quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met de 3D-printer je biefstuk downloaden.
Is welicht wel toekomst idee net als startrekquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met de 3D-printer je biefstuk downloaden.
Ik ook. Is dat slecht?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
Maar het liefste zou ik gewoon zelf het einde van deze planeet mee willen maken, op mijn 75ste ofzo
Nee maar al die mensen die nog geleefd zouden kunnen hebben als het niet tijdens onze levens was. Maar idd, iedereen tegelijk is niet zielig. Maar hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee gebeurt toch een keer.. en allemaal tegelijk is toch niet zielig voor iemand?
lol het liefst wel iets dat je aan ziet komen natuurlijk.. een meteoriet 10 keer zo groot als de aarde ofzo.. en elke dag een stukje dichterbij.. en dan na 2 jaar totale wereldchaos knalt ie eropquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee maar al die mensen die nog geleefd zouden kunnen hebben als het niet tijdens onze levens was. Maar idd, iedereen tegelijk is niet zielig. Maar hoe zie je dat voor je?
2 jaar is genoeg tijd om leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het liefst wel iets dat je aan ziet komen natuurlijk.. een meteoriet 10 keer zo groot als de aarde ofzo.. en elke dag een stukje dichterbij.. en dan na 2 jaar totale wereldchaos knalt ie erop
2 jaar lange beach partyquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het liefst wel iets dat je aan ziet komen natuurlijk.. een meteoriet 10 keer zo groot als de aarde ofzo.. en elke dag een stukje dichterbij.. en dan na 2 jaar totale wereldchaos knalt ie erop
lol vrees dat er vele zijn die minder leuke dingen gaan doen. En wie wil er dan nog gaan werken om leuke dingen voor elkaar te kunnen krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
2 jaar is genoeg tijd om leuke dingen te doen.
Dat was mijn definitie van 'leuke dingen'.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vrees dat er vele zijn die minder leuke dingen gaan doen. En wie wil er dan nog gaan werken om leuke dingen voor elkaar te kunnen krijgen
vechten om voedsel! TOPquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was mijn definitie van 'leuke dingen'.
Het kloterige is dan wel, dan je niet meer kunt reincarneren op aarde, misschien reincarneer je dan op een planeet waar geen leven mogelijk is en dat is wel zwaar kutquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
Maar het liefste zou ik gewoon zelf het einde van deze planeet mee willen maken, op mijn 75ste ofzo
ooh leuk ben je een boeddhist of hindoe?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het kloterige is dan wel, dan je niet meer kunt reincarneren op aarde, misschien reincarneer je dan op een planeet waar geen leven mogelijk is en dat is wel zwaar kut
Net als in zon multiplayer shooter spawnen op plekken waar je gelijk dood bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 02:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het kloterige is dan wel, dan je niet meer kunt reincarneren op aarde, misschien reincarneer je dan op een planeet waar geen leven mogelijk is en dat is wel zwaar kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |