog 6 erbij nemen.... zo doen onze medelanders dat toch ook?quote:
Nee in een flat wonen met criminelen en vuurwapens. Dàt is niet onbegrijpelijk zekerquote:
Pech danquote:
Zouden ze hier nog bouwen, afgezegd... Leuk dat dat na 2 jaar besloten wordt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon nog 6 erbij nemen.... zo doen onze medelanders dat toch ook?![]()
Overigens mis ik alleen een garage
Je krijgt echt niet voor elk kind kinderblijslag hoor, voor 3 stuks geloof ik. En dat is 65 euro per maand. Dan heb je misschien alleen wat luiersquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het nu alleen fijn dat ik als ik onder de douche uit kom eigenlijk direct alle kanten uit kan, en geen last heb van het ov in een dorp. Heb ooit een paar maanden in Leuth gewoond, en na 20:00 uur kwam je met de bus niet meer in het dorpquote:
Gemiddelde is 114. Best veel voor één persoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd afwachten ja. Maar zou het gemiddelde gewoon aanhouden, wel terug te vinden online.
[..]
Je bent toch ook niet alleen. Straks dan.
Dat is hier niet. Ik kan om 12 uur vanaf utrecht nog met een bus naar huis als ik wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het nu alleen fijn dat ik als ik onder de douche uit kom eigenlijk direct alle kanten uit kan, en geen last heb van het ov in een dorp. Heb ooit een paar maanden in Leuth gewoond, en na 20:00 uur kwam je met de bus niet meer in het dorp
nee, dit is nu omdat het even niet anders wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee in een flat wonen met criminelen en vuurwapens. Dàt is niet onbegrijpelijk zeker
Nee eigenlijk niet.quote:
Damn ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mwah.. Veel mensen die 30+ jaar hebben
Stroom toch niet. Dacht dat je het daar alleen over hadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Gemiddelde is 114. Best veel voor één persoon.
hoelang woon je daar al?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dit is nu omdat het even niet anders was
Maar dat gat van roy.. Daar hebben ze niet eens chocoladetaart
Die spanning is juist aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee in een flat wonen met criminelen en vuurwapens. Dàt is niet onbegrijpelijk zeker
G/w/l?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Als je op Schipholplein terecht komt ligt dat tussen de 400 en de 600 zover ik weet.
Ah, dat is wel relaxed dan..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is hier niet. Ik kan om 12 uur vanaf utrecht nog met een bus naar huis als ik wil.
Er staan wel garageboxen om de hoek, maar die worden allemaal als opslag of klusruimte gebruiktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pech dan
[..]
Zouden ze hier nog bouwen, afgezegd... Leuk dat dat na 2 jaar besloten wordt.
Dat is dan ook helemaal niet goed voor je.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dit is nu omdat het even niet anders was
Maar dat gat van roy.. Daar hebben ze niet eens chocoladetaart
Nee, g/w/l bij elkaar nu even.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stroom toch niet. Dacht dat je het daar alleen over had
Ja dat is veel.
OV hier in de regio is om te huilen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
En ik heb een pleurishekel aan het OV dus dat mis ik ook niet.
13 augustus 2012 kreeg ik de sleutel.. 14 augustus moest ik de sleutel van mijn antikraakwoning inleveren omdat ie gesloopt werd, dus ik was erg blij met mijn eerste vaste flatje..quote:
Die zitten al zo lang in een huurwoning, dus die hebben hun woonjaren als meettijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn ...Dat die mensen niet even gaan kopen of zo.
best wel ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, dat is wel relaxed dan..
Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat als oma er niet meer is, de kans groter is dat ik buiten Nijmegen ga kijken
Ik kan niet zonder het OVquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
oke, nou ik hoop voor je dat je snel wat vinden kunt danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
13 augustus 2012 kreeg ik de sleutel.. 14 augustus moest ik de sleutel van mijn antikraakwoning inleveren omdat ie gesloopt werd, dus ik was erg blij met mijn eerste vaste flatje..
Ik heb geen gas hier dus vandaar.quote:
Hier zou elk huis een eigen parkeerplaats krijgen, daarom ook deze woning gekozen. Mja dat gaat niet meer op...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er staan wel garageboxen om de hoek, maar die worden allemaal als opslag of klusruimte gebruikt
Check.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.. Ik heb op dit moment ook geen werk dus dat houdt me ook niet tegenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
best wel ja.
En waar wil je dan heen?
Ja, zou leuk zijn.. Vooral omdat ik als ik later groot ben een keer kinderen wil. Hier zou ik niet eens weten waar ik een pop neer zou kunnen leggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke, nou ik hoop voor je dat je snel wat vinden kunt dan
Ik hoop dat je verzuiptquote:
70 ongeveer. Elektriciteit is ongeveer 30.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen gas hier dus vandaar.
Zou niet weten wat dat gemiddeld is dus.
[..]
Hier zou elk huis een eigen parkeerplaats krijgen, daarom ook deze woning gekozen. Mja dat gaat niet meer op...
[..]
Check.
dan nog. Heb je maar eens in de drie mnd een inkomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier hebben we 8 plekken voor 4 huizen. Dus in principe heeft iedereen 2 plekken voor z'n deurquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen gas hier dus vandaar.
Zou niet weten wat dat gemiddeld is dus.
[..]
Hier zou elk huis een eigen parkeerplaats krijgen, daarom ook deze woning gekozen. Mja dat gaat niet meer op...
[..]
Check.
Putte is mooiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.. Ik heb op dit moment ook geen werk dus dat houdt me ook niet tegen
quote:
Klopt wel ongeveer ja die elektra +-2000-2500KWhquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
70 ongeveer. Elektriciteit is ongeveer 30.
Geen parkeerproblematiek bij jou? Wat een verrassingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier hebben we 8 plekken voor 4 huizen. Dus in principe heeft iedereen 2 plekken voor z'n deurVerder komt hier toch geen verkeer, buiten visite.
Ik wil ook een badquote:
Nee.quote:
Ja dat is leuk in de middle of nowhere maar dat red je niet in de randstadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier hebben we 8 plekken voor 4 huizen. Dus in principe heeft iedereen 2 plekken voor z'n deurVerder komt hier toch geen verkeer, buiten visite.
Lijkt me geen kont aanquote:
dat dacht ik eigenlijk, maar ik zit best vaak in badquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan als je zon ding hebt nooit erin zitten
Dan ken je mij nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan als je zon ding hebt nooit erin zitten
Ok, heb je t beter geregeld dan mijn beste vriend. Die betaald 400.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
G/w/l?
Beter lezen voortaan. En het ligt tussen 300-350 qua huur.
We hebben hier een kasteel staan hoor. En het Wassenaar van Belgie is om de hoekquote:
Yoloquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb n spuitje voor m'n kies![]()
En iets van 8 verschillende pijnstillers in t medicijnkastje
Nou.. Woehoequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben hier een kasteel staan hoor. En het Wassenaar van Belgie is om de hoekEn de Kalmthoutse heide ook.
Ik heb er het geduld niet meer voor denk ik, hoewel ik nu ook geen bad meer heb. Maar kan niet zeggen dat ik het mis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat dacht ik eigenlijk, maar ik zit best vaak in bad
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet![]()
Mijn moeder heeft me vroeger vaak zat letterlijk uit bad getrokken omdat ik weigerde
Betaalt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, heb je t beter geregeld dan mijn beste vriend. Die betaald 400.
Niks tot het koud was... Tot het niet zo loeiheet meer was, stukje eruit laten lopen en de heetwaterkraan weer aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet meer voor denk ik, hoewel ik nu ook geen bad meer heb. Maar kan niet zeggen dat ik het mis.
[..]
Dat dan weer wel, erin zitten tot het water koud was en dan weer nieuw water erin
Nee, hij woont toch echt op het Schipholplein. Ik was er gisteren nog.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Betaalt.
En misschien zit hij in een andere flat?
Idd.. Puur genietenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees ook altijd in bad. Of fok ofzo. Is gewoon lekker
Dat zie ik slechts als een nadeelquote:
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks tot het koud was... Tot het niet zo loeiheet meer was, stukje eruit laten lopen en de heetwaterkraan weer aan.![]()
Boekje erbij, muziekje erbij, wanneer mn ouders niet thuis waren een jointje erbij.. Dat waren tijden
Losse flodders?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ook vuurwapengevaarlijk [ afbeelding ]
Heerlijk juist. Fles drinken erbij en ik ben gelukkigquote:
Ja, misschien staan er meerdere gebouwen. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, hij woont toch echt op het Schipholplein. Ik was er gisteren nog.
stop dat waterpistooltje maar weer weg, ik zal nooit een woning zoeken in een stad of dorp waar jij woontquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben ook vuurwapengevaarlijk [ afbeelding ]
Nee, er staat alleen 1 groot flatgebouw. Maar misschien is het in de andere vleugel (links i.p.v. rechts als je er recht voor staat) en zijn daar de ruimtes kleiner?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, misschien staan er meerdere gebouwen. Weet ik veel.
Daar heb ik toch geen geduld voorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Fles drinken erbij en ik ben gelukkig
Sowieso kan de huurprijs binnen een flat verschillen aangezien de woningcoöperatie de huur mag verhogen zodra er een nieuwe bewoner in komtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, misschien staan er meerdere gebouwen. Weet ik veel.
waarom zo onaardig?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stop dat waterpistooltje maar weer weg, ik zal nooit een woning zoeken in een stad of dorp waar jij woont
Ik ga me maar eens inschrijven in Nijmegenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stop dat waterpistooltje maar weer weg, ik zal nooit een woning zoeken in een stad of dorp waar jij woont
Beide hebben z'n voor en nadelen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef yats het volgende:
Ik heb zowel in een dorp als diverse steden gewoond, mocht ik ooit een relatie krijgen en aan kinderen beginnen ligt mijn voorkeur bij een dorp, maar tot die tijd krijgen ze mij de stad niet meer uit.
Ik heb voor veel dingen weinig geduld. Een bad nemen staat niet op dat lijstje..quote:
Dat sowieso! In een dorp is het gewoon wat rustiger en heb je meer ruimte (plus lagere prijzen), maar zit je weer met minder voorzieningen. In de stad is het drukker en duurder, maar heb je wel alles dichtbij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beide hebben z'n voor en nadelen natuurlijk
Omdat faxiequote:
Dan zit ik de eerste jaren hier sowieso nog veiligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga me maar eens inschrijven in Nijmegen
Ik koop gewoon iets danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan zit ik de eerste jaren hier sowieso nog veilig
Ik ga eens rondvragen bij vrienden buiten Nijmegen of ik daar tijdelijk in kan trekken ...quote:
Enige bad wat dan wel weer oke is is een bubbelbad met leuk gezelschapquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb voor veel dingen weinig geduld. Een bad nemen staat niet op dat lijstje..
In tenerife kwamen we onze hotelkamer binnen en toen stond er een ijsemmer met een fles champagne erin... Dus ik heb zus een glas gegeven en ben met de fles naar de badkamer vertrokken
Gewoon een drop vlak naast een grote stad dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso! In een dorp is het gewoon wat rustiger en heb je meer ruimte (plus lagere prijzen), maar zit je weer met minder voorzieningen. In de stad is het drukker en duurder, maar heb je wel alles dichtbij.
Ik wil niemand in mijn bad. Als ze lief zijn mogen ze een stoel naast mn bad zettenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Enige bad wat dan wel weer oke is is een bubbelbad met leuk gezelschap
[..]
Gewoon een drop vlak naast een grote stad dus
Maar ja dan zou mijn voorkeur ook uit gaan naar een dorp.
Wat flauw zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga eens rondvragen bij vrienden buiten Nijmegen of ik daar tijdelijk in kan trekken ...
En je af en toe een slok drinken geven zeker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil niemand in mijn bad. Als ze lief zijn mogen ze een stoel naast mn bad zetten
tuurlijk niet, daar kan ik zelf bij. Maar een nieuw jointje draaien is onmogelijk met natte handenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je af en toe een slok drinken geven zeker.
graag gedaanquote:
Kan goed. Ik reageer op woon/slaapkamers van 20 m² met eigen douche, wc, keuken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, er staat alleen 1 groot flatgebouw. Maar misschien is het in de andere vleugel (links i.p.v. rechts als je er recht voor staat) en zijn daar de ruimtes kleiner?
Zijn appartement zal rond de 20m2 zijn. De rest heeft hij ook allemaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan goed. Ik reageer op woon/slaapkamers van 20 m² met eigen douche, wc, keuken.
Dan betaalt hij teveel. Arm jong.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Zijn appartement zal rond de 20m2 zijn. De rest heeft hij ook allemaal.
Hij kan het hebben (redelijke baan). Ik geloof dat hij ook nog huursubsidie krijgt, maar het kan zijn dat ik me daarin vergis.quote:
Ik vind het sowieso veel voor wat je krijgt. Ik weet wel dat ik op twee huisjes reageer nu, die precies hetzelfde zijn qua afmeting volgens mij, maar de één is 320 en de andere 340.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hij kan het hebben (redelijke baan). Ik geloof dat hij ook nog huursubsidie krijgt, maar het kan zijn dat ik me daarin vergis.
Wat voor training? Beetje overleefd verder met zo weinig slaap?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, dat was trainingsdag 1 in Hoorn
Vooral als je alleen woont ben je de lul...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik betaal gigantisch veel en krijg geen soepsiedie. Een inkomen net bovenmodaal heeft zo z'n nadelen.
Training van een nieuwe manier van werkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat voor training? Beetje overleefd verder met zo weinig slaap?
Beter dan geen inkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
Ik betaal gigantisch veel en krijg geen soepsiedie. Een inkomen net bovenmodaal heeft zo z'n nadelen.
Voor de Mac?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Training van een nieuwe manier van werken![]()
Mweh. Nu nog weer 2 uur terug. Morgen weer 4 uur reizen en donderdag zelfde verhaal![]()
Dus ik weet niet. En ik ben een beetje emo, maar dat komt vast door slaapgebrek.
Bij alleenstaande is geld te halen, dus betalen. Je zou er bijna een relatie voor aangaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral als je alleen woont ben je de lul...
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor de Mac?
Kun je niet logeren bij Lola?![]()
En kusje op je emo
Good luck.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja.
Durfde ik niet te vragen. Is ook heel wat, dus wil mezelf ook niet opdringen![]()
Dankje
Met de fiets kom je er ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Good luck.
http://www.ns.nl/calamite(...)r-noord-holland.html
Tell me about it. Ik werk in Amsterdam, maar als ik daar iets wil zoeken voor dezelfde huurprijs en m2 zit ik in noord of zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 uur van Hoorn naar Enschede?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mweh. Nu nog weer 2 uur terug. Morgen weer 4 uur reizen en donderdag zelfde verhaal![]()
Dus ik weet niet. En ik ben een beetje emo, maar dat komt vast door slaapgebrek.
Ja, maar heb al sinds 2011 een diploma en daar nog steeds geen werk in gevonden. En ondertussen al een jaar zonder enig ander werk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar jij bent nog (geen) student ;-)
Je durfde niet? Aaaahwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja.
Durfde ik niet te vragen. Is ook heel wat, dus wil mezelf ook niet opdringen![]()
Dankje
Ik ga niet met OV hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Good luck.
http://www.ns.nl/calamite(...)r-noord-holland.html
Dat scheelt.quote:
Nee.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is dan wel snel! Valt me nog mee. Maar als je moe bent is het fucked up... Dat wel
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Maar denken jullie echt dat de Mc ons op training stuurt zonder vanalles voor ons te regelen?
Ik ken Mc niet zo goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee.
Maar denken jullie echt dat de Mc ons op training stuurt zonder vanalles voor ons te regelen?
Ook met twee. Dan zit je 'boven de inkomensgrens' en mag je de huursubsidie terugbetalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hark je met z'n 2en toch zat geld binnen lijkt me?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ook met twee. Dan zit je 'boven de inkomensgrens' en mag je de huursubsidie terugbetalen.
McDonald's is een van de weinige werkgevers die echt goed voor haar medewerkers zorgtquote:
Tering he. Regelt de Mac geen hotel of iets voor jullie? Dat reizen is toch niet fijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tsja, ik ken het. Toen ik in december 2008 afstudeerde was de crisis in volle gang. Vooral internetbureau's hadden het moeilijk. Heb toen serieus 2,5 jaar zonder werk gezeten. Wel opdrachtjes gedaan, bijbaantje in een winkel en mezelf bezig gehouden, maar echt geld verdienen deed ik niet. Maar goed, het kan ineens anders zijn!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar heb al sinds 2011 een diploma en daar nog steeds geen werk in gevonden. En ondertussen al een jaar zonder enig ander werk.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
McDonald's is een van de weinige werkgevers die echt goed voor haar medewerkers zorgt![]()
Gratis eten, vervoer met een busje. Etc.
Twee studenten? Was het maar zo'n feest. Ik mocht 1200 euro terugbetalen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hark je met z'n 2en toch zat geld binnen lijkt me?
Zit ik al :/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ook met twee. Dan zit je 'boven de inkomensgrens' en mag je de huursubsidie terugbetalen.
sorryquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja.
En ga verdomme eens uit mn hoofd jij
Hadden ze in eerste instantie ook. Maar management is vorige week geweest en het beviel hun totaal niet: we trainen van 2 tot half 8. Ontbijt in een hotel is om 10 uur afgelopen. Dus van 10 tot 2 zit je je te vervelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Tering he. Regelt de Mac geen hotel of iets voor jullie? Dat reizen is toch niet fijn?
Geld wat je dus teveel gekregen hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Twee studenten? Was het maar zo'n feest. Ik mocht 1200 euro terugbetalen...
Tja.... studenten.... die hebben nooit geld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Twee studenten? Was het maar zo'n feest. Ik mocht 1200 euro terugbetalen...
Ach, ik ga in september weer een nieuwe studie oppakken. Ik heb toch liever wat om handen en ook fijn om eindelijk een hbo diploma te halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, ik ken het. Toen ik in december 2008 afstudeerde was de crisis in volle gang. Vooral internetbureau's hadden het moeilijk. Heb toen serieus 2,5 jaar zonder werk gezeten. Wel opdrachtjes gedaan, bijbaantje in een winkel en mezelf bezig gehouden, maar echt geld verdienen deed ik niet. Maar goed, het kan ineens anders zijn!
Mits je een goede opleiding hebt afgerond wel ja. En minimaal mbo niveau hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja.... studenten.... die hebben nooit geld.
Ik heb het over mensen met een fulltime baan. Als je dan met z'n 2en bent en allebei een leuke baan hebt dan zit je zo boven de 4000,-
Ook zonder "goede" opleiding kun je gewoon lekker verdienen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mits je een goede opleiding hebt afgerond wel ja. En minimaal mbo niveau hebt.
Heb niks aan sorry. Vind gewoon even iemand anders om bij in het hoofd te gaan zitten ofzoquote:
Wat veel mensen wel hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mits je een goede opleiding hebt afgerond wel ja. En minimaal mbo niveau hebt.
Ik doe wat fout danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook zonder "goede" opleiding kun je gewoon lekker verdienen natuurlijk.
* Faxie trapt Art uit je hoofd en gaat er zelf nestelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb niks aan sorry. Vind gewoon even iemand anders om bij in het hoofd te gaan zitten ofzo![]()
Ik zou hem graag van je overnemen, maar mijn hoofd is vol.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb niks aan sorry. Vind gewoon even iemand anders om bij in het hoofd te gaan zitten ofzo![]()
Ok, Faxie heeft me er uit getrapt. Wil iemand mij nog in z'n hoofd hebben?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie trapt Art uit je hoofd en gaat er zelf nestelen![]()
Sorry, je sliep al zo moeilijk, ga ik je ook nog eens nachtmerries bezorgen![]()
Ga in je eigen hoofd zitten. Artception.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, Faxie heeft me er uit getrapt. Wil iemand mij nog in z'n hoofd hebben?
He failed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee sorry, kan niks meer bijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Awwwww.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh fuck! Geniaal. Ik ga het doen. Niemand wil me toch ...
Ik maak mij zo fucking kwaad om dit soort berichten van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Not in the mood.quote:
ehm, zo bedoelde ik het niet. Het ging om het zitten in iemands hoofd. En iedereen zat vol...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maak mij zo fucking kwaad om dit soort berichten van jou![]()
GvsE zoekt nog iemand. Er is nu een plaatsje vrij nu ik daar weg benquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dat al niet helptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Not in the mood.
Ik ga wel stil in het hoekje huilen. Doei.
Misschien eet je iets verkeerds?quote:
Die heb ik al lang niet meer op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent verslaafd aan pindarotsjes?
Heb je al het Faxisme overwogen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg ook dit soort, want vandeweek maakte je ook al ergens zo'n soort opmerking.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ehm, zo bedoelde ik het niet. Het ging om het zitten in iemands hoofd. En iedereen zat vol...
MBOquote:
Niet wenenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg ook dit soort, want vandeweek maakte je ook al ergens zo'n soort opmerking.
Maargoed, ik ga wel. Ik verpest de boel hier alleen maar met mn emokutbui. Fuckinggodverdkutzooi![]()
Het faxisme werkt over het algemeen heel verlichtend jaquote:
Ja, doe ik wel. Lang geleden dat iemand me zoveel pijn heeft gedaan. En ik neem hem niets kwalijk maar dat betekent niet dat de pijn er niet is.quote:
Draagtijd van 2 jaar.quote:
Nog nooit gegeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent verslaafd aan pindarotsjes?
Iedere dag? :Squote:
Meh, die kan er niks aan doen.quote:
Ehm, yeah... Nee. Als ik een grapje heb gemaakt dan is het in dat opzicht niet dubbelzinnig bedoelt. Trust me, ik heb niet de intentie om je kut te laten voelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg ook dit soort, want vandeweek maakte je ook al ergens zo'n soort opmerking.
Maargoed, ik ga wel. Ik verpest de boel hier alleen maar met mn emokutbui. Fuckinggodverdkutzooi![]()
Nou, dan zou ik daar eens snel mee beginnen. Het is in ieder geval niet de bron van je misselijkheid, hebben we al kunnen vaststellen.quote:
Dan moet je een stage plaats in de chemie, en momenteel werk ik niet in de chemie. Dus dat gaat nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je niet een avondstudie doen in de chemie?
Lokaquote:
Oh echt? Dat dacht ik!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je een stage plaats in de chemie, en momenteel werk ik niet in de chemie. Dus dat gaat niet
Maar dat zijn koekjes toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik daar eens snel mee beginnen. Het is in ieder geval niet de bron van je misselijkheid, hebben we al kunnen vaststellen.
Al in geen maanden meer op.quote:
Flauwe opmerkingen ben ik wel van, maar ik zie dat lage zelfbeeld niet zo zitten..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Niemand wil me boehoehoe'![]()
Af en toe een flauwe opmerking er doorheen gooien enzo....
Misschien over de datum?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Draagtijd van 2 jaar.
[..]
Nog nooit gegeten.
[..]
Iedere dag? :S
[..]
Meh, die kan er niks aan doen.
Waarschijnlijk weer dat klepje dat openstaat.
Nee, 't zijn rotsjes. Anders waren het wel pindakoekjes. Pannenkoek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat zijn koekjes toch?
Ik moet juist 10 kilo afvallen.
[..]
Alles wat je zegt komt nu kut over. Ik zou me er niet te druk over maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ehm, yeah... Nee. Als ik een grapje heb gemaakt dan is het in dat opzicht niet dubbelzinnig bedoelt. Trust me, ik heb niet de intentie om je kut te laten voelen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doe ik wel. Lang geleden dat iemand me zoveel pijn heeft gedaan. En ik neem hem niets kwalijk maar dat betekent niet dat de pijn er niet is.
Een hbo studie in de chemie kan je alleen doen als je een stage plaats hebt. Werken-lerenquote:
Owquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Flauwe opmerkingen ben ik wel van, maar ik zie dat lage zelfbeeld niet zo zitten..
Kan dat niet bij je huidige werkgever?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hbo studie in de chemie kan je alleen doen als je een stage plaats hebt. Werken-leren
Hmm hmm, maar ik dacht dat jij in de chemie werkte.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een hbo studie in de chemie kan je alleen doen als je een stage plaats hebt. Werken-leren
Ik ben ook ziek. Misschien moet ik maar wat chocola eten.quote:
okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles wat je zegt komt nu kut over. Ik zou me er niet te druk over maken.
Nee, ik let daar erg grondig op.quote:
Ha! Waar punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, 't zijn rotsjes. Anders waren het wel pindakoekjes. Pannenkoek.
Ach, je hebt iig vast werk. Dat zou ik je graag nazeggen.quote:
Nee, de enige reden dat ik terug moest betalen was dat de rekenhuur net 30 euro te hoog lag omdat alles inclusief werd geteld.quote:
Dat is het ook, maar dat gaat vanzelf wel over. Zoiets moet slijten. Ik ken het gevoel dat Buuf heeft wel heel erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
okIk kan nu even niets goed doen. Snap ik... Been there. Maar vind het hoe dan ook vervelend.
Bon! Nog leuke dingen te vertellen?
Hmmm ... Vreemd. Yoghurt en haver zijn nou niet echt spannende dingen. Haver blijft sowieso wel lang goed. Maar misschien eet je er wel teveel van? Of je eet juist weer te weinig (van iets).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik let daar erg grondig op.
Wilde vandaag ook aardappelschijfjes eten die ik dacht ik vorige week had gekocht. Maar ben paar dagen kwijt, want was overdatum op de 26ste. :S
Wat ik regelmatig eet is yoghurt met haver. Maar vroeger werd ik daar niet misselijk van.
[..]
Ha! Waar punt.
Eens even opzoeken hoe ongezond deze rotsjes voor me zijn.
Het meest chemische dat we hebben is schoonmaakmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan dat niet bij je huidige werkgever?
Ja hoor aan het datenquote:
Ik werk momenteel in de voedingsindustrie. Die koffie smaakt zo smerig door mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm hmm, maar ik dacht dat jij in de chemie werkte.
Ik zou sws een tijdje niet in dezelfde sc gaan posten als degene die over je heen wil komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles wat je zegt komt nu kut over. Ik zou me er niet te druk over maken.
Waarom koop je niet gewoon losse aardappelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde vandaag ook aardappelschijfjes eten die ik dacht ik vorige week had gekocht. Maar ben paar dagen kwijt, want was overdatum op de 26ste. :S
Ja, maar vroeger is niet nu, dus ik zou maar eens ophouden met dat paardenvoer te kanen.quote:Wat ik regelmatig eet is yoghurt met haver. Maar vroeger werd ik daar niet misselijk van.
[..]
Eerder andersom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou sws een tijdje niet in dezelfde sc gaan posten als degene die over je heen wil komen.
Lactose-intolerantie kun je ook op latere leeftijd ontwikkelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik regelmatig eet is yoghurt met haver. Maar vroeger werd ik daar niet misselijk van.
Goed idee, wilde ik ook gaan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou sws een tijdje niet in dezelfde sc gaan posten als degene die over je heen wil komen.
Maar misselijkheid hoort daar niet bij. Althans, dat ervaar ik zelf niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lactose-intolerantie kun je ook op latere leeftijd ontwikkelen.
Zo liefquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor aan het datenik kan steeds meer van mijzelf in haar verplaatsen
Letterlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ja hoor aan het datenik kan steeds meer van mijzelf in haar verplaatsen
Waarom?quote:
Mên leer PI's lezen, ik ben te oud voor al die dramaquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon losse aardappelen.
[..]
Ja, maar vroeger is niet nu, dus ik zou maar eens ophouden met dat paardenvoer te kanen.
Ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar misselijkheid hoort daar niet bij. Althans, dat ervaar ik zelf niet.
Dat veranderd niets aan gevoelens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik eet het niet eens iedere dag. :Squote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Vreemd. Yoghurt en haver zijn nou niet echt spannende dingen. Haver blijft sowieso wel lang goed. Maar misschien eet je er wel teveel van? Of je eet juist weer te weinig (van iets).
Omdat ik nooit aardappelen eet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon losse aardappelen.
[..]
Ja, maar vroeger is niet nu, dus ik zou maar eens ophouden met dat paardenvoer te kanen.
Als het je pijn doet ga je het toch niet steeds opzoeken?quote:
Onzin. Hij heeft net als ik alle vrijheid om hier te posten. Hij hoeft geen rekening met mij te houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij oud pfffquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Mên leer PI's lezen, ik ben te oud voor al die drama.
Ik kom je morgen waarschijnlijk gezelschap houden qua emo-humeur...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
O, dat is klote ... Ik heb meer last van mijn darmen. Veel buikpijn, krampen, diarree, opgeblazen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik welTot vrij extreme vormen zelfs.
Hmm, eigenlijk nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lactose-intolerantie kun je ook op latere leeftijd ontwikkelen.
Date in de planning?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom je morgen waarschijnlijk gezelschap houden qua emo-humeur...
dank jequote:
Faxisitsch tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |