Hoera! Hoera! Hoera!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik wilde Etc nog feliciteren met haar nieuwe fiets
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik wilde Etc nog feliciteren met haar nieuwe fiets
quote:
Shirley Bassey.quote:
quote:
Het gaat ook niet om het resultaat, maar om de kneuzen die er optreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
songfestival, dat is al 20 jaar achterhaald vind ik
Ik kijk/luister kennelijk met iets andere ogen en oren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond t liedje én de uitvoering supercharmant!Had t nog niet eerder gehoord.
Bon voyage.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:40 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Op wat papieren rompslomp na heb ik een nieuw huis per 1 aug
Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:40 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk dan: Heb je mooi je huidige huis en die tuin voor Jan L*l opgeknapt...quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:40 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik verheug me nu al op het Songfestival 2015 dat dan in Oekraïne gehouden gaat worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb ook nog een stukje songfestival gekeken, Oekraïne vind ik wel kanshebber voor de eindoverwinning.
Zit alles wel in:
• catchy deuntje
• lekkere zangeres
• goede act
• waarschijnlijk de sympathy vote
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op het Songfestival 2015 dat dan in Oekraïne gehouden gaat worden.
De vlammenshow van Lordi zal er niks bij zijn...
Hé, die ken ik nog niet.quote:
Ik heb in mijn huidige huis 1 muur geschilderd, dus dat valt mee. En tuinieren vind ik leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dan: Heb je mooi je huidige huis en die tuin voor Jan L*l opgeknapt...
Maar gefeliciteerd! Ga je er nou op vooruit?
Mij ook!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in mijn huidige huis 1 muur geschilderd, dus dat valt mee. En tuinieren vind ik leukStukje ontspanning
Dus het is het dubbel en dwars waard.
Ik zal je een linkje DM-en
Ach, je bent van de straat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in mijn huidige huis 1 muur geschilderd, dus dat valt mee. En tuinieren vind ik leukStukje ontspanning
Inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, je bent van de straat.
Ziet er goed uit, dat huisje, zeker van binnen.
Verbazingwekkend ruim lijkt het...
Deal!quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
ZekerJe komt maar een keer kijken hoor
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, die ken ik nog niet.
Vanavond even bekijken...
Denk het wel, maar moet ik ook vaavond even checken.quote:
Nicequote:
Soms heb je net even dat zetje in de rug nodig...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eén bezoek van mijn neefje later, en ik weet dat ik nog steeds geen kinderen hoef
Nu in elk geval niet. Geen idee wat ik over 2 of 3 jaar wilquote:
Fijn is dat hèquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nice
Eén bezoek van mijn neefje later, en ik weet dat ik nog steeds geen kinderen hoef
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Etcetera het volgende:
Bijzonder: mijn neefje komt op bezoek (voor het eerst) en spontaan bevalt de buurvrouwdaar werden net blauwe ballonnen en een waslijn in de tuin gezet
Wederomquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een serie te kijken. 'Get ready for a large file transfer!' 'How large?'
Wordt er een archiefkast een raam uitgeflikkerd
Ik hoop dat hij NL weer aandoet in de toekomst. Vorige concert in de Melkweg was awesomequote:
Ik kom graag helpen tztquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
ZekerJe komt maar een keer kijken hoor
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nice
de verantwoordelijkheid hebben over een mini-mensje. Lijkt me doodengquote:
het wordt pas verdacht als ze 9 maanden later bevaltquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:53 schreef Etcetera het volgende:
Bijzonder: mijn neefje komt op bezoek (voor het eerst) en spontaan bevalt de buurvrouwdaar werden net blauwe ballonnen en een waslijn in de tuin gezet
Ik heb hem toch echt in Paradiso zien optreden...quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij NL weer aandoet in de toekomst. Vorige concert in de Melkweg was awesome![]()
Was het Paradiso? Ben ik nou gewoon helemaal in de war?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb hem toch echt in Paradiso zien optreden...
Huisje kijken altijd leuk, doe maar linkjequote:Op woensdag 7 mei 2014 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een serie te kijken. 'Get ready for a large file transfer!' 'How large?'
Wordt er een archiefkast een raam uitgeflikkerd
Hallo.quote:
Nachtdienst?quote:
quote:
Ik niet, gewoon heel laat thuis. Ik ga je dus in de steek laten, want ik ga tukkenquote:
Truste.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon heel laat thuis. Ik ga je dus in de steek laten, want ik ga tukken
Avond lub.quote:
Rustig als altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 02:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoe is ie Cobra? Alles weer rustig in de ABOSC?
Ik zit even te neuzen op 9gag.quote:
Correct.quote:Op donderdag 8 mei 2014 06:11 schreef iamredleader het volgende:
De woorden "even" en "9gag" gaan niet goed samen![]()
Toch naar de dokter gaan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Schadeformulier invullen enz en maar opsturen naar de verzekering. Voel heel licht mijn nek maar het lijkt mee te vallen.
quote:
Beterschap! En ga idd naar de dokter voor je nek... al is het alleen voor de verzekering.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Schadeformulier invullen enz en maar opsturen naar de verzekering. Voel heel licht mijn nek maar het lijkt mee te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |