Vetzak.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
Broertje je bent gewoon beachproof hoor, maak je niet druk. Je bent te ijdel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Hey Weismessyquote:
ah kut ik was Awesome ff vergeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
En het enige wat bij mij nu kookt is mijn woede..
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:51 schreef RaymondK het volgende:
Afgelopen zondag trouwens gruwelijk lekker besteld bij Thuisbezorgd. Iets met kapiteinhaak of zo hete die tent.
Varkenshaassates, met satesaus, gefrit uitjes, wat patatjes, kroepoekje en een halve kg gewokte groente![]()
![]()
in de cut
ja tuurlijke kunne ge dat zelf, maar m'n hele koelekast was leeg. Maandag weer vol gestocked dat ding trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat kunde ge makkelijk zelf maken. Varkenshaas, ketjap, beetje olie, sambal, citroensap, wat oosterse kruiden en een paar rode uien. Dagje in de koelkast laten staan. De marinade gebruiken om satésaus van te maken. Shit is aan
sta je dan voortaan in de mediamarkt koffie uit te delen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
Good luckquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen sollicitatie bij Nespresso..
#spannend#georgeclooney#coffee#livelivelaugh#killthisshit#notgonnafail#hashtag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |