Radio 10 gold.quote:
Wat als dat niet kan dmv een centraal geregeld radiosysteem?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef JeMoeder het volgende:
Dan doe je toch oordoppen in met een goede zender/muziek? Wat een gejank om niets.
Dan is het een kwestie van je gratis rantsoen Victory gin drinken en een hoekje zoeken waar Big Brother je niet kan zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als dat niet kan dmv een centraal geregeld radiosysteem?
Jij doet altijd oordoppen in op je werk? Gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef JeMoeder het volgende:
Dan doe je toch oordoppen in met een goede zender/muziek? Wat een gejank om niets.
Net zo gezellig als dat ze 3FM pompen zonder te controleren of iedereen dat wel ok vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet altijd oordoppen in op je werk? Gezellig.
Ekdom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
De leukste bij 3FM zijn natuurlijk Stenders en Ekdom. Verder wel redelijk terechte klacht. Hoewel ik het sowieso al knap vind als je 8 dagen af kan met 1 uur slaap per dag. Niet dat dat van mij op de radio hoeft.
Ekdom zou ik ook geen 8 dagen kunnen horen, met z'n constante ge'FIRE' en andere jinglesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
De leukste bij 3FM zijn natuurlijk Stenders en Ekdom. Verder wel redelijk terechte klacht. Hoewel ik het sowieso al knap vind als je 8 dagen af kan met 1 uur slaap per dag. Niet dat dat van mij op de radio hoeft.
Ekdomquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik zou helemaal niemand 8 dagen lang 23 uur per dag willen horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom zou ik ook geen 8 dagen kunnen horen, met z'n constante ge'FIRE' en andere jingles
Ekdom was alleen tijdens Freaknachten te pruimen. De rest van de tijd is hij behoorlijk geforceerd grappig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
leuke oudelullen humor manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stenders is de enige overgebleven dj op dat station waar ik nog naar kan luisteren.
na 2 dagen kan ie iig niks zinnigs meer uit zijn strot krijgen waarschijnlijk, in hoevere dat niet al het geval wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
leuke oudelullen humor man
maar 8 dagen met maar 1 uur slaap per nacht, dan stort je echt in. niet zo gezond, hartstilstand alles.
alvast rip aan de nabestaanden
mijn record is 2,5 dag zonder slaap en zonder hulpmiddelen. dan begin je je wel kut te voelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
na 2 dagen kan ie iig niks zinnigs meer uit zijn strot krijgen waarschijnlijk, in hoevere dat niet al het geval was
Dat is misschien een beetje te erg.quote:
na 36 uur ofzo ben ik toch wel flink kapotquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
mijn record is 2,5 dag zonder slaap en zonder hulpmiddelen. dan begin je je wel kut te voelen.
http://www.pinguinradio.nl/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
www.stubru.be
betere muziek, leukere dj's
Echte Jannenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:38 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je naar iets anders dan Radio 1 zou willen luisteren.
Siskaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
www.stubru.be
betere muziek, leukere dj's
Echte Jannenquote:
Heb hem ooit horen klaarkomen toen ie live op de radio werd gepijpt door een hoertje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klacht: Giel in zijn algemeen, maar in het bijzonder als hij 23 uur achter elkaar hoorbaar is.
Nu ga je te ver.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:48 schreef imanidiot het volgende:
Een zware tong blessure dat mag je hem toewensen!!!!
Ik heb wel eens een headset op om lekker muziek te luisteren ja. Ik heb toch mn eigen kantoorkamer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet altijd oordoppen in op je werk? Gezellig.
SlamFMquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die niet gewoon standaard naar slamfm luisteren.
Kan je net zo goed een album op repeat zettenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef Catkiller het volgende:
wat een toeval zou dat zijn!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef Dettol het volgende:
Hoop dat ie een toeval krijgt van slaapgebrek
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef Enchanter het volgende:
Daarom
www.radio-hollandsemuziek.nl nu met DJ Elvira
Jammer dat silverlady radio er niet meer isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:42 schreef Enchanter het volgende:
Daarom
www.radio-hollandsemuziek.nl nu met DJ Elvira
Maar Giel moet dus meer dan 190 uur maken, anders wordt het record gedeeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Dettol het volgende:
Ergens wel lullig van Giel Beelen
Wat een schavuit!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar Giel moet dus meer dan 190 uur maken, anders wordt het record gedeeld.
Wat een klootzak dat hij nu na een paar weken dat record weer gaat verbreken
quote:De vlaamse radiopresentator Lennart Creël heeft afgelopen zondag (4 mei 2014) zijn wereldrecordpoging 'radio maken' afgerond. Hij maakte 190 uur radio voor de Vlaamse zender ClubFM. Het wereldrecord radiomaken stond sinds maart 2014 op naam van Jeffrin Erkelens, een deejay van Radio Centraal, met 188 uur.
Ah, er zijn dus meerdere klootzakken.quote:
Dit inderdaad. Volgens mij ziet Giel het puur als een machtspelletje. Hij kan inmiddels bandjes en labels maken of breken, terwijl daar nul komma nul radiotalent of gevatheid of humor tegenover staat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
..deze man is egocentrisch en alleen maar uit op z'n eigen status, en is zeker niet de leukste radiomaker..
dit is om te vieren dat hij de langst lopende ochtend show heeft of zoiets.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:46 schreef CPS2000 het volgende:
De ultieme daad van zelfverheerlijking, wie anders dan Giel Beelen krijgt het voor elkaar zoiets op een publieke zender te ondernemen... Ik vind het nog serieus knap dat hij 3FM zo ver heeft gekregen dit toe te staan.
Frank Drebin, dat was pas schijtlolligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Giel Beelen![]()
![]()
![]()
![]()
. Superlatieven te weinig om uit te drukken wat een ontzettend vervelend ventje het is.
Sowieso ben ik niet weg van radiodj's, als ik een radio aanzet wil ik muziek horen, geen geleuter van een één of ander figuur die schijnt te denken dat hij de schijtlolligste of meest interessante persoon is.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank Drebin, dat was pas schijtlolligLeslie Nielsen
Jammer dat "in de stoel bij de SIlverlady" er niet meer isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jammer dat silverlady radio er niet meer is
Wat een journalist, die Stefan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:44 schreef Dettol het volgende:
Ergens wel lullig van Giel Beelen
Wat een schavuit!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:29 schreef alors het volgende:
Terechte klacht, ik hoop dat hij de griep krijgt en moet staken. Oprotten met die eigengeilerij van hem
rip aan de nabestaanden?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
leuke oudelullen humor man
maar 8 dagen met maar 1 uur slaap per nacht, dan stort je echt in. niet zo gezond, hartstilstand alles.
alvast rip aan de nabestaanden
Behalve als Richard Vickers, dat was best creepy.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank Drebin, dat was pas schijtlolligLeslie Nielsen
Bijkomende antiklacht is wel dat hij straks zo lang rust moet houden, dat hij een paar weken van de radio weggetieft is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:24 schreef GezondeSpanning het volgende:
Terechte klacht.
Giel Beelen is echt een staatsmongool.
Kon erger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |