Dank uquote:
ik had dat net getikt had maar veranderd.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende: [..] Legging vind ik niet altijd lelijk. een zwarte bijv, onder een rok of jurkje. Je hebt overigens ook leggings van pantyspul. Eigenlijk is het gewoon een panty zonder voeten. Maar een legging met panter print oid, die als een broek word gedragen vind ik ook enorm afschuwlijk.
Dronken of kater?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Daar wil ik de kamer wel binnen komen lopenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit een zeer mooie foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nou, vooruit dan maar...Je bent afgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Al 34 kiloquote:
Aangeschoten, geil, boos, verdrietig, eenzaamquote:
Nou, vooruit dan maar...Shit, broek volgespoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar 60 te gaanquote:
Eensquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, vooruit dan maar...Ik zou je bril toch wat vaker dragen, wellicht leidt dat de aandacht wat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
MIJN!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar wil ik de kamer wel binnen komen lopen
quote:
maar geen leggingquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangeschoten, geil, boos, verdrietig, eenzaam
All of the above
fixedquote:
Lig jij er dan ook zo bij?quote:
Dat betekend nog meer beweging?quote:
Ik vind mijn deerne toch fijnerquote:
En dan die kont nog meer verbergen????quote:
Ik heb afgelopen weekend meerdere keren gehoord dat ik afgevallen was.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]al die bolle kindertjes die nu verloren gaan
DIT zijn goed leggings ja!quote:
Waarvan?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou je bril toch wat vaker dragen, wellicht leidt dat de aandacht wat af
Van overige zaken die je minder interesserenquote:
Nee, na je Sjaak Afhaak-actie geloof ik het nog steeds nietquote:Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend meerdere keren gehoord dat ik afgevallen was.
True story
*betekentquote:
quote:
quote:[..]
fixed
Ik heb dat figuurtje niet, kan wel een poging doen maar de vergelijking met een aangestrande walvis is dan te snel gemaaktquote:[..]
Lig jij er dan ook zo bij?
Hij gaat wel naar meets met fax, feer, twi, kaneel enz !!!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, na je Sjaak Afhaak-actie geloof ik het nog steeds niet
IK heb ook pumpsquote:
Ik vind dat ik er verdomd lekker uit ziequote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Van overige zaken die je minder interesseren
Snap ik.. Elkaar in de bips nemen is leuker dan bij ons te huilenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat wel naar meets met fax, feer, twi, kaneel enz !!!
Wij zijn dan ook toffe mensenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn MIquote:Op maandag 5 mei 2014 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*betekent
[..]
[..]
[..]
Ik heb dat figuurtje niet, kan wel een poging doen maar de vergelijking met een aangestrande walvis is dan te snel gemaakt
Dat bedoel ik, zaken die jij minder belangrijk vindt.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er verdomd lekker uit zie
En ik heb zin in een emmer kippenvleugels
een legging is gewoon een panty zonder voeten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had dat net getikt had maar veranderd."witte leggings of zwarte onder een spijkerrokje. zo a-sexy dat het verboden zou moeten worden."
quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Liever jou in de bips nemenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. Elkaar in de bips nemen is leuker dan bij ons te huilen
Graag gedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn MI![]()
[..]
Dat bedoel ik, zaken die jij minder belangrijk vindt.
Eet smakelijk
Verdomme.. Ik heb nu echt zin in kippenvleugelsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn MI![]()
[..]
Dat bedoel ik, zaken die jij minder belangrijk vindt.
Eet smakelijk
Ik heb ze vanavond nog gehadquote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Verdomme.. Ik heb nu echt zin in kiopenvleugels
Ik heb daar bijna een traantje weggepinkt zelfs.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dank u.quote:
ligt eraan. maar ik bedoel idd van die dikkere.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een legging is gewoon een panty zonder voeten.
Je hebt ze in dikke en dunne stofjes. Zelfs in Panty stof.
Hou je ook niet van een panty?
Ik had kip kerriequote:
Door die wat dikkere, ( geen wollen dus he ) dragen wel meer vrouwen rokjes en jurkjes in de winterquote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ligt eraan. maar ik bedoel idd van die dikkere.
panty wel, dat associeer ik met vrouwelijkheid en das aantrekkelijk.
wazig ja, i know.
Er zijn ook dikke panty's hoor..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef perro. het volgende:
[..]
ligt eraan. maar ik bedoel idd van die dikkere.
panty wel, dat associeer ik met vrouwelijkheid en das aantrekkelijk.
wazig ja, i know.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna een traantje weggepinkt zelfs.
Zelden zo'n mooie gameverzameling gezien.
En dat bij een vrouw.
Ik snap dat nietquote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat het begrijpelijk is dat hij ons meet
Jij mocht ook wel komen hoor
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had kip kerrie
Maar dat zijn geen vleugels met piri piri
helaas wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Door die wat dikkere, ( geen wollen dus he ) dragen wel meer vrouwen rokjes en jurkjes in de winter
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had vandaag een pantylegging aan. Met bloemenmotiefjedingus, een korte tot net boven de knie.
Joggingbroekquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had vandaag een pantylegging aan. Met bloemenmotiefjedingus, een korte tot net boven de knie.
Je mist wat hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Nee, daar voel ik totaal geen behoefte toe
En kousenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ook dikke panty's hoor..
En maillots
Mn nieuwe spijkerrokje erboven, I looked goodquote:
Een moord.. Ik zou het ervoor plegenquote:
Een hoop gekwijl van jou waarschijnlijk, dus dat komt goed uitquote:
Zakkenroller ja?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk zo'n bevrijdingsdag. Iemand dacht dat het wel leuk was om mijn portemonnee van mij te bevrijden.
Ik heb een panty waarbij het lijkt alsof ik kousen aan heb.. Ik hou van dat dingquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef perro. het volgende:
[..]
helaas wel.![]()
al ligt het er ook aan. je hebt geloof ik ook van die paardrij achtige broeken en als er van een bevallig kontje achter verstopt zit hoor je me niet.zonder rokje oid dan heh.
ik noem het een bijna zeikerige kieskeurigheid.
yep.quote:
Knie kousenquote:
Ik haat spijkerrokjes en korte leggingsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn nieuwe spijkerrokje erboven, I looked good
dodelijke combiquote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik haat spijkerrokjes en korte leggings
pics.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn nieuwe spijkerrokje erboven, I looked good
Prima, maar mij staat het goed!!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik haat spijkerrokjes en korte leggings
Ow die ken ik.! Die zijn tof ja, heb er nog eentje liggen voor een kadootjequote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een panty waarbij het lijkt alsof ik kousen aan heb.. Ik hou van dat ding
jaja, jullie hebben 100.000 verschillende typen kleding van alles.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn ook dikke panty's hoor..
En maillots
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk zo'n bevrijdingsdag. Iemand dacht dat het wel leuk was om mijn portemonnee van mij te bevrijden.
Dat is mooi kutquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een hoop gekwijl van jou waarschijnlijk, dus dat komt goed uit
<3quote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik haat het.quote:
waarschijnlijk niet nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Maar ik draag dan ook gewoon altijd panty's of panty-leggings. En dat verschil zie jij niet
Nou, vooruit dan maar...Nee sorry, dat staat je echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
cash, pinpas, ov kaart en 2 rijbewijzen foetsie.quote:
behalve als ik mijn schoenen uit doequote:
Waarom niet? De verkoopster zei dat ik er een killer in wasquote:
Schandalig dat ze een veteraan bestelen!!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
cash, pinpas, ov kaart en 2 rijbewijzen foetsie.
oh ik heb ook een leren leggingquote:Op maandag 5 mei 2014 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, ik haat het.
Lange legging met stoffen rokjes
Of een leren.. Maar die ben ik kwijt
Damn. Meteen hardcore.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie een vacature, dus snel kijken.
Staat er voor 60 uur (2,4 fte).
Gelukkig zoeken ze meerdere mensen want ik kreeg al een beroerte.
Ik niet.. Tegenwoordig heb ik alleen nog rokjes en joggingbroekenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef perro. het volgende:
[..]
jaja, jullie hebben 100.000 verschillende typen kleding van alles.
zoveel weet ik er ook niet van.
Wanneer gaan we weer op stap in korset?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet.. Tegenwoordig heb ik alleen nog rokjes en joggingbroeken
Helaas de enige in de buurt waar ik op wil reageren.quote:
oh ja. Die zat er ook in. Mijn veteranenpas.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig dat ze een veteraan bestelen!!
Sein me even inquote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer op stap in korset?
schandaligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh ja. Die zat er ook in. Mijn veteranenpas.
Ik niet, ik bedoelde een keren rokje..quote:
Wat is het voor iets dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas de enige in de buurt waar ik op wil reageren.
De rest in de provincie is VMBO op die site.
Het schijnt een aangenaam uitzicht te zijn, vraag maar aan C4 en Joofquote:
Oh god.. Niet weer zo'n zelfmoordpogingquote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer op stap in korset?
wat voor soort schoenen draag je?quote:
60 uur is dood normaal hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie een vacature, dus snel kijken.
Staat er voor 60 uur (2,4 fte).
Gelukkig zoeken ze meerdere mensen want ik kreeg al een beroerte.
Gewoon, lesgeven in bioquote:
Oh, leren rokje heb ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, ik bedoelde een keren rokje..
Ik heb wel een leren broek, maar sinds ik zoveel ben afgevallen zakt ie van mn kont en is ie dus niet sexy meer
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god.. Niet weer zo'n zelfmoordpoging
Dat is 60 uur voor de klas staan, daar komt nog vergaderen en nakijken en voorbereiden bij.quote:
Niks mis mee, alleen maar handigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet, ik bedoelde een keren rokje..
Ik heb wel een leren broek, maar sinds ik zoveel ben afgevallen zakt ie van mn kont en is ie dus niet sexy meer
Laarzen of pumps onder een rokje/jurkjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef perro. het volgende:
[..]
wat voor soort schoenen draag je?
ik weet ook niet hoe ik dat allemaal moet omschrijven. als we een dag op een terras zouden gaan zitten kan ik je precies aanwijzen wie er voor gek lopen imho en wie niet.als het geen 25+ graden is want dan draagt niemand die dingen.
Jawelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god.. Niet weer zo'n zelfmoordpoging
Ik draag dat soort dingen gewoon met kerstquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, leren rokje heb ik ook
Voor toen ik nog naar bepaalde "feestjes" ging
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt een aangenaam uitzicht te zijn, vraag maar aan C4 en Joof
kampert.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik niet.. Tegenwoordig heb ik alleen nog rokjes en joggingbroeken
Killer Whale, ja..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom niet? De verkoopster zei dat ik er een killer in was
Kan ook ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik draag dat soort dingen gewoon met kerst
Kom op. Jij en joof hebben jullie kapot gelachen iedere keer dat we op moesten staan en moesten gaan zittenquote:
nice.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laarzen of pumps onder een rokje/jurkje
Handig?quote:
mensen die sneakers dragen onder een rokjequote:
Werkeloosquote:
Dat zitten ging ook zo charmantquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom op. Jij en joof hebben jullie kapot gelachen iedere keer dat we op moesten staan en moesten gaan zitten
"feestjes"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, leren rokje heb ik ook
Voor toen ik nog naar bepaalde "feestjes" ging
Wacht.. wat? Ik mist een deel?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt een aangenaam uitzicht te zijn, vraag maar aan C4 en Joof
Mag ik dan nu al gaan huilen?quote:
Die inderdaadquote:
Waarom niet proberen? Misschien bevalt het wel heel goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon, lesgeven in bio
De rest is allemaal zorgscholen en alles. Daar wil ik niet mee starten. Misschien later.
Dat ie van je kont afzaktquote:
Doe ik met je meequote:
quote:
Nee, dat was de voorbereiding wanneer jullie naar de wc moesten...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom op. Jij en joof hebben jullie kapot gelachen iedere keer dat we op moesten staan en moesten gaan zitten
Dat snapte ikquote:
Ik doe niet aan acceptabel..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan ook ja.
Maar ik niet, want dat is niet acceptabel hier.
ik ben al meer dan een jaar niet geweest. Maar NieuwN is wat ver.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat snapte ik
Binnenkort weer eens gaan, te lang geleden
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik voe me er zelf dan ook niet prettig in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe niet aan acceptabel..
Ik doe aan wat ik wil, accepteren ze dat met kerst niet, ga ik graag naar huis
Arme serveersterquote:
Die van mij deed dat bijnaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat echt te wachten tot jullie korset open zou springen.
Maar helaas. ....
hipsters.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mensen die sneakers dragen onder een rokje
Ik heb niks binnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind mezelf zo stoer he, iemand een nogal boze app gestuurd!!![]()
Vervolgens snel de wifi en mobiele internet uitgeschakeld van mn telefoon maar dat negeer ik wel even![]()
Chagrijnig kutwijf was hetquote:
Drama smurf... Drama!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat was de voorbereiding wanneer jullie naar de wc moesten...
NieuwN?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben al meer dan een jaar niet geweest. Maar NieuwN is wat ver.
Voor jou ben ik ook niet "bang"quote:
En dan in de oude zeeman mij de schuld geven als er een haakje los zat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij deed dat bijna![]()
Kutsluiting aan de voorzijde
Ik heb je zeker een aantal keer geredquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij deed dat bijna![]()
Kutsluiting aan de voorzijde
Die truttekop was gewoon jaloers dat wij 't gezellig hadden en zij moest werkenquote:
Je vergat je reactie?quote:
mezelf ben ik inderdaad ja. Thnx.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef perro. het volgende:
[..]
hipsters.
maar rokjes en jurkjes, pumps en laarzen, klein, vrouwelijk, sexy bril, kan koken, vers en puur ook, jezelf, das een mooi lijstje. zo staan het in mijn coolbook.
Van die uitsmijterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb je zeker een aantal keer gered
Ik heb ook niks binnenquote:
Ook voor jou ben ik niet bangquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind mezelf zo stoer he, iemand een nogal boze app gestuurd!!![]()
Vervolgens snel de wifi en mobiele internet uitgeschakeld van mn telefoon maar dat negeer ik wel even![]()
Ik wel.. Ik hou wel van een beetje provocerenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik voe me er zelf dan ook niet prettig in.
Bloempotje-op-hoofd-manquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan in de oude zeeman mij de schuld geven als er een haakje los zat.![]()
Mijn AA cup die er uit kan vallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Drama smurf... Drama!!!
Volgende keer jij en opa in korset lijkt me een veel beter plan
Er is mij vastbinden enz beloofd als ik niet doe provoceren!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. Ik hou wel van een beetje provoceren
Toch mooi wel.. Ik was toch zeker anderhalve kop kleinerquote:
Want VMBO en christelijk en speciale zorg. Keimoeilijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet proberen? Misschien bevalt het wel heel goed.
Niet van mijquote:
nee hoor.quote:
hoelang dan?quote:
Schat, je paste zeker 3 keer in die kerelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toch mooi wel.. Ik was toch zeker anderhalve kop kleiner
Ah dan open ik hemquote:
Grrrquote:
Ik heb je nummer niet hequote:
Dat had ik weer gemist zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, je paste zeker 3 keer in die kerel
Ja oké, op zich wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want VMBO en christelijk en speciale zorg. Keimoeilijk.
jij wel. held op sokken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel.. Ik hou wel van een beetje provoceren
Maar ik Bennie Bangquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, je paste zeker 3 keer in die kerel
Gewoon een lange liniaal meenemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want VMBO en christelijk en speciale zorg. Keimoeilijk.
Dat was duidelijkquote:
Sloffen vandaagquote:
Heb ook in Noord-Holland zitten neuzen.quote:
volgende keer eerlijke oversteken dan. Ik laat mijn tieten zien en jij die van jou.quote:
Nijmeegs klinkt dan natuurlijk ook een beetje beangstigend voor die Amsterdammersquote:
Ik zal de kipfiletjes op tafel gooienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
volgende keer eerlijke oversteken dan. Ik laat mijn tieten zien en jij die van jou.
Struggles.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ook in Noord-Holland zitten neuzen.
De vraag is zeer beperkt.
Morgenvroeg om 7 uur, waalbandijk 109, beneden-leeuwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Struggles.Echte struggles. Ik wil ook werk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal de kipfiletjes op tafel gooien
huhquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan gaat het gesprek over leggings en korsetten, lijkt mij een zeer geschikt onderwerp voor SEX SC maar nee, dan moet je toch het gesprek naar iets totaal niet seksueels of sensueels draaien.
Maar vooral roepen dat anderen kliekjes vormen.
Jij hebt anders best mooie borstenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal de kipfiletjes op tafel gooien
Die uitsmijter die hups lastig viel?quote:
Helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Struggles.Echte struggles. Ik wil ook werk.
Hij was te druk met bier omgooienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die uitsmijter die hups lastig viel?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan gaat het gesprek over leggings en korsetten, lijkt mij een zeer geschikt onderwerp voor SEX SC maar nee, dan moet je toch het gesprek naar iets totaal niet seksueels of sensueels draaien.
Maar vooral roepen dat anderen kliekjes vormen.
Je zou me nu moeten zienquote:
pics?quote:
En Bart uit Barneveld.quote:
Tettersquote:
Heb ikquote:
Blijft zondequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmeegs klinkt dan natuurlijk ook een beetje beangstigend voor die Amsterdammers
quote:
Pics.quote:
Ja, als jij iets leuks in de aanbieding hebt wil ik best wel ruilen hoorquote:
quote:
quote:
Ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die uitsmijter die hups lastig viel?
Dat zou best eens gekund hebbenquote:
Bartjequote:
quote:
in mijn kraag.quote:
Niet eens?quote:
pics van mijn tieten?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, als jij iets leuks in de aanbieding hebt wil ik best wel ruilen hoor
stuur maar.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, als jij iets leuks in de aanbieding hebt wil ik best wel ruilen hoor
Nee, jouw wederhelft schijnt wel lekker te zijnquote:
Oh..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, dat mag tegenwoordig niet meer.
Wat voert hij dan uit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgenvroeg om 7 uur, waalbandijk 109, beneden-leeuwen.
Melden bij de uitvoerder.
Ik gebruik jou als ruilmiddel voor mijn eigen genotquote:
Wij hadden er geen.. Dus dat moest wel bij jouquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik jou als ruilmiddel voor mijn eigen genot
Volgende keer nemen we wel zo'n bord mee he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hadden er geen.. Dus dat moest wel bij jou
Dat merkte ik ja....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij hadden er geen.. Dus dat moest wel bij jou
Sinds wanneer val jij op vrouwen dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, jouw wederhelft schijnt wel lekker te zijn
Die heb ik toen even verteld dat ie bij hups moest oprottenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja?
[..]
Dat zou best eens gekund hebben
[..]
Bartje
[..]
Ik wil niet soppen op jouw foto'squote:
Pas een jaartje of 10 schatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sinds wanneer val jij op vrouwen dan?
Life's a bitch..quote:
Wat voer jij dan uit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meeste niet veel.
Ze vertellen mij wat ik mag gaan uitvoeren.
Doe maar niet. Dan ben ik wel snel blut.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer nemen we wel zo'n bord mee he?
Kijken 1 euro
Aanraken 5 euro
Motorboaten 10 euro
Maar dan wel met een sterretje dat we ook mensen mogen weigeren toch? Sjaal-meneer en bloempotkop wil ik niet in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijken 1 euro
Aanraken 5 euro
Motorboaten 10 euro
Riepen we dat ik niet ergens op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijken 1 euro
Aanraken 5 euro
Motorboaten 10 euro
Dat hoeft ook nietquote:
Alsof die er geld voor heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dan wel met een sterretje dat we ook mensen mogen weigeren toch? Sjaal-meneer en bloempotkop wil ik niet in de buurt hebben
Dat weet ikquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Riepen we dat ik niet ergens op een gegeven moment?
quote:
Ow, ik loop achterquote:
Van bloempotkop mocht ik een sigaretje.. Die ik heel beleefd geweigerd hebquote:
We kunnen ook een soort van "strippenkaart" maken en die uitdelen voor een paar euro..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan ben ik wel snel blut.
ik zie je nog voor me op je hakken en je rokje. nu zal het wel een joggingbroek met sloffen zijn. dan kijk ik wel naar katje.quote:
HIER gaat iets mis!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen ook een soort van "strippenkaart" maken en die uitdelen voor een paar euro..
bij gebrek aan beter?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:21 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie je nog voor me op je hakken en je rokje. nu zal het wel een joggingbroek met sloffen zijn. dan kijk ik wel naar katje.
Ik wil op de heftruck! Anders kom ik nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wisselt.
Beetje slopen, beetje bouwen.
Beetje steigers afbreken.
Ik weet nog steeds niet of dat een goed iets wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Toen we door hadden dat voorbijgangers meer naar ons keken dan naar de hoeren
Zo leer je je vrienden kennenquote:
Ik zijn muts. Waarmee hij het verspilde bier van joof aan het opruimen was.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van bloempotkop mocht ik een sigaretje.. Die ik heel beleefd geweigerd heb
We gingen echt rennen hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of dat een goed iets was![]()
Ook wel jammer dat die ene hoer geen panterprintje aanhad
Helemaal voor niks gerend
Toen had ik ook een legging aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:21 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie je nog voor me op je hakken en je rokje. nu zal het wel een joggingbroek met sloffen zijn. dan kijk ik wel naar katje.
Flikkers. Allemaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo leer je je vrienden kennen![]()
Even wat ruilmateriaal zoeken
Niet zeuren joh. Stuur mij die tieten foto's van gvse eens.quote:
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet zeuren joh. Stuur mij die tieten foto's van gvse eens.
Haha, het was best een aardige man.. Heb er nog een tijdje mee staan pratenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zijn muts. Waarmee hij het verspilde bier van joof aan het opruimen was.
Bier.quote:
Echt he..quote:
Ik zou Rival PMénquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet zeuren joh. Stuur mij die tieten foto's van gvse eens.
Je wil alleen vrouwentietenquote:
op een avond?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Krat 1 is trouwens al bijna op![]()
Zonder hulp
Ik zag hem een paar maanden geleden nog lopen op de zeedijk. Ik moest meteen aan jullie denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haha, het was best een aardige man.. Heb er nog een tijdje mee staan praten
Dit keer nietquote:
Not enoughquote:
Nee hoorquote:
Hij had dat hoedje alleen maar op zodat toeristen hem meer geld gaven.. Best slim wel..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zag hem een paar maanden geleden nog lopen op de zeedijk. Ik moest meteen aan jullie denken.
Bedankt hequote:
Ik ben hem al een paar keer op 9gag tegen gekomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij had dat hoedje alleen maar op zodat toeristen hem meer geld gaven.. Best slim wel..
quote:
Ik bood de mijne aan en die ontweek je heel subtielquote:
Fysiek werk. Best wel chill.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wisselt.
Beetje slopen, beetje bouwen.
Beetje steigers afbreken.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hem al een paar keer op 9gag tegen gekomen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hem al een paar keer op 9gag tegen gekomen
Ik mag ook niks hequote:
Ja maar jouw vrouwquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik bood de mijne aan en die ontweek je heel subtiel
Helaas welquote:
drink je elke dag dan?quote:
Ik ben wel wat gewend hoor.quote:
voel je vrij om mijn herinnering aan je te verbeteren.quote:
Ik heb ooit een wedstrijd van oranje bij Roy in de kroeg gekeken, hij had speciaal voor mij een krat HJ gehaald.quote:
Ja zijquote:
Ik vind het juist fijn om aan het einde van de dag echt het gevoel te hebben dat ik gewerkt heb. In plaats van ergens achter een bureau te hebben gezeten. Daar word ik ook duf van.quote:
Neequote:
Ik zag de edit!!quote:
HJquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wedstrijd van oranje bij Roy in de kroeg gekeken, hij had speciaal voor mij een krat HJ gehaald.
's Avonds zei 1 van zn klanten: geef haar ook iets te drinken ze is nog zo nuchter
Roy: ze heeft verdomme al bijna een hele krat op!!
Geen idee, het is janiesbrowniequote:
Het was tegen twente toen dat jij de eerste keer ook al een krat op had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een wedstrijd van oranje bij Roy in de kroeg gekeken, hij had speciaal voor mij een krat HJ gehaald.
's Avonds zei 1 van zn klanten: geef haar ook iets te drinken ze is nog zo nuchter
Roy: ze heeft verdomme al bijna een hele krat op!!
Met landzaat als man of the matchquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was tegen twente toen dat jij de eerste keer ook al een krat op had.
Jij leeft onder een steen?quote:
Ja zeg, het is laat en het was gvd een ninja editquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik zag de edit!!
Over afknapper gesproken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |