Wat een kneus. Zijn deadlift is echt slecht.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
Oké, komt 'ie Yuri, speciaal voor jou - VMS top 6'je van April:Thanks brah. I need some music right now. Even luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Also:
Brb uurtje hardgaan en scriptie schrijven op Melbourne Bounce.If not now, then when.
Ik zou nog liever 55 kg met mn huidige facial aesthetics zijn dan ruilen met hemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een kneus. Zijn deadlift is echt slecht.Goed fysiek verder, maar een grafkop doe je weinig aan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou nog liever 55 kg met mn huidige facial aesthetics zijn dan ruilen met hem
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb je ook zon harige buik?
Ik heb een foto waar ik srs 9 maanden zwanger lijk. In een club in een zwart jurkjw naast iemand staan in een wit jurkje, bepaalde curve en gedraaid staan. Zie daar een 9 maanden buik.
DM?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb je ook zon harige buik?
Ik heb een foto waar ik srs 9 maanden zwanger lijk. In een club in een zwart jurkjw naast iemand staan in een wit jurkje, bepaalde curve en gedraaid staan. Zie daar een 9 maanden buik.
Was een grap, bro.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee joh. Ik draag met m'n 1.78 M of L. En ik ben echt niet zo ziek buff als Ray met z'n 110 kg.
NP. Ik ben natuurlijk zelf oud. Al ben ik wel benieuwd waar/wat jullie kopen/dragen; toch niet alleen maar Zalando/Primark/Nickelson meuk?quote:[..]
Zit wel wat leuks tussen maar wel beetje ouwelullen zaak hoor Cor, no offence.
Voor m'n werk heb ik gewoon werkkleding, en ik hoef er in m'n vrije tijd niet uit te zien als een 50 jarige Country Club lid met een kekke Chino en McGregor pull-over (Dat dere Susteren-style)
x4quote:
Ik moest eigenlijk wel lachen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef Eleiko het volgende:
Mjn Dima <---> kleertjes.com post was dus niet grappig?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef Teddyburrr het volgende:
Wie gaat mee OlieFanta spotten in de wilde omgeving van de Nespresso Boutique?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed punt. Ga ik ook proberen te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk wel lachen.
Maar ik neem deel aan een campagne tegen online pesten.
[ afbeelding ]
Laat je harige buik zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
Tips om vriend te overtuigen om thuis te blijven en sex te hebben ipv naar de gym te gaan plox?
Eerst kt, vetverbranding op gang zetten duurt ongeveer 20 min en dan flinke cardiosessie en squat-op-penor- acties.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
Tips om vriend te overtuigen om thuis te blijven en sex te hebben ipv naar de gym te gaan plox?
Ik heb nog nooit van het woord plox gehoord.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
Wat een creepquote:
Pics.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
Lol brutale bek die JB maar ze kan amper nog lopen zo hard heb ik haar net uit elkaar getrokken
JUST HAD SEXXXX
en nu Legday gr
Te laat ^^ mja moet alsnog maar de gymquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef Awesome_ het volgende:
Etha laat je niet gek maken jongen, gvd!! ze loopt je gains gewoon te mirren en is bang dat je er vandoor gaat
Wat schattig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Een Teddyburrr die graag lift.
[ afbeelding ]
opschepper ik geloof er niks van in het egt ben je gewoon nerdje met je wow account lolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
Lol brutale bek die JB maar ze kan amper nog lopen zo hard heb ik haar net uit elkaar getrokken
JUST HAD SEXXXX
en nu Legday gr
#dimafeel detectedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom geen vriendin nemen ook nooit gezeur omdat je naar de gym gaat.
gewn iedere week andere kut vol knallen geen gezijk aan de kop gewn je eige ding doen je wet hetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom geen vriendin nemen ook nooit gezeur omdat je naar de gym gaat.
Wel slecht ook hoor JB dit is de GYM reeks niet de help mijn man heeft een hobby reeks.
gewoon geen seks doen heb je die probleme ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef Awesome_ het volgende:
boys kunne jullie wel missionaris na chestday??
Ik train alleen maar voor de chicks, maatje. Denk je dat ik het leuk vind om zware dingen te tillen ahah?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon geen seks doen heb je die probleme ook niet
Voor die bbw seks ja man?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik train alleen maar voor de chicks, maatje. Denk je dat ik het leuk vind om zware dingen te tillen ahah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |