oh vandaar. maar dan moet je daarna wel gewoon lesgeld betalen zeker?quote:
I wouldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kopen mensen meer bij je. Kennelijk.
Klinkt romantischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sprak een meisje dat in een bar speelde aan. Of ze mij les wilde geven. Verkapte datetruc
We speelde altijd in het park met wat biertjes erbij. Tot ze naar Duitsland verhuisde
verkoop gewoon je kontje. opgelost.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
Waarschijnlijk zijn mijn tieten niet genoeg om een baan te krijgen.
Ik dacht uit een bakkersfamilie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben bevooroordeeld omdat ik uit een muzikale familie kom. En dus wat dieper in dat mileu zit. En mensen ken die écht goed kunnen spelen.
Dus dat is wellicht ook niet echt eerlijk nee.
Gister nog naar de slager geweest. Had geen interesse.quote:
Maar niet iedereen, dan ben je echt wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
Sowieso kan je alles nog bereiken op latere leeftijd. Ik maak na de zomer misschien mijn debuut in het semi-professioneel voetbal
Oma en moeder hebben beide piano gespeeld maar daar blijft het ook bij hier. Geen idee verderquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben bevooroordeeld omdat ik uit een muzikale familie kom. En dus wat dieper in dat mileu zit. En mensen ken die écht goed kunnen spelen.
Dus dat is wellicht ook niet echt eerlijk nee.
Ik zou bij je kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
Ik zou het bijna doen.quote:
Verhuren is beter..quote:
Dat is perroquote:
Mag ik oordelen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
Misschien maar voor mezelf beginnen dan. Eerste klant is al binnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oma en moeder hebben beide piano gespeeld maar daar blijft het ook bij hier. Geen idee verder
[..]
Ik zou bij je kopen
Ja dat zegt niet zoveel natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oma en moeder hebben beide piano gespeeld maar daar blijft het ook bij hier. Geen idee verder
Eerst ff lessen?quote:
Ow, dus ik zag hem laatst op tv..quote:
Ben je een werkgever?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb 8 jaar ervaring, dus dat zit wel goed.quote:
George Baker jaquote:
wacht, wat?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je een werkgever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |