oh vandaar. maar dan moet je daarna wel gewoon lesgeld betalen zeker?quote:
I wouldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kopen mensen meer bij je. Kennelijk.
Klinkt romantischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sprak een meisje dat in een bar speelde aan. Of ze mij les wilde geven. Verkapte datetruc
We speelde altijd in het park met wat biertjes erbij. Tot ze naar Duitsland verhuisde
verkoop gewoon je kontje. opgelost.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
Waarschijnlijk zijn mijn tieten niet genoeg om een baan te krijgen.
Ik dacht uit een bakkersfamilie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben bevooroordeeld omdat ik uit een muzikale familie kom. En dus wat dieper in dat mileu zit. En mensen ken die écht goed kunnen spelen.
Dus dat is wellicht ook niet echt eerlijk nee.
Gister nog naar de slager geweest. Had geen interesse.quote:
Maar niet iedereen, dan ben je echt wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
Sowieso kan je alles nog bereiken op latere leeftijd. Ik maak na de zomer misschien mijn debuut in het semi-professioneel voetbal
Oma en moeder hebben beide piano gespeeld maar daar blijft het ook bij hier. Geen idee verderquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben bevooroordeeld omdat ik uit een muzikale familie kom. En dus wat dieper in dat mileu zit. En mensen ken die écht goed kunnen spelen.
Dus dat is wellicht ook niet echt eerlijk nee.
Ik zou bij je kopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
Ik zou het bijna doen.quote:
Verhuren is beter..quote:
Dat is perroquote:
Mag ik oordelen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
Misschien maar voor mezelf beginnen dan. Eerste klant is al binnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oma en moeder hebben beide piano gespeeld maar daar blijft het ook bij hier. Geen idee verder
[..]
Ik zou bij je kopen
Ja dat zegt niet zoveel natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oma en moeder hebben beide piano gespeeld maar daar blijft het ook bij hier. Geen idee verder
Eerst ff lessen?quote:
Ow, dus ik zag hem laatst op tv..quote:
Ben je een werkgever?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb 8 jaar ervaring, dus dat zit wel goed.quote:
George Baker jaquote:
wacht, wat?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je een werkgever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dan ben je inderdaad een uitzondering, maar ik hoop het voor je. Neemt niet weg dat het niet "normaal" is om op latere leeftijd nog door te breken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
Sowieso kan je alles nog bereiken op latere leeftijd. Ik maak na de zomer misschien mijn debuut in het semi-professioneel voetbal op 25-jarige leeftijd
uiteraard!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh vandaar. maar dan moet je daarna wel gewoon lesgeld betalen zeker?
Op je cv zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar ervaring, dus dat zit wel goed.
En of je talent hebt, als je het graag wilt moet je het ook zeker doen. Zou tof zijn als jij zo'n uitzondering was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard!
Of je ver komt of niet is per persoon afhankelijk. en niet van de leeftijd als ik de verhalen mag geloven. mits je er voldoende tijd in steekt.
Nouja, gewoon verwaarloosd talent dat er in de semi-professionele 3e liga van Bulgarije misschien nog eens uitkomtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:27 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad een uitzondering, maar ik hoop het voor je. Neemt niet weg dat het niet "normaal" is om op latere leeftijd nog door te breken.
Niet zo negatief.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, gewoon verwaarloosd talent dat er in de semi-professionele 3e liga van Bulgarije misschien nog eens uitkomt
Wow.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee maar omdat je wel anleg moet hebben denk ik, gitaar zelf aangeleerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat zegt niet zoveel natuurlijk
Maar wat kun jij dan?
Wel hier in de regio dan hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien maar voor mezelf beginnen dan. Eerste klant is al binnen.
Als specialiteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op je cv zetten.
Dicksucking skills.
Ruben Schaken kwam na zijn 30ste pas bij een eredivisieploeg..... Hij speelt wel bij het meest waardeloze eredivisieteam.. maar hij speelt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
Sowieso kan je alles nog bereiken op latere leeftijd. Ik maak na de zomer misschien mijn debuut in het semi-professioneel voetbal op 25-jarige leeftijd
Waar is hier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar omdat je wel anleg moet hebben denk ik, gitaar zelf aangeleerd.
[..]
Wel hier in de regio dan he
Inderdaad, niet zo negatief, het is verder dan dat ik ooit gekomen ben met voetbal en ook verder dan ik ooit zou komen. Levend bewijs van "als je wil, moet je je vooral nergens door tegen laten houden."quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, gewoon verwaarloosd talent dat er in de semi-professionele 3e liga van Bulgarije misschien nog eens uitkomt
In het verhuren van je kontje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
10 strippenkaartquote:
... ba-k-e my d-ay?quote:
En al heb je aanleg dan moet je er nog kei hard voor werken en elke dag studerenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar omdat je wel anleg moet hebben denk ik, gitaar zelf aangeleerd.
[..]
Wel hier in de regio dan he
Sollicitatiegesprek met een diner voor tweequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op je cv zetten.
Dicksucking skills.
Oh, hij is van de andere kant.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In het verhuren van je kontje?
[..]
10 strippenkaart
[..]
... ba-k-e my d-ay?
Nee, vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In het verhuren van je kontje?
[..]
10 strippenkaart
[..]
... ba-k-e my d-ay?
Te ver weg.quote:
Ik heb nog steeds de droom om voor het elftal uit te komen en na een jaar te promoveren naar het betaald voetbalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ruben Schaken kwam na zijn 30ste pas bij een eredivisieploeg..... Hij speelt wel bij het meest waardeloze eredivisieteam.. maar hij speelt.
Dat zou zeker tof zijn.... komen jullie straks naar mij kijken op lowlandsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En of je talent hebt, als je het graag wilt moet je het ook zeker doen. Zou tof zijn als jij zo'n uitzondering was.
Als jij op lowlands komt, wil ik in je band met mijn electrische vioolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou zeker tof zijn.... komen jullie straks naar mij kijken op lowlands
Nee het lijkt mij gewoon fijn als ik wat deuntjes kan spelen.
QFTquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En al heb je aanleg dan moet je er nog kei hard voor werken en elke dag studeren![]()
godwat een tijd was dat.
maar gitaar ofzo? Gewoon beginnen en met een paar uur speel je je eerste liedje op heel simplistisch niveauquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou zeker tof zijn.... komen jullie straks naar mij kijken op lowlands
Nee het lijkt mij gewoon fijn als ik wat deuntjes kan spelen.
Zijn genoeg vrouwen die hun baan daaraan te danken hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek met een diner voor twee
Elke dag spelen sowieso wel ja. Lessen ik (niet specifiek dat maar algemeen) vaak weet ik de helft al danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En al heb je aanleg dan moet je er nog kei hard voor werken en elke dag studeren![]()
godwat een tijd was dat.
Dan geen klantquote:
Binnen de kortste keren kun je bij een kampvuur wat mee pingelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
maar gitaar ofzo? Gewoon beginnen en met een paar uur speel je je eerste liedje op heel simplistisch niveau
Nou, dan weet ik waar ik ga werkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn genoeg vrouwen die hun baan daaraan te danken hebben.
Vooral veel secretaresses, voornamelijk op ministeries.
Laat hem maar beginnen met z'n ringvinger optillenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren kun je bij een kampvuur wat mee pingelen.dat is wel waar ja, bij een gitaar.
Een van de voornaamste redenen dat ik besloot om ook gitaar erbij te pakken, het klinkt snel best leuk. In tegenstelling tot trompet, waar nog best wel wat moeilijkheid inzit voordat het voor een buitenstaander leuk klinktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren kun je bij een kampvuur wat mee pingelen.dat is wel waar ja, bij een gitaar.
chickmagnetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je pro wilt worden heb je toch echt lessen nodig, ook als je hoger qua niveau wilt en de juiste technieken wilt leren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke dag spelen sowieso wel ja. Lessen ik (niet specifiek dat maar algemeen) vaak weet ik de helft al dan
paar simpele akkoordjes en je kan echt honderden liedjes spelen. D-A-Gquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hem maar beginnen met z'n ringvinger optillen
(Zonder de rest te bewegen uiteraard)
Jup, bij doedelzak ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik kan dat nogmoest ik ook doen bij het saxofoon spelen, oh en bij viool ook trouwens.
Maar eens op zoek naar een gitaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
maar gitaar ofzo? Gewoon beginnen en met een paar uur speel je je eerste liedje op heel simplistisch niveau
Alle instrumenten zijn moeilijk om goed te leren bespelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Een van de voornaamste redenen dat ik besloot om ook gitaar erbij te pakken, het klinkt snel best leuk. In tegenstelling tot trompet, waar nog best wel wat moeilijkheid inzit voordat het voor een buitenstaander leuk klinktNo offence uiteraard, beiden zijn hard to master..
Ben al aant oefenen jongeuhquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat hem maar beginnen met z'n ringvinger optillen
(Zonder de rest te bewegen uiteraard)
Doedelzakken zijn geniaalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Jup, bij doedelzak ookBeide ringvingers overigens
Viool, tsja, wat je zegt: een geval apart.. Het zal nooit mijn smaak worden...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij een viool duurt dat ook wel even voor het tof is/ klinkt.
Ja ik ook, en toen besloot ik te gaan spelen en ondertussen heb ik er meer tijd inzitten dan dat ik gemiddeld in de week aan studeren besteed, over uit de hand gelopen hobby's en zo...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doedelzakken zijn geniaalHeb er in schotland echt een tijd naar staan kijken.
Dat werkt als je net begint, maar als je al 10jaar speelt dan werkt dat niet echt meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je pro wilt worden heb je toch echt lessen nodig, ook als je hoger qua niveau wilt en de juiste technieken wilt leren.
Ik kan ook ontzettend veel zelf uitdokteren, maar met lessen is het toch een stuk fijner/beter en gaat het sneller. Die mensen zijn er natuurlijk niet voor niets
Begin haatte ik dat, dan bewoog de rest meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik kan dat nogmoest ik ook doen bij het saxofoon spelen, oh en bij viool ook trouwens.
Hangt ook sterk van de viool af overigens. Zo'n goedkoop ding klinkt meestal nergens naarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Viool, tsja, wat je zegt: een geval apart.. Het zal nooit mijn smaak worden...
Gaaf zegquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en toen besloot ik te gaan spelen en ondertussen heb ik er meer tijd inzitten dan dat ik gemiddeld in de week aan studeren besteed, over uit de hand gelopen hobby's en zo...
Miri Ben Ariquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Viool, tsja, wat je zegt: een geval apart.. Het zal nooit mijn smaak worden...
Klopt helemaal ja. Wat net weer het leuke is van een gitaar, je krijgt al snel wat bevestiging zodat de motivatie om door te blijven gaan wat makkelijker vast te houden is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alle instrumenten zijn moeilijk om goed te leren bespelen.maar het ene, wat jij zegt, is voor een leek eerder tof dan een ander instrument. Gitaar is daar inderdaad een voorbeeld van.
Bij een viool duurt dat ook wel even voor het tof is/ klinkt.
Dat is niet helemaal waar, als je maar wil. Zoals mijn opa altijd zei: Omgeef je met mensen die beter zijn dan jij, daar kun je wat van leren... Als je het maar wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat werkt als je net begint, maar als je al 10jaar speelt dan werkt dat niet echt meer
Elk weekend wedstrijden rijden, boooring.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Paardenmeisjes
Dodged a bullet there
Jawel hoor, hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat werkt als je net begint, maar als je al 10jaar speelt dan werkt dat niet echt meer
[..]
Begin haatte ik dat, dan bewoog de rest mee
Kop koffie inquote:
Sigaretje bij, koninklijk ontbijtquote:
De twitter van je ex tegenkomen en dat het vol paarden staat plus zeiken over hoe alles kut is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Elk weekend wedstrijden rijden, boooring.
Dit, dit is ZO waar wat je zegt. Je leert enorm veel van mensen die beter zijn dan dat jij bent. Als je alleen zit bij mensen die slechter zijn dan dat jij bent, ga je op een gegeven moment onderpresteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, als je maar wil. Zoals mijn opa altijd zei: Omgeef je met mensen die beter zijn dan jij, daar kun je wat van leren... Als je het maar wil.
Ik dacht dat je maagd was?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De twitter van je ex tegenkomen en dat het vol paarden staat plus zeiken over hoe alles kut is.
Feels good
gestopt enzoquote:
Ik ook nog regelmatig en dat motiveert om te blijven spelen. Muziek maken is nog altijd het mooiste wat er is, of dat nou saxofoon of triangel is. Als je mensen kunt raken, dan is het de moeite dubbel en dwars waard. Vandaar ook dat ik iedereen die denkt ooit een instrument te willen spelen maar te oud denkt te zijn vertel dat ze het gewoon moeten doen, je krijgt er geen spijt vanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaaf zegik krijg er al kippenvel van als ik er aan denk
pijnlijkquote:
Meer oefenen! Hele dag!quote:
Daarom, bevooroordeeldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoe kom je daar nou bij![]()
ik heb daar nooit moeite mee gehad, maar goed, ik begon ook op mijn 5e...
Kan je nog steeds een ex hebben.quote:
Nee, ik sta gewoon heel lang droog.quote:
Dat is aftrekbaar he.quote:
Voor de gewone en simpele stukken wel ja, maar wil je echt op hoog niveau spelen dan heb je wel die technieken nodig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt helemaal ja. Wat net weer het leuke is van een gitaar, je krijgt al snel wat bevestiging zodat de motivatie om door te blijven gaan wat makkelijker vast te houden is.
Ik had tot voor m'n vijftiende nooit een gitaar vastgehad, in de jaren die daarop volgde was ik af en toe wat aan het pielen bij een vriend thuis en op m'n 20e kocht ik mijn eigen gitaar. Binnen no-time speel je al redelijk. Gitaar leren spelen kan je zelfs zonder les doen. Veel mensen gaan dan zeiken omdat je iets niet op de juiste manier speelt maar het belangrijkste is toch dat het goed klinkt
Eensch, alhoewel "slechtere" mensen ook weer een motivatie zijn om die naar jouw niveau te brengen, maar das weer een compleet andere uitdagingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit, dit is ZO waar wat je zegt. Je leert enorm veel van mensen die beter zijn dan dat jij bent. Als je alleen zit bij mensen die slechter zijn dan dat jij bent, ga je op een gegeven moment onderpresteren.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik sta gewoon heel lang droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |