quote:Op maandag 5 mei 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt Tijnach als ik zelfs kan scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oke die was wel erg makkelijk en goedkoop
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
fas die "grap" was dus voor jou he. fyiquote:
Humor is altijd goed. Anders is het geen humor.quote:
Zit wat inquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Humor is altijd goed. Anders is het geen humor.
En dan heb je nog gradatiesquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik volg het ook even niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Zijn het die hormoontjes weer? Zo'n drama over één slechte grap.
valt niks te volgen, is ook geen dramaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik volg het ook even niet meer
Goede filmquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga voor het eerst V for Vendetta kijken.
Schandalig dat ik hem nog niet gezien heb ik weet het.
Normaal zou ik zeggen 'tijd van de maand', maar dat gaat bij MK niet echt op.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Zijn het die hormoontjes weer? Zo'n drama over één slechte grap.
ach zeur nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen 'tijd van de maand', maar dat gaat bij MK niet echt op.
Klopt. Maar ik bedenk me net dat er ook slechte humor is. Zo slecht dat het toch weer goed is.quote:
Have fun.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga voor het eerst V for Vendetta kijken.
Schandalig dat ik hem nog niet gezien heb ik weet het.
Dat is vaak wel mijn soort humor eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedenk me net dat er ook slechte humor is. Zo slecht dat het toch weer goed is.
En flauwe, maar daar moet ik niet altijd om lachen. Sommige mensen kunnen ook alleen open deuren intrappen. dat is altijd zo jammer.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedenk me net dat er ook slechte humor is. Zo slecht dat het toch weer goed is.
Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je je been bezeertquote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En flauwe, maar daar moet ik niet altijd om lachen. Sommige mensen kunnen ook alleen open deuren intrappen. dat is altijd zo jammer.
Van mij mag je zeggen wat je wil. Ik ging er alleen op in dat het tot een hele onnodige discussie leidde en Myr zei dat dat door de hormonen kwam.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ach zeur nietomdat ik zwanger ben mag ik ineens niet meer zeggen dat ik iets niet grappig is?
en heb ik ineens last van hormonen
bitch pls. je maakte gewoon een kut "grap" en dat mag ik best zeggen
klaar.
Was geen discussie.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij mag je zeggen wat je wil. Ik ging er alleen op in dat het tot een hele onnodige discussie leidde en Myr zei dat dat door de hormonen kwam.
Wat voor kaas?quote:
mooie wel dit.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Tatta's be like: fissaquote:
Ja toch? Absolute waarheid, alles.quote:
Aardappels denken: feestje.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera, ik ben 30, praat eens op mijn niveau
fixedquote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera, ik ben 30, praat eens op mijn niveau
Het is zelfs op het nieuws geweest. Dan maar gewoon opletten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is echt nit duidelijker dan wat je net schreef hoor
Hobbies?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef perro. het volgende:
[..]
die bestaat niet.
maar ja.ik hou van humor.
en van hobbies trouwens.
humoristische hobbies.
Op het nieuws?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is zelfs op het nieuws geweest. Dan maar gewoon opletten.
Nee, die meme's over tatta's. Dat was een rage op facebook. Maar wel grappig dat mensen denken dat ik echt zo praat.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op het nieuws?Dat mensen normaal moeten gaan praten mag ik hopen?
Wat zijn hobbies?quote:
Oh dat. Mensen die dat soort meme's posten moeten allemaal een nekschot krijgenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die meme's over tatta's. Dat was een rage op facebook. Maar wel grappig dat mensen denken dat ik echt zo praat.
Sommige waren wel leuk. Maar verder was mijn reactie spottend bedoeld.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat. Mensen die dat soort meme's posten moeten allemaal een nekschot krijgen
jaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat. Mensen die dat soort meme's posten moeten allemaal een nekschot krijgen
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Maar zijn wij kaaskoppen dan de tatta's?
Ik vind dat vrij discrimerend, daar zou de VN eens naar moeten kijken.
Ja, als ik het over my niggas heb dan kan dat niet en schreeuwt iedereen moord en brand.quote:
Soort slang voor Nederlanders, een stereotype. Tatta's slaat op aardappelen, die we veel eten in Nederland (volgens die stereotypering).quote:
Hmm nee. En weet ikquote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige waren wel leuk. Maar verder was mijn reactie spottend bedoeld.
Zelfde als die mensen die "huuuuuuuuh het is maandagquote:
ik blijf het dom vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort slang voor Nederlanders, een stereotype. Tatta's slaat op aardappelen, die we veel eten in Nederland (volgens die stereotypering).
Waarom heb jij negers?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als ik het over my niggas heb dan kan dat niet en schreeuwt iedereen moord en brand.
Terwijl ik er helemaal niks racistisch mee bedoel.
Zelfde als mensen die elke week pics posten van hun zieke kinderen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee. En weet ik
[..]
Zelfde als die mensen die "huuuuuuuuh het is maandag" plaatjes en "YEAH HET IS WEEKEND"-plaatjes posten
druk maken is wel weer erg overdreven hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Waar jullie je al druk om maken
Dan blokkeer je die bende toch.
Voordat je die shit blokkeert heb je het allang een paar keer gezienquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ga jij straks ook doen op fbquote:
Dat is ook achterlijk. Elke week opnieuw.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee. En weet ik
[..]
Zelfde als die mensen die "huuuuuuuuh het is maandag" plaatjes en "YEAH HET IS WEEKEND"-plaatjes posten
Is het ook. Maar toegegeven, om een aantal kon ik wel lachen. Maar niet hilarisch genoeg om te delen met anderen. Meer een soort guilty pleasure.quote:
Fixedquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die elke week dag pics posten van hun (zieke) kinderen.
Alsof iemand tegen die snottebellen aan wil kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die elke week pics posten van hun zieke kinderen.
Ik vind het vooral zielig om een kind met een zieke kop en een kotsmond op FB te zetten. Doe normaal. Dat wil je zelf toch ook niet.quote:
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook achterlijk. Elke week opnieuw.
[..]
Is het ook. Maar toegegeven, om een aantal kon ik wel lachen. Maar niet hilarisch genoeg om te delen met anderen. Meer een soort guilty pleasure.
aha. die link had ik echt nooit gelegd.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort slang voor Nederlanders, een stereotype. Tatta's slaat op aardappelen, die we veel eten in Nederland (volgens die stereotypering).
ik ziequote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
druk maken is wel weer erg overdreven hoor.
Dan moet je die randdebielen ook niet uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is hetquote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat je die shit blokkeert heb je het allang een paar keer gezien
Nope inderdaad. Snap ook niet echt waarom iemand dat zou doenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig om een kind met een zieke kop en een kotsmond op FB te zetten. Doe normaal. Dat wil je zelf toch ook niet.
Brace yourself Vin, moederdag komt er weer aan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaEn van die "Vrolijk pasen"-plaatjes etc.
Dat is niet druk maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zie![]()
en
dat zegt al genoeg.
[..]
Dan moet je ook geen randdebielen uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is het
geen facebook, geen last, geen irritatie. heeeeeerlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe weet je nou wat voor shit ze allemaal posten?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zie![]()
en
dat zegt al genoeg.
[..]
Dan moet je die randdebielen ook niet uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is het
Bij veel irritatie pleur ik ze er gewoon vanaf.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef perro. het volgende:
[..]
geen facebook, geen last, geen irritatie. heeeeeerlijk.
Ja, commerciële bullshit, net zoals Valentijnsdagquote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brace yourself Vin, moederdag komt er weer aan.
Denk aan iets leuks!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ik zie![]()
en
dat zegt al genoeg.
[..]
Dan moet je die randdebielen ook niet uitnodigen op je facebook. Hoe moeilijk is het
valentijnsdagquote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, commerciële bullshit, net zoals Valentijnsdag
er schijnen mensen te zijn die dat niet doen want wat moeten ze wel niet denken?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij veel irritatie pleur ik ze er gewoon vanaf.Genoeg mensen die wel dingen posten die ik leuk vind.
Ik zou ook niet iedereen eraf gooien, dan zet ik mijn instellingen zo dat ik hun grafzooi niet zie.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef perro. het volgende:
[..]
er schijnen mensen te zijn die dat niet doen want wat moeten ze wel niet denken?
echt.
Vind je wederhelft dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valentijnsdag![]()
Sommige commerciele bullshit vind ik best leuk ^^
Wat voor jullie niet leuk is kan voor een ander misschien wel zo zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet druk maken.Dat is aangeven dat je iets stom vind.
Of dat, ook een optiequote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef perro. het volgende:
[..]
geen facebook, geen last, geen irritatie. heeeeeerlijk.
Aan de hand hoe iemand is kan je wel inschatten wat diegene post hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je nou wat voor shit ze allemaal posten?![]()
En meestal word ik uitgenodigd
Als het spontaan gebeurt kan het wel leuk zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
valentijnsdag![]()
Sommige commerciele bullshit vind ik best leuk ^^
Daarom. Dan maak ik ze onzichtbaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor jullie niet leuk is kan voor een ander misschien wel zo zijn.
Te veel moeite.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat voor jullie niet leuk is kan voor een ander misschien wel zo zijn.
[..]
Of dat, ook een optie
[..]
Aan de hand hoe iemand is kan je wel inschatten wat diegene post hoor.
Dan doet m'n hoofd zeer, wat nu dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk aan iets leuks!
Bloemetjes, vlinders, watervallen en mooie muziek ofzo. Zwartkijker.
Ik denk dan altijd aan jou en dan vult mijn hart zich met liefde.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Denk aan iets leuks!
Bloemetjes, vlinders, watervallen en mooie muziek ofzo. Zwartkijker.
ik krijg vriendschapsverzoeken van mensen die bij mij op de basisschool zatenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aan de hand hoe iemand is kan je wel inschatten wat diegene post hoor.
Het is Valentijnsdag, natuurlijk wordt er dan iets van je verwacht.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het spontaan gebeurt kan het wel leuk zijn.
Maar niet omdat het van je verwacht word ofzo
awhquote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan jou en dan vult mijn hart zich met liefde.
oh ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou ook niet iedereen eraf gooien, dan zet ik mijn instellingen zo dat ik hun grafzooi niet zie.Ook goed.
En ergens vind ik het toch wel leuk, romanticus als ik ben.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is Valentijnsdag, natuurlijk wordt er dan iets van je verwacht.
familie? mensen die RL wel leuk zijn? Mensen hebben nu eenmaal meerdere kanten. Plus je weet van te voren nooit wat ze erop zetten he?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef perro. het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook natuurlijk.
maar dan denk ik meteen; waarom heb je ze dan uberhaupt in je lijst v contacten? al is dat meer mijn facebookaversie die nu spreekt.
Huldequote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geef hem iets omdat ik dat leuk vind, ik hoef niet perse iets terug.
jij bent wel een beetje de vrouwelijke faxie in deze reeks heh, met je weinig subtiele reacties naar de jongedames hier.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan jou en dan vult mijn hart zich met liefde.
Niet toevoegen of in een aparte lijst gooien dat er niets verschijntquote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik krijg vriendschapsverzoeken van mensen die bij mij op de basisschool zatenik heb echt geen idee hoe die mensen zijn hoor
Dan zou ik het constant moeten hebben, dat gaat dus niet op.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat deed het ooko al toen je nog negatief deed.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje de vrouwelijke faxie in deze reeks heh, met je weinig subtiele reacties naar de jongedames hier.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje de vrouwelijke faxie in deze reeks heh, met je weinig subtiele reacties naar de jongedames hier.
ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
familie? mensen die RL wel leuk zijn? Mensen hebben nu eenmaal meerdere kanten. Plus je weet van te voren nooit wat ze erop zetten he?![]()
Daarbij wil het niet zeggen dat ze altijd van die dingen posten die ik niet leuk vind.
Dus verjaardagen, en het vieren van zoveel jaar samen zijn, kerst, etc zijn ook allemaal onzin?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
Ik doe helemaal niets met die bende want ik vind het niet nodig een dag te knopen aan iets als dat soort dingen op elk moment van het jaar kunnen.
Ach dat kan, ik vind het erg handig voor sommige dingen. En het meeste wat ik doe is eigenlijk in gesloten groepen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ja.
maar ik zie het als nep en omslachtig en overdreven en onveilig en vanalles, dus mensen waar ik contact mee wil onderhouden staan in mijn foon.
al begrijp ik dat pakweg 1,3 miljard mensen het wel als een aanvulling zien.
Je telefoon is ook niet 100% veilig.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ja.
maar ik zie het als nep en omslachtig en overdreven en onveilig en vanalles, dus mensen waar ik contact mee wil onderhouden staan in mijn foon.
al begrijp ik dat pakweg 1,3 miljard mensen het wel als een aanvulling zien.
Niks is 100% veilig.quote:
Alleen ben ik veel scherper natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
fas is een vriendin. Faxie nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
waarom geen half jaar? waarom wel in die periode?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef yats het volgende:
Valentijnsdag is iets puur commercieels. Alleen al om die reden doe ik in de week ervoor of erna wel iets romantisch i.p.v. op valentijnsdag zelf.
Dan kun je het net zo goed op de dag zelf doen ...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef yats het volgende:
Valentijnsdag is iets puur commercieels. Alleen al om die reden doe ik in de week ervoor of erna wel iets romantisch i.p.v. op valentijnsdag zelf.
Maar je FOK!'t wel veel. Wat is FOK voor toevoeging dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef perro. het volgende:
[..]
snap ik, maar bellen vind ik meestal relaxer. iemand even horen, ik app ook niet zoveel.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef perro. het volgende:
[..]
snap ik, maar bellen vind ik meestal relaxer. iemand even horen, ik app ook niet zoveel.
Goeden vraag dit.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je FOK!'t wel veel. Wat is FOK voor toevoeging dan?voor jou bedoel ik.
ik vind pasen ook leuk, verstop nog steeds eieren voor mn dochters (van 12 en 13quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik vind Valentijnsdag stiekem wel leuk. Gewoon de gedachte erachter.
natuurlijk. faxie is veel voorspelbaarder en jij hebt tieten, dat scheelt altijd.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen ben ik veel scherper natuurlijk.
Dit, en ik vind valentijn daarbij horen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind pasen ook leuk, verstop nog steeds eieren voor mn dochters (van 12 en 13) en kerst en verjaardagen... Eigenlijk vind ik al die dagen wel leuk
ik belte lang altijdquote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef perro. het volgende:
[..]
zelfs de pil nietquote:
Dan doe ik het ook af en toe, ik ben niet aan data gebonden wat dat betreft.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom geen half jaar? waarom wel in die periode?
Ik heb ook nog paaseieren gezocht toen ik 16 was.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind pasen ook leuk, verstop nog steeds eieren voor mn dochters (van 12 en 13) en kerst en verjaardagen... Eigenlijk vind ik al die dagen wel leuk
Geen enkele? Dus jij doet alles expres nét niet op de dag zelf?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook af en toe, ik ben niet aan data gebonden wat dat betreft.
Je vind het niks, maar je moet toch wat, dus eigenlijk welquote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef yats het volgende:
Alleen bij Valentijnsdag. Vrouwen waar ik een relatie mee heb weten ook dat ze die dag niets speciaals van me hoeven te verwachten.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen enkele? Dus jij doet alles expres nét niet op de dag zelf?
daarom!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook nog paaseieren gezocht toen ik 16 was.Het blijft leuk.
Ja zo werkt het niet denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen bij Valentijnsdag. Vrouwen waar ik een relatie mee heb weten ook dat ze die dag niets speciaals van me hoeven te verwachten.
Waarom die haat?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen bij Valentijnsdag. Vrouwen waar ik een relatie mee heb weten ook dat ze die dag niets speciaals van me hoeven te verwachten.
Ja, zou mn vriendin ook gewoon verrassen met allerlei leuke dingen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit, en ik vind valentijn daarbij horen.
tijdverdrijf en iets heel stoms mss, ik vind niet veel intrigerender dan mensen, wat en hoe en waarom, dan zit je op fok goed want veel diversiteit op verschillende vlakken, zij het wat oppervlakkiger dan irl. irl ben ik ook een erge observator en analist.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je FOK!'t wel veel. Wat is FOK voor toevoeging dan?voor jou bedoel ik.
En als zij het wel leuk vind?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Sinterklaas vierde bij m'n vader en stiefmoeder, die nog jonge kinderen heeft. Toch was ik blij als een kind toen bleek dat er ook voor mij cadeaus waren.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom!
O, en Sinterklaas natuurlijkAl krijgen mn nichtjes wel écht teveel meuk...
![]()
Mijn dochters kregen altijd al veel, maar dit is echt niet normaal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
rozenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zou mn vriendin ook gewoon verrassen met allerlei leuke dingen.
Net niet? Op wat voor manier?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
(En dat maakt het ook stiekem minder leuk, plus dat het niet bij ons kan, want te ver, en dat vind ik ook jammer, want bij haar is het altijd net niet ofzo)
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zou mn vriendin ook gewoon verrassen met allerlei leuke dingen.
ja, jij kunt wel goed bellen idd.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik belte lang altijdmoet daar echt een avond voor uittrekken en dat lukt vaak niet
Dat kan ook prima op FB.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef perro. het volgende:
[..]
tijdverdrijf en iets heel stoms mss, ik vind niet veel intrigerender dan mensen, wat en hoe en waarom, dan zit je op fok goed want veel diversiteit op verschillende vlakken, zij het wat oppervlakkiger dan irl. irl ben ik ook een erge observator en analist.
maar dat is wat anders natuurlijk dan contact onderhouden met mensen in mijn leven.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef Adolecens het volgende:
Voor FasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! toch niet van JB, hè?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dan had ik d'r allang naar de pedicure gestuurdquote:
wij krijgen altijd allemaal kadoos, en de kinderen extra, maar goed, het wordt dus steeds meerquote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Sinterklaas vierde bij m'n vader en stiefmoeder, die nog jonge kinderen heeft. Toch was ik blij als een kind toen bleek dat er ook voor mij cadeaus waren.![]()
Ik weet nog wel een leuk verhaal.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap voetfetisjen niet.
Het zijn voeten.
Ik wel, dan overlappen er twee stukjes in je hersenen. een voor de voeten, en een voor de seksuele voorkeuren. Daar komt dat vandaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het zijn voeten.
makkelijker is niet helemaal waar natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
[..]
dit is anoniemer en makkelijker en weet ik het.
Ik heb er geen haat aan, maar ik heb gewoon niet zoveel met zo'n dag. Alsof ik een speciale dag nodig heb om te laten merken dat ik erg van iemand hou?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel, dan overlappen er twee stukjes in je hersenen. een voor de voeten, en een voor de seksuele voorkeuren. Daar komt dat vandaan.
Wat lach je, dit is serieus hoorquote:
Daar is toch niets mis mee? Je hoeft het ook niet expres te ontwijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er geen haat aan, maar ik heb gewoon niet zoveel met zo'n dag. Alsof ik een speciale dag nodig heb om te laten merken dat ik erg van iemand hou?
zij zorgt niet echt voor eten bv, soep uit blik en saucijzenbroodjes van 3ct per stuk ofzo, haar huis is niet zo 'warm' ik weet het niet precies, ik mis altijd iets, qua gevoel ook.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het zijn voeten.
uh jawel? anders moet ik eerst 200.000 vrienden maken en vervolgens me voor een stuk of 50 groepen aanmelden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
makkelijker is niet helemaal waar natuurlijk
ik denk dat er ook veel mensen uit opstandigheid niets doen aan valentijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Je hoeft het ook niet expres te ontwijken.
Blijkbaar is het vreemd als je die ene dag niet 'speciaal' vind?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Je hoeft het ook niet expres te ontwijken.
Die onthoud ik voor andere situaties op m'n werk als ik ergens mee faal ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel, dan overlappen er twee stukjes in je hersenen. een voor de voeten, en een voor de seksuele voorkeuren. Daar komt dat vandaan.
ohja je hebt RL natuurlijk geen vriendenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef perro. het volgende:
[..]
uh jawel? anders moet ik eerst 200.000 vrienden maken en vervolgens me voor een stuk of 50 groepen aanmelden.
alleen vragen mensen die van borsten houden niet random aan anderen of ze hun tieten mogen zienquote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn maar borsten.
Ieder zijn ding dus
zeg het eensquote:
mkayquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die onthoud ik voor andere situaties op m'n werk als ik ergens mee faal ofzo
Ow wacht. Ik faal niet
Nee, dat niet zo zeer ... Maar uit je reacties bleek het wel iets ''heftiger'' te zijn dan het alleen vreemd vinden. Ook omdat je zo nadrukkelijk er een week voor of na wel iets wilt doen voor je vriendin.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar is het vreemd als je die ene dag niet 'speciaal' vind?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ohja je hebt RL natuurlijk geen vrienden? die je kunt toevoegen?
dan ga je ze vertellen dat je hersenen elkaar op het gebied van seks en voeten overlappen?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die onthoud ik voor andere situaties op m'n werk als ik ergens mee faal ofzo
Ow wacht. Ik faal niet
waarom wil je mensen observeren op FOK ?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef perro. het volgende:
[..]familie en vrienden zie en spreek ik toch vaak? dus waarom zou ik die via facebook willen " observeren" dan?
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
alleen vragen mensen die van borsten houden niet random aan anderen of ze hun tieten mogen zien
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus verjaardagen, en het vieren van zoveel jaar samen zijn, kerst, etc zijn ook allemaal onzin?
afknapper weet ik niet, maar ik vind het niet mooi nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
Vind je teenduimen een afknapper, MK?
dat heb ik net gezegd.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom wil je mensen observeren op FOK ?
Ik vroeg het alleen.quote:
Maar, je blijft wel op dezelfde plekken hangen, met dezelfde mensen. Wat blijft je boeien dan?quote:
Dat mijn vrije tijds deel overlapte met mijn werkdeel en ik toch echt dacht dat ik vrij was en daarom te laat benquote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ga je ze vertellen dat je hersenen elkaar op het gebied van seks en voeten overlappen?
Om ze zó te chockeren dat ze vergeten wat je fout hebt gedaan?
dan ga je er vanuit dat ik niet lurk.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar, je blijft wel op dezelfde plekken hangen, met dezelfde mensen. Wat blijft je boeien dan?
ik ga nergens vanuitquote:
Ik zou me er aan gaan ergeren denk ik. Heel oppervlakkig van me, maar ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
afknapper weet ik niet, maar ik vind het niet mooi nee.
ik zou het in elk geval niet seksueelaantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou me er aan gaan ergeren denk ik. Heel oppervlakkig van me, maar ja.
ik vond mijn idee leukerquote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat mijn vrije tijds deel overlapte met mijn werkdeel en ik toch echt dacht dat ik vrij was en daarom te laat ben
voorbeeld?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik knap af op van die terugwijkende kinnen
Terugwijkend? Met zo'n kuiltje in het midden?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik knap af op van die terugwijkende kinnen
oke, laat maar dan verderquote:
Oh jaquote:
slechte kaaklijnen.quote:
Picsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet niet of ik een slechte/goede kaaklijn heb
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dan dus bij mannen. Ik ging slapen
Niet nodig 95% van de mensen weten hoe ik eruit zie.quote:
Doe het voor de overige 5% dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet nodig 95% van de mensen weten hoe ik eruit zie.
Dat is nog steeds 5% niet dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet nodig 95% van de mensen weten hoe ik eruit zie.
Je hebt een wat ronder gezicht, dan heb je niet zo'n scherpe kaaklijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet niet of ik een slechte/goede kaaklijn heb
in elk geval niet zo'n kinquote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt een wat ronder gezicht, dan heb je niet zo'n scherpe kaaklijn
Maar niets mis mee
ik heb het toch uitgelegd?quote:
Dat willen vrouwen niet horenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt een wat ronder gezicht, dan heb je niet zo'n scherpe kaaklijn
Maar niets mis mee
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 5 mei 2014 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat willen vrouwen niet horen![]()
Zwangere hormonale vrouwen al helemaal niet
Snel, breng dr augurken met slagroom!!
Pechquote:Op maandag 5 mei 2014 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat willen vrouwen niet horen![]()
Zwangere hormonale vrouwen al helemaal niet
Snel, breng dr augurken met slagroom!!
Ik probeerde voer voor je te regelen.. En als ie dan toch bezig was, ik heb zin in donerquote:
ik wil geen voerquote:Op maandag 5 mei 2014 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik probeerde voer voor je te regelen.. En als ie dan toch bezig was, ik heb zin in doner
Niet?quote:
quote:
Ik ben ook niet dikquote:
Je komt er niet onderuit royquote:
dmquote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal moeilijk beoordelen zonder plaatjes
Krijgt nu iedereen een dm? Ik ben ook wel nieuwsgierig eigenlijkquote:
Heeft gewoon met bepaalde verhoudingen te maken. Is puur de vorm, verder niet of het vet is of niet.quote:
konten kinquote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
Dit (rechts) vind ik trouwens wel echt lelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof het niet. Ik denk dat dat je reden was dat je niet op kwam draven de vorige keerquote:
Nee, jij bent totaal niet dik.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dik
Oh wachtplaatselijk is het toch wel wat dikker aan het worden ja.
ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Krijgt nu iedereen een dm? Ik ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk
Da's alleen voor incrouwdquote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Krijgt nu iedereen een dm? Ik ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk
Je weet hoe mijn hoofd eruit ziet dacht ikquote:
vierkant vind ik niet zo tof.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft gewoon met bepaalde verhoudingen te maken. Is puur de vorm, verder niet of het vet is of niet.
[ afbeelding ]
Ze kijken er veel naar om bijvoorbeeld een geschikt kapsel voor iemand te zoeken. Bepaalde dingen staan totaal niet op het ene gezicht, maar wel mooi op het andere gezicht. Benadrukt de sterke punten of verbloemd de zwakke punten.
Ziet er prima uit MKquote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet hoe mijn hoofd eruit ziet dacht ik
was wel wat karig idd, alleen je hoofd.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet hoe mijn hoofd eruit ziet dacht ik
RTquote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal moeilijk beoordelen zonder plaatjes
Het gaat nu ook om mijn hoofd.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef perro. het volgende:
[..]
was wel wat karig idd, alleen je hoofd.
sexy die bril wel.
Vrouwen met brilquote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef perro. het volgende:
[..]
was wel wat karig idd, alleen je hoofd.
sexy die bril wel.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met een vierkant gezicht gezien ... Of in ieder geval, dat is me nooit opgevallen.quote:
hoop het niet, dan moet ik wegquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op maandag 5 mei 2014 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit er een beetje tusenin. Rond en hartvormig.
Gewoon niet eten, net als ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoop het niet, dan moet ik weg
Oké.quote:
we hebben het niet over je pener.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een lang hoofd, denk ik.
Lang klinkt zo stom, alsof ie een halve meter lang is
Net nog crackers met hummus en komkommer op.quote:
Kaaklijn is ook niet rond zeg maar, daarom.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
Wat voor vorm heb jij?
je hebt wel een langer hoofd dan dat ik heb denk ik jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik vind hummus zo vies klinken dat ik het niet eens wil etenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Net nog crackers met hummus en komkommer op.
mijn bril is wel tof, vind ikquote:
eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind hummus zo vies klinken dat ik het niet eens wil eten
Dit dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Geen idee, ik heb een hoofd, dat vind ik voldoende
Ik vind het best wel lekker.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou er wel van.quote:
Zeker!quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je hebt wel een langer hoofd dan dat ik heb denk ik jaMaar niet uitgesproken lang.
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje![]()
Groente vind ik sowieso minderquote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het best wel lekker.Maar sommige mensen dippen groente erin, dat vind ik dan weer minder.
op die pic die ik van je gezien heb vond ik hem sexy bij je staan.quote:
is het vlees?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, kikkererwtenpuree ofzo..quote:
Voornamelijk verkeerde keuze montuur zal het dan zijn ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:29 schreef perro. het volgende:
[..]
op die pic die ik van je gezien heb vond ik hem sexy bij je staan.
maar niet iedereen staat een bril of kiezen een verkeerde bril. al vind ik dat over het algemeen minder vaak bij vrouwen, dat het niet staat.
true. legging bij vrouwen en skinny jeans bij mannen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:30 schreef Moeraskat het volgende:
sommige mensen maken inderdaad niet de juist bril-keuze. Maar dat is ook zo bij kleding e.d.
Legging vind ik niet altijd lelijk. een zwarte bijv, onder een rok of jurkje. Je hebt overigens ook leggings van pantyspul. Eigenlijk is het gewoon een panty zonder voeten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
true. legging bij vrouwen en skinny jeans bij mannen.
Sorry, miste de lichaamstaal erbijquote:
Ik hou van mn leggingsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef perro. het volgende:
[..]
true. legging bij vrouwen en skinny jeans bij mannen.
Proostquote:
Ditquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou van mn leggings
Ik gebruik ze onder mijn rokjes, puur omdat ze lekker warm zitten, maar je niet die irritante voeten van een panty eraan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |