4500kcal/day om te cuttenquote:
Ik unfollow ze altijd gewoon, dan zie ik die crap ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon iedereen verwijderen die troep post. Verder gebruik ik het voornamelijk voor evenementen en de chat. Anders had ik mijn account ook inactief gemaakt
Nee, verkrijg ik niet over mijn hartquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klopt. Ik draag maat XXS as we speak, en ik ben 1.80.
langzaam opwarmen, zachtjes wrijven tong erbij en als ie bijna klaar is achterlangs ff voelen met 't vingertje niet in 1 keer naar binnen hengsten daar wordt ie droog vanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de Turkjes hier; hoe maak je bulgur goed klaar?
Gaat dit over eten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
langzaam opwarmen, zachtjes wrijven tong erbij en als ie bijna klaar is achterlangs ff voelen met 't vingertje niet in 1 keer naar binnen hengsten daar wordt ie droog van
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck. Kledingwinkels in de stad zijn net zo pauper. Bovendien hoef ik nu niet de stad in waar ik zo'n graftyfushekel aan heb.
Irritant is dat ja. En bij je middel is 't dan al snel weer te groot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Modellen zijn sowieso ecto's. Ik heb laatst een nieuwe jas gekocht en L zat al ziek strak om mn schouders heb XL moeten kopen.
Die jongen doet zo hard zijn best om meer volwassen over te komen met zijn kledingstijl terwijl hij nog een pubertje is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee joh. Ik draag met m'n 1.78 M of L. En ik ben echt niet zo ziek buff als Ray met z'n 110 kg.
[..]
Zit wel wat leuks tussen maar wel beetje ouwelullen zaak hoor Cor, no offence.
Voor m'n werk heb ik gewoon werkkleding, en ik hoef er in m'n vrije tijd niet uit te zien als een 50 jarige Country Club lid met een kekke Chino en McGregor pull-over (Dat dere Susteren-style)
Bah ja. Voelt alsof je MC Hammer z'n broek om je bovenlijf hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
Met deadlift en squat blijft 't gvd maar back and forth gaan qua form.
[..]
Irritant is dat ja. En bij je middel is 't dan al snel weer te groot.
Ik had de laatste weken mijn DL vorm ook verneukt, maar inmiddels weer gefikst gelukkig. Wat mijzelf opvalt is dat wanneer ik teveel mijn vorm wil perfectioneren, ik de mist inga.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
Met deadlift en squat blijft 't gvd maar back and forth gaan qua form.
[..]
Irritant is dat ja. En bij je middel is 't dan al snel weer te groot.
Whehehe echt hé. Als je naar mijn bovenbenen kijkt lijk het alsof ik skinny jeans draag, maar onderbenen is gewoon normaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bah ja. Voelt alsof je MC Hammer z'n broek om je bovenlijf hebt.
[ afbeelding ]
heb je ook zon harige buik?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook. Ik leek 20 weken zwanger (srs)
lol fattyquote:
flink gegroeid, maar jezus wat een lelijke dude blijft het ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |