quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Een maat van me vroeg een chick mee naar de sauna op de eerste date. Hij vond het raar dat ze weigerde.
I know right, vandaag cardio/intervalquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lekker naar de gym, goed geregeld hoor!
Ik Callela, allincloesev. Heerlijk, elk jaar gaan we weer terug. Aan het zwembad zitten en af en toe een frietje pikken bij Patat Van Ad.quote:
^^quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom maar naar een meet. Van z'n leven niet dat ik met m'n schedel op internet ga staan
Dit dus.quote:[..]
[..]
Deel die shit dan.
[..]
Naar de sauna in badkledingquote:[..]
Maatje van me gaat altijd naar Sanadome in Nijmegen. Das met badkleding.
quote:[..]
Ranzig strand; de troep blijft zelfs aan zijn armen zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef JackieBrown het volgende:
Bijna naar de zon! Ben alvast vakantiekiekjes van vorig jaar augustus aan het doorbladerenhaha hier eentje van etha.. attention whore is het
[ afbeelding ]
Door deze post eens aandacht naar die tats gekeken, is volgens mij gewoon dezelfde gast als in m'n fobo.. niet eens doorgehadquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ranzig strand; de troep blijft zelfs aan zijn armen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja heerlijk he! wij gaan ook altijd weer terug naar de Holland bar. Lekker hollandse avond vieren, lekker Nederlands prate haha dat is pas vakantie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik Callela, allincloesev. Heerlijk, elk jaar gaan we weer terug. Aan het zwembad zitten en af en toe een frietje pikken bij Patat Van Ad.
wat ben je toch lekker ouderwets he, lichaamsverminking zo noemt mn moeder het, mn moeder is dan wel 60 jaar oud.....quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ranzig strand; de troep blijft zelfs aan zijn armen zitten.
Cor is ook zoiets tho... dus dan mag hetquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:18 schreef Questular het volgende:
[..]
wat ben je toch lekker ouderwets he, lichaamsverminking zo noemt mn moeder het, mn moeder is dan wel 60 jaar oud.....
Uit klimtoestel gevallen. 6 jaar. Heeft nu beide polsbotjes gebroken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg!
Hoe oud is je zoontje?
En wat is er gebeurd?
Minder man, op zo een leeftijd met gips rondlopen lijkt me verschrikkelijk voor hem (en voor de ouders).quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uit klimtoestel gevallen. 6 jaar. Heeft nu beide polsbotjes gebroken.
Dus nee VMS, zowel de Gym als kinderen zijn deze keer niet door mij gesloopt.
Sneu.. heeft ie wel geslapen vannacht?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger eens naar de dokter moest met m'n vader, toen was ik 6/7 jaar ofzo. Die dokter was toen een vrouw van eind 50 ofzo. Omdat ik bang ofzo moest ik janken, waarop m'n vader zei: "En papa heeft je dit keer niet eens geslagen."quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger eens naar de dokter moest met m'n vader, toen was ik 6/7 jaar ofzo. Die dokter was toen een vrouw van eind 50 ofzo. Omdat ik bang ofzo moest ik janken, waarop m'n vader zei: "En papa heeft je dit keer niet eens geslagen."
Je had dat gezicht van die vrouw moeten zien.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:18 schreef Questular het volgende:
[..]
wat ben je toch lekker ouderwets he, lichaamsverminking zo noemt mn moeder het, mn moeder is dan wel 60 jaar oud.....
Het is ook gewoon fucking lelijk. >99% van de tattoo's i.i.g.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Cor is ook zoiets tho... dus dan mag het
Sneu / sterkte etc.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
[..]
Het is ook gewoon fucking lelijk. >99% van de tattoo's i.i.g.
De muziek trek ik nog wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Volgens mij ben jij ook iemand die tats 'plakplaatjes' noemt en spreekt over 'boemboemboem-muziek'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |