Radio 10 gold.quote:
Wat als dat niet kan dmv een centraal geregeld radiosysteem?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef JeMoeder het volgende:
Dan doe je toch oordoppen in met een goede zender/muziek? Wat een gejank om niets.
Dan is het een kwestie van je gratis rantsoen Victory gin drinken en een hoekje zoeken waar Big Brother je niet kan zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als dat niet kan dmv een centraal geregeld radiosysteem?
Jij doet altijd oordoppen in op je werk? Gezellig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:23 schreef JeMoeder het volgende:
Dan doe je toch oordoppen in met een goede zender/muziek? Wat een gejank om niets.
Net zo gezellig als dat ze 3FM pompen zonder te controleren of iedereen dat wel ok vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet altijd oordoppen in op je werk? Gezellig.
Ekdom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
De leukste bij 3FM zijn natuurlijk Stenders en Ekdom. Verder wel redelijk terechte klacht. Hoewel ik het sowieso al knap vind als je 8 dagen af kan met 1 uur slaap per dag. Niet dat dat van mij op de radio hoeft.
Ekdom zou ik ook geen 8 dagen kunnen horen, met z'n constante ge'FIRE' en andere jinglesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
De leukste bij 3FM zijn natuurlijk Stenders en Ekdom. Verder wel redelijk terechte klacht. Hoewel ik het sowieso al knap vind als je 8 dagen af kan met 1 uur slaap per dag. Niet dat dat van mij op de radio hoeft.
Ekdomquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik zou helemaal niemand 8 dagen lang 23 uur per dag willen horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ekdom zou ik ook geen 8 dagen kunnen horen, met z'n constante ge'FIRE' en andere jingles
Ekdom was alleen tijdens Freaknachten te pruimen. De rest van de tijd is hij behoorlijk geforceerd grappig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef Tja..1986 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |