Whaha door dit bericht ging ik ook even speuren en was ik nog nét op tijd voor mooie kaarten in Nieuwegein. Thnx!quote:
Het was even wennen om links bovenin het rijtje te blijven kijkenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben zo trots. Zo gaaf dit! Wat een weelde, al die punten van bijna alle landen.
Het is een mooi liedje vind ik. Ook goed gezongen en zonder al die heisa van lichteffecten enzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was even wennen om links bovenin het rijtje te blijven kijken
En ongeacht de eindplek, ik vind de inzending zo mooi dat dat al het hele trotsgevoel geeft
Je bent niet de eerste die dat denkt! Maar het klopt niet. Ik ben van die nieuwe generatie veel meer gecharmeerd van Anna Kendrick.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als ik Emma Stone zie, denk ik aan jou Vaduz! Het lijkt me qua uiterlijk een favo actrice voor jou. Klopt het of zit ik mis?
Leukquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Whaha door dit bericht ging ik ook even speuren en was ik nog nét op tijd voor mooie kaarten in Nieuwegein. Thnx!
Die moest ik even googlen! Ook wel leukquote:Op zondag 11 mei 2014 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die dat denkt! Maar het klopt niet. Ik ben van die nieuwe generatie veel meer gecharmeerd van Anna Kendrick.
Ik moest dr ook googlen. En aangenaam verrastquote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moest ik even googlen! Ook wel leuk
Ik heb het kleurboek voor volwassenen (kan mobiel niet zo snel een goed plaatje vinden) gekregen. Wat een geweldig boek.Ik kleur en fröbel ongeveer alles wat mogelijk is, maar dit had ik nog niet
Ja hè?quote:Op maandag 12 mei 2014 01:22 schreef Strega het volgende:
Wat een leuk kado PiscjeLekker ontspannend ook.
Ja, jammer hé. Hier heeft de sering ook zo te lijden van de regen. Stond net in bloeiquote:Op maandag 12 mei 2014 01:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè?
Ik vond Mandala tekeningen leuk, maar ook wel erg snel eentonig. Dit houdt me wel even zoet denk ik.
Mijn rododendron is nagenoeg kapot qua bloemen. Zo jammer. Hij stond net in bloei en bloeit ook maar twee maanden per jaar
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is wel heavy ja! Maar volgens mij was het het waard. Weekenden slopen vaak meer dan doordeweekse dagen.
Ja om een record te breken. Hij mag drie uur per 2 dagen slapen en zou dan volgende week dinsdag klaar zijn, das toch gewoon ziek?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er niet alles over meegekregen, maar is het ook om in het Guinness book te komen?
Ik zag gister een laatste stukje van Jinek, daar zeiden ze 2 uur per nacht, 3 per 2 dagen is wel heel kort.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja om een record te breken. Hij mag drie uur per 2 dagen slapen en zou dan volgende week dinsdag klaar zijn, das toch gewoon ziek?
Hij moet ELK nummer af of aankondigen.
Timur en Ramon legden het zo uit maar het klopt idd niet, hij spaart 10 minuten voor elk uur dat ie uitzendt geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister een laatste stukje van Jinek, daar zeiden ze 2 uur per nacht, 3 per 2 dagen is wel heel kort.
Is het een soort van Solo Serious Request goes hardcore?Alleen dan zonder geld.
Nou ja, ik snap de kick wel van zoiets![]()
Er zijn meer mensen die zoiets doen door bv een baby, maar voor je lol verzin je het niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Rond 17.00 uur is het tijd voor Giels eerste powernap van een kwartiertje", vertelt Schoutens. "Dan is het rond 01.00 uur tijd voor zijn tweede powernap en dan pakt hij door tot dinsdag 17.00 uur. Pas 's nachts slaapt hij zijn eerste uurtjes."
http://nos.nl/op3/artikel(...)ls-weinig-slaap.html
Dat kan toch echt niet gezond zijn??
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die zoiets doen door bv een baby, maar voor je lol verzin je het niet.
Ik zou denken dat hij toch wel een andere recordpoging op het gebied van radio zou kunnen verzinnen.
Ik vind het vervelend dat hij er constant is.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Haha!
Oh over slopen gesproken, hoe vinden jullie die actie van Giel?
Ik snap echt niet waarom iemand zoiets wil doen
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat hij er constant is.
Ik snap het ook niet. Laat maar lekker mislukken.
Whehehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Strega![]()
Oh ik ben de nieuwe Murakami toch maar in het Nederlands gaan lezen omdat ik niet wilde wachten op de Engelse versie. Ik baalde dat ik gisteren visite had en nu baal ik al dat ik vanavond weg ben
quote:
Ik koop zelden boeken, de meeste lees ik digitaal. Wat er in de kas staat is de moeite waard.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het boek hebben zo belangrijk dan. Of ben je een teruglezer?
Ik ben aan de laatste Lars Kepler begonnen. Weer even Skandi-crimen!
Daarom koop ik nog maar heel selektief en is het extra kut als die boeken dan kwijt raken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb met gekochte boeken al snel zoiets van: en nu? Meestal blijven ze toch staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |