Herkende hem gelijk, kwam alleen niet op z'n naam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Brian Conolly van The Sweet inderdaad.
[ link | afbeelding ]
Zo moeilijk was dat toch niet?
Ik had een muts van The Rubettes en de schoenen van Showaddywaddy.quote:
Een telg uit het omvangrijke Jacksongeslacht? (Wat een rare tennisballetjes, trouwens.)quote:
Nope.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef pyl het volgende:
Een telg uit het omvangrijke Jacksongeslacht? (Wat een rare tennisballetjes, trouwens.)
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar blijf je nou ?![]()
Of zijn wij soms ook 'verkeerd' ?![]()
Ze is dan ook wel een interessant persoon.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondanks de lelijke tattoos zou ik haar wel willen kennen.
Zegt de grootste hoerenloper van FOK!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een collega van je dus.
Ontvangt ook gemeenschapsgeld.
Goeiemiddag.quote:
Ik ken haar ook niet...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Treinhomo laat er het weer eens bij zitten met z'n onbekende negerin.
Van jongs af aan kaal ?quote:
Vooral de laatste zinnen ....quote:Nijmegen huilt
Het wordt pas echt hartverscheurend als een zoontje zijn vader moet troosten op een voetbaltribune.
Als zo’n jongen met zijn rood-groene NEC-sjaal om zijn dunne nek geknoopt, zijn pa op de schouder gaat slaan. Samen treuren bij het zien van hun lievelingsspelers die janken op het veld.
NEC had gisteren moeten winnen om degradatie uit de eredivisie te ontlopen. Maar de 114-jarige club uit Nijmegen verloor met 1-3, van Sparta.
Een NEC-speler ligt op zijn rug en verbergt met de armen het verdriet op zijn gezicht. Het is Jeffrey Leiwakabessy, een trouwe verdediger die zijn carrière begon bij de Nijmeegse club. De buik van Leiwa liegt niet; onder het shirt gaat hij onregelmatig op en neer.
Wanneer houdt het huilen op?
Nijmegen is een van de fijnste middelgrote steden van het land. Ik heb regelmatig mogen optreden tijdens het literaire festival De Wintertuin. En als je geluk had, hoorde je daar de duistere stem van ereburger H.H. ter Balkt. En anders kon je ’s nachts als een blinde de gebeitelde letters van zijn gedichten voelen op plaquettes in de stad.
Als ik Nijmegen met de auto binnenrijd, zie ik altijd een groot bord staan waarop te lezen is tegen wie NEC de eerstvolgende thuiswedstrijd speelt. Tegen Ajax, FC Twente of tegen regiorivaal Vitesse.
Het stadion heet De Goffert, een naam die mooi klinkt van lelijkheid.
Het aankondigingsbord krijgt een hele andere dimensie als ik er volgend seizoen langs kom: NEC tegen Achilles ’29. Het zal pijn doen aan mijn ogen.
Op het veld is NEC-keeper Kalle Johnsson met zijn rug tegen de doelpaal gaan zitten. Hij heeft zijn shirt voor zijn gezicht getrokken. Achter hem staren trouwe supporters voor zich uit met roodomrande ogen.
Wanneer houdt het huilen op?
Supporters kinkelen de ruiten van de kleedkamer in. Voor de televisiecamera doet NEC-verdediger Rens van Eijden zijn verhaal in een live-uitzending. Hij probeert zich te beheersen, maar de woorden zitten al in zijn hoofd: „Het is voor iedereen… eh… kut.”
Klote was niet hard genoeg. Balen ook niet. Het woord moest schuren. Het moest pijn doen. Dus werd het … eh… dit.
De laatste keer dat ik in Nijmegen was, sliep ik in een hotel aan de Waal. De volgende ochtend hoorde ik dat de stad een nieuwe brug in gebruik nam, De Oversteek. Het was een moderne overspanning die vanaf de uiterwaarden opsteeg om na het hoogste punt boven de rivier weer te kunnen landen op de kade.
Nijmegen, levendige stad aan het water, met het herstelde centrum na een bombardement in 1944, met die bruggen, het groene achterland, die vrije geesten: het heeft werkelijk alles.
Behalve een eredivisieclub.
Huilen mag.
Wat een treurnisquote:Op maandag 12 mei 2014 20:04 schreef pyl het volgende:
De column van Wilfried de Jong, vandaag in NRC:
[..]
Vooral de laatste zinnen ....
Het is maar een spelletjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:14 schreef wyccie het volgende:
Is het te simpel om te roepen dat de wereld niet vergaat?
Thé Lauquote:Op maandag 12 mei 2014 23:14 schreef wyccie het volgende:
Is het te simpel om te roepen dat de wereld niet vergaat?
Goedemorgen, tong.quote:
Treinhomo is al een tijdje spoorloos.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef pyl het volgende:
Is het dingetje van Treinhomo nog steeds niet geraden??
Niks. Maar een nieuwe foto leek me wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:29 schreef pyl het volgende:
Da's Jan Bols. Wat heeft die van doen met het dingetje van Treinhomo?
Als mensen geen gokjes doen en/of vragen stellen kan ik verder ook niet veel doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef pyl het volgende:
Is het dingetje van Treinhomo nog steeds niet geraden??
Geen flauw idee wie die actrice op je plaatje is, Treinhomo. Ik herken haar ook niet van films die ik heb gezien, dus ik ben bang dat een gokje wagen of vragen stellen weinig zal helpen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Treinhomo het volgende:
Als mensen geen gokjes doen en/of vragen stellen kan ik verder ook niet veel doen.
Wie is het ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als mensen geen gokjes doen en/of vragen stellen kan ik verder ook niet veel doen.
Bioscoopfilms alsmede TV-series.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:42 schreef pyl het volgende:
In welk genre cinema is mejuffer actief, Treinhomo, en speelt zij altijd een zwarte vrouw?
Jazeker; zowel bij Fox als Veronica was (is ?) zij te aanschouwen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef pyl het volgende:
Geniet zij vanwege die TV-series bekendheid in Nederland? Met andere woorden, komen die series ook op de vaderlandse buis?
Dat zijn inderdaad allemaal verkleedpartijtjes, zoals films doorgaans nu eenmaal zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ... dan wordt het wel erg lastig. Meer iets voor Scrutinizer, die zenders.
Haar films zijn van hetzelfde laken een pak?
Ik heb even uw postgeschiedenis bekeken en zag dat het eerste door u geopende topic er eentje was in het Big Brother subforum. Dat werd destijds uitgezonden op Veronica,quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ... dan wordt het wel erg lastig. Meer iets voor Scrutinizer, die zenders.
Voor zover mijn kennis reikt is mevrouw niet getrouwd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:00 schreef Tokay het volgende:
Andere invalshoek dan, heeft mevrouw wellicht een acterende echtgenoot/partner, die wel bekend is?
Nee hoor, want ik ken haar niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
Voor zover mijn kennis reikt is mevrouw niet getrouwd.
Ze is zélf bekend.![]()
Het zegt me allemaal niets, Treinhomo.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 04:55 schreef Treinhomo het volgende:
Geen 'Walking dead'.
Wél speelde/speelt mevrouw in 'Boston legal', 'Person of interest' en enkele afleveringen van 'Eli Stone' en 'ER'.
Mevrouw maakte ook deel uit van de vaste cast van 'The division', maar dat is bij mijn weten nooit in Nederland uitgezonden.
Ook behoren gastrollen in 'The Cleveland show', 'CSI' en 'House M.D.' tot het oeuvre van mevrouw.'
The Cleveland show ken ik wel maar daar herken ik haar niet van. Is zij de vrouw van Cleveland?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 04:55 schreef Treinhomo het volgende:
Geen 'Walking dead'.
Wél speelde/speelt mevrouw in 'Boston legal', 'Person of interest' en enkele afleveringen van 'Eli Stone' en 'ER'.
Mevrouw maakte ook deel uit van de vaste cast van 'The division', maar dat is bij mijn weten nooit in Nederland uitgezonden.
Ook behoren gastrollen in 'The Cleveland show', 'CSI' en 'House M.D.' tot het oeuvre van mevrouw.'
Géén Fox ? [ afbeelding ]
Bij Ziggo zit dat in het standaardpakket.
Ik zoek het wel even op in uw rijke postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:13 schreef pyl het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik jou toestemming heb gegeven mij te vousvoyeren, Scrutinizer.
Neehee. 'Gastrol'.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
The Cleveland show ken ik wel maar daar herken ik haar niet van. Is zij de vrouw van Cleveland?
[SHO] mijd ik als de builenpest.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:26 schreef Tokay het volgende:
Het zegt me allemaal niets, Treinhomo.
Waarschijnlijk ben je gewoon de enige die haar kent.
(Hmmm, staat ze misschien in het 'Sterren met rare borsten'-topic in SHO?)
Wat zou het anders moeten zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Gastrol? Is dat een trol die continu scheten laat?
Maar die had geen cojones. Wel een fluit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje als 'een vriend van Van Swieten'.![]()
Vast zo'n ding van de Action. Kostprijs: ¤0,01.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar die had geen cojones. Wel een fluit.
Ik ben nog nooit in de Action geweest, dat schijnt hartstikke leuk te zijn. Behalve dan in Assen. Volgens Yvonne Kroonenberg liepen er daar allemaal inteelt-types en Neanderthalers rond in de Action.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vast zo'n ding van de Action. Kostprijs: ¤0,01.
Volgens welingelichte kringen schijnt een seropositieve dwerg neuk-technisch te verkiezen te zijn boven Yvonne Kroonenberg.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben nog nooit in de Action geweest, dat schijnt hartstikke leuk te zijn. Behalve dan in Assen. Volgens Yvonne Kroonenberg liepen er daar allemaal inteelt-types en Neanderthalers rond in de Action.
Ik heb ook niet met Treinhomo geneukt.quote:
Nee, ooit in de Playboy gelezen.quote:
Huh?!quote:
Allicht.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay zal dat toch wel geweten hebben?
Ah, nu herken ik haar weer van The Cleveland Show.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:47 schreef Treinhomo het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de bolletjes de kritiek van de vereniging van Italiaans ijs-verkopers zo beter doorstaan ?![]()
En dan zijn er nóg mensen die dat plat vermaak noemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, nu herken ik haar weer van The Cleveland Show.
Pyl? Die zit hele dagen naar de streams van Utopia te kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik verdenk Pyl daar ernstig van.
Omtrent Tokay heb nog zo m'n twijfels.
Waarom heb jij een stropdas om? Ben je verkiesbaar voor het EP?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom hebben jullie trouwens allemaal zo'n mooie rooie button met een 'X' erop ? [ afbeelding ]
Zijn jullie met z'n allen lid geworden van de Xzibit-fanclub zonder mij iets te vertellen ?![]()
Jijtopia.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl? Die zit hele dagen naar de streams van Utopia te kijken.
Ik doe sinds kort aan worstelen; dubbele Windsor FTW.quote:Waarom heb jij een stropdas om? Ben je verkiesbaar voor het EP?
Maar da's een foto van mevrouw voordat ze twee ijsbolletjes liet implanteren. Duh ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:47 schreef Treinhomo het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de bolletjes de kritiek van de vereniging van Italiaans ijs-verkopers zo beter doorstaan ?![]()
Zonder voelen weet je dat nooit écht zeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef Tokay het volgende:
Maar da's een foto van mevrouw voordat ze twee ijsbolletjes liet implanteren. Duh ...![]()
Dat zíe je toch!
Mevrouw natuurlijk. Die meneer zal die Seth wel zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor welke opgave speel je nu ?
Meneer of mevrouw ?
quote:Dr. Aston does not think if she has had any cosmetic surgery in the past to keep herself in shape. She is a beautiful lady in general, but her nose is something which does not suit her much. She has a wider nose which is different from her other parts. It does not make her look bad, but it would be better for her if she changes it through some sort of surgery.
Dan heb ik tweemaal de 'A' voor je.quote:
Neehee; Cleveland.quote:Die meneer zal die Seth wel zijn.
Op welke plekken?quote:
Meneer is dus niet met mevrouw getrouwd maar met een medespeelster in een serie waar zij als gastrol in meespeelde, al dan niet getrouwd.quote:[..]
Neehee; Cleveland.
Meneer MacFarlane heb ik een topic of wat geleden al gepost.
2 en 5.quote:
Nee.quote:Meneer is dus niet met mevrouw getrouwd maar met een medespeelster in een serie waar zij als gastrol in meespeelde, al dan niet getrouwd.
Bij mijn weten niet.quote:Is ze lesbisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Martha.quote:
Mooi, dat is dan opgelost.quote:[..]
Nee.
Meneer ís Cleveland.
Hoe vindt haar zoon dat ze lesbisch is?quote:[..]
Bij mijn weten niet.
En als ze dat tóch mocht zijn, is ze niet bepaald strikt in de leer; Mevrouw heeft een zoon.
quote:Het was natuurlijk ook maar een gastrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:
Mike Henry is gepast trots op je.quote:Mooi, dat is dan opgelost.
Dat zal-ie wel gewoon op internet gevonden hebben.quote:Hoe vindt haar zoon dat ze lesbisch is?
Nee, het waren hoofdrolletjes.quote:Het was natuurlijk ook maar een gastrol.
Doe dan ook niet van die kleine lettertjes, ik heb een bril nodig.quote:
Toch nog één geradenquote:[..]
Mike Henry is gepast trots op je.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:[..]
Dat zal-ie wel gewoon op internet gevonden hebben.
Zoals die dingen tegenwoordig gaan.
[..]
Nee, het waren hoofdrolletjes.![]()
Nou ja, zeg. Neem je dit spelletje wel serieus?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
Ik heb nog gelogen ook.
Het is niet 2 en 5, het is 2 en 4.
Ik ben toch zeker geen anderhalve man en een Julia Roberts.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, zeg. Neem je dit spelletje wel serieus?
(...)
Da's toch geen 2 en 4quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:38 schreef Tokay het volgende:
Let op, Treinhomo, ik waag een gokje: is het Garcelle Beauvais?
Da's een actrice die jaren geleden een rolletje had in Models Inc. Ja ja.
Jaaaaaaaaaaaa !!!quote:
Nou, makkie toch ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
Ze is geen familie van Kermit de kikker overigens.
(...)
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:38 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan is het Taraji P. Henson. Geen idee waar ik haar van ken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 04:55 schreef Treinhomo het volgende:
Geen 'Walking dead'.
Ook behoren gastrollen in 'The Cleveland show', 'CSI' en 'House M.D.' tot het oeuvre van mevrouw.
(...)
Peaceman had dat wel geweten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
'Taraji' is Swahili voor 'hoop'.
Niet veel mensen weten dit, overigens.
Jij flapt er ook maar staatsgeheimen uit waar je bij staat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou zo maar kunnen. Diaan werkte ook al in die branche.
Ik lijk Ruud Lubbers wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij flapt er ook maar staatsgeheimen uit waar je bij staat.
De Edward Snowden van Fok!
Daarover gesproken hebbende:quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Beetje billenknijpen op z'n tijd.
Niks mis mee.
Op Saoedi-Arabië zou ik voorlopig maar even niet rekenen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens kijken welke ambassade mij gaat binnenlaten.
Het Columbiaanse consulaat zit wel op een mooi plekje aan de Herengracht.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Op Saoedi-Arabië zou ik voorlopig maar even niet rekenen.
Op loopafstand van de praktijk van Moszkowicz ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Columbiaanse consulaat zit wel op een mooi plekje aan de Herengracht.
Da's inderdaad ongeveer 100 meter er vanaf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Op loopafstand van de praktijk van Moszkowicz ?
Kun je toch mooi 700 Euro voor factureren.
Tja; je moet de lijnen kort houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's inderdaad ongeveer 100 meter er vanaf.
Niet toevallig zit Moszkowicz in de Nieuwe Spiegelstraat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; je moet de lijnen kort houden.
Niet meer op de Herengracht ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet toevallig zit Moszkowicz in de Nieuwe Spiegelstraat.
Op de hoek. Kantoor heeft z'n adres in de Nieuwe Spiegelstraat. Bram zelf kijkt vanuit z'n werkkamer uit op de Herengracht.quote:
Daar weet je niks van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's al een heel oud plaatje. Dat ventje zit inmiddels waarschijnlijk ook al in de bajes.
Helaas voor hem zat z'n schoonzus ook in die lift.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar weet je niks van.
Misschien is dat wel een hele jonge Jay-Z. Diens carriëre zit tegenwoordig behoorlijk in de lift.
In de hoek waar de klappen vallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas voor hem zat z'n schoonzus ook in die lift.
Ik had Beyoncé toch wat pittiger verwacht. Die had downers gehad terwijl de rest aan de uppers had gezeten, denk ik.quote:
Klinkt geloofwaardig. Beyoncé had haar anders in één dansje uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:20 schreef Treinhomo het volgende:
Jessica Williams legt e.e.a. haarfijn uit:
http://thedailyshow.cc.co(...)dise---bey-in-motion
Jessica Williams liegt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Klinkt geloofwaardig. Beyoncé had haar anders in één dansje uitgeschakeld.
Te herkennen aan een rode stropdas, zeker?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jessica Williams liegt niet.
Je wordt niet zomaar lid van 'The best fucking news team in the world'.
Daar kan en mag ik, gezien de eed van geheimhouding, geen uitspraken over doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Te herkennen aan een rode stropdas, zeker?
Kom op zeg, ambassades genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar kan en mag ik, gezien de eed van geheimhouding, geen uitspraken over doen.![]()
Dat dachten ze in Benghazi ook.quote:
Ik zou je dan ook niet een ambassade in of van Libië aanraden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Benghazi ook.
Dat was 'minder, minder, minder' avant la lettre.
Teheran heeft ook al geen beste reputatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou je dan ook niet een ambassade in of van Libië aanraden.
Ecuador. Julian schijnt het daar leuk te hebben. Iedere zaterdag hebben ze karaoke-avond.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Teheran heeft ook al geen beste reputatie.![]()
Zo blijft er niet veel over.
Lolling on the livel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:53 schreef Treinhomo het volgende:
Als ik karaoke wil ga ik wel naar Japan.
Had ik al eens verteld dat ....? Ja, dat had ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Highway to hell' van AC/DC moet geen plobleem zijn.
Klopt;quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik al eens verteld dat ....? Ja, dat had ik.
Alleen Peaceman wist het.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt;
Niet veel mensen wisten dat, kan ik me nog herinneren.
Nee, niet echt. Wyccie is de filmkenner hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
Nog beredeneerde gokjes omtrent mijn acteermeneer ?
Klopt;quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, niet echt. Wyccie is de filmkenner hier.
'Rosenberg' ... dat ging te ver, zeker?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt;
Daarom is het zo jammer dat je 'r hebt weggejaagd.![]()
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
'Rosenberg' ... dat ging te ver, zeker?
Julius speelde nog een tijdje voor NEC, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Dat onderwerp ligt nogal gevoelig aan de oostkust.
Ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Julius speelde nog een tijdje voor NEC, geloof ik.
Red Bull schijnt je vleugels te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Van energieleveranciers heb ik geen verstand.
Allemaal leuk en aardig, maar Ikarus was er niet zo over te spreken, meen ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Red Bull schijnt je vleugels te geven.
Dat was dan ook een waardeloze voetballer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar Ikarus was er niet zo over te spreken, meen ik.
'Transfervrij' is daar een mooi eufemisme voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was dan ook een waardeloze voetballer.
Ikarus had trouwens wel verstand van energieleveranciers maar hij had niet zoveel met zonne-energie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Transfervrij' is daar een mooi eufemisme voor.
Z'n trainer had er wel flink de wind onder.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ikarus had trouwens wel verstand van energieleveranciers maar hij had niet zoveel met zonne-energie.
Iknierus heette zij toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:37 schreef Treinhomo het volgende:
Z'n moeder verzuchtte destijds dan ook: 'De zonne-energie wordt duur betaald'.
Dát vermeldt de historie dan, vreemd genoeg, weer niet.quote:
Gelukkig voor wyccie is dat nu anders. Zij heeft haar voetstuk zeer verdiend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dát vermeldt de historie dan, vreemd genoeg, weer niet.
Vrouwen waren in deze barre tijden nog geen voetnoot in de geschiedenis waard.
Hooguit een voetveeg. Een voetstuk was dan ook een, voorlopig, schier onbereikbare droom.
Ikweetut.quote:Het schijnt wél zo te zijn dat de hedendaagse strubbelingen tussen de Ikraïeners en de Ikarussen op dit voorval zijn terug te voeren.
Als ik de geruchten mag geloven.
Shit......zie het nu.quote:
quote:
quote:
Goedemorgen, tong!quote:
Ik herken hem wel, hij speelde o.m. in the Sopranos als politieagent die zich niet liet omkopen door Tony Soprano ("affirmative action cocksucker"). Maar zijn naam...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
Nog beredeneerde gokjes omtrent mijn acteermeneer ?
Ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:37 schreef pyl het volgende:
Is dat dikkerdje van Treinhomo nog steeds niet geraden?
Wel eerst vragen stellen enzo.quote:
De i en de e zijn zekerheidjes.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:26 schreef pyl het volgende:
Als jij eens een paar klinkers vraagt, Scrutinizer? Doorgaans trek je de zaak daarmee vlot.
Dat zou idd te gemakkelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De broer van Henk de Vries heet niet De Vries? Dan gaan we 'm nooit raden.
Warmquote:
Denk aan de broer van Henk de Vries.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:44 schreef pyl het volgende:
Politicus, tong?
(Ik dacht dat ik die mannenbroeders wel allemaal kende.)
quote:Hendrik Sijbrand (Henk) de Vries,
Henk was de oudste zoon van C.J.W. de Vries. Geboren te Leimuiden in 1897. Hij was tot 1923 werkzaam op de scheepswerf van zijn vader. In dat jaar begon hij samen met zijn broer Joh. een eigen scheepwerf aan de Oosteinderweg in Aalsmeer. Deze werf noemden zij “De Vlijt”. Kort na de oprichting bouwden zij al motor-en zeiljachten voor buitenlandse rekening. Vanaf het begin in 1933 waren ze exposant op de Hiswa-tentoonstellingen. In 1949 behoorden zij tot de oprichters van de FEADSHIP-organisatie. Henk de Vries was een gedreven scheepsbouwer met een groot zakelijk inzicht die samen met zijn broer het bedrijf tot bloei bracht.
H.S. Henk de Vries overleed in 1995 te Aalsmeer.
DJ ?quote:
Het gevoelen is geheel wederzijds, Scrutinizer.quote:
Je pense que ce monsieur fait des dessins noir/blanc.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef pyl het volgende:
Wyccie heeft het voor de helft goed: een Franse medelander. Tokay zit weer qua beroep in de goede richting. Van Scrutinizer had ik beter verwacht.
Doe ik het zó slecht, pyl?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef pyl het volgende:
Pas du tout! (Let je wel even op je Frans, Tokay?)
Mèh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Tokay raadt ook geen deuk in een pakje knoflookboter.
Echt wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Truffels geven toch helemaal geen melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |