Ik had Beyoncé toch wat pittiger verwacht. Die had downers gehad terwijl de rest aan de uppers had gezeten, denk ik.quote:
Klinkt geloofwaardig. Beyoncé had haar anders in één dansje uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:20 schreef Treinhomo het volgende:
Jessica Williams legt e.e.a. haarfijn uit:
http://thedailyshow.cc.co(...)dise---bey-in-motion
Jessica Williams liegt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Klinkt geloofwaardig. Beyoncé had haar anders in één dansje uitgeschakeld.
Te herkennen aan een rode stropdas, zeker?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jessica Williams liegt niet.
Je wordt niet zomaar lid van 'The best fucking news team in the world'.
Daar kan en mag ik, gezien de eed van geheimhouding, geen uitspraken over doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Te herkennen aan een rode stropdas, zeker?
Kom op zeg, ambassades genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar kan en mag ik, gezien de eed van geheimhouding, geen uitspraken over doen.![]()
Dat dachten ze in Benghazi ook.quote:
Ik zou je dan ook niet een ambassade in of van Libië aanraden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Benghazi ook.
Dat was 'minder, minder, minder' avant la lettre.
Teheran heeft ook al geen beste reputatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou je dan ook niet een ambassade in of van Libië aanraden.
Ecuador. Julian schijnt het daar leuk te hebben. Iedere zaterdag hebben ze karaoke-avond.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Teheran heeft ook al geen beste reputatie.![]()
Zo blijft er niet veel over.
Lolling on the livel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:53 schreef Treinhomo het volgende:
Als ik karaoke wil ga ik wel naar Japan.
Had ik al eens verteld dat ....? Ja, dat had ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Highway to hell' van AC/DC moet geen plobleem zijn.
Klopt;quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Had ik al eens verteld dat ....? Ja, dat had ik.
Alleen Peaceman wist het.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt;
Niet veel mensen wisten dat, kan ik me nog herinneren.
Nee, niet echt. Wyccie is de filmkenner hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
Nog beredeneerde gokjes omtrent mijn acteermeneer ?
Klopt;quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, niet echt. Wyccie is de filmkenner hier.
'Rosenberg' ... dat ging te ver, zeker?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt;
Daarom is het zo jammer dat je 'r hebt weggejaagd.![]()
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
'Rosenberg' ... dat ging te ver, zeker?
Julius speelde nog een tijdje voor NEC, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Dat onderwerp ligt nogal gevoelig aan de oostkust.
Ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Julius speelde nog een tijdje voor NEC, geloof ik.
Red Bull schijnt je vleugels te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Van energieleveranciers heb ik geen verstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |