quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met de 3D-printer je biefstuk downloaden.
Is welicht wel toekomst idee net als startrekquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met de 3D-printer je biefstuk downloaden.
Ik ook. Is dat slecht?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
Maar het liefste zou ik gewoon zelf het einde van deze planeet mee willen maken, op mijn 75ste ofzo
Nee maar al die mensen die nog geleefd zouden kunnen hebben als het niet tijdens onze levens was. Maar idd, iedereen tegelijk is niet zielig. Maar hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee gebeurt toch een keer.. en allemaal tegelijk is toch niet zielig voor iemand?
lol het liefst wel iets dat je aan ziet komen natuurlijk.. een meteoriet 10 keer zo groot als de aarde ofzo.. en elke dag een stukje dichterbij.. en dan na 2 jaar totale wereldchaos knalt ie eropquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee maar al die mensen die nog geleefd zouden kunnen hebben als het niet tijdens onze levens was. Maar idd, iedereen tegelijk is niet zielig. Maar hoe zie je dat voor je?
2 jaar is genoeg tijd om leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het liefst wel iets dat je aan ziet komen natuurlijk.. een meteoriet 10 keer zo groot als de aarde ofzo.. en elke dag een stukje dichterbij.. en dan na 2 jaar totale wereldchaos knalt ie erop
2 jaar lange beach partyquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het liefst wel iets dat je aan ziet komen natuurlijk.. een meteoriet 10 keer zo groot als de aarde ofzo.. en elke dag een stukje dichterbij.. en dan na 2 jaar totale wereldchaos knalt ie erop
lol vrees dat er vele zijn die minder leuke dingen gaan doen. En wie wil er dan nog gaan werken om leuke dingen voor elkaar te kunnen krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
2 jaar is genoeg tijd om leuke dingen te doen.
Dat was mijn definitie van 'leuke dingen'.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vrees dat er vele zijn die minder leuke dingen gaan doen. En wie wil er dan nog gaan werken om leuke dingen voor elkaar te kunnen krijgen
vechten om voedsel! TOPquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was mijn definitie van 'leuke dingen'.
Het kloterige is dan wel, dan je niet meer kunt reincarneren op aarde, misschien reincarneer je dan op een planeet waar geen leven mogelijk is en dat is wel zwaar kutquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
Maar het liefste zou ik gewoon zelf het einde van deze planeet mee willen maken, op mijn 75ste ofzo
ooh leuk ben je een boeddhist of hindoe?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het kloterige is dan wel, dan je niet meer kunt reincarneren op aarde, misschien reincarneer je dan op een planeet waar geen leven mogelijk is en dat is wel zwaar kut
Net als in zon multiplayer shooter spawnen op plekken waar je gelijk dood bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het kloterige is dan wel, dan je niet meer kunt reincarneren op aarde, misschien reincarneer je dan op een planeet waar geen leven mogelijk is en dat is wel zwaar kut
dat heb ik nou altijdquote:Op woensdag 7 mei 2014 03:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Net als in zon multiplayer shooter spawnen op plekken waar je gelijk dood bent
Is helemaal niet leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 03:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh leuk ben je een boeddhist of hindoe?
handige site!quote:Op woensdag 7 mei 2014 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://togethertube.com/(...)3f-8a7b-865b030546d7
Lekker zo op de ochtendquote:
They, die nachbrakers, "drew first blood"... bovendien is het een wereldnummerquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker zo op de ochtendAls ik al niet wakker was dan ben ik het nu wel
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
They, die nachbrakers, "drew first blood"... bovendien is het een wereldnummer
prachtige beelden, jammer dat de aardkloot ook niet ff uit elkaar spat op het eindquote:
quote:
Nâh,, een beetje wiebelig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]Scheelde weinig. Jezus wat een teringlijer van een nazi douane daar aan de grens.
Hoe gaat-ie?
Niet echt gek ook natuurlijk.quote:
lol we hebben je grenscontrole nog uitvoerig besproken hiero, moest je bukken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]Scheelde weinig. Jezus wat een teringlijer van een nazi douane daar aan de grens.
Hoe gaat-ie?
Toronto - Niagara Falls - New York. Zwáár tof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol we hebben je grenscontrole nog uitvoerig besproken hiero, moest je bukken?Waar was je nou heen, o.a New York begreep ik?
Leuk tripje! Ik zie nu dat die Niagra Falls gewoon midden in de stad liggenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Toronto - Niagara Falls - New York. Zwáár tof.![]()
Op de grensoversteek na dan.![]()
Haha nou bukken nog net niet. Phew! Maar we werden door die engnek als een stel uitschot afgeblaft en als honden een hok in gestuurd tot-ie tijd voor ons had. "Go folks, GO!"
En ik was niet met mijn langharige drugsverslaafde jemenitische travestietenvrienden op pad, maar keurig met mijn vriendin en zoontje.
We kwamen lopend de grens over met een paar koffers, vanuit Canada. Over de brug bij de niagara watervallen. Blijkbaar is dat enorm raar, om zo de VS te enteren.
Bij de Makro (niet bij de sauzen, maar in de koeling) o.a. maar ook bij diverse supermarkten gewoon nog wel...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze dat nog, ik zoek me rot?
Check de supermarkten ook maar eens goed in de KOELING... Plus heeft het geloof ik ook... meer winkels hier, maar wellicht is dat regiogebonden?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmmmm prefereer jij varkenssaté of kipsaté?
VarkensHAASquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.
Ja... beetje mosterd na de maaltijd ook nog merk ik... zit dingen te beantwoorden die al lang duidelijk waren.quote:
lol dat zijn we van je gewendquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja... beetje mosterd na de maaltijd ook nog merk ik... zit dingen te beantwoorden die al lang duidelijk waren.
Elitequote:Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bij de Makro (niet bij de sauzen, maar in de koeling) o.a. maar ook bij diverse supermarkten gewoon nog wel...
Of anders bij de fabrikant Elite in Neede.
Neem meteen ook de Elite Curry mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |