Joh goeiemorgen Pino hallo hallo kijk nu nog eens naar je -9.quote:
-1.75 en -0.75.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb ongeveer -7 aan beide ogen met een grote cilinderafwijking.
Ik in het dagelijks leven ook, draag alleen bril voor laptop.quote:
topliedje! kan ik nog een aardig stuk meezingen denk ikquote:
Had Georgina Verbaan dat niet gecoverd?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topliedje! kan ik nog een aardig stuk meezingen denk ik
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had Georgina Verbaan dat niet gecoverd?
twitter:MySwitzerlandNL twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:05:53Voor gezinnen heeft Ticino een uitgebreid & verleidelijk vakantie aanbod. De top 10 tips. http://t.co/AeXIQWreuw http://t.co/DBzhL1sRLZ reageer retweet
Nu mijn bril weer glashelder is, vraag ik mij af welke staigair ze hier op hebben gezet. Manmanman wat slecht gephotoshopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MySwitzerlandNL twitterde op donderdag 01-05-2014 om 12:05:53Voor gezinnen heeft Ticino een uitgebreid & verleidelijk vakantie aanbod. De top 10 tips. http://t.co/AeXIQWreuw http://t.co/DBzhL1sRLZ reageer retweet
Verdomme wat een goede foto
Oh ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joh goeiemorgen Pino hallo hallo kijk nu nog eens naar je -9.
mijn god, wat een slecht Engels. sowieso is het hele nieuwsbericht al onleesbaar door slechte zinsopbouw en spelfouten, maar dit slaat echt alles...quote:technolligy card
Het is zo slecht dat ik het woord bijna niet eens herken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:59 schreef 3rdRock het volgende:
uit een intern nieuwsbericht hier op het project:
[..]
mijn god, wat een slecht Engels. sowieso is het hele nieuwsbericht al onleesbaar door slechte zinsopbouw en spelfouten, maar dit slaat echt alles...
sowieso is het taalniveau van de Teamleiders hier niet echt briljant.....ik zou dat soort teksten graag van ze overnemen om er iets leesbaars van te maken....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is zo slecht dat ik het woord bijna niet eens herken.
Hoor ik mezelf hier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je weet echter dat ik ook om de vijf seconden afgeleid ben, Pienjow.
ik zal ze ongezien wissen, dan kan er niks mis gaanquote:
Geef mij een computer met internet en ik doe alles wat ik niet voor m'n werk moet doenquote:
Is echt erg ja. Maar ik ben sowieso snel afgeleid, ik doe verslagen en dat soort dingen ook in blokken van een half uur want anders wordt het niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef mij een computer met internet en ik doe alles wat ik niet voor m'n werk moet doenTenzij ik echt druk voel, maar.. zelfs dan
Ja dat heb ik ook. En ik probeer dan wel met blokken van een half uur bezig te zijn maar dan ga ik 5 minuten bezig en ben ik weer afgeleid. Leren doe ik ook ALTIJD ui een boek, want dan is er iig de kans dat ik niet afgeleid geraak. Als ik thuis ga brainstormen doe ik dat altijd op papier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is echt erg ja. Maar ik ben sowieso snel afgeleid, ik doe verslagen en dat soort dingen ook in blokken van een half uur want anders wordt het niks.En dan kan ik ook nog eens afgeleid zijn van het afgeleid zijn, dan weet ik niet meer wat ik nou als afleiding aan het doen was en heb ik vanalles open staan
Oh jij hebt ook een labeltje gekregen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En ik probeer dan wel met blokken van een half uur bezig te zijn maar dan ga ik 5 minuten bezig en ben ik weer afgeleid. Leren doe ik ook ALTIJD ui een boek, want dan is er iig de kans dat ik niet afgeleid geraak. Als ik thuis ga brainstormen doe ik dat altijd op papier.
ADD![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is echt erg ja. Maar ik ben sowieso snel afgeleid, ik doe verslagen en dat soort dingen ook in blokken van een half uur want anders wordt het niks.En dan kan ik ook nog eens afgeleid zijn van het afgeleid zijn, dan weet ik niet meer wat ik nou als afleiding aan het doen was en heb ik vanalles open staan
Jawel..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
Wat, is dit echt? Niet op 3fm mag ik hopen dan?
Jawel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FMquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
twitter:CMathijsen twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 16:16:55@Domien je bent n stuk en n goede dj maar chiel beelen is the best http://t.co/HV01PruIKX reageer retweet
jawelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
Er is zelfs een topic in KLB overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef alors het volgende:
in KLB is overal een topic overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic in KLB over
KLB / 8 dagen Giel Beelen op 3fm
Zo heerlijk genuanceerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef alors het volgende:
Terechte klacht, ik hoop dat hij de griep krijgt en moet staken. Oprotten met die eigengeilerij van hem
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/358801/Getuigen-voor-Giel-gezochtquote:Na het bekendmaken van zijn aanstaande poging om het wereldrecord radiomaken te gaan verbreken, ging voor Giel de malle molen van het organiseren volop aan het draaien. Er zijn namelijk strenge regels opgesteld waar Giel zich aan moet houden om het record te kunnen bemachtigen.
Om een notering in het Guinness Book of Records te krijgen, moet er te allen tijden een getuige bij zijn als de ogen en oren van Guinness. En dat kan jij zijn.
Word jij oorgetuige van Giel?
Aan jou de eer* om de ogen en oren van Guinness te zijn en er goed op te letten dat Giel geen enkele regel aan zijn laars lapt. Je zit als getuige in het speciale getuigenbankje in de studio en maakt zo kans om door Giel in de uitzending gehaald te worden. Als je na afloop maar schriftelijk verklaart dat hij zich aan de regels gehouden heeft.
*Het betreft hier een erebaan waar geen vergoeding, maar wel eeuwige dank tegenover staat.
>> Zelf in de uitzending een record breken? Dat kan natuurlijk ook
Help jij Giel mee om zijn wereldrecord te vestigen en ben je ouder dan 18 jaar? Meld je dan hieronder aan.
schijtlol met de bakkerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet een goeie programmering op 3fm
Ma - Do
0-3 Giel
3-6 Giel
6-10 Giel
10-14 Giel
14-18 Giel
18-21 Giel
21-0 Giel
Vr - Zo
0-3 Roos
3-6 Roos
6-10 Roos
10-14 Roos
14-18 Roos
18-21 Roos
21-0 Roos
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/358801/Getuigen-voor-Giel-gezocht
Iemand?
Niet iedereen kan vrolijk zijn 24/7. Niet iedereen is verliefd. Niet iedereen is zo gelukkig als jij bent op dit moment.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je in je maandelijkse periode ofzo? Godverdomme zeg.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet iedereen kan vrolijk zijn 24/7. Niet iedereen is verliefd. Niet iedereen is zo gelukkig als jij bent op dit moment.
ik ga liever gewoon dood, is een uitdrukking je meent het vaak niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Daar gaat het toch helemaal niet om.
Als je liever dood gaat dan dat je een paar uur in een radiostudio moet zitten spoor je niet helemaal.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]Daar gaat het toch helemaal niet om.
Als je liever dood gaat dan dat je een paar uur in een radiostudio moet zitten spoor je niet helemaal.
Klopt, ik zit nu in de autoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef alors het volgende:
[..]Alles letterlijk nemen. Dan spoor je niet helemaal.
kon je lekker door z'n borsthaar kroelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef DeLuna het volgende:
Oh god Youp komt naar Heerenveen en ik ben er niet![]()
Doen. DOEN!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal ze ongezien wissen, dan kan er niks mis gaan
Ik moest even kijken wat er ook alweer staatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de onderste regel in je sig.![]()
Topspelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wat er ook alweer staat![]()
RCT
*Boks*quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. En ik probeer dan wel met blokken van een half uur bezig te zijn maar dan ga ik 5 minuten bezig en ben ik weer afgeleid. Leren doe ik ook ALTIJD ui een boek, want dan is er iig de kans dat ik niet afgeleid geraak. Als ik thuis ga brainstormen doe ik dat altijd op papier.
ADD![]()
![]()
Klopt, zei hij ook bij C&S. Ook Flirt Je Stijf etc.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:04 schreef Pino112 het volgende:
"Ik ga de shows van mijn collega's overnemen, dus ik moet me nog wel even verdiepen in de spelletjes van Gerard (Ekdom, red.). Oh man, dit wordt by far het zwaarste dat ik ooit ga doen."
Ah, Dr. Riekwest doet Giel dus ook gewoon.
Oh dat gesprek heb ik niet gehoord omdat stage. En ook de EO op zondagavond op zijn zevende dag doet ie dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:09 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Klopt, zei hij ook bij C&S. Ook Flirt Je Stijf etc.
En Giel zei vanochtend al dat hij niet kan wachten op de Mega Top 50, dan zal hij flink moe zijn en dan al die cijfertjes![]()
Sowieso Giel en cijfertjes.. De laatste keer was hij stomdronken met de Top Serious Request
Haha ja. Verder epische uitzendingen met PS Radio en natuurlijk Stenders Late Vermaakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat gesprek heb ik niet gehoord omdat stage. En ook de EO op zondagavond op zijn zevende dag doet ie dus1 uur service enzo
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:13 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Haha ja. Verder epische uitzendingen met PS Radio en natuurlijk Stenders Late Vermaak
Het zal me benieuwen of dat zonder vloekjes gaat...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat gesprek heb ik niet gehoord omdat stage. En ook de EO op zondagavond op zijn zevende dag doet ie dus1 uur service enzo
Dat is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:09 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Klopt, zei hij ook bij C&S. Ook Flirt Je Stijf etc.
En Giel zei vanochtend al dat hij niet kan wachten op de Mega Top 50, dan zal hij flink moe zijn en dan al die cijfertjes![]()
Sowieso Giel en cijfertjes.. De laatste keer was hij stomdronken met de Top Serious Request
Ik vind het ook weinig bijzonders.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC is de enige War on Drugs-hater hier.
Hoi!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zat al te F5'en om niet wéér een paar uur later te reageren.
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FMquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik vandaag gemist? Ik heb niet eens radio kunnen luisterenVeel te druk gehad.
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel Beelen 8 dagen nonstop op 3FM
Dit gaat echt een topshow worden komende week.
Pino en Luna hebben hun relatie hier uitvoerig besproken. Ik zou even teruglezen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik vandaag gemist? Ik heb niet eens radio kunnen luisterenVeel te druk gehad.
Dan moet ik anderhalf topic terug gaan lezen. TL;DR.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pino en Luna hebben hun relatie hier uitvoerig besproken. Ik zou even teruglezen...
Oh en wolf heeft flink gefaxed
Niks nieuws onder de zon dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en muis heeft een fles wijn geat, rubbereend heeft een megapenis en mexicano fapt op de megahit
Voor mij niet en voor Rock ook niet, want wij hebben een cilindrische afwijking...quote:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 20:22:17Maar écht. RT @3FMGemist: Luister terug: Domien is een amateur http://t.co/EZEzhW3f9x #3FM @domien reageer retweet
Ik heb wat gedaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en muis heeft een fles wijn geat, rubbereend heeft een megapenis en mexicano fapt op de megahit
ge-at. in 1x leeggezopen. niet mijn woordenquote:
HENKDEJJJJquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef henkde_j het volgende:
De mods zijn nu de rest van de avond Bans aan het uitdelen?
SC weet alles, SC = baasquote:
Altijdquote:
Dit klopt niet.quote:
mwoah, valt mee....quote:
Detaillistquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Je weet niet eens de rest van de vraag. Je weet dus niet alles.
Niks moet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus we moeten ook nog eens naar de finale kijken?
Dat kan gewoon hier.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:42 schreef Paul het volgende:
TV / Recordpoging Giel radiomaken #1
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Verdomme.quote:
Zei Giel dat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:33 schreef Cee het volgende:
"Het is gewoon een junk."
Giel heeft echt zo'n grafhekel aan Waylon volgens mij.
Letterlijk. Ze lieten een fragment van na de halve finale horen en vroegen en Waylon zei dat hij nu iets wilde gaan drinken, naar het hotel en een feestje bouwen want er komt ineens zo veel op 'm af. Vorig uur zelfde reactie bij Giel toen hij dat fragment liet horen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zei Giel dat?
Heeft Waylon een terugval gehad dan?
Ik ook niet meer.quote:
Heb je z'n reactie tijdens de persco ook gezien?quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Ik bedoel, Miss Montreal heeft het ook steeds over haar zuipgewoontes. Die zou hij nooit een junk durven noemen. Om dan het woord 'het is gewoon een junk' uit te kramen als er een fragmentje voorbij komt waar Waylon, na afloop van de show, zegt dat hij iets wil gaan drinken, man man man.
Fijne dag allemaal!
Vertel. wat zei hij daar??quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je z'n reactie tijdens de persco ook gezien?
Ik had wel door dat je het over miss mondriool hadquote:Op woensdag 7 mei 2014 07:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Ik bedoel, Miss Montreal heeft het ook steeds over haar zuipgewoontes. Die zou hij nooit een junk durven noemen. Om dan het woord 'het is gewoon een junk' uit te kramen als er een fragmentje voorbij komt waar Waylon, na afloop van de show, zegt dat hij iets wil gaan drinken, man man man.
Fijne dag allemaal!
Verdommequote:
twitter:dennismons twitterde op woensdag 07-05-2014 om 08:35:24Kijk, en dát is je prioriteiten op een rij hebben
reageer retweet
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:58 schreef Bronson het volgende:
twitter:dennismons twitterde op woensdag 07-05-2014 om 08:35:24Kijk, en dát is je prioriteiten op een rij hebben [ afbeelding ] reageer retweet
nee, ik had het te druk met twitter...maar kreeg via twitter wel het 1 en ander mee. iets met gifjes en bans geloof ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaten jullie allemaal in het livetopic van ESF gisteren?
Manmanman, wat ik daar toch allemaal niet heb gezien..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:58 schreef Bronson het volgende:
twitter:dennismons twitterde op woensdag 07-05-2014 om 08:35:24Kijk, en dát is je prioriteiten op een rij hebben [ afbeelding ] reageer retweet
Allemaal niet? Weinig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaten jullie allemaal in het livetopic van ESF gisteren?
Manmanman, wat ik daar toch allemaal niet heb gezien..
mijn grote voorbeeldquote:
Grote voorbeeld? ik zou dat nog een keer overwegen: www.1opde5.nlquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn grote voorbeeld![]()
![]()
en ABBA is een bazenband!
quote:
Pino heeft geen date maar propt gewoon z'n gevederde vriend in ieder kipje dat voorbij looptquote:
Jaloers much?quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino heeft geen date maar propt gewoon z'n gevederde vriend in ieder kipje dat voorbij loopt
nee hoor. ik gun ieder het bestequote:
Wat een mooie instellingquote:
dat zeiden mn ouders ook toen ze vorige week mijn nieuwe woonruimte zagenquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zeiden mn ouders ook toen ze vorige week mijn nieuwe woonruimte zagen
quote:
gefeliciteerd! 2 violen, een trommel en een fluit!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gefeliciteerd! 2 violen, een trommel en een fluit!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
20 juni kun je naar de Ziggo Dome en dan is John Mayer
Jups al 27 jaar lang op deze dagquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh muisjen is jarig?
gefeliciteerd grgr
Bedanktquote:
Dankjewel.quote:
Dankjewelquote:
Ouwe tangquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups al 27 jaar lang op deze dag
Dankjewel
Hmm whut?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:48 schreef alors het volgende:
Nu ik weet waar dit nummer over gaat kan het sowieso niet goed meer zijn
ik heb gepost daar hoor pualquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:41 schreef Paul het volgende:
Voor de ekte ekte
TV / Recordpoging Giel radiomaken #1
[ afbeelding ]
Die is toch juist heel klein?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat dit over z'n pikkie dan alors?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Over dat hij bij een Coldplay concert was.
Verdomme.quote:Mayer composed the song after going to a Coldplay concert. He wrote it to explain his desire to write both moving and great music, like what he found in artists like Coldplay, Stevie Ray Vaughan and Pearl Jam.[1] At the same time, he commented on the frustration of not being able to get the music outside of his own body.
Dank je Pino.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:58 schreef Pino112 het volgende:
Muis al 27 ja?
Nou gefeliciteerd dan maar. JUICHEN
Alcohol? Altijdquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een stukje taart met een glaasje port erbij?
Vast voor komende weekquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:08 schreef ddx het volgende:
Wat zijn ze nu voor lolligs aan het doen/opnemen op de webcam ?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups al 27 jaar lang op deze dag
Dankjewel
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
oehoehoehoehoe
meeeeeeheeeeeeeeheeeeeeeeeeeegic
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |